Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Neatza dragi tov si pretini ! Azi fui pe transfagarasan sa papa oleaca de zapada ...dor bucile de mor
  3. Aceasta a fost comanda mea: Cantitate Cod articol Descriere Pretul pe bucata Pret ------------------------------------------------------------------------------------------ 1 754.00.00#zsysc Kit lant Hond N650 463 RON 463 RON 1 762.05.37 Filtru ulei Mahle OX410 AL 20 RON 20 RON 1 731.39.76 Cablu vitezometru/ kilomet 29 RON 29 RON Suma: 512 RON Taxe Plata ramburs: - Taxa livrare Curier GLS: - Suma totala: 512 RON Cu respect, Echipa RoMiMoto Filtrul de ulei il puteam cumpara si aici local dar oricum imi trebuia si astfel am depasit suma de 500 lei pentru comanda si am beneficiat de transport gratuit.
  4. Salut, Cât a costat kitul de lant? Trebuie să îl schimb si eu
  5. Poate o fi util pentru eventualii Valentino de oras:
  6. Exemplul cu filtrul este pentru a sublinia potentialul nerealizat. Schimbi un parametru si motorul nu mai ajunge la potential teoretic maxim. Acum, discutand capatul celalalt, intrebarea mea este: motorul va ajunge la potential teoretic maxim indiferet de ce are legat la iesire? Daca nu, atunci cei 25% pierdere nu sunt numai caldura, o parte (mai mica sau mai mare) insemna potential nerealizat
  7. Io cand am intrat anul trecut in Austria intr-o benzinarie s-a basicat caserita - o Brunhilde zdravana - ca de ce am casca pe cap - un flip up ridicat si cu ochelarii de soare ridicati ca sa imi vada ochisorii mei frumosi. Am intrebat-o de ce s-a suparat si a spus ca nu se vede fata, hoti , jefuit etc. Acuma ce o spune daca intru cu masca pe fata?
  8. mori de ciuda de consumu meu? hai ca nu cred ca am zis de 3.8, a fost 2.8 dar la drum intins viteza constanta. in oras se duce de la 4 si ceva la 5si, mai ales ca atunci cand mergeam la munca cu el o faceam si cu pasagera dus intors.
  9. Today
  10. Crezi ca la Cluj e altfel? M-o intrebat unu' de la paza la Posta ca de ce intru fara masca.I-am raspuns ca d-aia ca am casca.Si o aveam in mana stanga...
  11. Da, de le lasa unora si ultimul neuron fara oxigen. Cel putin pe aici prin capitala
  12. Silver-e,aia cu filtrul de aer infundat,e cum respira unii amu prin masca de guvid...
  13. Si acum numai merge? Deci am pierdut cu toti banii ? Normal ar fi ca seawolves sa rezolve problema sa ne dea bani, dar vad ca ei se spala pe maini si sa dat la fund.
  14. @ilarionciobanu Orice pierdere inseamna diferenta dintre energia produsa in energie utila. Daca am o pierdere de la motor pina la roata de 25% ea se va transforma in: caldura 99% si uzura de materiale 1%. Daca tu ai un filtru infundat pierderea de putere provine din faptul ca motorul nu are aer suficient si atunci arde mai putina benzina adica produce energie mai putina. @PzKpfW am spus ca masele mai mari care trebuiesc puse in miscare la cardan fac mobra mai lenta. Insa cardan sau lant e nevoie de energii mult mai mici sa le pui in miscarr decat ai nevoie sa invarti roata. De aceea se chinuie astia sa faca roti usoare si mai ales anvelope usoare. Anvelopa este o masa concentrata afla la distanta mare de centrul de rotatie. Nu mai continui ca dam in m si v si r si omega patrat si a venit vacanta. Dar in mersul uzual asta nu o sa o simti. La curse unde treaba este la zecimi de secunde e alta treaba. Omul nostru indian nu vorbea de un regim tranzitoriu - accelerare sau franare- ci de pierderile prin cardan. 25% este ingrozitor de mult. Pierderile de energie(putere) prin uzuri sunt.mici intrucat exista ungere - molecula sferica de ulei a lui.Nguyen pe care se da de-a dura tot . Si uleiul la fel se incinge intrucat exista frecari, evident muuuult mai mici decat fer pe fer. Iar transmisia prin cardan la masina este fix ca la mobra. @john17. Ce cartofi prajiti nene. Pai sa ai pierderi de 25% fie si doar la un bembeu mobra iseamna 20kW. Pai nici un McDonalds nu are atata putere instalata cu toate friteusele din mama bucatariei
  15. Eu pot stapani motocicleta pe care ajung cel putin cu varfurile,astfel:ma sui pe ea si fara sa tin ghidonul,fac balans din picioare dreapta-stanga.Daca o pot controla fara sa trebuiasca sa o apuc de ghidon,e ok.A,m 1,67 m inaltime si-s mai scurt nitel de picioare. Din modelele avute:Aprilia pegaso 650 GA,Aprilia Shiver 750 SL,Aprilia Pegaso 650 Strada.Acum am un Derbi Mulhacen 659 Scrambler. Am avut si alte motocilete,dar de cilindree mai mica.
