Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Eeee, multi stiu, dar nu au habar sa conduca. Da' da bine la sivi sa scrie ca ai benveu...
  3. Lasa schimbarea si regleaza franele. Daca nu te lamuresti cu linkul postat de coleg, mai cauta pe iutub. Nu sunt sigur, dar cred ca gasesti ceva si aici. Ma asteptam sa stii asta deja, pentru cineva care pune chestii cu bicicleta pe iutub...
  4. Likewise! Comunitatea e bine, sanatoasa. Curios e faptul ca 99% din cei care-si creaza conturi noi o fac pentru ca sunt in cacatul ala de care aminteai. Iar comunitatea s-a cam saturat sa faca pe dadaca, mai ales ca nu are un glob de cristal in care sa desluseasca ce vor noii veniti cu probleme de tot felul. Am vesti pentru tine, exista service-uri, exista mecanici independenti, daca esti nepriceput mergi la cineva care cunoaste. Daca ai avea o varsta mai mare ai cunoaste povestea cu locul unde trebuie batut cuiul.
  5. Mdaaa, eterna discutie intre pilot vs cotet, care e mai altfel decat ..., plus update/upgrade, apoi noua versiune, si iar update... de aia DiCaprio tine doar gagici de pana in 25 de ani, ca dupa se upgradeaza singure si nu mai corespund cerintelor...
  6. Suntem la etapa a patra. Eu cred ca problemele de set up, despre care vorbesti, au fost reglate, in mare parte. Update-urile cu care vor veni, nu mai tin de set up, ci de evolutie/dezvoltare.
  7. Pai nu imi explic decat prin aceea ca omul compenseaza prin pilotaj niste limite ale modelului. Inca odata, nu spun eu ca GP23 vireaza mai greu, o spun pilotii. Cu siguranta au si noile pneuri impact, dar pneurile sunt aceleasi pentru toti. Este drept ca unele motociclete sau modele pot fi avantajate, altele nu, dar toti au acces la aceleasi pneuri. Eu spun ca a castigat Bagnaia + GP24, in fata lui MM + GP23. Asta nu ii stirbeste meritele, a mers impecabil si mi-as dori sa il vad mai des facand asemenea curse. Foarte de acord, diferentele se vor adanci. Nu numai din set up, ci si din up grade-urile care vor fi aduse de la jumatatea sezonului. Dar aceste diferente sunt sensibile si acum... pana la urma, cel mai la indemana indicator il reprezinta performantele celorlalti piloti echipati cu GP23, comparativ cu MM.
  8. Până la urmă a fost o cursă de urmărit (am mai avut anul acesta și altele la fel), cu toate că multă lume spunea la începutul sezonului că o să fie unul plictisitor. Îmi pare rau de Pedrosa că a căzut, era fain de văzut cum se descurcă într-o cursă lungă.
  9. Azi nu a facut nimic. A ratat startul si nu a reusit nici o depasire. Sprintul nu l-am vazut ieri, nu stiu cum a mers. Dar azi, anonim. O sa ma uit pe timpi sa vad cum a mers, dar a terminat la 11sec in spate. Ok, e un circuit unde se depaseste greu, dar pt aprilia este aproape imposibil sa depaseasca un ducati sau un ktm pe tractiune la iesire din viraje lente. totusi, 6 ducati-uri in top 7. Pb ca aveam si un gasgas dc acosta reusea un start spectaculos si evita busculada din virajul 1.
  10. Viñales vrea să te contrazică. Zicea după CotA că funcționează peste tot acum. Nu-l vedeam să ajungă departe după calificările alea pe ud, dar ieri a fost competitiv în sprint. Marc: vor veni și circuite unde voi suferi mai mult, aici am fost rapid.
  11. Nu cred ca sunt mai proaste, cred ca fiecare model nou are nevoie de o perioada in care sa se faca setup-ul. se pleaca de la baseline care in general la inceput este luat de la vechiul model si adaptat la noul model. Aici ma gandesc la harti, eb,tc,lc etc.... apoi in teste fiecare pilot rafineaza pe stilul lui. Urmeaza apoi o serie de update-uri la jumate care rezolva diferite mici probleme care le au modelele noi. diferenta fata de vechiul model se vede in general dupa jumatea anului. Vezi in 2022 cate trante a luat Bag la inceput de sezon pana a reusit sa isi faca feelingul pe noul model, dupa care au venit si performantele. iarasi, este doar parerea mea bazata pe istorie si pe tot felul de informatii care le mai am sau le citesc. ce zicea despre Aprilia, circuit mic cu viraje mai stranse. lipsa de grip + problemele de tractiune in treptele 1-2 si-au spus cuvantul.
  12. Si ce a făcut Alex Marquez pe cotețul ăla. Văd că @xt600 e cam luat în râs cu teoria conspirației, dar parca e ceva logică în ceea ce spune...
