Toată activitatea
- Ora trecută
-
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui Keyser Söze în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
ierunu, te rog. Racing tata. Saraca Mobra... - Azi
-
Eeexact.Colegul asta nu intelege : faptul ca Yamaha (nu pilotul ci motoreta) functioneaza bine doar in conditii ideale si mai ales cand are cale libera in fata. E un sah mat care o face pe Yamaha/Q neputinciosi la fiecare curba si linie dreapta - singurul lor atu devine useless in cursa. Colegul nu vede problema asta,problema ce persista de ani de zile,ba mai mult fix aceasta problema a fost enuntata acum cativa ani de....Miller?Petrux? care descria razand cat de usor este sa blochezi o Yamaha "trebuie doar sa nu ii lasi sa isi faca trasa pe apex ceea ce e foarte usor pentru noi" - si tadaaa. Colegul nu vede ca Q nu poate ataca absolut niciunde - nu pt ca ar fi el prost si nepregatit ci pt ca efectiv nu are cum : pe frane are cu min 15% mai putina frana decat ceilalti (nu poate frana cu spatele ca Yamaha),viteza pe viraj nu o poate pune la treaba ca ii franeaza aia in fata si ii blocheaza trasa (diferita de a celor cu stop'n'go) iar pe accelerare nici povesti.Pe linia dreapta e rizibila Yamaha deja - si atunci ce sa faca pilotul?Nada. E usor insa sa dai vina pe gayiutz,dar realitatea e alta.Si realitatea musca de cwr si ii va musca si mai rau fara Q. Eu in locul lui Miller mi-as dori grip mai mult ca ei ziceau ca patinau si in a4a...deci degeaba are 20 de cai in plus - cum patinezi cu 260-270 la fel de frumos patinezi si cu 280-290 Eu am vazut doar un singur motiv - acelasi ca la Honda/MM : sa ii arate lui Q ca ei pot scoate o moto performanta,iar cumva etalonul performantei a ajuns sa fie asociat cu V4,lucru ce nu e necesar adevarat.Cred ca secretul performantei (Ducati,Aprilia etc) e grip'ul nu acel motor.Ok - intradevar V4 are mai mult cuplu pt ca e perfect echilibrat si nu ii trebuie arbori de contrablanasare,dar acolo pierzi 1-2 cai nu 20...Ducati are tehnologie mai buna,cu totul regretul pt japos,eu cred ca motorul Ducati va fi in continuare cel mai puternic. Trial and error ne arata Honda ca nu functioneaza.Dar se prea poate ca si Yamaha sa se fi gandit la fel ca ei... Sesiuni de test eu stiu ca au plenty,ca ei pot dezvolta cum vor fiind in ultimul tier,poate gresesc eu... Vorba ta insa - tare as vrea sa inteleg si eu cum au gandit-o sa reconstruiasca ei moto de la zero in anul premergator unei alte constructii de la zero obligatorii.... true - faptul ca provin din moto2/3 nu garanteaza ca vor confirma in gp.Insa procentajul e al naibii de bun,avand in vedere ca toti (nu?) campionii de gp au venit din clasele mici.Asta denota ori ca acele campionate ii pregatesc cel mai bine pt reusita in gp,ori ca toate talentele tinere merg in acele campionate. In schimb cei care provin din sbk au sanse de reusita ZERO (pana acum) in gp. So?Nu e logic sa promoveze la clasa mare echipele piloti din pepinierele de unde stiu ca au by far cea mai mare sansa de a confirma? Exact.De aia consider ca eu pot spune ca Yamaha au o strategie gresita si e o sansa foarte mare sa am dreptate (heh,deocamdata am dreptate 100% avand in vedere pe ce loc sunt,sa vedem la anul). La fel,tu ai dreptate sa spui ca Q e un pilot slab judecand dupa rezultate,parerea mea e ca Q a facut o mutare slaba cand a semnat cu Yamaha si daca va semna din nou va face o mutare decisiva pt cariera lui una a la Zarco - KTM cand era curtat de HRC care la acea data era locul 1.Francezi.... Daca/Cand Q se va muta pe o moto capabila la fiecare cursa de podiumuri,vom vedea cu adevarat ce stie/daca stie si cine a fost vinovatul in lipsa de performanta de pe Yamaha - eu indraznesc sa zic ca japonezii. Cum ?Ahahahah Pai ai zis ca Jarvis e praf,imi aduc aminte foarte clar.De mai multe ori.Eram si sunt perfect de acord cu tine. Ai zis ca seful de proiect greseste cand asculta pilotul Q - pai asta inseamna ca e un sef de proiect ce duce motoreta intr-o directie gresita si prin urmare omul e neperformant. Despre pilotul lor nr.1 nu mai vorbesc. Despre Rins ce parere ai? A mai ramas cineva? ca te-ai exprimat de toti oamenii de top de la ei in termenzi critici.