  16. E ok in Oradea. Ai autostrada legata direct de Budapesta.
  17. Mai trage de graniță o leacă!
  18. Da, tipa din Timisoara. Concluzia expertizei a fost, daca imi amintesc bine ce a fost citat in articol, ca la o viteza de 50 sau sub, urmarile impactului nu ar fi fost moartea celui care traversa neregulamentar (parca si beat). Ceva similar a fost si in cazul Haydn, care a intrat pe drum fara sa dea prioritate. Expertiza a aratat ca masina mergea cu 70 si soferul (tot o ea, parca) a fost condamnat. Saptamana trecuta se dezbatea pe aici situatia cu cedeaza trecerea cand te intersectezi cu drum cu sens unic si cineva vine pe interzis. Au fost multe situatii de culpa comuna, dar si un exemplu de culpana celui de pe interzis.
  19. Nu te grabi, noi stam linistiti si te asteptam.
  20. Din câte știu, nu. Dar nu lucrez nici eu în domeniu.
  21. Am ceva teren de vanzare si un apartament in Oradea. Astept cumparatori
  22. A mai fost cazul cu fata aia motociclista anul trecut parca, de-a lovit un nene care traversa prin loc nepermis strada, iar in cele din urma nenelul a murit. Politia a stabilit ca daca avea 50kmh cei doi nu se intalneau si au condamnat-o pe fata. Acum in cazul copilului din weekend motoreta aia a sfarsit departe rau de locul impactului. Daca il gasesc pe baiat avea peste limita legala, nu-l vad bine. Asa ca grija mare ca nu mai merge cu haiduceala de altadata. Iar in "Orice tara civilizata" pe soferul care l-a omorat pe Haiden l-au condamnat desi Haiden a trecut pe rosu. Tot asa, pentru ca daca ar fi avut cu 10kmh mai putin cei 2 nu s-ar fi intalnit. Fiecare face ce vrea cu libertatea lui. Doar zic ca nu mai e cu batutul cu caramida in piept la faza asta cu prioritatea.
  23. Am vazut multe fete sub greutatea si inaltimea ta manevrand motociclete la care nu atingeau cu ambele picioare pe jos. Eu am un Hornet inaltat si nici nu m-am deranjat sa-i cobor seaua. Ating doar cu varfurile pe jos. A fost greu la inceput, dar acum nici nu mai sesizez. Eu zic sa te urci pe mai multe motociclete si functie de centrul de greutate iti dai seama daca le poti stapani. Apropos...Honda Hornet si Kawa er6 au un centru de greutate ok, de aceea le gasesti in flota multor scoli moto
  24. Exact. Avem masurare la arbore (aia maxima din hartii) si masurare la roata. Si asa calculezi pierderea. Exista masurare la arbore cand transmisia este cuplata? Daca atunci cand transmisia e cuplata, oricare ar fi ea, la arbore nu mai ajung la maxim?
  1. Load more activity
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +16.750 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +16.215 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...