Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. ianachim

    Honda SH 125i 2018

    Sa i tocesti sanatos anvelopele!!! eu dupa prima sapt si 170 km rulati am cateva minusuri si cateva plusuri notate - nu are nici cel mai mic buzunar pe langa ghidon, sa pui manusile, telefonul, un power banc , un prezervativ - nu are nici un usb pe langa ghidon - cand e motorul pornit nu poti deschide topcase sau sa - parbriz’ stoc prea inalt - vrei nu vrei trebuie sa cari dupa tine cheia normala si cea de deblocare sa degeaba este coiless’ - butonul de pornire cel care comuta intre contact, deschidere sa si blocare ghidon imi pare firav ca mecanism + consum wow + fasneata super + ingusta la mare arta + manevrabilitate perfecta + ciclistica extra
  3. Azi
  4. Ruginel

    Honda SH 125i 2018

    A venit Mosu’ si la mine, in avans putin.
  5. Sa te bucuri de plimbare! Nu cred ca exista alegere mai buna ca anotimp decit asta a ta , practic erai singur. Oricind e cald , e mult prea cald si plin de grupuri. Referitor la Sf Maria , era vorba de locul in care a murit ? parca nu am recunocut in pozele tale ce stiam eu ,,,, Cum ai gasit ultima cazare ? pe net ? sau din recomandari locale? Felicitari!
  6. Ziua 5) Duminica -> Izmir - Selcuk (121 km) Infulec micul dejun si repede in saua mobrei. Prin vai e ceata si frig, bine ca am fost inspirat si mi-am cumparat o pereche de manusi de iarna fix cu o zi inainte de a pleca. Pe dealuri insa e ceva mai cald si mai bine. In fata e un filtru al jandarmeriei, asa ca opresc. Un turc dintr-o masina alaturata imi zambeste si ma saluta. Ii intorc salutul si ii dau bice. Cativa km mai incolo ma saluta si un motociclist, lucru care ma mira, aici nu se practica salutul moto. Cel mai probabil era un turist ca si mine. Parchez mobra in fata cazarii si intru pe poarta. Sunt intampinat de doua femei care erau in plina curatenie, abia le vedeam chipul de mormanul de asternuturi din bratele lor. Sunt rosii in obraji, dar senine si vesele. Imi arata care e camera mea, bag repede un dus si dau sa plec. Inainte insa o intreb pe una din ele daca pot lua cina acolo. Nu stie engleza, dar google translate rezolva rapid situatia. Imi raspunde ca nu, locul este amenajat doar pentru micul dejun. O intreb de un taxi pana la obiectivul pe care voiam sa il vizitez si imi arata o foaie pe care erau notate niste preturi fixe pentru diverse puncte de interes din oras. Ii confirm ca e ok pretul (10 euro) si suna pe cineva sa vina sa ma ia. Biletul de acces pentru Ephesus Ancient City costa 1950 de lire, cel mai scump de pana acum. Va spun la final daca a meritat ori ba. Pentru moment las fotografiile sa vorbeasca: Urmeaza libraria lui Celsus. Imi pare ca aduce o idee cu manastirea Ed-Deir din Petra, dar aveam ulterior sa descopar un obiectiv intr-un alt oras care seamana si mai mult. Continui pe alee: Zaresc acest panou si decid sa intru: Au urmat 15 minute de istorie intr-un format digital profesional, recomand din plin. Las un mic preview: VIDEO 12.mp4 Stadionul este in curs de renovare: Continui catre biserica fecioarei Maria: Fac cale intoarsa: Cele 29 de grade se simt din plin, asa ca trag la umbra pentru o gustare: niste biscuti si ceva castane coapte. O matza imi da dreptate, astfel ca vine si ea la umbra cu mine: Cateva fotografii mai tarziu ies din complex. Fara doar si poate merita vizitat acest obiectiv, din pacate fotografiile nu reusesc sa surprinda grandoarea locului. E oleaca de mers pana in oras, dar o iau usor la pas. Pe partea dreapta smochini cat vezi cu ochii, iar pe partea stanga mandarini: La intrarea in oras am norocul sa pot culege cateva. Le-am tot vazut pe marginea drumurilor si acum am ocazia sa imi satisfac pofta. Au un gust dulce acrisor, dar perfecte in comparatie cu cele din Grecia, alea zici ca erau lamai. Bag cateva in rucsac si pentru mai tarziu. Se simte cineva DUR? Eu nicidecum, sunt lesinat de foame. Ospataaaar! In 50 de secunde vine primul fel, supa de linte: Inchei cu niste frigarui de berbecut: Dupa acest pranz puternic dezvoltat parca sunt alt om, asa ca incep din nou a cutreiera: Zaresc o moschee (Isabey) in departare si ma abat in directia ei: In curtea interioara se