Toată activitatea
- Ora trecută
-
Salutare, ma intereseaza sa achizitionez un XMAX 300 si se pare ca modelul 2025 are doua variante: basic sau TechMax+ (navigatie, incalzire ghidon si sa, windshield electric, cica ar fi si saua mai buna, dar nu stiu ce sa zic). Dilema mea este ca am facut un test drive cu modelul basic, care are un display mult mai simplu, dar parca are totul afisat. Nu stiu exact cat se merita inca 1100 euro diferenta dintre modelul basic si cel techmax+. Are cineva unul din aceste modele ? Sunt regrete ca nu a luat celalalt model ? Aici ma refer doar la modele noi de la dealer, nu SH. Ceva sfaturi sau opinii ? Multumesc anticipat
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
Un om care a înțeles. Pana acum se cita aia cu "sa câștigi mergând cat de încet poți". Când concurezi cu jaloane pt ce sa găsești limita sa ți rupi capu? -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Method în B.B.ul Competitii Internationale
Mi se pare ca cei 2 colegi ai noștri nu trec declarația/explicația lui MM prin creierașul lor ci doar vor sa câștige un argument o discuție prin urmare iau o vorba de-a lui Musiu pe care am expus destul de clar ca nici el nu o aplica o aruncă și "iată dovada irefutabila".C'mon,hai sa și gândim puțin... Hehe...pai asta înseamnă (după cum anterior am zis și conform declarațiilor lui da?) ca Musiu nu atinge limita pe acele viraje unde nu se întinde pe jos. Pai cum ma nene ma - pe majoritatea virajelor simți limita dar pe ala unde ai cazut nu simți fără sa cazi?i don’t get it. Nu e mai logica explicația ca a simțit ca se duce pe jos dar tot a insistat?și acum o da într-un fel de știință? Mai ales ca și el recunoaște ca teoria lui nu tine apa pt ca a cazut de 2 ori pe același viraj Am mai zis : dacă aplicam teoria Marquez la piloti reputati,atunci Rossi nu atingea limita mai deloc ca nu cădea,McCoy și Barros erau pe niciunde,Doohan mai pișca câte o limita Dar vag,Lorenzo nu mergea la limita deloc,Stoner similar...Q praf... Pedrosa hai sa zicem ca o atingea prea des Dar în general conform teoriei cazaturii pt a atinge limita eliminam 90% din multiplii campioni mondiali.Serios? Campionii mondiali nu mergeau la limită?Ca aia cădeau mega rar pai?Numa Marquez merge pt ca el cade?pe un viraj?haidi ma nene ma... Eu sunt deschis la orice contraargumente - change my mind,dar sa aibă logică. Ai zis bine - formatul circuitului.Degeaba ai 300 cai dacă nu ii poți pune jos pt ca e șicană hairpin iar șicană șamd.Ce aero ca si pt aero trebuie viteză ori dacă nu o ai... La Mugello ar fi interesant de văzut o diferență. -
Popa Rodica s-a înregistrat pe forum
- Azi
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
Dar ce spuneti de diferența de 1.8sec dintre wsbk pole si Mgp pole? A mai fost pe vreun circuit o asa mica diferență? Evident ca formatul circuitului a ajutat la acest lucru dar totusi... -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Kagemusha în B.B.ul Competitii Internationale
O să-ți dau eu un răspuns, sau o posibilă explicație. @B.B. și @frigider sunt mai pătimași puțin și se mai lasă duși de val. Motivul pentru care nu cade în fiecare viraj este faptul că în majoritatea lor simte cât "trebuie să se întindă" fără să forțeze exagerat. Iar cu privire la zecile alea de piloți, nu știm dacă au atins limita și pe de altă parte mai cad și ei (unii destul de frecvent, vezi Mir sau Acosta). -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui damager în B.B.ul Competitii Internationale
Hungaro nu cred ca mai e pmologat pt moto. Trebuie imbunatatit. Dar, Hungar o e alta mancare de peste, e un corcuit misto. Ce imi mai aduc aminte este de un zid in capat se linie dreapta. ala sigur tre modificat. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui B.B. în B.B.ul Competitii Internationale
https://www.instagram.com/reel/DNs-Qyl2MXo/?igsh=MWw2Z2l5czc4anZjbg== -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Cavaleru în B.B.ul Competitii Internationale
a avut draci pe el motoru, dintr-o data a luat-o la verticala :)) - Ieri
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
Da da,văzut. Altceva. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Method în B.B.ul Competitii Internationale
