Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Acum o vesnicie parca si @zahei a avut probleme cu curba aia. In sensul opus au fost o gramada de masini care au ajuns in Dambovita. Curba e extrem de proasta, are raza de curbura variabila, dar e limitata la 40 si e sigura si la peste 60 pe asfalt uscat, asa ca fiecare face ce il duce capul.
  3. Depasirea coloanei stationate este interzisa in mod expres in Codul Rutier. “Eu stiu” e un alt “argument” extrem de comun in romania. Din pacate, el se bazeaza doar pe pareri proprii sau ale altora de pe forumuri. Exista o carte, cititi-o. E formulata dubios in unele cazuri, dar in cazul asta este extrem de clara. Politia tolereaza multe. Cum s-a scris si mai sus, in caz de accident va veti lovi de lege, nu de pareri si de tolerante. Mai bine va paziti pielea, zic. Nu stiu cum sintem atatia pe aici care nu “filtram”, nu trecem pe rosu in fata politiei sau alte vitejii, nu murim de
  4. Si in ce s-a concertizat avantajul asta, pana acum? Au castigat vreun titlu, in ultimii 14 ani? A fost vreodata motocicleta de batut, in tot acest rastimp? Au avut vreun edge, care sa le asigure dominatia in campionat, fie si pentru un singur sezon? Nu! Mai mult, nu au reusit sa rezolve niciodata problemele fundamentale ale mobrei. Toate asa zisele inovatii, aduse de ei, sunt paliative care au scopul de a atenua handicapurile mobrei si de a o tine in competitie. Incearca un exercitiu de imaginatie: un campionat in care ar fi interzise prin regulament holeshoturile, mass damper-ele, salad box-u
  5. Bicicleta este vehicul ca si caruta. Motocicleta este AUTOVEHICUL ( adica vehicul cu motor). Eu stiu ca poti avansa printre masini, cata vreme coloanele sunt oprite la stop. Este ilegal sa faci asta cand masinile sunt in deplasare.
  6. Eu știu asa: bicicleta trb sa meargă in permanenta pe lângă bordura, cu excepția cazurilor cand filtrează traficul (mașinile sunt staționate, nu in mișcare) sau cand isi schimba direcția de mers spre stânga. O sa filmez mâine când mai ies cu motorul si o sa întreb un echipaj de politie, sau mai multe, daca am voie sa filtrez traficul, si o sa l pun aici pe forum ca sa lămurim chestia asta
  7. In legislatia din Romania nu exista termenul de filtrare trafic. Trecerea printre masinile stationate la semafor cu o motocicleta sau bicicleta se poate incadra doar la depasire (care e interzisa). Singura portita legala este atunci cand faci devansarea/depasirea fara sa calci pe marcajele longitudinale care definesc benzile de circulatie. Dar asta nu inseamna ca e legal, ci doar ca nu e reglementata acea manevra. In caz de accident cel mai probabil va fi culpa comuna. Bicicleta nu are voie decat pe langa bordura. Asta scrie in legislatie. Nu ai ce cauta cu ea intre banda 1 si
  8. Intreaba Militia si vei afla. Nu stiu ce scoala ai facut militienii aia de ia-ai intrebat dar stiu ca bici trebuie sa mearga pe marginea din dreapta a benzii 1. De unde sa ajunga sa faca slalom printre masini intre banda 1 si 2? Gresesc?
  9. @Alex_RT Ti se pare prost semnalizata? Ia uite, ce semn avem noi aici: Aha, limitare 40 km/h. O limitare pusa pentru prosti evident. Daca intri in aceasta curba cu 40-50 km/h nu cred ca o ratezi si nici nu scoti cateva segmente din tatani. Chiar si presupunand ca a trecut stropitoarea pe acolo (pe bune? Trebuie musai sa fie mereu altcineva de vina?). Este foarte simplu: a intrat tare in curba, si a ratat-o. Speram sa nu fie prea nasol.
  10. 30 de zile de la achizitie. Se calculeaza in functie de data facturii sau a contractului de vanzare, nu in functie de data eliberarii CIV. Evident ca poti circula cat timp sunt valabile "numerele rosii", nu conteaza in ce stadiu esti cu inmatricularea. Se considera "Vehicul achiziţionat din UE care a mai fost înmatriculat". Iti vor cere si contractul de vanzare dintre tine si "francez" (tradus).