-
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
La anu' si lamulțean! Nu a primit raspunsurile pe care le astepta, probabil voia sa faca din kakat bici Mobra 50 o Yamaha R1. -
Sa te bucuri de el! Urmatoarea intrebare era de ce 350, dar vad ca s-a discutat mai sus.
-
Incearca la Motodynamics. Ei sunt importatorii oficiali in Romania.
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Mneata de la
-
Morgen! Aproape ca a disparut greatzaaa! Ne pregatim de petrecere! Diiiiiii
-
ALEX-Guzzista îl urmărește pe Modificare mobra 50s
-
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui ALEX-Guzzista în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
A plecat sa caute traducere la ce a zis colegul Pinnochio….. -
Buna dimineata! Aproape gata si saptamana asta! Pregatirea pentru petrecere!
-
Blak s-a înregistrat pe forum
- Ieri
-
Salutare, Sunt curios daca are cineva pe aici manusi incalzite marca Therm-ic. Am si eu o pereche dar nu am incarcator la ele, si as vrea sa le fac o proba, sa vad daca mai e buna bateria sau trebuie schimbata si aia. Deci as aprecia daca m-ar poate ajuta cineva cu un test, ca a mea n-a intrat la iernat Drumuri uscate!
-
Foarte calumea tehnologia Cu timpul cred ca o se implementeze ca obtiune standard la modelele premium
-
Pe situl Yamaha apare acest model Da un telefon sau transmite un email pentru un raspuns
-
adidraghia îl urmărește pe SWM R 125 RS
-
Salut. De ceva timp tot cautam o Yamaha Wr 125 R de enduro insa nu gasesc deloc in Romania. Am cautat modele similare si am gasit aceasta marca SWM R 125 RS. Dupa ceva cautari pe net am gasit ca ar fi fabricat in Italia si ar fi ceva copie Husqvarna. Modelul gasit este aparent aproape nou, model 2023 650km. As vrea sa imi impartasiti cateva pareri despre aceasta marca sau chiar acest model cei care ati avut sau cei care ati mers cu ea. Multumesc.
-
De unde ti-ai luat termoscud-ul si cati bani a fost? Aparent toată lumea a profitat de oferta Onda de toamnă.
-
adidraghia s-a înregistrat pe forum
-
Abia aștept în ianuarie sa vedem serialul ala despre 25. Va fi interesant de urmărit partea cu Peco. Asta dacă nu cumva a refuzat sa ia parte. Cred ca i cam obliga, ca tine de media.
-
-
Yamaha are potential dar doar cu setarile si conditiile ideale in care Q reuseste sa scoata untu din ea. In curse e alta motoreta si toate avantajele ei dispar in aglomeratia de la start si apoi pe parcursul turelor. Adica: - In turul de calificare, ai putin carburant vii lansat, ai pista libera (mai putini piloti) etc. conditiile ideale pt orice pilot sa dea cox cat il tin bretelele. - In cursa motoreta pleaca mai greu decat ducatiurile si apriliile, apoi toate avantajele motoretei sunt anulate in aglomeratie + supra incalzirea gumei ... etc. Q20 nu e deloc pilot slab, a luat totusi un titlu mondial si a reusit sa il piarda pe al doilea in cel mai stupid mod cu putinta. dar asta era acum 3-4ani. In timpul asta Ducati a evolualt mai rapid si mai eficient ca ceilalti producatori, pe cand Yamaha inca se chinuie cu tainele aerodinamicii. Problema e la Yamaha in curtea de tehnicieni. Q20 poate doar sa dea feedback pe ceea ce observa in curse ca ii lipseste. Miller a zis ca isi doreste de la Mos craciun vreo 20de cai in plus Tare as vrea sa inteleg care e logica investitiei in acest V4 acum pe sfarsit de cariera a motoarelor de 1000cmc.. probabil ca o incercare de "trial & error" si le e mai usor sa dezvolte in paralele 2 motoare cu acelasi tip de constructie v4 chiar daca de cilindree si alezaje diferite. Vorba aceea: prototiping for the future. Poate au niste tehnologii care vor sa le testeze in conditii de cursa se e cel mai simplu si mai eficient sa o faci asa decat in acel minim de sesiuni de test...