desfasoara o masa campeneasca, dar un barbat se ridica si ma invita inauntru. Ma intreaba de unde sunt si dupa ce ii raspund, imi spune ca doreste sa imi ofere un cadou, gratis. Sunt putin sceptic, nu de alta, dar am mai auzit eu textul asta. Imi intelege rapid reactia si ma asigura ca nu ma costa absolut nimic. In fata mea e un suport plin de carti alaturi de cateva steaguri ale unor tari, printre care si Romania. Scris cu litere mari: "Daca esti rezidentul uneia dintre tarile prezentate aici, ai voie sa iei un exemplar al Coranului tradus in limba ta, gratuit". Eu si credinta, baba si mitraliera, dar o iau. Aveam sa fac o bucurie iubitei, ea isi dorea de mult sa o citeasca: Ii multumesc pentru cadou si continui sa vizitez moscheea: Urmatorul obiectiv, Castelul Ayasuluk. Pret bilet: 290 de lire VIDEO 13.mp4 Bun, am bifat si pietrele astea. Acum? Hai la intamplare pe strazi: Doua ore mai tarziu, in drum spre cazare, ma opresc la o cafenea sa-mi odihnesc putin oasele. 32K de pasi facuti astazi, mda, nu-i rau. Un cheesecake alaturi de un flat white si un ceai turcesc incheie bine ziua. Muzica nu-i nici ea rea, ba din contra. VIDEO 14.mp4 Noapte buna tie: Noapte buna mie:
  7. "Ma roade invidia" (plastica exprimarea) - ai impresia ca vroiam si eu sa scot V4 si Yamaha mi-a luat-o inainte?Genial. Da,pana acum ii criticam ca nu reactioneaza de ani de zile la toate progresele ce s-au facut in gp,true.Si aveam dreptate,desi parca ma contraziceai nu?Reactionau sau nu reactionau,ia spune-mi? Nu dau cu pietre in ei,ba chiar ii aplaud pt faptul ca au renuntat la strategia impamantenita de a aduce o data pe an la Missano o moto pe sistemul Caragiale "schimbare primesc,dar sa nu se schimbe nimic" ,si ca dupa cum bine zici au iesit din zona de confort, doar ca...timingul mi se pare total anapoda,directia mi se pare anapoda,am mai spus de ce - nu mai reiau. Eu chiar sper sa faca o racheta - am mai zis asta.Si o sa ii aplaud daca fac si o sa ma bucure pt ca atunci Q va avea o moto cu care sa se poata bate la podiumuri.No hate there,dimpotriva... Nu incerc sa te conving de nimic.Nici pe tine nici pe colegul damager,mai ales ca voi 2 erati cei care incercati in mijlocul sezonului sa ma convingeti pe mine de "revirimentul Yamaha".Unde e acest reviriment btw? Eu spuneam ca nu le cred declaratiile de presa si am emis o parere (am voie?) cu privire la motivul real al acestui V4 mid-season si cu 1 an inainte de un mare shift in regulament - si anume "momirea" lui Q in a semna pt 2027 and beyound si de aici discutia cu colegul Gixu despre adevaratul motiv al acestui efort al Yamaha,moment in care a venit colegul damager si a zis ceva in genul "au declarat de ce vin cu V4,nu ai fost tu atent" - mda,nu cred o iota din ce au zis.Colegul poate crede asta nu inseamna ca eu cred sau ca treaba sta precum declara ei.Ohoo,avand in vedere declaratiile lor trecute si infaptuirea ulterioara...au procent de 90% fail Dar colegul e liber sa ii creada,iarasi,no hate there. Am spus insa de ce eu personal nu cred o iota din discursul Yamaha : pt ca aproape de fiecare data Yamaha a declarat ceva ca in viitorul apropiat sa faca fix invers.Asta impreuna cu rezultatele lor mirifice,fulminante din ultimii ani ma fac sa nu am incredere nici in ce zic nici in ce fac ei.Tu ai crede pe cineva care te-a mintit de 5 ani?Si care iti zice ca o sa rupa norii cand el s-a dus din rau in mai rau pana a ajuns pe ultimul loc? Iti repet si tie ce am zis colegului - dati-mi un motiv pt care ii credeti voi Nu construiesc nici o teorie - doar spun ca motivul venirii cu acest V4 e pt momirea lui Q nu pt ca au vazut ei brusc ca V4 rulz si L4 e pishu. Haidi bai nene bai,de o suta de ani "Yamaha core" "we intend to maximize corner speed we think that is the key" blablabla si deodata cand stramba ala din nas si se anunta zvonuri de plecare gata pac - V4 si stop'n'go.In mijlocul sezonului.Da n-are legatura cu momirea lui Quarta,nu,nu Eeeeexxxaact - realizezi ca tocmai te-ai contrazis singur,nu? Pe de o parte ma critici ca nu cred declaratiile Yamaha,pe de alta parte imi explici ca declaratiile lor nu valorau nimic anul trecut. Ahahaahha,geniala duma asta. Acum valoreaza?Ce s-a schimbat?
