Toată activitatea
- Ora trecută
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui Ovidiu M în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
- Azi
-
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui Leon în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Eu as pune si tabla aia... Placutele de frana noi dureaza putin pana se "aseaza" pe disc....E normal sa ai la inceput senzatia ca nu tin la fel ca cele vechi. -
Stima! Conform bunei traditii inainte de debutul lui 2026 am chemat la sfat Comitetului Executiv Participativ unde s-au propus, dezbatut si aprobat urmatoarele: Raliul Motocicletelor Conuniste cu atas pentru sezonul 2026 va avea loc pe urmatorul traseu: Ziua 1: Bucuresti-Turnu Magurele,: Ziua 2:Turnu-Herculane, Cazanele Dunarii, Ziua 3: Herculane repaus Ziua 4: Herculane-Baia de Arama-Polovraci, Ziua 5: Polovraci - Ranca-Obarsia Lotrului-Voineasa, Ziua 6 repaus, Ziua 7: Voineasa - Bucuresti. Raliul va debuta in luna aprilie cu o etapa pe ruta Bucuresti-Padina,, avand ca scop testarea drezinelor. Revenim cu date la cald
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui pepsi în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salutare, am schimbat în toamna plăcuțele de frână față și am observat că plăcuțele vechi aveau prinse pe partea din spate o tabla subțire... Oare trebuia să le refolosesc pe plăcutele noi? Am pus plăcute CL XBK5 și mie de pare că frână a devenit mai slabă, parca nu prinde instant -
Buna dimineata!
-
Neatzaaaaa!
- Ieri
-
In alta ordin de ide niste știri și de pe meleagurile noastre: Bavaria Motorrad au devenit și dealeri Yamaha și Kawasaki. Din punctul meu de vedere un lucru bun întrucât de acum înainte vom avea posibilitatea de a face test drive cu diverse modele de la cele două mărci.
-
yuk și-a schimbat imaginea de profil
-
Lup69 îl urmărește pe Mici excursii 2025
-
La multi ani si sarbatori linistite nea Constantine!!!! Ai grija la ceilalti, mai ales pe ceata, vreau sa ne postezi si la anul imagini cu matale pe "caraile\patriei"!!!!
-
Ce tare! Sa te bucuri de ea!
-
Buna dimineata! AMR umpic!
- Ultima săptămână
-
ALEX-Guzzista îl urmărește pe Mici excursii 2025
-
Sanatate si Sarbatori cu bine. Asfalt Uscat in anu ‘care vine
-
-
Susterul s-a înregistrat pe forum
-
DIU 46 îl urmărește pe Raliul Dakar 2026
-
Astept ca in fiecare an aceasta competitie spectaculoasa, hai sa vedem niste pronosticuri pentru aceasta editie eu zic Honda la motoare cu care piloti este greu de ghicit, la masini as merge pe Dacia cu Loeb iar la camioane cu Macík si Iveco.
