Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Eu am avut mereu casca alba. Sotia avea un Shoei negru. Vacanta in Grecia de acuma cativa ani a fost horror pentru ea. Asa ca i-am luat si ei un Schuberth C3 de culoare alba (am gasit o superoferta la Louis cu un C3 Lady). Mi-a confirmat ca diferenta intre cea neagra si cea alba este de la cer la pamant. Si cu aceasta ocazie am decis amandoi sa schimbam jachetele cele negre cu unele gri deschis. Si recunosc ca am simtit si eu diferenta. Spuma aia izoleaza si ea, pana se incalzeste cu totul. Cat timp casca frige si radiaza caldura la interior, si se incalzeste totul la interior. Desi multora le plac castile negre cu viziere fumurii, natura ne propune altceva. Acuma evident ca depinde cat si cand umbli cu ea. Pentru o forja la 2 noaptea (de ex. pe B-dul Turda din Buc) cea neagra merge excelent. Pentru drumuri lungi insa ar fi de recomandat echipament de culoare deschisa.
  3. Spuma nu este un izolator perfect. Am vazut un test pe YouTube, diferenta la interior e de aproximav 3 grade celsius, iar la exterior de aproape 30 de grade.
  4. Eu am adus o pompa hidraulica din UKR si cu tot cu vama, taxe, etc. a depasit 1000 de euro. Dar asta de intampla anul trecut, acum nu stiu.
  5. Un punct de vedere despre ultima generatie de Spring in UK.
  6. OK, problema lamurita, se poate inchide! te asteptam sa iti prezinti mobra la sectiunea "motocicleta mea", si neaparat sa iti completezi si datele de la profil!!
  7. Salut, revin cu epilogul intamplarii povestite mai sus despre R1150GS. Solutia a venit de la @Dan Cata, evident! Era defecta placa cu senzorul Hall. Din momentul in care am schimbat-o cu cea primita de la Dan motorul a pornit instant. Din pacate se pare ca parerea aia ca "are scanteie puternica, nu poate fi senzorul Hall", s-a dovedit gresita. Si cu asta am pierdut vreo 2 saptamani... Concluzia, trebuie verificat efectiv functionarea, nu merge cu "pare sa mearga"..... Anyway, s-a rezolvat si acum functioneaza perfect. Inca o data multumesc frumos @Dan Cata!!! PS. Va multumesc tuturor pentru ajutorul dat, pentru sfaturile primite, ajuta mult sa simti ca sunt oameni care incerca sa te ajute! Take care si asfalt uscat!
  8. Aa okey, top atunci, asta era singura “buba”. Raman cu 450 srs atunci , multumesc pentru raspuns
  9. Discutam de o motocicleta noua, ai garantie, si daca o iei SH tot are 5 ani garantie prin AtvRom. Ce te intereseaza in cat timp ajung piesele? Nu este o motocicleta uzata la care sa cauti piese. Eu pt 450 MT am comandat de exemplu ghidon nou si sa inalta, astea au venit in 3-4zile. Protectia de rezervor a venit in 2 saptamani.
  10. Am aceeasi problema cu Shoei (suntem incompatibili) doar ca la mine e exact invers (imi vine oarecum Neotec-ul si nu-mi place cum vin integralele lor). Shoei pentru mine nu exista (din cauza aspectelor mentionate), insa m-am inteles minunat cu Schuberth ani de zile. In alta ordine de idei, eu am renuntat la flip-up/modulare si ma bazez exclusiv pe integrale (in special pentru ca sunt mai usoare, nu neaparat din cauza sigurantei....in plus eu cand opresc undeva, primul gest este sa scot casca, nu stau ore intregi cu ea deschisa pe scafarlie, cum am vazut ca fac altii chiar si in pauzele lungi ). Acum am un Shark de carbon care e okeish pentru drumuri lungi (si mai multe casti pentru oras). LA Shark imi place maxim butonul de coborare a ochelarilor de soare (care este in partea cea mai de sus a castii, ceea ce usureaza enorm coborarea/urcarea lor in orice conditii de trafic cu orice fel de manusi, inclusiv de iarna)...butoanele laterale sunt mai complicat de gestionat cu manusi butucanoase, mai ales daca ai si sistem de comunicatie. Corect, dar una e o casca neagra de culoarea asfaltului si alta e o casca alba sau high vision (alea galbene-verzui tipatoare) care se vad de mai departe.....chiar daca pui chestii reflectorizante. Intr-adevar carcasa se incinge (si nu interiorul), dar tot e enervant vara cand sunt temperaturi mari sa simti caldura degajata de casca (ca o cari dupa tine, ca o pui/scoti din topcase, etc). Apropo, stickerele reflectorizante sunt obligatoriu de lipit pe casca in anumite tari, lipsa lor putand insemna o amenda (in Franta stiu ca era asa)
  11. In primul rand, castile in general au o spuma de polistiren ca strat intermediar intre carcasa (carbon, composite, termoplastic) si captuseala, nu? Stratul de polistiren este izolator termic, singura sursa de caldura in interiorul castii este doar capul riderului. Senzatia de caldura poate fi atenuata fie printr-un sistem de ventilatie mai generos, sau prin deschiderea castii, in cazul nostru flip-up..., nu?De aceea se pune cel mai mare accent pe confortul personal cu casca pe cap si in mers, exact ca la pantofi, pot arata extraordinar, din materiale ultimul racnet, dar trebuie purtati in conditii de confort altfel provoaca damage...problema vizibilitatii in trafic se poate rezolva mai usor cu o vesta reflectorizanta, obligatorie in unele tari din UE.
  12. Poti incerca varianta mai usoara de NXR2 de la Shoei. Este excelenta pe partea de ventilatie, greutatea e mai mica comparativ cu GT-AIR3 si suporta montarea unui kit de comunicatie. Minusul acestei casti este lipsa ochelarilor de soare, minus pe care eu unul l-am ocolit prin montarea unei viziere fotocromatice, dar nah, pretul a fost pe masura.
  13. Am avut mai multe casti negre, am avut si o casca alba, Schuberth C3. Nu am remarcat vreo diferenta de temperatura vara.
  14. Buna dimineata! 13+13, dar macar e miercuri.
  15. Ieri
  16. Vizibilitatea este si asta un punct dar nu esentialul pentru intrebarea mea. Casca neagra si temperaturi ridicate = love. Exact! Stiu ca exista dar nu stiu sa existe pentru Packtalk Bold, intercom care functioneaza (inca) impecabil dupa 3 ani.
  17. O fi un semn bun. Io zic sa te lansezi in aventura, vezi tu apoi.
  18. E de 45 , dar dmpdv trebuia mai mare ...pp ca 55 este ok , 65 arata ''prea mult'' Am 2 achizitii de la ei , si nici una nuu a mers ''smooth''....ambele cu probleme , rugaminti si termene depasite .
  19. Am tot cautat , nu prea sunt , din pacate…
  20. Cauta pe net forumuri dedicate CF Moto,chiar daca sunt de afara.Poate este vreunul si in Romania,nu stiu sa-ti spun ca nu m-a interesat marca asta niciodata.
  21. pentru cine stie ce piese se asteapta si la alte branduri mai mari, daca nu ai ghinion de vreo lamaie si nu ii dai ca maimuta nu ar trebui sa ai mari probleme. Din ce am mai vazut pe aici de la posesori de CF Moto , pe soft sunt ceva probleme care se rezolva cu update/upgrade.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...