Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Multumesc pentru opinii! Pare destul de firesc si logic, desi uneori imi faceam griji referitor la sanatatea motorului. Voi continua cu IPONE si voi supraveghea indeaproape nivelul de ulei. Bafta!
  3. IPONE R4000 RS este semi-sintetic, e mai potrivit pentru modelul tău de motocicleta... pe vremea când s-a fabricat (1992-1997) nu existau încă uleiuri sintetice. Bel Ray EXS full sintetic e un ulei mai nou și-l consuma. Nu e nimic în neregula cu motocicleta sau cu uleiul...pur si simplu nu se potrivesc...practic se halesc unul pe altul...
  4. Mda, corect. S-ar putea sa fie totusi de la supraincalzire. Sunt curios ce zice serviceul.
  5. Dupa 7-8 pedale , si-a revenit si pana acasa nu au mai fost probleme ...insa a incoltit ideea in cap : daca patesc asa si la frana fata ?
  6. Verifica totusifrana spate dupa ce s-aracit.
  7. Azi
  8. Azi nu ...doar. autostrada si oras...
  9. Ai facut ceva coclau? Poate s-a supraincins lichidul. L-ai testat dupa ce s-a racit? Am facut ieri Tabla Butii cu un CRF300 si, dupa coborare, cand m-am oprit sa fac resiunea pt asfalt, m-am ars la etrierul spate. Probabil nefiind motcicleta mea si mergand mai incet am abuzat de frana spate pe coborare si s-a incins rau. Nu m-a lasat fara, dar ardea ca dracii aia rai.
  10. Ai inteles tocmai tu. Pana acum era facut pe liniile drepte, ei bine, in etapa asta teoria ti-a fost contrazisa, a fost facut preponderent pe viraje. Bastianini l-a rupt pe un viraj larg de stanga (7?) unde se presupune ca primadona duce viteza pe viraj. Cica asta ar fi marele lui atu! A trecut Bastianini de el, ca r****ul prin c*r, ca sa il citez pe Patton. Cand este in fata (la viraje ma refer), il depasesc baietii rai, cand sta in spatele lor, nu poate sa isi dezvolte viteza superioara.. e blocat de aceiasi baieti rai. Pana acum Honda avea deficit de putere si de top speed (declaratii chiar ale oamenilor de la Honda), dintr-o data are viteza superioara fata de Yamaha. Mai ramane sa imi spui ca duce mai multa viteza pe viraj, decat Yamaha si gata, Honda campioana!! . Breee!! Ambele japoneze au probleme mari, iar cand margeluta este depasita de piloti Honda, nu pe linia dreapta, ci pe succesiune de viraje (vezi depasirea lui Zarco) sau pe viraje de viteza medie si mare (Bastianini, Marini), da-mi voie sa spun ca NU ARE SCUZE!!! Overall, s-a clasat bine. Dar asta nu ii scuza defensiva dezastru. PS. Batalia cu Marini... care batalie?? Nu a fost nici o batalie. Italianul l-a executat cu prima ocazie.
  11. Nu tatuajele sunt motivul pt care nu e cooptat în gp,ci skillul.Sau mai degrabă lipsa lui. Morbidelli e ultima speță de pilot...și când ma gândesc ca Zarco a fost penalizat urat pt ca a îndrăznit sa frâneze mai tare decât Morbidelli și ala a întrat ca boul în el făcând un ditai accidentul la Spielberg... Plictiseala de cursă...De când a făcut AM depasirea în turul 4 am înțeles deznodământul. Imaginea lui Acosta cu soft spate încercând să îl depășească pe MM care gestiona mi s-a părut puțin silly.Cinste lui Acosta ca a terminat totusi pe 4 ma așteptam să distrugă guma. Bun rezultat și Q,ma așteptam să fie sub locul 8,se vede ca e temp relativ ok la sol,bun și Ogura f bun ar fi fost Zarco dacă nu greșea... Overall predictiv rezultatul. Sunt curios dacă ai înțeles ceva din bătălia cu Marini. Ai văzut problemele Yamaha?ieșire bună (mai bună decât Honda oricum) din ultimul viraj,dar linșată pe linia dreapta ia Q nu poate suplini pe frâne faptul ca yamaha nu poate frâna decât cu fața dar și avantajul vitezei de vârf superioare Honda Obligat sa depășească în cel mai periculos viraj posibil,în 5,unde lumea preferă să nu își asume riscuri pt ca...vezi Lorenzo 2019 acolo. Periculoasa depasirea,nevoit sa își asume riscuri extrem de mari pt a depăși o moto...De jumătatea clasamentului. De celelalte nici nu are rost sa se încurce. Mișto la Yamaha....însă el si-a ales,în acest capitol trebuie sa fiu de acord cu colegii hateri - nu poți semna contract pe 2 ani sa iei banii și după aia sa bombani.
