Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Ca in orice domeniu, cand oamenii superpasionati si cu experienta raspund la intrebarea incepatorului, acesta risca sa iasa mai confuz decat atunci cand a intrat in discutie :). Si nu sunt malitios cand zic asta. Intrebarea a plecat dintr-un context simplu: ma trezesc dimineata, vad ca sunt +/- 10 grade vs temperatura "la rece" la care producatorul recomanda valorile de presiune (de obicei 18 grade), schimb ceva la valorile recomandate sau nu? Mai departe sigur ca intervin alti factori, e drum de 4 ore, esti pe circuit sau e mers la birou de 45 min, pe ce suprafata rulezi, mergi sportiv sau nu, esti la categoria supergrea sau musca, etc, etc. Dar acestea sunt variabile de care probabil ai tine cont si in conditii de temperatura standard. Cum zicea colegu' mai sus: sunt chestii de mare finete care nu importa pentru motociclistul mediu' Multam de raspunsuri, eu unul am tras concluziile pentru situatia mea cel putin.
  3. Dacă Bulega termină în top 10 va fi o prestație excelentă.
  4. Azi
  5. Am inteles asta dar cred ca motocicleta e mai speciala decat o masina si are nevoie de un setup personalizat pentru unii cateodata, nu potriveste manusa orice moto oricum cum iasa in fabrica. Una e sa neglijezi presiunea auto care e diferentiata de cele mai multe ori in functie de incarcatura, si alta e la moto unde riscurile sunt mult mai sensibile. La subiect pentru initiator: Reglaje/setari nu inseamna doar suspensii, poate insemna ghidon, saua, sau scarite. Setarile de fabrica sunt date ca o reteta universala pentru consumatorul tipic care de multe ori nu se murdareste pe manute si nu isi bate capul sa mestereasca personal dar doreste ceva functional gata setat din fabrica. Insa sigur ar aprecia daca un inginer bun le-ar seta mobra cat mai bine la dealer sau pe unde isi fac intretinerea. Totusi unora care se incumeta iarna le mai apar si niste semne de intrebare: Cum rulez la 15, 10, 5, 0, -5... grade? Cum fac naveta pe un drum prost asfaltat? etc... Daca nu e nimic de discutat despre presiunea de mers pe strada, sau e interzis pe forum, era mai bine daca era inchis topicul. Eu asa am interpretat gandindu-ma ca evolutia a tot venit din motorsport. Astfel vazand pe cineva interesat de subiect l-am indemnat corect sa studieze problema de la profesionistii din domeniu nu de la mine si sa o studieze si din punct de vedere al performantei nu doar rutier ca sa inteleaga daca poate adapta ceva la modul rutier. Acum, daca s-a lungit discutia, sunt curios la un track day sub 10 grade cand ai anvelope de strada ce presiuni recomanda un inginer de circuit acreditat, am un feeling ca nu sunt cele din carte... Si atunci cum ne reducem riscurile pe strada? Lasand plaja de aderenta fixa adica ingustata din fabrica si asteptandu-ne la surprize la fiecare colt? Sau largind-o dupa stilul de mers, anevelope, calitatea drumului, temperaturile de sezon, incarcarea totala (riderer+motor), etc.. ? Las asta aici, e despre motociclism in general nu doar despre circuite, poate in engleza e mai usor de digerat decat din partea unui conational:
  6. Eu am luat-o din casa de copii, mama biologica l-a returnat. Dar nu e pb, tot sa creat aceasi legatura.
  7. UP !!!! 3050 EURO Vreau sa trec la o categorie mai mare.
  8. Neatzaaaa! Mi-ai luat vorbele din gura :))))
  9. Când dai folia jos se creează o legătură de tipul mamă-copil. F greu de rupt. Spre imposibil.
  10. Buna dimineata de black fraierdei!
  11. Ieri
  12. vandut, rog inchidere topic, multumesc pentru gazduire.!
  13. m-am gandit sa-i sugerez, lasa omu sa se bucure de produsul nou, de ultima generatie.
  14. Da-l retur si ia-l p-asta. * frigider, iau comision doar la vanzare, 1 pizza.
  15. Salutare! Cunoaste careva unde pot sa polisez cateva piese de tabla de aluminiu? In Bucuresti,sau imprejurimi. Sunt niste ornamente de praguri de la o masina istorica. Multumesc!
  16. Ce ar fi trebuit sa mai scoata si Vespa ca sa vina cu ceva noutati! IN alta ordine de idei i-am intrebat pe Italjet direct si au zis ca motorul este Honda, deci probabil cel de pe Forza 350 sau ADV350 ceea ce este foarte bine umblau zvonuri ca ar fi 7500 de euro dar ma indoiesc ca va fi doar atat si probabil va fi mai aproape de 10 mii.
  17. O sa fie bine, dongle pt porturi și aia e. Pai nu mai era ca arsesem alt laptop. Intre timp l am făcut pe ala și l am și vândut.. Vând tot acum.
  18. ba da si ziceai parca ca nu mai e de vanzare mi-ar fii placut pro pentru conectivitatea mai buna si racirea activa, dar ma descurc si cu air. de nou pro era mult peste buget
  19. urmeaza... sper ca anul viitor. L-am testat intro parcare si mi-a placut (ingusta si inalta , usoara si ceva mai puternica decat modelul vechi)
  20. lasa ca ti-am facut un bine. nu tu m-ai intrebat data trecuta?
  21. 2x KTM 390 Adventure si 2x Kawasaki KLE 500, prin carpatii meridionali
  22. Frumos, se vede ca ai ceva background de cross. Am fost si eu de cate ori pe circuit cu 390-ul. prima oara cu anvelopele stock era mai mult un chin a doua oara cu anvelope 50 - 50 a fost fainut a treia oara cu anvelope cu crampoane a fost chiar distractiv
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...