Toată activitatea
- Azi
-
Lup69 îl urmărește pe Ce scuter sa imi iau
-
Asa e trendu' acuma, am remarcat si la conserve, devin doar telefoane pe roti ...
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Silver Arrow îl urmărește pe Ce scuter sa imi iau
-
Asta cu schimbatul pieselor este de mult timp un standard la service-urile din Bucuresti. Nu stiu cum o fi prin tara. A fost fii-miu cu masina cu doua faruri transparente si frumoase si a plecat cu unul transparent si unul matuit . Nu a vazut ''lucararea'' decat dupa ce a ajuns acasa. Dar bine ca exista net si mai povesteste lumea ce a patit si ai cum sa te mai aperi. Care mai citesc recenzii....
-
bai oameni buni nu va mai cumpărați scutere după cum arată ce dracu sa faci cu pocnitoarea asta cu roti de 12... la primele șleauri sau gropi pleacă de sub tine Inca un pic și o sa bage roti de trotineta scuter de oraș cu roti mai mici de 14 nu aș cumpara pus faza asta cu ECRAN mare ... zici ca va uitați la porhub, daca ar avea navigația integrată în el al fi ceva dar așa ca ți arată viteza color ....hai sa fim seriosi
-
Am trecut si eu pe acolo. Ori am avut eu "noroc" din plin, ori aia e practica pe acolo . Asa cum am spus anterior, al meu kymco a venit mesterit/cu probleme pe partea de ambreiaj transmisie ceva. Si eu am sesizat ca ceva nu este in regula. AM trecut pe la NIba-kymco romania, Nu are domle nimic. AM trecut pe la SCuter centre, au dat cu smirghel si gata, nu are nimic. DUpa ce am plecat de la ei, s-a facut pardaf ambreiaj etc zob. Siiii, bonus, m-am dus CU O BATERIE si m-am INTORS CU ALTA!!! Care baterie era cu vreo 4 ani mai batrana decat scuterul! ca avea pe ea stickerele. Misto nu? cum nu aveam poze, sau altceva, nu am mai stat sa le fac scandal-am pus una noua si aia e(si cea de pe scuter nu era grozava). Deci da, cum ziceam, eu nu mai calc pe acolo cat o fi, daca imi iau iar scuter. Plin de meseriasi.
-
Sunt fiabile. Minusurile sunt la carenaj, piese scumpe si care ajung greu. Dar sunt 100% de incredere Sym, la nivel de Japoneze.
-
Kove 450 Rally cu bune și rele
topic a răspuns lui Cavaleru în Kagemushaul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Koveul face ce face CRFul dar de 2-3 ori mai bine, cam la acelasi pret.. pana la urma o motoreta de rally raid configurata in acest fel, nu ai cum sa ai pretentii sa fie usoara. Totusi ai 3 rezervoare. Daca nu bagi carburat in cel din spate o sa ai un centru mai jos decat la CRF datorita rezervoarelor laterale. Suspensiile nici nu cred ca poti face comparatie intre ele -
neatza! da da, marti...., grija!
-
Buna dimineata! Marti, aveti grija.
-
Pai asta e una din probleme, dupa ce ca nu respecta nicio regula de prioritate etc mai mwrg si in et.
-
VID-20251209-WA0000.mp4
- Ieri
-
M.A.N. Romania - info 2019 & user Gospodarul
topic a răspuns lui ianachim în ADMINul POZE & FILME - Intalniri moto in ROMANIA
BOSHHHHH -
Sunt fiabile sym urile vorbesc din experienta de 70000 km pe 2 unitati
-
Mai are ceva julituri pe tocase, fleacuri ..... {cei care merg putin nu cad niciodata} dar arata bine in anasamblu
-
Am facut test pe un asemnea model a unui prieten Nu zici rau Dar la capitolul fiabilitate ? - in timp vom avea un raspuns
-
Propunere eliminare ITP la moto
topic a răspuns lui sprike în sprikeul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari, ITP si R.A.Rom
La noi piata moto este slaba comparativ cu ce este de ex in EU Sau putem sa zicem ca avem o piata intr-o usora asccedenta - e bun si asa Factorul de vreme/ temperatura are un inpact Sunt si cu luminite si cu tobe - sunt cu de toate care merg zilnic Fara gabori viata e pustiu -
liviulog și-a schimbat imaginea de profil
-
Valentin_2000 s-a înregistrat pe forum
-
-
Nu te contrazic. Doar ca sunt unii scuteristi straini (se vede dupa obrazul in tente de maron) care stau in spatele masinilor la stop si nu trec printre masini, ca noi romanii pe doua roti. Sincer, nu stiu ce sa zic, or fi indieni, nu nepalezi, dar sigur exista si multi care merg mai "civilizat" ca alti romani Bineinteles, asta nu ii iarta pe nepalezii aia care merg la regula "care loveste in fata, e de vina"
-
Da, exact asa cred si eu, e super misto, manevrabil si are un demaraj extrem de bun pentru un scuter. Plus ca este intr-adevar mai usor chiar ca un xmax de 250 cu vreo 20 de Kg, stiu pentru ca am studiat sa imi iau xmax 250 dupa ce am mers cu unul al lui varu-miu. Dar dupa ce am facut proba cu asta, mi-am dat seama ca e clar peste xmax. Nu mai zic de frane si suspensii ca sunt mai bune la Kymco. Iar pretul este mult sub xmax, probabil pentru ca platesti brand-ul Suzuki. Cat despre service, eu am facut toate interventiile serioase pe la motor la Scuter Centre si nu am fost dezamagit, sincer sa fiu. Si eu am schimbat multe lucruri imediat dupa ce l-am cumparat ca sa il pot aduce la stare buna de functionare, cum ar fi: curea transmisie (asta era din oficiu de schimbat), ambreiaj, patina supapa, lant distributie, intinzator, garnituri capace tacheti si alte accesorii ce tin de transmisie. Plus bateria, care era un cacao de Exide si care intr-o dimineata a pornit dupa 5 minute de incercari. Am rezolvat cu o baterie Yuasa, cele mai bune dupa parerea mea. Plus cauciuc spate si alte consumabile (bujie, filtru aer, placute frana, antigel...) Pot sa zic ca acum scuterul merge brici, doar ca investitiile au fost aproape de 1000 de euro peste banii dati la cumparare. Oricum, nu-mi pare rau, sincer, la bugetul pe care l-am avut, mi se pare cea mai buna alegere in continuare. Ma amuza cand incep unii cu masinile sa se ia la intrecere cu mine de la stop si ma prind d-abia pe la 70 la ora...dupa care ii depasesc oricum la urmatorul ambuteiaj. Un scuter care nu are parbriz in fata, e doar de plimbat vara, nu pentru navetistii care merg cu el si in anotimpurile reci si extra reci. Si e clar pentru cine tine la "tinuta" clasica de scuter retro.