  12. Azi am patit una nefacuta cu ciungcengul asta de 450 : ...am ramas fara frana spate ! O sa caut si pe forumurile/ grupurile internationale ca sa-mi dau seama daca daca este ceva gresit din fabrica , sau sunt doar eu ghinionist O sa ma duc la garantie sa vedem despre ce este vorba .
  13. Bravo Q! L-au facut hondarii, pe viraje, si pe stanga si pe dreapta. A plecat de pe doi, sa vedem unde termina.
  14. Morbidelli o comite din nou.... Bezzecchi putea sa stea acasă weekendul ăsta...
  15. Pereche încălțăminte sport DUCATI (…calapod adidas), f comozi/nr 43 - pret 50€ tel 0722269189/Bucuresti
  16. Urâtă cazatura lui Salac l-a lovit roata față a motoretei direct in cap. Ce dur s-a auzit pe fundal cazatura lui Canet... Clima ok vad nori umbra nu e foarte cald - norocul Yamaha.
  17. Dar e constient....si pica si Canet!!... meseriash,....
  18. Cât ghinion a avut Salac,scos de pe pistă la începutul cursei, și pe urmă accidentul cu Navaro, roata față a motocicletei l-a lovit în cască...
  19. Slăbuță cursa față de cea din Ungaria. Vorba comentatorului am cam ațipit pana în ultimul tur.... Good advice Good race Speram ca și cursa de moto2 de aici sa fie tot asa...
  20. Ne-am uitat atunci, live. Acum ne uitam la astea de azi. Buna cursa de moto3, se anunta curse bune si la moto2 si motogp
  21. io zic sa va calmati si sa va uitati la cursa de moto 2 de la hungaro, altceva.
  22. Poate n-ai văzut ghilimelele de la "peste limită" si faptul ca am zic că NOUĂ ne place sa folosim asta atunci cand vedem ceva putin mai wow, insa "peste limita" înseamna cazatură/esec/clacare. Stim prea bine asta deci nu-mi rastălmăci spusele, te rog.
  23. @damager Citesc ceea ce imi ofera presa, doar ca, asa cum spuneam si mai sus, nu iau de bun tot ce scrie presa, mai trec informatia si prin filtrul criticii. Nici hater nu sunt, dovada ca i-am apreciat prestatia din cursa de ieri, a fost o surpriza placuta si am si spus ca as fi vrut sa il vad mai des mergand asa. Sunt nemultumit de prestatiile lui in general si de faptul ca este cel mai vocal din paddock. Nu am vazut o iesire a lui in media, in care sa nu se planga, sa nu dea ultimatum-uri, sa nu ameninte, etc. Pe de alta parte, nimic, dar nimic din ceea ce i-a adus uzina, timp de trei sezoane, nu i-a placut. Plm... chiar nimic, nimic?? De asta spun, atata vreme cat este in echipa aia, dezvoltarea bate pasul pe loc. Asadar, nu imi place atitudinea lui, nu imi plac prestatiile lui in cursa, etc. Nu este hate. Oke, motoreta Yamaha este usor de blocat in viraj, ii cred pe cuvant pe piloti, vad in cursa ca este depasit pe linia dreapta, la aspiratie (desi la depasirea dubla pe care o mentionezi, cred ca a fost si o gresala a lui, pentru ca in tururile urmatoare nu s-a mai intamplat sa treaca nimeni de el, in maniera aia), dar mai vad si faptul ca este depasit pe frane, la intrarea in viraj. Il vad cum, in loc sa inchida virajul, lasa spatiu cat sa treaca un autobuz. Defensiv, este praf. Pur si simplu nu isi poate adapta trasele la un pilotaj defensiv, care sa il ajute sa isi conserve cat mai mult pozitia. Il vad depasit de piloti din esalonul doi sau trei valoric, de rookie sau piloti de teste, pe motorete Honda sau KTM. Ambele cu probleme cunoscute. In Ungaria a terminat pe 10, cu PEsp si LMar in fata lui, pe 8, respectiv 5. Unul pilot de teste, celalalt, sa fim seriosi, este un pilot modest, dar care ii da in cursa, cu Honda aproape 4 sec. In Austria, termina in fata lui piloti precum RFer, Luca Marini, Ogura. Dar este vocal. De asta spun, este bine ca citesti declaratiile, dar compara ceea ce spun oamenii aia, cu realitatea din competitie. Ori realitatea nu arata bine pentru el, nu confirma asteptarile care s-au pus in el. Cat despre Iannone, nu am avut privilegiul sa il cunosc personal, asa ca te cred pe cuvant, insa imi aduc aminte prestatiile lui de la Moto2 si cateva de la MotoGP. A facut curse briliante, cu recuperari in stil mare, care au aratat ca talent exista cu carul, insa este drept, era de o inconstanta infioratoare. In plus, era genul de pilot ori la bal, ori la spital, in preajma caruia nu prea iti doreai sa te afli pe circuit. Omul nu avea mama, nu avea tata. Carambolurile in care a fost implicat sunt de notorietate.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...