  8. Greutatea nu este punctul ei forte, intr-adevar, Are 241 kg. A fost la un moment dat un red flag pentru mine. Dar na... a aparut oportunitatea rabla, bugetul a fost limitat, faptul ca in banii astia nu poti lua moto mai usoara m-a facut sa accept compromisul (nici o moto nu e perfecta). Compenseaza cu saua extrem de joasa (800mm). Manevrele pe loc sunt greoaie din vauza greutatii, dar macar ai un control foarte bun datorita seii joase. In mers in schimb, este bicicleta. Mai merg din cand in cand cu un R1200 GS si 700MT mi se pare mai agila la viteze mici. Ce am mai observat pe la moto: -Motorul este 99% motorul de Kawasaky Versys650/ Ninja 650. Sunetul este iarasi foarte asemenator. Cutia de viteze nu este aceeasi (are rapoartele mai scurte), dar este precisa, schimba bine si gasesti N-ul foarte usor. -Sistemul de franare este brand-uit CFMOTO, dar in realitate este 99% sistem JJuan (Brembo de buget). Are etriere radiale -Furca si amortizotul spate sunt KYB -ECU, ABS-ul si sistemul TC sunt Bosch (Made in China) -Anvelopele sunt CST (tubeless) -bascula spate este de aluminiu -calitatea fabricatiei este neasteptat de buna. Partea de cablaje arata ordonat si bine facuta. -aplicatia mobila are perioada de proba de 1 an. Probabil dupa este contra cost.
  9. Sa o stapanesti sanatos! Am avut si eu doua Pegaso-uri unul pe carburatie si altul pe injectie. 700MT cred ca e mai spre touring si drum prost de Dacie sa zicem. Impresionant nivelul de dotari pt CF Moto 700 MT nou la pret de junghi SH, jos palaria. Pe 700MT nu am mers, am mers doar pe 800MT black edition si mi-a parut grea, pt gustul meu, eu nefiind un firav.
  10. Sanatoasa optica poti sa ai... Sa o forjezi dar cu placere-cum se spunea mai sus, dar mai cu mila, asa. Dar mai ales, sa o feresti de sgarieturi.
  11. Da da, la limita am scapat de vineri 13 Neatzaaaa
  12. Buna dimineata! Hai, c-am mai scapat o data!
  13. Ieri
  14. Așa procedezi și tu? E din experiența proprie, cred eu... Ovidiu, să fie într-un ceas bun, să o întreții cum trebuie și să te plimbe pe unde vrei, fără probleme! Cât despre preț, no comment, bani de concedii pe 2 ani, mi se pare ieftină, tot ce sper e să fie și fiabilă (la mine in județ sunt câteva cfmoto, dar n-am avut ocazia să discut cu cineva care are moto măcar de 30-40k km). Spor la plimbări!
  15. Da, asa este, oamenii au explicat foarte bine de ce au facut trecerea la V4. Colegul probabil nu a citit interviurile. @Method imi pare ca te roade invidia, pentru ca yamaha a facut un V4. Pana acum ii criticai ca doar poliseaza suruburi. Acum vin cu un proiect cu totul nou, iar tu tot dai cu pietre in ei... In loc sa apreciezi faptul ca au avut curajul sa iasa din zona de confort si sa exploreze o zona care este in toatala contradictie cu traditia lor, tu te dai de ceasul mortii sa ne convingi cat de tampiti sunt ca au trecut la V4. Sunt curios ce o sa mai spui, daca o sa le si reuseasca, intr-un final... Cat despre unele declaratii, ar trebui sa faci diferenta intre declaratiile care spun ceva si cele "politice". Pai ce plm voiai sa spuna, cand inca nu aveau pe planseta un V4? Normal ca spuneau ca L4 este plin de potential, ca heritage, bla, bla, bla... tu prea le iei in serios si construiesti teorii intregi pe nimic, pe niste declaratii care nu valorau nimic, nici macar in momentul in care au fost date pe goarna.