-
Vand o pereche de ghete Geox Respira, marime 45. In stare perfecta. Piele naturala. Talpa Geox Respira. Pret: 250 lei. Bucuresti (trimit oriunde cu verificare colet) Contact: PM
-
Echipele promoveaza piloti de moto2 pt ca pilotii de moto2 sunt meserie - daca ai vazut o cursa de moto2 (nu zic live,ca live intelegi instant ce incerc eu sa explic - eu m-am ingrozit efectiv cat de exacti sunt).Toti,absolut toti campionii pilotii care spun ceva in motogp toata lumea buna a venit din moto2 (exceptii infime...Petrucci parca?)....si tu zici ca moto2 e de porc...mda....inseamna ca toti campionii din gp de la Rossi pana acum la Acosta si Marquez au venit degeeaba - trebuiau sa aduca de la sbk ca ii rupeau pe astia Ti-a explicat si colegul mai sus,vorba lui s-a discutat si in dunga acest subiect - pilotii de sbk au avut prestatii nu slabe ci derizorii in motogp (pt ca A pt ca B pt ca etc - doesn't matter - rezultatele raman),in timp ce pilotii de moto2 ce au trecut in sbk si pilotii care erau prea batrani pe final de cariera etc si au trecut in sbk au rupt. Astea sunt facts - rezutatele vorbesc - daca parerea ta e diametral opusa fata de facts (cum se intampla de multe ori dealtfel),e problema ta.Asta inseamna ca visezi,ca iti doresti dar nu ca se si intampla - omul e liber sa viseze eu nu am o problema cu asta,doar ca visele sperantele etc nu corespund realitatii. Realitatea e cea spusa de colegul mai sus - si pana acum nu s-a materializat nimic in sensul in care propovaduiesti tu cu pilotii de sbk.Speram sa o faca turcul - hai cu rahatul turcesc (e un fel de mancare f bun daca ai fost la Stanbul,nu o jignire ) Exact - esti liber sa vezi in Q ce vrei tu,don't let me stop you.Eu te-am contrazis in legatura cu asta - avem pareri diametral opuse,e ok - nu trebuie sa avem toti aceeiasi parere. Problema (mea) cu ce ai zis tu (daca urmezi firul logic al apostrofarii de mai sus) e atunci cand imi spui ca sunt arogant cand spun ca Yamaha are o abordare/strategie gresita : nici unul nu suntem in masura sa declaram ceva in cunostinta de cauza - nici eu despre Yamaha nici tu despre Q - nu avem o parere avizata in legatura cu aceste subiecte. Insa eu cand ma uit peste rezultate,pot sa imi formez o parere personala in legatura cu strategia lor si sa trag o concluzie bazat pe faptul ca acum sunt pe ultimul loc si in trecutul apropiat erau pe 2,si sa o spun aici.Asta nu inseamna ca sunt arogant,sau ca nu ar trebui eu sa comentez prestatiile Yamaha. Daca eu nu ar trebui sa comentez prestatiile Yamaha,nici tu nu ar trebui sa comentezi prestatiile lui Q.Sau a altui pilot.Sau echipa.Simplu - egalitate. Ma indoiesc ca e asa,stiu teoria ta - e vina lui Q.Orice la Yamaha nu e pt ca dorm ei,ci pt ca e Q acolo.Cand era Rossi,mama ce mai mergea - stim placa. Dar presupunem - cum era aia la matematica - presupunem prin absurd ca e fix asa precum zici tu : pai atunci a cui e vina mai maestre mai???Nu tot a lui Yamaha??? A cui e vina cand seful de proiect apleaca urechea la avioanele unui pilot? Si hai ca Honda are o urma de scuza - se poate calca in ea scuza ca rezultatele le-au dat peste ochi din 2020 pana acum - dar totusi ei au ascultat de un tzspe ori campion mondial,Yamaha asculta de neica-nimeni. A cui e vina cand seful de proiect bajbaie sau asculta pilotii?(Avem aici lectia unui sef de proiect meserie Gigi-Lorenzo "this is the bike - you should adapt") A cui e vina cand o echipa angajeaza un pilot "supraevaluat","care nu stie sa mearga in curse","nu stie sa depaseasca""cu cea mai mare rata de regresie in curse" etc - vorbele tale si cauta sa il mai si prelungeasca?A lui Q?A lui Gigi dall'Igna?A lui Rossi?A lui Bartolini?Sau totul e vina Yamaha? Ai (as usual) o carenta de logica : pe de o parte lauzi Yamaha (am uitat pentru ce...pentru heritage ca pt altceva pt ce?) si inginerii sai,pe de alta parte spui ca majoritatea oamenilor de top angajati de Yamaha sunt de mare porc.Pai de aici tragem o singura concluzie : daca oamenii angajati de Yamaha (si nu ma refer la femeia de serviciu ci la oamenii de top - pilotii sefii de echipa,sefii de proiect etc) sunt precum zici tu ca sunt,inseamna ca insusi echipa e de mare porc,prin urmare strategia lor de abordare nu e deloc corecta,nu? Trage tu concluzia
-
city grip 2 sunt M+S
-
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui Kristian în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Stai sa vedem daca mai intra pe aici... -
Să-i grăbești sfârșitul, să vedem de unde iei ambielaj.
