Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Salut, deși nu ma grăbeam tapiterul meu mi-a făcut o surpriză și în 2 zile mi-a refăcut seaua, calitatea mușamalei este mult peste ce am primit de la Gașpar, la fel și suportul din tabla arata altfel după ce a fost vopsit electrostatic
  3. In lume/Romania poate?/ UK-Asia maybe... all kind of "fel/fell"-uri... Alți participanți/membri au postat despre călătoriile/pățaniile lor in Asia intr-un mod muult mai "attractive", nu în genul ....ăsta. Dacă muncești, trebuie să te lauzi? Sau tu crezi că ești primul care muncește? Spor la motociclit!
  4. Azi
  5. Nici tu n-o sa ne spui vreodata daca si cum s-a rezolvat. Sfat: cauta un mecanic, nu pare ca stii ce ai "sub capota".
  6. Comparatiile cu Agostini mi s-au părut tot timpul...mega-forțate.Erau cu totul alte timpuri atunci curse puține adversari puțini idk cu totul alte vremuri și circumstanțe. Fiecare...eră? Își are piloții ei. Ago aparține trecutului. Rossi perioadei "romantice" Marquez e acum. Overall însă cred ca Marquez e peste toți.Nu e simpatic cum era Rossi pt ca e foarte intens,de fapt cam prea intens dar overall...omul e superior.Dă-i o motoreta identică cu adversarului și îl va bate.
  7. hai, pauza de masa! pofta mare, sau sa va fie de bine! dupa posibilitati
  8. Salut. Am uitat datele contului si am facut unul nou. Intre timp am reusit sa intru si pe vechiul cont. Ca si completare la anunt, moto a fost tinuta doar in garaj subteran si este inamtariculata pe persoana fizica (pe numele meu mai exact). ITP valabil pana pe 25.04 2027. Cristi 0723.351.716
  9. Kristian

    ITP MOTO

    Baieti super de treaba si profesionisti: https://carinspectors.ro/
  10. Thanks for the Culture! Un fell de a distribui content. Mulțumesc Celor care sau abonat. Iau asta că pe un ajutor și nu că pe un like or dislike E in fel de a ne ajuta. Fiecare muncește sa călărească un motor.
  11. La fel si eu +1, se cere doar vizualizare si abonare mai pe romaneste. Sau cum ii spune initiatorul, "dezvoltare".
  12. Am constatat ca http://motociclism.md/ nu mai functioneaza. Stie cineva de ce? Multumesc.
  13. La o cautare pe net, am vazut ca inclusiv marele retailer on line (nu dam nume) are de vanzare seturi de reparatie carburator cu origine evidenta non-OEM. Mi-a sarit in ochi si disponibiliate stoc la un magazin moto din Brasov asa ca am comandat si ridicat in urmatoarea ora. Pretul simtitor mai mare, dar kit-ul (tot made in China) era vandut sub brand Moose Racing. Am demontat carburatorul si am constat ca racordul carburatorului spre admisie era umed de benzina. De asemenea carburatorul era usor umed inclusiv pe membrana de vacuum. In trecut am verificat nivelul plutitorului (13-15mm) conform manual, iar testul simplu (suflat) imi parea ca nivelul este ok si cuiul poantou inchide si nu am desfacut si scaunul cuiului. Surpriza, o-ring-ul nu mai exista si etansarea se facea cu un fir matisat. Posibil in trecut sa fi fost buna solutia de remediere, dar azi am dubii. In regim stationar, inchiderea cuiului este ok, dar posibil in functiune, vacuumul creat absoarbe benzina in excess unde etansarea este este deficitara. Am inlocuit totul kit-ul si singura particularitate este ca acul de dozaj nu are cele 5 niveluri de reglaj ci doar unul singur echivalent celui nominal (#3) (am masurat prim comparatie cu cel dat jos). Facut reglajele la rece cu putina ajustare fina dupa pornire, motorul merge impecabil. Am facut vreo 10km, buijia curata, trage constant (cat poate un BST40 ) fara goluri in acceleratie sau fum. Drumuri bune! Manualul recomanda main jet 140-150 in pasi de 2.5. Nu am reusit sa citesc de era pus pe carburator, dar ce am pus sus este 152.5 si anume jet-ul pentru varianta de 30cp (DR-ul standard are 27cp). Update - AI-ul zice ca:
  14. cand am vazut clipuletul ala cu Satana cand asculta sunetul motorului si ghiceste circuitele si au fost vreo 7 parca.. am ramas impresionat. omul e la alt nivel si asta sezonul asta se vede cel mai bine si cel mai clar. A avut nevoie de un sezon de acomodare ca sa fie super competitiv terminand pe 3 campionatul la prima incalecare la ducati, iar acum face cu GP25 ceea ce Peco care are atatea sezoane calare pe Ducati nu e in stare sa se tina dupa el. Nici eu nu-l halesc pe MM dar n-ai cum sa nu-i dai cezarului ce e al cezarului. Al doilea loc la GOAT dupa VR46 in opinia mea
  15. Fii amabil si prezinta-te,caci asa e civilizat cand esti nou aici sau in orice alta parte. Apoi completeaza-ti datele de la avatar sa stim cu cine stam de vorba.
  16. Fii amabil si completeaza-ti datele de la avatar sa stim cu cine stam de vorba.
  17. Se vinde motoreta din poze. Cumparata de la MotorTeam (a fost moto de test) cand avea 700 km. Stock fara nici o modificare. Are ITP proaspat facut. Revizia de 3 ani facuta ieri pe 01.07.2025 (ulei, filtru ulei, lichid frana, curatat si uns lant). Toate cele 3 revizii au fost facute la dealer. Are aproape 7800 km. Necazuta, nelovita. Functioneaza impecabil. Avand si revizia si itp proaspat facute nu are nevoie de nici o investitie pana la urmatoarea revizie. Toate actele sint ok. Are garantie 4 ani, intre 2022-2026. Pret 5900 euro negociabil. Tel 0723.351.716 Locatie: Bucuresti, sect 3, zona Auchan Titan
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...