Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Face referire la mutarea istorica a lui Hamilton la Ferrari....care (incidental) sunt tot in rosu.Cam acolo bate. Yeah,right Daca are dreptate nea ziaristul ala,Pecco....ei nu ii zic ca nu semneaza cu el,dar au semnat deja cu altul ...au facut cu el cam cum au facut si cu JM.... Curioase decizii are si Gigi asta - adica mi se pare o chestie contraproductiva pt ei - nu daca defileaza dpdv tehnic ca acum,daca ceilalti nu se pot ridica deloc la nivelul lor ca si performante nu e nici o problema pt Ducati ca au 2 primadone capatzanoase,dar daca cumva,din intamplare (Doamne-ajuta) se intampla ca Aprilia sa se ridice cumva pe langa ei ca si performante...ar fi foarte contraproductiv sa fie 2 piloti alfa in echipa pt ca se vor bate ca chiorii astia 2. In oricare din cazuri noi am fi avantajati,so..."aprob pozitiv"
  3. fix la asta m-am gandit si eu ca doara MM merge inapoi la 'onda din 2027
  4. Mersi, dar am terminat plimbarea de ceva timp. Cat despre aglomeratie, crede-ma ca n-am dus lipsa la niciun obiectiv. Cel mai probabil te referi la casa fecioarei Maria, obiectiv care era la aproximativ 5 km distanta de Efes. A mentionat si taximetristul de acest obiectiv, in ideea in care transportul costa 10 euro pana la Efes si 40 de euro pana la casa ei. Desi stau bine pe picioare, cele 29 de grade se resimteau din plin si n-am vrut sa ma incumet la 5 km de urcare abrupta. Toate cazarile au fost facute on-line, din tara, pe Booking. A fost varianta care mi-a permis sa am mai mult timp liber pentru plimbari si obiective. Ziua 6) Luni -> Selcuk - Marmaris (124 km) La 07:30 sunt deja echipat si prezent la micul dejun. E atat de multa ceata incat abia se zareste orasul. Impart salonul cu un cuplu de asiatici care se grabesc sa plece, lucru pe care l-as face si eu, dar mai zabovesc cateva clipe in speranta ca se ridica ceata. In cele din urma imi fac curaj si cobor sa pregatesc mobra. E plina de roua si cu ocazia asta o mai sterg oleaca. Drumul e clasic de acum, vai, dealuri si serpentine. Dupa vreo 70-80 km parcursi, in timp ce franam relaxat pentru a opri la un semafor, poc.. ma trezesc pe asfalt. Imi zic ca nu, e doar un vis urat, dar durerea din piciorul stang prins sub mobra avea sa confirme ca e real. Reusesc sa scot piciorul, iar in timp ce turcii se uitau la mine ca la o piesa de teatru, eu puneam mobra inapoi pe roti. Ce s-a intamplat? Am pierdut aderenta rotii fata pe ceva pata de ulei/motorina. Chiar daca franarea a fost lejera, furca s-a incarcat, a pus presiune pe roata, iar cand suprafata de rulare s-a schimbat brusc.. poc, nici daca aveam ABS nu cred ca scapam. Pagube? Capat de ghidon putin zgariat, la fel maneta de ambreiaj si putin din parbriz, nimic care sa conteze. Glezna insa, aia ma doare de numa'. Ok, inapoi in sa si spre cazare, mai am 40 si ceva de km de parcurs. Cateva sute de metri mai incolo ajung pe niste serpentine si simt cum mobra nu se incadreaza pe trasa pe care i-o dau, aluneca in toate directiile. O indrept pe cat posibil, dozez fin frana si apoi o aplec din nou, altfel nu luam virajul si ma loveam de parapetul lateral. Ce naiba o fi pe asfalt? Bine, avand in vedere cate junghiuri de masini am vazut pe strada, nu trebuie sa ma mire. Ce se intampla insa daca nu cadeam la semafor si intram cu toata increderea in virajul asta, asa cum am facut de altfel in multe alte situatii? Cativa km mai tarziu sunt oprit de un filtru al politiei. Nu vor pasaportul, ci permisul auto. Verifica, totul ok, asa ca ii dau bice spre cazare. Schimb din ce in ce mai greu vitezele, dar intr-un final ajung. Bag un dus, ii anunt pe astia de la asigurare si urc intr-un taxi. Aleg un spital privat, ma gandesc ca poate rezolv ceva mai rapid situatia fata de unul de stat. Astia imi spun din start ca nu lucreaza cu asigurarile din Romania si ca trebuie sa achit pe loc orice serviciu medical. Suflu in etilotest, totul ok, asa ca hai cu radiografia. Doctorul zice ca n-am nimic rupt, dar simt ca nu dezvaluie chiar totul. Imi da o reteta pentru ceva medicamente, o fasa elastica si ma trimite la plimbare. Bun, hai