Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Salut @Pandy @valibogdan, am rugămintea să îmi dați o adresă de livrare in privat unde sa plece amândouă și încerc mâine să le pun la curier.
  3. Ce sa mai spun Kristian... ai dreptate, am omis. Mea culpa. - Fiscalul se ofera ca fara de el nu se poate vinde. - Locatia motocicletei esti in București. - Numele meu este Matei iar metoda de contact este la alegere celui interesat. Atat prin telefon 0724628345 cat si prin mesajele de aici.
  4. Azi
  5. Se ofera fiscal? Locatia motocicletei este? Metoda de contact este? In primul rand te poti si prezenta,apoi sa-ti completezi datele la avatar. Tine de bun simt,nu doar sa iti faci cont ca sa vinzi ceva pe forum. Ce spui?
  6. Am comandat un întreg set de autocolante aici, chiar mi-a plăcut totul, prețul este adecvat
  7. totusi a palit grav, incepuse super tare Din ce am înțeles, încă nu e total refăcut după accidentarea suferită , deci pentru mine rămâne acel bravo ținând cont și ca alții au plecat mai de sus și au terminat mai în spate.
  8. Ehaaa, franeaza RT ul muuult mai bine ca multe alte moto de strada, inclusiv unele cu valente sportive. Au nimerit astia de la bmw franele grozav. Cine nu a mers si probat nu stie despre ce vorbesc.bine ca sunteti bine, si nu s-a intamplat altceva. Tura Grecia, vreau si eu ruta :)) planific si eu una de toamna de vreo 7-10 zile ori Grecia ori Turcia.
  9. Multumesc mult! Da, a iesit mai ok decat ma asteptam dar mai am de lucru. Inoxul a fost reciclat, aveam niste resturi ramase, acum va trebui sa iau o bara de 1 metru ca sa mai fac niste completari si apoi sa finisez sudurile ca sa aiba un aspect "de fabrica".
  10. Las' că e mai bine așa, nu cred că le simte cineva lipsa.
  11. S-a tot discutat aici despre frânarea de urgență, antrenamente, etc etc. Ei bine azi am avut ocazia live sa fac asta. Un pic de context: tura prin Grecia, pus pe navigatorul BMW drumuri cu cât mai multe curbe, cam 3000 de km până acum, toate bune și frumoase. Astăzi am transformat un drum de 90 de km într-unul de 150 de km numai curbe. Ca sa nu mai lungim povestea prea mult, incepe un șir de curbe mai largi in care se poate merge tare, asfalt bun (monocolor) așa că i-am dat mai tare decât era cazul. GPS-ul urla că urmează curbă la stânga, arata și pe harta, eu eram cu ochii la "peisaje" iar când m-am uitat mai bine de termina asfaltul și începea câmpul iar curba vira 90 de grade la stânga. Aveam viteza prea mare ca sa mai incerc vreo viraj așa că baga mana in frane. Parte pozitivă: + instinctiv nu am apucat ambreiajul ceea ce a permis mobrei sa încetinească și mai mult cu ajutorul frânei de motor. + Frânat puternic progresiv fata și spate. Da, a intrat un pic ABS dar nimic îngrijorător Minusuri: - mă uitam la "peisaje" in loc sa belesc ochii la drum - mergeam prea tare pentru drumul respectiv. Oprirea a fost ca la carte, nu mi s-a oprit motorul, un picior jos, totul frumos......doar pasagera îmi cara pumni în cap Concluzia: contează și experiența și să știi să francezi în condiții de urgență + mobra. O mobra ca lumea te ajuta în situații limită (orice ar zice oricine - posibil cu Vespa sau cu altceva sa fi ieșit în decor, așa bembeul a fost impecabil). Just my 2 cents
  12. Poți să o spui de mai multe ori. Anul asta parca s-a tâmpit cu totul. Și în FP-uri, sta că proasta pe terasa, in turul de iesire, in curse, nu e prima data când își șterge carenele de alții s-au ii scoate afara, etc. Deh, vrea sa fie o copie fidela a idolului sau. Probabil încearcă, sa vadă dacă îi iese și lui. Nu era nimic de prevazut Nu am spus niciodată, în nici o postare că Yamaha va merge foarte bine pe toate circuitele și in toate condițiile. Am semnalat doar faptul, că pe anumite circuite Yamaha a obținut performanțe bune și f bune, ceea ce reprezintă un progres, fata de sezoanele trecute, când pe aceleași circuite se clasa la coada plutonului. Termenii de progres și reviriment i-am clarificat cu alta ocazie, deci nu mai revin. Așadar, nu mă așteptam la cine știe ce performanta Yamaha pe acest circuit. In ceea ce îl privește pe O, rămân la părerea formulată anterior: omul e rapid pe tururi lansate sau cu pista goala in fata, dar în pluton este nobody, nu numai că doar f rar este capabil sa facă o depășire, pe zonele virajate, unde ar trebui sa aibe un avantaj, dar nu are nici capacitatea de a-și conserva poziția printr-un pilotaj defensiv. Una este să fii depășit pe liniile drepte (deși nu mai este Yamaha chiar atât de lenta, dar sa zicem), și alta să lași virajul deschis și să îți facă orice rookie interiorul. Oke. Nu te poți bate cu băieții mari, dar te fac piloți ca Raul Fernandez, sau rookie ca Aldeguer, Ogura??? Cum spuneam, ieri are circumstanțe atenuante, umărul se pare că este destul de afectat...sa speram că nu va necesita vreo intervenție chirurgicală, aceste sezon compromis, pentru el. Da, ai dreptate, Mugello este un circuit propice filosofiei Yamaha, dar are un detaliu, care în actualele circumstanțe, reprezintă un minus pentru motoretele Yamaha: o linie dreapta cat o zi de post.