  11. Exact. Pai...progresia ar fi fost otel - alum - fibra de carbon. Doar ca ei raman la otel pururi. Am mai zis si o mai zic - nu poti bate alti constructori daca doar le copiezi ideile.Ok e un lucru bun sa preiei sa copiezi o idee care vezi ca da rezultate la altii,dar aceia vor fi tot timpul cu minim 1 pas inaintea ta.Niciodata nu o sa ii poti bate asa,trebuie sa inovezi sa gasesti solutii castigatoare.Ceea ce Ktm nu prea face. De aia Ducati mi se pare net superioara din toate punctele de vedere - pt ca la Ducati inovatia e la ea acasa.De la motor pana la aero,chiar si cadru
  12. am citit si eu ca s-a accidentat la antrenamente,pacat de el,e o veste trista. Mai ales ca aici la Assen Yamaha merge bine. Eu nu mi-as dori sa-l vad.In teorie un nou inceput "cine stie" blablabla.In practica pt Ducati trebuie sa-ti schimbi tot stilul de pilotaj.Nu va face asta Rossi la 43 de ani...sincer sper sa nu se inhame la asa ceva. El nu mai e competitiv cu Yamaha (aproape) de uzina,sa avem sperante ca va fi competitiv cu Ducati de client?
  13. Cui ii pasa? Au rezultate. Sa vezi ce bine vor merge cu materialele alea noi
  14. Hmmm se anunță oare înlocuitorul lui Vin cu băiatul ăsta Gerloff?
  15. .... O întrebare Bicicleta este vehicul, daca cel care merge pe ea are peste 14 ani. Bicicleta are voie sa filtreze Motocicleta este vehicul. Motocicleta nu are voie sa filtreze. Ce sens are?
  16. Și să ținem cont că nici un rar și nici un stand de frâne (moto, că nu merge mobra pe cel auto) n-ar fi găsit nimic în neregulă de la maneta china. Pt că presiunea se acumulează în timo, după mai multe acționări și când se încălzește puțin sistemul. Deci nici măcar bavaria nu s-ar fi prins! Bine, ei nu văd nici elefantul din service.
  17. Eu am găsit mai multe, ba chiar una aleargă de vreo 5 sezoane la curse cu motorul aproape stock! Dar suntem pe lângă.
  18. Filtrarea traficului este ilegala in Romania. Atat cu motocicleta cat si cu bicicleta. Cu bicicleta ai voie sa te deplasezi doar pe pistele special amenajate, acolo unde ele exista, sau pe partea carosabila, pe prima banda, cat mai aproape de bordura. Nu ai voie cu bicicleta intre banda 1 si 2. Cu bicicleta poti devansa/depasi masini oprite la semafor, doar pe partea dreapta, pe langa bordura. Cu moticicleta nu ai voie sa depasesti coloana de masini pe nicaieri. Dar, in Bucuresti cel putin, politia tolereaza filtrarea traficului atat de catre motociclisti cat si de b
  19. Adevărul e ca după aceste 2 postări te ai fi așteptat ca el sa aibă mai multa experienta... Adică în momentul de fata, pe mine ma ajuta persoane cu experienta mai multa decât mine, nu cu mai putina... Si in plus, @Iacroyx are mult mai multa experienta decat el, oricum, repet, nu știu cât dintre persoanele de pe acest forum care imi zic ca nu sunt pregătit încă sa ies in trafic au așteptat mai mult decât mine sau s au pregătit in particular înainte sa iasa in trafic.... Cel mai bine e sa lași statisticile, in mama lor de statistici, si sa te bucuri de motociclism, cu cap. Nu zic c
  20. Eu depaseam masinile de politie in coloana cind stateau la semafor pe rosu, mai rar in mers ...... cred ca singurii mobristi care stau dupa masini sint cei cu "coarnele" late rau .....
  21. Si unde am zis eu ca nu sunt utile sfaturile incepatorilor. Cu ce altceva sa ne mai amuzam?
  22. Seara bună! Mersi! La fel şi ţie! Sau mai degrabă ţie că a mea e maşină cu rol utilitar şi am luat o mai mult pentru că zăcea de pomană nu că aş fi visat mult la ea. Nu visez conserve ci un garaj micuţ de vreo 5 mobre.
  1. Load more activity
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...