  13. am zis, ca asta are 2-3 curse bune pe sezon si apoi e anonim.. nimic surprinzator
  14. Ce s-a ratat puțin datorită duelului din față: Viñales înapoi la locul lui (știu că mult s-a jucat ieri cu quali pe ploaie, dar oricum) Acosta a ratat startul, dar tot a fost al doilea KTM Bastianini constant, dar nu a reușit să treacă de Álex Márquez Oliveira cea mai bine clasată Aprilia Quartararo în urma lui Rins Resultat decent pentru Mir, locul 12, primul pilot pe japoneză
  15. Ha, ha! Și eu aș zice la fel, până când pun 100 puncte între mine și locul doi, apoi declar că echipa a făcut minuni și a reușit să pună la punct o motocicletă cu mari minusuri la startul sezonului. Pentru cineva care spune că se dă pe pistă aștept mai mult. Serios, chiar crezi că modelele noi sunt mai proaste decât cele vechi? E adevărat că poate fi necesară o perioadă de adaptare (eu am constat-o pe motocicletele de stradă), dar în mod clar cele noi sunt superioare. Mă îndoiesc că Ducati bagă milioane să scoată rebuturi. Corect. A mers excelent până astăzi. Ce-i drept, nici nu a fost sub presiune.
  16. Astonishing twist as Yamaha tipped to acquire Gresini. "Taken for granted" in the Spanish MotoGP paddock that Gresini will join Yamaha. Yamaha are now being sensationally linked with acquiring the Gresini team. “It is beginning to be taken for granted” in the Jerez paddock at this weekend’s Spanish MotoGP that Yamaha’s search for a new satellite team will lead them to Gresini, Spanish newspaper AS report. It would mean Marc Marquez would search for a new team and bike in 2025 - he would not follow Gresini to Yamaha. Yamaha boss Lin Jarvis is quoted by the bombshell new report: “From next year there will be two more Yamaha M1s on the grid, and a satellite team will take care of them. “I can't reveal the name of the team, but rest assured that the goal of having four Yamaha riders will be achieved.” The latest twist is remarkable because Yamaha have been strongly linked with Ducati’s other two satellite teams, VR46 and Pramac. VR46 reportedly rejected Yamaha despite the link of Valentino Rossi. Pramac were in “advanced talks” to join Yamaha next year, Speedweek had reported. But now Gino Borsoi, the Pramac team manager, has “smiled mischievously” when asked about the link between Yamaha and Gresini in the Jerez paddock. Gresini reportedly have a release clause in their contract with Ducati which would require a new suitor to buy out. But Yamaha have proven that they still possess deep pockets after signing Fabio Quartararo to a new deal which makes him the highest-paid MotoGP rider, at a time when it seemed likely he would seek a more competitive bike. The struggling Japanese manufacturer has also been desperate to add a satellite team to its ranks for 2025, so that they can benefit from double the data. After weeks of assumptions that VR46 or Pramac might move, it is now unexpectedly Gresini in line. The knock-on effect would be that Pramac and VR46 would sign new deals to stay at Ducati. The rider market, particularly surrounding Marquez, would explode in a completely new direction. Marquez has spoken about his desire for a factory bike in 2025 and insisted “all doors are open”. But he would not go with Gresini to Yamaha, meaning other teams may sense the perfect time to swoop for him.
  17. Azi
  18. Si cum explici ca gp23 era mai rapida fix pe schimbarile de directie, unde ai nevoie ca mobra sa coteasca la viteze mari? in alta prdine de idei, din ce am inteles, Bag a scurtat mobra inainte de warmup pt ca pierdea prea mult timp in sectorul 3. in plus de asta tb tinut cont si de faptul ca Michelin a venit anul asta cu o noua tehnologie de constructie a gumelor, care nu cred ca nu are impact in modul in care merg mobrele. Virajul 13 l-a luat de 25 de ori in derapaj cu roata spate, virajul 5, unde dupa parerea mea a fost cel mai puternic avea o trasa mai larga decat JM si MM. cu o motoreta mai scurta. parerea mea este ca, cursa asta nu a castigat-o GP24 ci Bag. Diferenta intre 24 si 23 o sa o vedem dupa Mugello, atunci o sa fie diferente sesizabila... pt ca usor usor 24 isi va gasi setarile.
  19. Corect. Problema este că a venit cam când nu trebuie. Când era priumul, pe un circuit care-i place. Iar Bagnaia nu a prea greșit până acum. Necaracteristic.
  20. hai ca e prima greseala grava sezonu asta. sa nu facem din tantar armasar
  21. Da. Plus.. remember, discutia informala dintre Pecco si MM despre Gp23, dupa ultimele teste. GP23 are o mare problema: nu prea vireaza (cum vira GP22) si, in consecinta, mai fizica. Basatianini chiar a comparat-o cu un chopper. Lucruri remediate la GP24.
  22. si cand te astepti mai putini campionul de carton loveste. s-a batut cu MM cu aceleasi golanii specifice lui MM, a avut rezerve si pe ultimele 2 ture l-a lasat in praf pe MM. Depasirea aia pe exterior vs 2 piloti.. alta liga.. JM.. foarte aiurea sa cazi asa in fata, nu o comite asa prea des. oricum sezonul e lung. a pierdut niste puncte dar nu-i capat de tara. MM excelent in sfarsit o cursa buna facuta de Bez pe noua motoreta. La mai multe!
  23. Una peste alta mișto cursa! Fuck suspans, clasamente, puncte, racing să fie! Țiganu' nu poate emite pretenții la titlu în felul ăsta, bilă albă pt crashquez că s-a abținut de la meltenisme, Mortadelli când începuse să miște o comite...
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...