sa caut o farmacie. Deschid Google Maps, dar nu incarca nimic.. internet din parti. E prima oara cand mi se intampla asta in Turcia si nu inteleg care e faza. Resetez setarile, selectez manual reteaua, ii dau si un restart, nimic, e mort in papusoi. Mno, zic sa ma apropii de o terasa sau un hotel, sa imprumut putin wi-fi. Aha, vezi sa nu, toate retelele au parola. Din intamplare dau peste o farmacie. Intreb de medicamente, dar nu le are pe toate. Chiar daca internetul si-a luat liber, eu tot trebuie sa gasesc cremele si pastilele astea, asa ca ii dau inainte. Am noroc si le gasesc pe toate la urmatoarea farmacie. Am un ritm de un pas pe minut, ma doare glezna ca naiba, iar tot ce vreau e sa ajung la cazare sa ma intind putin, dar pe unde sa o iau? Trag la umbra unui pom, macar sa nu ma mai bata soarele asta in cap, sunt 30 de grade. Din senin isi revine si internetul, taman la timp. Ajung la cazare, mixez cele doua creme ca in cazul Poxipolului, ung bine glezna si dau pe gat pastila contra durerii. Mi s-a spus ca e foarte puternica, asa ca ar trebui sa mananc ceva. Tot ce am sunt cateva mandarine de ieri, dar sunt bune si ele pana ajung in oras sa mananc ceva mai serios. Ma intind pentru jumatate de ora, dupa care decid sa ies, e prea frumos orasul asta ca sa zac in camera toata ziua. Infasor cat pot de bine glezna cu fasa elastica si la bulevard cu mine. Simt o durere crunta la fiecare pas, dar nu ma intereseaza, il tarasc dupa mine si tot nu stau in casa. Ajung pe o portiune de faleza: Stiu ca nu voi putea bifa mai multe obiective, dar unul, macar unul trebuie: Castelul Marmaris Uff, scari: Achit biletul (570 de lire) si incep vizita. E foarte misto castelul, iar de panorama nici nu mai zic: Continui pe faleza: Am fortat piciorul, iar acum ma doare si mai tare, trebuie sa gasesc un restaurant sa mananc si sa ma odihnesc putin. Un domn dintr-o frizerie imi face energic semn cu bratele sa intru sa ma tund. Nu-i o idee tocmai rea, dar n-as avea stare pe scaun din cauza durerii, asa ca zic pas de data asta. Gasesc o locatie care arata bine si ma pun la masa. Nu prea am pofta de mancare, dar stiu ca trebuie. Comand ceva de vita din meniu, imi scapa numele preparatului: Cu chiu, cu vai, ajung la cazare si ma intind. E pentru scurt timp, asta pentru ca mi se spune ca trebuie sa pun gheata pe glezna. Cobor si incep sa caut pe la magazine, dar fara noroc. Intreb la un magazin de inghetata, iar doamna de acolo e foarte amabila. A scos o bucata mare de gheata dintr-o lada frigorifica, a facut-o bucati bucati, a pus-o intr-o punga si m-a invitat sa stau la masa pentru perioada cat tin compresa. Ajung la cazare si ma intind. Si de data asta e pentru scurt timp, trebuie sa ma duc din nou la spital sa le cer radiografia ca sa o pot arata unui doctor din Romania, sa confirm diagnosticul. Primesc o copie a radiografiei printata pe o foaie A4 si inapoi la cazare. Doctorul din Romania confirma ca nu pare a fi ceva rupt in imaginea pe care o vede, dar imi recomanda sa repet radiografia in momentul in care ma intorc in tara. Bun, aplic din nou cele doua creme, bag piciorul intr-o punga de plastic, trag o soseta peste ca sa ramana totul fix acolo si la somn cu mine. E simplu, maine o sa fie ori mai bine, ori mai rau.
  5. Azi
  6. eu nu stiu de F1, e vb de ferrari/ducati? deci Peco e pe faras? sau o fi acosta la satelit.
  7. De aici a iesit toata povestea - link (min.11 - 17) Manuel Pecino a declarat in acest podcast ca cineva (nu spui cine,persoana importanta,etc) i-a confirmat 100% ca Acosta a semnat deja pt 2027.A spus ca nu poate spune detalii dar ca poate garanta ca e 100% semnat. A dat insa niste detalii destul de clare : "Acosta nu a semnat cu Yamaha sau Aprilia" (dooh - nu vrea la Yamaha dupa tot acest reviriment? ....si ca i s-a spus de acea persoana "Operatiunea Hamilton s-a terminat". Apoi a zis ca sa le dea un hint destul de clar (ca aia erau prosti si nu prindeau duma) : "voi italienii sunteti cam inceti (la minte) - ce culoare are echipa pt care a semnat Hamilton? Dooooh ! Deocamdata o luam ca pe o barfa insa sa vedem daca se adevereste.Ar fi...wow!