-
Kove 450 Rally cu bune și rele
topic a răspuns lui Bigfoot în Kagemushaul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Referitor la kg s-ar putea 50% sa ai dreptate, eu la CF Moto 450 MT am 185kg masa in ordine de mers conform RAR, nu stiu exact ce inseamna "masa in ordine de mers" 450MT avand 175kg declarate la gol. Cu rezervorul plin clar este un asteroid de minim 200kg, pt cineva care este obisnuit cu motociclete de 110-130kg, in padure sau pe circuitul de motocross. Motocicleta are doua rezervoare in fata, total separate pt ca in caz de cazatura pe offroad, se sparge un rezervor "o jumatate" si apoi ramai cu benzina in cealata "jumatate", pleci mai departe si iti vezi de drum. In cazul motocicletelor de rally raid gen Dakar, rezervoarele comunica intre ele cu ajutorul unor pompe si valve de blocaj, pt a schimba/ajusta centrul de greutate, astfel incat motociclistul jongleaza cu centrul de greutate al motocicletei in functie de zonele tehnice sau de viteza pe care le ataca. Nu am mers pe Kove 450 Rally, insa am mers pe Honda CRF300 Rally si acea Honda mi-a parut o gluma foarte proasta, extrem de proasta pt 7000e, 150kg la gol, nimic wow. Definitia unui produs submediocru cu badge de firma care nu justifica suma bani ceruta, nici la oferta. La faza cu farul fix fata de jugul motocicletei, aici tine obisnuinta si de calitatea farului. Eu la 450MT am far fix si lumineaza "wow" foarte foarte lat, incat nu ma deranjeaza la viraje, SM500R-ul are far mobil si nu lumineaza atat de calitativ pe viraje ca farul fix de la 450MT, ambele avand far de tip LED. -
Lucian_M îl urmărește pe M.A.N. Romania - info 2019 & user Gospodarul
-
M.A.N. Romania - info 2019 & user Gospodarul
topic a răspuns lui Lucian_M în ADMINul POZE & FILME - Intalniri moto in ROMANIA
Milwaukee, DeWalt sau Makita? -
M.A.N. Romania - info 2019 & user Gospodarul
topic a răspuns lui ianachim în ADMINul POZE & FILME - Intalniri moto in ROMANIA
eu cred ca a dat de ..scula" și s a liniștit -
Militia nu face absolut nimic in privinta trotinetelor si bicicletelorelectrice. Toti merg cum vorsub nasul lor. Ca si scuteristii nepalezi. Deci e clar cine e de vina.
-
M.A.N. Romania - info 2019 & user Gospodarul
topic a răspuns lui Speedy.K în ADMINul POZE & FILME - Intalniri moto in ROMANIA
Cred ca mi-a urmat sfatul si s-a dus la psihiatrie, dupa care n-a mai fost lasata acasa. -
Kove 450 Rally cu bune și rele
topic a răspuns lui Adrian M. în Kagemushaul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nu am mers nici cu kove, nici cu crfu. Comentez si eu de dragul discutiei, a se intelege din start asta Problema grava este ca se umfla colantul pe ea? Ca ala i fix un colant de doi lei, nu se exfoliaza nici un plastic-face bule folia aia rosie Sau mie asa mi se pare. Apoi, zici ca i grea. Pai este RALLY BIKE-inalta, foaarte inalta, rigida, cu nspe rezervoare. NU ESTE un DUAL SPORT. RALLY presupune ca stii bine deja sa te dai prin boscheti. este pentru cine vrea o moto RALLY de buget-pret redus. Ca motoretele adevarate de rally costa de numa. Legat de echilibrat, fix ce a zis si nenea Cavaleru, mergea rotita anvelopa si facuta iar proba de echilibrare. Comparatia cu crf300l fie si modelul Rally nu isi are locul. Crfu este o moto dual sport de incepatori, cu suspensia aia comic de moale si fara reglaje, si 30 cai. Cine isi ia modelul asta de kove stie foarte bine ce alege-si de ce ar dori o astfel de moto. 50 cai, multa suspensie, moto foarte inalta, suspensia rigida, nspe rezervoare, etc etc etc. Nu i de mers peisagistic. deci nu merge comparatia facuta de tine, din punctul meu de vedere