-
mihaiion2000 îl urmărește pe Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
-
mihaiion2000 s-a înregistrat pe forum
-
Calendarul competitional pentru anul 2026: Prolog – 3 ianuarie Start: Yanbu Sosire: Yanbu Distanță totală: 98 km, Probă specială: 23 km Un total de 325 de vehicule vor lua startul de la Yanbu, la Marea Roșie, și vor concura până la Riyadh și înapoi. Aceștia vor fi introduși treptat în acțiune cu Prologul, o buclă de aproape 30 km în jurul orașului Yanbu, care va determina ordinea de start pentru Etapa I. Etapa 1 – 4 ianuarie Start: Yanbu - Sosire: Yanbu Distanță totală: 518 km Probă specială: 305 km Prima etapă este o altă buclă din orașul portuar Yanbu și în sălbăticie, de data aceasta acoperind peste 300 km de cursă. Dakariștii vor întâlni, de asemenea, primul punct de service la mijlocul etapei, unde pot înlocui anvelopele zdrobite pe stânci. Etapa 2 – 5 ianuarie Start: Yanbu - Sosire: Al Ula Distanță totală: 504 km Probă specială: 400 km Prima mare probă specială a ediției a 48-a, acoperind peste 500 km, dintre care 400 km de cursă, concurenții se îndreaptă spre Al Ula. Pe parcursul acestei etape mai dificile, Dakarienii vor aborda un amestec de stânci zimțate, nisipuri fierbinți și primele dune ale raliului. Va exista un alt parc de service la mijlocul probei speciale pentru a permite reparațiile. Etapa 3 – 6 ianuarie Start: Al Ula - Sosire: Al Ula Distanță totală: 666 km Probă specială: 422 km Cu 420 km de probă specială și o distanță totală de 666 km, Etapa a treia promite să fie cea mai dificilă, dar și cea mai fotogenică. „Cu canioanele sale puternice și stâncile uriașe, Al Ula este cu adevărat cea mai frumoasă parte a Arabiei Saudite”, spune David Castera. Cursa pe kilometri de nisip plat va reprezenta, de asemenea, un test riguros al abilităților de navigare ale echipelor, în timp ce acestea încearcă să aleagă cea mai rapidă rută înapoi în oraș. Etapa 4 (Maraton Partea 1) – 7 ianuarie Start: Al Ula Sosire: Bivuac Maraton Distanță totală: 526 km Probă specială: 451 km Prima dintre cele două etape de maraton, mașinile, buggy-urile și camioanele urmând un traseu, iar bicicletele și ATV-urile urmând altul. Este o altă mare probă specială care acoperă peste 450 km, în care dakarienii navighează prin peisajul spectaculos al deșertului Al Ula până la un bivuac izolat și neamenajat, în adâncul deșertului. Dakarul este, de asemenea, o cursă extrem de nivelată, iar aici, chiar și marii campioni mondiali vor trebui să fie complet autosuficienți, instalând un cort, făcând un pat și gătind sub stele. Etapa 5 (Maraton Partea 2) - 8 ianuarie Start: Bivuac Maraton - Sosire: Grindină Distanța totală: 428 km Probă specială: 372 km După o zi grea, Etapa a cincea este puțin mai ușoară. După ce se vor trezi în bivuacul maratonului, dakarienii vor avea timp să facă niște reparații înainte de a aborda o etapă puțin mai scurtă și mai directă spre Hail pentru a recupera energie. Nu este vorba de o slăbiciune a organizatorilor, ci doar de faptul că vor să fie pregătiți pentru Etapa a șasea extenuantă. Etapa a 6-a – 9 ianuarie Start: Hail - Sosire: Riyadh Distanță totală: 920 km Probă specială: 331 km . Urmează o zi de odihnă, dar mai întâi dakarienii trebuie să se confrunte cu dune impunătoare în cursa spre Riyadh. Ca măsură specială, se menține bivuacul din capitală deschis până sâmbătă, la ora 14:00, pentru a le permite concurenților cât mai mult timp posibil să se întreacă prin dune și să ajungă la ziua de odihnă. Zi de odihnă – 10 ianuarie Locație: Riyadh Pentru participanții la Dakar, ziua de odihnă este doar șansa de a face reparații adecvate, de a acumula câteva calorii