Pff...da și nu. Cred ca n-a putut bloca furcile,a avut un start prost și a aplicat strategia "ii facem pe franare" Cred ca ar fi dus-o la capăt dacă nu ar fi vrut Diggia sa închidă peste el și de acolo a plecat totul. Vina lui Diggia?Nu prea.Hai sa spunem ca Q a vrut prea multe de la acea frânare...o făcea s-a vazut ca era capabil sa o facă ok...dacă era gol în jurul lui pe circuit.Dar meh la start trebuie sa te aștepți sa fie înghesuială la interior pe primul viraj. Da pai nici eu nu cred ca Pecco aberează - e o problema acolo cu acel gp25. Dar acea problema îl deranjează mult mai mult pe Pecco decât pe Marquez...și asta mi se pare normal - de ce?Pt ca în aproape toată cariera lui de gp Marquez a mers pe o moto ce nu era deloc renumita pt feelingul feței ba dimpotrivă - ai văzut ca în 70% din timp pe Honda se cădea pierzând fața și aproape toate save urile lui MM sunt când pierde fața și ține moto pe genunchi Cot etc. Știi răspunsul celebru al lui Stoner când a fost întrebat cum a reușit sa câștige titlul cu Ducati o motoreta renumita la acea vreme pt lipsa de feeling nu? "I had a steady front wheel...The rest of the bike didn’t bothered me so much if i had a good front-end" La Marquez cred ca e invers - a învățat de la Honda sa frâneze și sa vireze cu spatele și în general sa "ocolească" front-end feel așa că problema feței lui Gp25 îl deranjează puțin spre deloc. Nu zic ca l-am citit eu pe Marquez însă având în vedere pe ce mobra a mers și cât timp,e o teorie logica. +1 Mic înghesuit vorba colegului zici ca e Monaco...dar fără heritage si fara strălucire...eu înțeleg ca s-a vrut sa se atingă Europa de Est dar cred ca Brno it's enough. L-au ales pt ca e safe. Hungaro e foarte unsafe pt moto,un circuit din...1986?1984?când a vrut Bernie cu tot dinadinsul sa aducă Marele Circ dincolo de cortina de fier.Si a reușit btw. Și oricum și Hungaro e în categoria "mickey-mouse circuit" ca și ăsta. Pai repet ca vad ca prima oara când am zis nu m-ai băgat în seama - piloții forțează în fp pe absolut fiecare punct de frânare/curba pt a atinge limita în fiecare viraj?Forțează. Ori pe acest sistem Marceljno ar trebui sa cadă pe fiecare viraj în parte pt a vedea limita?Ca dacă el numa asa o găsește căzând,alta cale nu e nu? Pai ce faci ma nene ma - cazi de 2 ori pe un viraj și atat?pai și pe restul cum atingi limita? Înseamnă că ai atins limita doar pe virajul unde ai cazut conform acestei teorii nu? E ca 1+1=2 eu doar construiesc pe ce a zis el.Am dreptate? Degeaba vă urticați pe mine dar mi se pare aberant din start pt ca nici el nu aplica ce zice. Aa sau pe restul le simte nu tre sa cadă dar pe ala de ce trebuie sa cadă?își alege el unul mai tricky și acolo zice "aici nu ma las pana nu dau cu ea de pământ?" Sa îmi explice cineva de susține aceasta tâmpenie logica faptului ca el insistă ca "trebuie sa cazi ca să afli limita" dar cade doar pe 1 viraj- pe restul cum afla limita dacă nu cade?eee? Aparte de (am mai zis) zecile de piloti ( nu mai reiau toate exemplele) care au atins limita fără sa se întindă pe burtă chiar el singur nu își pune teoria în aplicare,pai ce facem suntem inconsecvenți? Sa cadă pe toate virajele și atunci îl cred -
Lup69 îl urmărește pe 14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Lup69 în B.B.ul Competitii Internationale
@frigider https://www.facebook.com/groups/SufletePeDouaRoti/permalink/2836210610101348/ -
cutii de aluminiu
topic a răspuns lui Cavaleru în yukul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
poate zici de unde esti si ce cotetz calaresti.. -
probleme conectare motociclism.ro
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Motociclisti, in fiecare zi
Multa sanatate. A mers cu dnsurile. Mi-a luat ceva pana sa ma prinde unde sa le pun. Multzam! -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
ai dreptate. inca e, sunt orb. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Cavaleru în B.B.ul Competitii Internationale
@frigider au ales asta pt ca Hungaroring nu e adecvat pt moto. Au de modificat niste zone de siguranta. Esti sigur ca la anu nu mai e Balaton? Ziceau la Prima ca din 2027 este asteptata mutarea pt Hugaroring -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
bine ca nu mai e in calendar circuitul asta la anu. aia cu incidente ar trebui premiati, nu penalizati ca au adaugat niste piper. glumesc si nu prea. cred ca doar AM a depasit "pe bune" 1 om. la anu nu mai e, din ce am vazut eu. englezii spuneau ca Hungaro ar fi fost mult mai ok. totusi de ce naiba l-au ales pe asta? sa ia MM camp cu o etapa in plus mai devreme? nu e nicio prostie. a zis-o cu gura lui de atatea ori. tu tine-o pe-a ta, el pe-a lui, vezi cum se da, vezi cine are dreptate. au zis ceva englezii in sprint - gen microfon sub scaun si Gigi cum ii zicea lui Peco ca un gp 25 a castigat, alt gp 25 in fata si el in spate sau ceva de genu. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui B.B. în B.B.ul Competitii Internationale