  16. Pai eu ti-am detaliat motivele pt care intradevar nu cred o iota din ce bomban ei - dupa cum ti-am spus mai sus (cu argumente),cand cineva declara ceva ca peste 1 an sa faca fix invers de cum declara...si asta de mai multe ori...cand rezultatele sunt derizorii fata de ce declara,spera,viseaza ei....eu zic ca e normal sa nu cred. Comportamentul lor din ultimii 10-12 ani,rezultatele si istoria recenta arata ca nu prea sunt demni de crezare. Nu stiu de ce ii crezi tu asa cu ochii inchisi,sunt curios ce te face sa ai incredere in ei. Dar meh,fiecare dupa cum considera....tu si cu inca un coleg de aici credeati si preamareati si "revirimentul Yamaha" in timp ce eu iarasi eram Toma necredinciosul si oare cine oare cine a avut dreptate? So feel free sa ii crezi,dar nu ma condamna pe mine ca nu cred o iota din ce declara.Cand o sa aiba si ceva rezultate in spatele declaratiilor sau macar cand o sa fie consistenti in aceleasi declaratii de la un an la altul si nu o sa se suceasca la 180 gr (cum s-au sucit de atatea ori),atunci o sa ii cred si eu,pana atunci insa...no way. Pe Bartolini il cred,tocmai pt ca, spre deosebire de Yamaha,Bartolini are in spatele lui niste realizari in istoria recenta...problema e,iarasi,cu declaratiile Yamaha care sustinea sus si tare pana in 2024 INCLUSIV ca motorul L4 e foarte bun pt motogp'ul actual si nu vad nici un motiv pt care sa il schimbe....si in 2025 ghici ghicitoarea mea ce au facut Yamaha ? Si-au schimbat discursul cu 180 gr....hai maaa,dar de cate ori au mai facut ei asta? As zice ca diferenta majora (de putere) vine din mijloacele de fabricatie care fac ca Ducati sa fie top dog - o moto cu o asemenea aerodinamica si cu atat de mult df sa fie ca si forta peste toti....e cineva foarte meserias care face motoarele alea acolo,utilaje,puritati materiale,tolerante nu stiu ce au in plus dar au ceva.Deh,si-au bagat nemtii coada si daca nici nemtii nu stiu cu motoarele.... Si iarasi,repet,o diferenta mare o face grip'ul superior Ducati (atat mecanic cat si din df) - si aici Yamaha e mega-deficitara,si cred ca nu se va schimba mare lucru la acest capitol daca trec la V4. Sper sa nu am dreptate,eu sincer sper ca Yamaha sa scoata un avion la anul la Sepang,dar ma indoiesc masiv ca va fi asa. Stii cum era meme'ul ala cu picioarele sus pe masa in parc : Change my mind Eeexact. Sezonul 2025 care a fost fantastic pt AM si care coincide cu sezonul fulminant al fratiorului cel mare e doar un sezon - dar sa nu uitam ca omul e din 2020 in gp si a fost si pe la HRC Factory samd si...nada.
  17. Nu doar realist. Cu un sezon bun nu insemana ca AM e dumnezeul motoretelor vezi sezoanele precedente pe ducati, neica nimeni locul 9 si 8 tot la gresini tot pe ducati..
  18. Sa o stapanesti sanatos! Zici ca-i Aprilia Tuareg din fata . Ma mir ce ieftina a fost, de fapt ma mir ce reusesc sa ofere chinezii in banii astia (suspensii ajustabile, TFT). "Pe vremea mea" dadeai 6.5k-7k Euro pe un BMW F700GS second-hand si nu aveai atatea dotari, iar unele componente lasau mult de dorit.
  19. cine stie, cat timp MM ia campionatu Peco poa sa termine ultimu 5 ani la rand si ramane la uzina. sunt destul de sigur ca nu are cum sa aiba inca un sezon super dezastruos ca 25-ul. clar. nu o sa fie nimeni fericit: nici el si nici uzina. clar pleaca. esti suparat rau ori pe AM ori pe sezonul dezastru al lui Peco.
  20. Sigur asta ai vrut sa intrebi? DE CE SE FACE? :))))))
  21. nu crezi tu, ei zic altceva...si tind sa ii cred pe ei. au fost mai multe declaratii, am vb si aici... diferenta majora vine nu neaparat din putere, a zis si Bartolini ca se poate scoate aceeasi putere si in L4, problema ramane cu plaja mica de setup care o ofera L4 din arhitectura motorului. V4 fiind mai suplu, permite o plaja mai mare de setup cu care se pot juca. ma rog, sunt multe declaratii pe tema asta, nu le mai reiau ca tu nu crezi
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...