și de a se reîncărca pentru călătoria de întoarcere la Yanbu. Aceasta este pentru norocoșii care au ajuns la bivuac la timp pentru a se odihni și relaxa. Alții vor petrece noaptea în deșert, luptând cu intemperiile. Etapa 7 – 11 ianuarie Start: Riyadh - Sosire: Wadi Ad-Dawasir Distanță totală: 876 km Probă specială: 462 km Etapa a șaptea îi prezintă pe dakarieni pe drumul de întoarcere spre Yanbu – doar că nu este un drum și se îndreaptă spre sud, nu spre vest. Etapa a șaptea prezintă aproape 500 km de cursă și aproape 900 km la volan în total. În fața lor se află un alt câmp de dune de nisip și o serie de provocări de navigație și potențiale capcane în călătoria lor spre Wadi Ad-Dawasir. Etapa 8 – 12 ianuarie Start: Wadi Ad-Dawasir - Sosire: Wadi Ad-Dawasir Distanță totală: 717 km Probă specială: 481 km Această etapă se va deschide cu un start în masă spectaculos. A fost o caracteristică a Paris-Dakar-ului original, dar a fost eliminată din format până când organizatorii au readus-o anul trecut pentru cursele clasice. Anul acesta a revenit și este mai mare ca niciodată, concurenții pornind într-o buclă imensă de 481 km în deșertul din jurul Wadi Ad-Dawasir. Este cel mai răcoare în această perioadă a anului, cu o temperatură medie care atinge abia 36°C/96,8°F Etapa 9 (Maraton Partea 1) – 13 ianuarie Start: Wadi Ad-Dawasir - Sosire: Bivuacul Maraton Distanța totală: 531 m Probă specială: 410 km După două dintre cele mai dificile etape, dakarienii se confruntă cu a doua etapă maraton, deoarece trebuie să parcurgă peste 400 km până la bivuacul din deșert. O distanță mai scurtă și un teren mai puțin solicitant fac din aceasta una dintre etapele mai ușoare ale Dakarului – deși orice greșeală ar putea fi costisitoare. Și acesta este Dakarul, ceea ce înseamnă că o etapă mai ușoară va fi urmată de o zi grea la birou. Așadar, în timp ce concurenții își asamblează corturile și își pregătesc cina, s-ar putea să vadă niște dune conturându-se în depărtare. Etapa 10 (Maraton Partea 2) – 14 ianuarie Start: Bivouacul Maratonului - Sosire: Bisha Distanța totală: 469 km Probă specială: 421 km Un alt traseu divizat, motocicletele și ATV-urile se despart de mașini, buggy-uri și camioane. Din cei peste 400 km care alcătuiesc proba specială, 300 km sunt peste dune – de departe cel mai lung timp petrecut în dune la Dakarul 2026. După această etapă, ar trebui să vedem cum podiumurile finale încep să prindă contur Etapa 11 – 15 ianuarie Start: Bisha Sosire - Al Henakiyah Distanța totală: 882 km Probă specială: 347 km După o zi extenuantă de parcurs pe dunele de nisip, Dakarienii se întorc în pitoreasca regiune Medina. Este una dintre probele speciale mai scurte, dar totuși dificilă, și una dintre cele mai lungi distanțe parcurse, deoarece concurenții parcurg aproape 900 km până la Al Henakiyah. Va fi mult după apusul soarelui când vor ajunge în sfârșit la bivuac. Etapa 12 – 16 ianuarie Start: Al Henakiyah - Sosire: Yanbu Distanță totală: 718 km Probă specială: 310 km D estinația Yanbu! Concurenții pleacă din Al Henakiyah pentru ultima probă specială lungă a Raliului Dakar 2026. Va fi un test dificil care îi pune pe concurenți în fața unor trecători presărate cu stânci, a unor dune vaste și a unei serii de canioane spectaculoase. Deja obosiți după două săptămâni de curse, plutonul trebuie să parcurgă peste 700 km înainte de a ajunge la bivuacul final din Yanbu. Etapa 13 – 17 ianuarie Start: Yanbu Sosire: Yanbu Distanța totală: 141 km Probă specială: 105 km Etapa finală a Dakarului îi va vedea pe concurenți parcurgând aproape 50 km de văi din jurul orașului Yanbu. Apoi vor ajunge la ultima legătură pentru ultima probă specială a celei de-a 48-a ediții a Raliului Dakar: o cursă magnifică de-a lungul țărmurilor Mării Roșii pentru a se întoarce la bivuac și a-i încorona pe campioni Echipaje totale: Peste 600 de persoane (piloți, copiloți și mecanici în cazul camioanelor) vor lua startul în cursă. Motociclete inscrise momentan: Aproximativ 118-116 piloți