  8. Salut, Se vand mai multe bucati din acest tip de produs : https://www.emag.ro/mini-pc-gaming-asus-rog-nuc-rnuc15jnk9x389a2-cu-procesor-intelr-coretm-ultra-9-275hx-pana-la-5-4ghz-32gb-1tb-ssd-nvidia-rtx-5070-ti-12gb-win-11-home-eu-cord-black-90as00i1-m000c0/pd/DR87MV3BM/. Produsele sunt noi sigilate si au pretul de 1700 euro. Locatie : Bucuresti Contact : PM
  9. Din ce-mi aduc aminte scotea 3,8A primul model iar cel roșu 5A, dacă ne gândim că o încărcare sănătoasă se face cu 5% rezută că e foarte bun pentru o baterie uzuală de 70Ah. Am înțeles că ieșirea nu e filtrată, asta ar însemna un avantaj la bateriile cu plumb.
  10. normal ar fi si binder sa plece, e si el satul, mai ales ca acosta cam mereu a fost peste el. normal ar fi si acosta sa plece ca nu merge frate, sunt moto mai bune. acosta si la satelit daca face o manevra a-la-MM o sa ia victorie garantat. satelit aprilia / ducati
  11. Am si eu un redresor din acesta din perioada cand era afisajul cu leduri. Merge inca brici si-l folosesc si la masina. Bine, la masina am amperaj de 45 A, dar o incarca. Deci pana functioneaza, e ok.
  12. Ai un topic dedicat, cauta aici sa vezi ce si cum: Legat de cel de Lidlai aici:
  13. 1. nu uiti! 2. daca esti uituc, pui un temporizator/timer pe priza 3. mai bine cumperi baterie noua, si nu mai ai nevoie de nimic
  14. Mneata de la Daca nu elimini cauza,efectului ii rezista coafura. Cum zicea @Penetru,munca dauneaza grav sanatatii.
  15. Îi bubuie bateria dacă uită de charger. Dar să așteptăm să ne transmită ce baterie deține, ți-am zis ce bănuială am...
  16. Bună dimineața! Greața se amplifica!
  17. Ieri
  18. Inclusiv un charger din Lidl. Dar ești sigur că bateria respectivă are 6V și nu 6 Ah?
  19. Azi am iesit cu "golanul" prin oras si am facut ceva poze.
  20. Ma bucur ca esti incantat ...eu la fiat nu am avut saptamana fara ceva aprins prin bord ...mi se pare o masina chinuitoare ....a mers . si merge . dar papa pisicu rau ...pt mine este forbidden
  21. Astea sunt mașini de femei, nu? Nu de alta dar pot să vă privesc de sus, am Pejo. Am citit pe sărite, nu m-am prins de an, bani, motorizare. Felicitări, acum bagă plimbare și să ai numai bucurii.
  22. Buna seara Revin cu urmatoarea intrebare Ce redresor recomandat pt baterii moto de 6V care sa aiba ca accesoriu unitatea de masura - amprajul?
  23. Salut In concediu am inchiriat de cateva ori Fiat 500 - varianta hibrid si varianta normala Ultima tura am facut 2400 km in Spania Plusuri Sasiul si suspensiile au o constructie robusta, modelul 500 are o greutate mai grea comaparativ cu alte marci din aceeasi categorie, Consumul unul destul de bun in oras si exteriror la mers normal; daca bagi pedala de acceleratie la fund cresterea este in plus de 2-3 l la 100 km ca medie, dar creste si mai mult Dimensiunile reduse - foarte buna pt zonele aglomerate Asistenta city la ambreiaj care te ajuta la plecarile din rampa - bun mai ales in zone cu teren cu inclinatii ridicate si lungi in zone de trafic intens Unghiul de bracaj la volan, foarte bun pt spatii mici Minusuri: Confortul la scaune - slab, stai ca pe un taburet, te doare spatele dupa 250 km, nu prea ai variante de reglare in anumite pozitii - inteleg masina doar pt oras- Butoanele de comanda la gamuri - sunt invesate comparativ ca la modele japoneze, nu sunt in portiera Partea de comenzi bord - nu prea sunt intuitive, m-am adaptat cu bordul dupa 3-4 zile Modele cu geam panoramic - nu sunt de nici un efect + greutate sporita Variant cu cutie de viteze cu 6 trepte mult mai dinamica Izolarea fonica - cam precara - la 170 - 180 km pe ora nu prea mai auzi sa vb cu pasagerul - solutia dai muzica tare sa nu mai auzi in jur Daca mergi tare sunt sanse sa intre noxe prin gurile de aerisire - dar nu am ajuns in situatia sa explodeze motorul Fiabilitate motor - nu comentez
  24. Ai dreptate fără doar și poate. Însă mă gândesc la o treaba (simplă) : deja sunt prea multe articole de pe prea multe site-uri pe aceeiasi temă. Acosta e în contract cu KTM - probabil nu prea are cum sa declare nimic. Dar...Nu iese fum fără foc. Iar nea ziaristul ala deja a declarat asta in 2 randuri. Sa vedem.Am zis și anterior - sunt la nivel de zvonuri,însă...au un sâmbure de adevăr. Plus ca are și mult sens : cu "un" KTM in faliment pus la vânzare de către Bajaj pe de o parte și cu Acosta frustrat masiv de 2 ani de faptul ca el poate dar motoreta not so much,o mutare în 2027 mi se pare no brainer pt el.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...