  13. Cand se strica ne ducem pe sestache’ cu ele la alt mecanic…hihihi
  14. Se poate se poate,dar la reluare mi s-a parut o ciubotica gen "baa,alo nu ma lovi cu carenele" - min.1.00 A fost un contact clar,de asta au si fost chemati la Race Direction dar toata lumea a dat-o la pace,si Alex din spate a zis la fel - Risky, I was not expecting collision between Pecco and Marc As zice e top 3 ca si stil de pilotaj,viteza etc,tot timpul am zis asta,pacat ca e atat de instabil psihic si se descurajeaza foarte repede. Insa omul ca si skill e tatic,aici pe un circuit de flow iesea pe 3-4 cu tractorul ala de KTM.C'mon,daca nici asta nu e o performanta... Bai sa stii ca si mie.E multa liniste aici,vad ca lumea e in doliu,si eu as fi fost daca nu s-ar fi batut asa,dar duelul lor a salvat oarecum cursa. Nu ma asteptam ca Pecco sa iasa asa avid la joc si sa faca o asa batalie.Respekt - bravo lui,chiar daca a papat guma si pe final si-a luat-o tocmai pt ca s-a lansat la dueluri pe inceputul cursei. Ce nu inteleg eu....ma de ce i se termina guma DOAR lui Pecco dar lui MM nu? Ca doar s-au batut amandoi au fortat amandoi la fel? Pe final,Memelu a inceput sa dea mucu lu frati-su timpi raketa mult sub ceea ce facea oricine de pe circuit,deci guma lui era inca in forma,cum shit reuseste asta??? Ma asteptam ca dupa un duel asa puternic si care s-a intins pe destule tururi,sa aiba pe final amandoi gumele ferfenita,dar Marquez nu....wtf? ...am vazut acum discutia din cooldown room intre MM,AM si Diggia - l-a intrebat Diggia cat a facut in ultimul tur pe MM : 1.46.3. Raspunsul lui Diggia "no es possibile !!" Exact.
  15. Donez urmatoarele: -Cizme cross enduro mărimea 42 ,dar pretabil pentru 40. -Geaca fâș cu protecții mărimea S. -Geaca piele cu protecții marimea 52. Telefon 0752078377 iasi
  16. https://m.gpone.com/en/2025/06/23/motogp/pirro-bagnaia-he-has-to-go-up-against-the-strongest-rider-in-history.html
  17. nobike

    scutere SYM

    Nu stiu de ce, dar am impresia ca nu vad nici un Sym stricat pe acilea :)))
  18. Allways on display. Lite Silver e denumirea.
  19. Vand motocicleta Triumph Tiger 800 XRX Serie sasiu: SMTTRE15B8G739590 An fabricatie : 2016 Nr. km: 17264 km Capacitate motor: 800 ccm – 3 cilindri Putere: 70kw = 95 Cp Transmisie prin lant Sistem franare cu ABS fata/spate TC - controlul tracțiunii gestionat electronic Cruise control - pilot automat 4 moduri de condus: RAIN, ROAD, RAIDER, OFFROAD 2 Chei Cric central Itp valabil pana in 2027 Revizie efectuata la Rams Motorsport in luna aprilie (schimb ulei si filtru ulei, filtru aer, lichid frana, antigel) Tehnic si estetic foarte bun Accesorii: - Topcase cu spatar Triumph - Sidecase-uri originale TRIUMPH - Proiectoare ceata SW-Motech - Crashbar SW-Motech - Parbriz Givi inalt ( am si parbrizul original Triumph scurt) - Priza 12V pe ghidon + sub sa pasager - Handguard - Șa Triumph Comfort - Mansoane noi - Baterie noua – schimbata in luna martie 2025 - Bujii schimbate - NGK Primul proprietar in Romania. Cumparata de mine in anul 2021 la 15000 km si adusa din Italia. Carte de service. Pret 8700 euro.
  20. Vineri -duminica nu calc’ prin zona nici platit cele bune
  21. Salut ! Foarte fain a iesit. Initial ma gandeam sa cumpar si eu unul din china dar cred ca o sa incerc sa il fac si eu...din fier (nu am inox si nici aparat de sudura pentru inox)...
  22. mda, noi de vineri pana duminica am fost acolo eeee, ramane pe alta data
  23. merita un podium, nu ar fi fost multumit de el dar decat 4, mai bun era 3. Digia asta e nemesisul lui Peco. (pe langa fratii teribili) Parca si anu trecut s-a trezit sa-i ia parca 5 pucte cand a castigat. (Peco pierzand camp la 10pcte) na ce ii fac italienii lu MM https://cdn7.fireworktv.com/medias/2025/6/22/1750609184-pujwslmv/watermarked/720/d4ae3151-004f-42b3-8ec8-4d7202e4a5d1.mp4
  24. Fac o oferta daca este proprietarul de acord: 400 euro Acest formular sa abia rubrici obiglatorii fara de care orice anunt nu poate sa fie postat
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...