Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Doresc sa imi cumpar un Kawasaki 636 2004 sau un CBR600R la A2, ambele avand peste 70kw de fabrica. Ideea este urmatoarea: Motocicleta o aduc in tara deja limitata si o imatriculez, cei de la rar trecandu-mi puterea initiala 35kw(sau 25kw in functie de caz) Acum intrebarea este: "Au cum sa isi dea seama cei de la CTT in trafic de faptul ca motocicleta nu are puterea reala cea din talon?"
  3. O sa te lasi de motogp si ala tot n-o sa castige Norroc ca le uita cursa de cursa in warm up lap
  4. Cu subvenție, desigur!
  5. Incercati ca,mai ales atunci cand se intelege ideea de baza,sa nu mai extrageti fiecare cuvintel din context si sa il supra-analizati la sange incercand sa gasiti vreo greseala de exprimare samd. E foarte obositor sa stai sa raspunzi "acuzatiilor" voalate (de data asta nu mi s-a intamplat mie ci colegului,dar am fost si eu "in culpa" in multe cazuri). Rivola a spus chiar runda trecuta ca "motoreta noasta e a real racing bike - nu va functiona bine in toate conditiile si pe toate circuitele"...in concluzie m-as mira sa mearga bine pe Jerez. Nu e exclus.KTM ar trebui sa mearga bine aici,iar Acosta vad ca merge bine peste tot.So... Dar asta e un circuit unde se fac multe teste,e in Spania,toti il stiu pe de rost,e circuit foarte tehnic (circuit-Lorenzo dupa cum l-a numit Marquez ),deci aici vor fi destui candidati la victorie : Pecco,JM,MM,poate si Bestia,vine si Pedrosa si sigur va fi rapid,Binder...desi deja tind sa il pun pe Acosta rookie de la Tech3 inaintea lui Binder.Asta spune multe. +1 Si eu m-am mirat tot timpul ca e numa praf pe acolo - la clasele mici unde penalizarile sunt mult mai multe ca la gp si invariabil trebuie sa mearga cineva pe acolo,e ff periculos.Plus ca ei fac si in FP'uri ture pe acolo (se pregatesc oricum de penalizari cei mici ),dar tot murdare sunt acele bretele,pe majoritatea circuitelor.Nu inteleg de ce nu vin cu o matura din aia rotativa sa le curete.
  6. Stickerele sau autocolantele de pe motocicleta ta au suferit în urma unei căzături sau pur și simplu s-au uzat, nu-ți face griji! Oferim servicii de refacere și înlocuire a stickerelor pentru a-ți menține motocicleta mereu în forma autentică. Cu prețuri de la 160 lei pe set, ai o soluție accesibilă și de încredere pentru a-ți revigora motocicleta în orice moment! Alege durabilitatea și calitatea cu noi! Întrebările și comenzile whatsapp 0735447719
  7. Deloc, cel puțin pt mine. Dar nu mă lua în seamă, creierul meu funcționează deficitar în perioada asta (mai deficitar decât de obicei).
  8. m-am uitat acu la motot 2 portugalia si nu inteleg de ce portiunea de long lap nu e curatata. inteleg ca e pt penalizare dar e periculos sa fie murdara. cam mereu e murdara, tin minte si Zarco cand a facut LLP ala genial - la fel era murdara bucata aia etc.
  9. Sunt convins ca ai dreptate.
  10. adica ai viraje rapide consecutive dar pe aceeasi parte adica 3 si 4 sunt de stanga, apoi mai ai 7-8 dar si 11-12 adica nu ai niste S-uri rapide unde arunci motoreta cand pe stanga cand pe dreapta, acolo unde exceleaza magnifica Aprilie. sper ca e mai clar acum ce am vrut sa spun.
  11. Unii nu-l mai au...
  12. Probabil se refera la succesiuni de viraje care se abordeaza ca un singur viraj, de exemplu 9-10.
  13. Cum spuneam, mi-am făcut de câteva săptămâni programare pentru joi. RCA mi-am făcut cu valabilitate de miercuri. Zilele trecute aflu că joi își iau liber cei de la înmatriculari, nu știu ce acțiune la Iași, dar că pot veni miercuri sau vineri cu programarea listată. Azi am fost să-mi fac dosarul, ca să nu pierd vremea mâine sau vineri. Am fost destul de clar?
  14. Pai de asta zic ca abia astept sa vad cum se descurca. In mod normal, nu este un circuit care sa o avantajeze, dar daca se va descurca bine, va fi un semnal ca RS-GP a devenit competitiva si pe circuite care in mod traditional nu erau pentru ea... Zic ca este o chestiune de timp pentru Acosta sa ia prima victorie in MotoGP. Jerez ii place.. so.. why not?
  15. Asta a fost și problema, au avut reclama prea buna și au avut mult de lucru, chestii industriale pe mulți bani, atelierul s-a dezvoltat enorm și noi, cei cu piese de motociclete, nu mai reprezentam o prioritate pentru ei.
  16. Viraje fără schimbare de direcție?!? Nominalizez la postarea zilei! N-a învățat nimic din tâmpeniile făcute în n ani și acum se resoftează în 2 săptămâni. Yeah, sure! Și marmota? Cred că îl așteaptă în pietriș.
  17. Multumesc pentru sugestii. Minele de sare sunt interesante, le voi trece pe lista.
  18. Nu, nu am mers dar de stat am stat (în reprezentanță acu vreo 10 ani cred) in mașina dar nu pot spune ca e încăpătoare(181 cm și vreo 75-80kg). Aaa, că nu trebuie sa stai boțit și ca încapi asta nu înseamnă încăpătoare. Iar la partea cu confortabila la fel, nu cazi din ea dar cred ca nu bate loganul
  19. Este enorm consumul, da. Incearca o resoftare de ECU.
  20. Sa le facem reclama! ...9 luni....poate s-au renascut....
  21. Te intreb si pe tine. Ai mers cu vreun Zoe, sau doar te uiti la specificatii pe net? Nimeni nu a spus ca e mare. Este confortabila, iar in ce priveste conceptul de incapator, e relativ. De exemplu, pentru @mircea.cazachevici Springul e suficient. Pentru mine nu este. Asta nu inseamna ca nu isi merita banii (cu subventie, desigur).
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...