Da, acolo chiar am vorbit din auzite. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui damager în B.B.ul Competitii Internationale
Parerea mea: 1. Un circuit mic si ingust nu lasa spatiu pt trase alternative. Depasiri imposibile pentru ca e f usor sa aperi pozitia. 2. 3 sicane sunt prea multe pentru motogp. 3. Cel putin 3 viraje care se iau dupa ce ae termina virajul. 4. 2 viraje mao tehnice care sin pacate sint intre 2 sicane. depinde ce vrei sa vezi la o cursa, daca vrei cat de cat spectacol, balaton nu e locul potrivit. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Cavaleru în B.B.ul Competitii Internationale
Ia uite cumetre cum demonstrezi singur ca vorbesti doar din impresii. cand am zis ca au tras tare pe panigale alea. tu zici ca ei doar s-au plimbat si ca 3 secunde nu sunt mult intre Panigale si recordul de circuit din WSBK. Insusi Satana ca a tras pana a facut poc, deci a mers la limita. Si cu toate astea Peco a fost mai rapid ca el. @Method asta mi se pare tare dubios. cu cotetzele de strada meci aproape egal, dar cu motoretele de GP unu e top iar celalat nu se regaseste. Mi se pare greu de inteles cum Satana nu e deloc deranjat de problemele fata. In schimb Peco se resimte. Tin minte ca acum ceva timp la o sesiune de test Satana a testat alt cadru, pe cand Bananaia a ramas pe cadrul initial si a incercat alte solutii. Mi se pare ca Peco stagneaza sau mai rau merge din ce in ce mai rau, iar MM isi imbunatateste performatele pe GP ce trece. Nu pricep ce s-a intamplat cu Acosta, vineri a rupt fasu, avea de departe cel mai bun timp, parca 0.5sec in fata lui MM si in calificari.. a (cuvant urat) steagu Admirabil Bez ca a reusit venind din Q1 dupa o vineri slaba sa ia locul 2. Cursa daca nu erau trozniturile baietilor nu prea a fost animata. AM si Peco s-au zbatut in mediocritate Mi-a placut dublu podium pentru VR46, a mai fost vreunu inainte sau in alte sezoane. In warmup daca nu gaseste nimic Peco nu vad sa ajunga in top5... hai top 10 realist -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
https://www.facebook.com/reel/747573931235769/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v https://m.gpone.com/en/2025/08/23/motogp/marc-marquez-not-even-in-my-dreams-was-it-normal-to-have-this-advantage.html?fbclid=IwY2xjawMW2SlleHRuA2FlbQIxMQABHvTICecaYNbspf9378cjY5VbpBF1Zh9qCbk74PbJK1JJrSj8BJz3q-qT0jLy_aem_ws3Eut-30cXgO5yCH_2iUw "cel mai usor sprint castigat" Asa a si parut, o sesiune de antrenamente in care pilotii merg in sir indian cu ceva distante intre ei. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Kagemusha în B.B.ul Competitii Internationale
Exact asta voiam să spun. Dacă era puțin mai scurt era numai bun de karting. Dacă săptămâna trecută Martinel a mers prost, de data asta a mers prost în calificări, dar în cursa de sprint pare că și-a îmbunătățit condiția fizică și s-a mai împrietenit cu motocicleta. Sper să o țină la fel și în cursa mare. Pecco nu a făcut nicio depășire. E adevărat că nici Alex nu a rupt gura târgului, dar la cum merge italianul va fi tare greu să iasă pe locul doi la final, mai degrabă îl depășește și Bezzecchi. Să vedem ce va fi mâine... -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui MirceaB în B.B.ul Competitii Internationale
https://motogp.mvp.fan/moments/68a9e4d0c3119b22b7f9f8c8 -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui xt600 în B.B.ul Competitii Internationale
Nu te contrazic. Probabil il cunosti nemijlocit, insa eu altceva voiam sa spun: la viteze... umane... sa le zicem, este cum spui tu, insa la viteze relativiste (mai aproape de viteza luminii ), se aplica alte legi ale fizicii. Iar baietii astia, cam in zona fizicii relativiste evolueaza. Si uite asa, o prostie de circuit, la nivelul din MotoGP, devine foarte tricky. Nu am vazut atatea depasiri si intrari gresite in viraj, ca in sprintul asta, in tot campionatul de pana acum... Stiu, exagerez, dar intelegi ideea. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui B.B. în B.B.ul Competitii Internationale
E bun de karting. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui damager în B.B.ul Competitii Internationale
Nu e tricky, e o prostie. 3 sicane, 3 viraje unde astia din motogp intorc motoreta la 3 m dupa viraj. inteleg ca o sicana a fost facuta din motive de safety, dar in esenta este un layout cam de cacao. nu am nimic cu vecinii nostri, dar spre sa nu ramana in calendar. cred ca au 2 viraje mai intresante, gen 7-8, dar precedate de o sicana si urmate de o sicana