-
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Lucian_M în mavetzul Service si intretinere curenta
Welcome to the club! Am B3 de 3 ani, strașnică sculă, am folosit-o cu acumulatori de 4 Ah clasic și Smart. Cei Smart sunt mai mici, mai ușori. Să o folosești cu plăcere! -
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui Bigfoot în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Ms frumos. Nu am gasit pe 18". La al meu 450 MT in 1000-1500km asa cam trebuie sa schimb anvelopa spate, la 8200km acum este destul de tocita. -
Mmm. Pt mine Toyota este egala cu Dacia si Suzuki. Masini cel mult mediocre, zero agrement, izolare fonica...ce e aia?... zero performante niste ieftinaturi/stifturi. Bine, macar Dacia are un pret relativ corect, pt ceea ce ofera. Recent am avut de-a face cu Yaris Cross cred ca ii zice, definitia stiftului in my book. 34000e ohh my God. In vara am mers cu MG 3, care culmea mi-a placut mult, am facut 880km in sudul Frantei pe serpentine drumuri nationale etc. MG3 hybrid full este 22500e full de full 0-100 8sec, izolat fonic foarte ok, gen Mazda CX3. Materiale la interior, mmbaiii, nu am ce comenta minim ca Mazda CX3, spre BMW, asa, ca standard. Dinamic MG 3, iarasi.... nota 8, un fel de Ford Fiesta ca dinamica. Bun bun. Yaris cross hybrid este 34000e full de full 0-100, "nu cred ca prinde suta", izolare fonica.... "iti pui dopuri si e ok". Materiale la interior,....exact ca ceea ce am eu in Renault Symbol shift ieftin. Becau-Bucuresti cu Yaris Cross 2025, 9% si aia nu trage ca Fiat-ul, nici macar ca amaratul de CX3 2.0i, in depasire micul 1.5 aspirat "suna un prieten", numai zic de scandalul pe care il face in habitaclu.... 12000e in plus pt un stift, doar ca scrie Toyota pe el....mneee, daca ar fi sa fie banii mei in joc. Este cu 50% mai scumpa ca un MG 3 si cu 50% mai dezagreabila la condus ca un MG 3. Dupa tura din Franta de anul asta, am zis ca imi cumpar un MG 3 si primisem oferta fara rabla 22500e in varianta full, dar am zis sa ma calmez pt moment si uite ca am avut noroc mai tarziu cu Fiat-ul asta la 6k pt un mers decent, pt moment. De la Toyota as lua doar LandCruiser pt ca este o referinta in domeniu, nu o tigaie supraevaluata pt transportul maselor. Fiecare are calculele sale si standardele sale, in functie de nevoi. In cazul acestui X scaunele sunt ok. Am vazut ca are si o ajustare pt lombar. Mmm decent. Not bad. Nu ma pot plange de scaun la drum. Astazi am vrut sa o ridic cricul hidraulic, nu m-am atins de cricul ei mecanic. Supriza a fost ca.....nu am reusit sa ridic masina. Aparent e cam inalta undeva la 25cm la prag. Cu tot cu un tampon de 10cm nu am reusit sa suspeng roata fata. E primul meu SUV, de care am grija la mine la garaj. O sa caut pe net cric inalt.
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui DKW în mavetzul Service si intretinere curenta
Am luat si eu multlaudata impactata de la Lidl. Pusa cot la cot cu un DCF 809 pare ceva mai sprintena. singurul avantaj vizibil la Parkside este butonul de trepte de putere. Ca dimensiuni este aproape cat DCF 85M iar ca performante tot p-acolo, dar cu acumulator de minim 4A. -
Astăzi 20 decembrie 2025 spre Valeni. Echipamentul de iarna , 90% corespunde, la 3 grade. Deși e 12 00, nu se ridica ceata. Merge folosit motorul iarna dacă și cu parca.
