kidal Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Salut. Ca detinator al acestui nou model de motocicleta, am decis sa deschid acest topic unde poate ne vom strange mai multi, cu timpul. Gladius este varianta K9 a deja legendarului SV650 a carui fabricatie a incetat in 2008. Un look trendy si un motor V2 90omult imbunatatit si optimizat fata de K8 sunt caracteristicile de baza ale Gladiusului. Pareri personale... pai deocamdata numai de bine: este foarte prietenoasa, atat ca motor cat si ca design. Am testat-o atat in oras cat si inafara si pot spune ca se comporta excelent si face toti banii. Toba stock se aude f fain - are un sunet sobru si frumos, vibratii putine, sa confortabila, o ciclistica destul de sportiva. Nu regret absolut deloc investitia, chiar sunt mult mai multumit fata de ce credeam ca poate oferi. Este pur si simplu o bijuterie pe doua roti, un mijloc de locomotie ideal in mediul urban (este atat de manevrabila incat ma pot strecura cu ea printre masini ca si cu scuterul sau fostul meu motor de 250cmc) si extraurban unde se comporta foarte frumos si merge lin in turatii mici (asta insemnand un consum mic - este o motocicleta destul de "green" iar asta nu poate decat sa ma bucure cu atat mai mult!) iar in depasiri isi face treaba cu brio! Aici sunt cateva poze pe care le-am facut astazi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Iunie 11, 2009 Autor Share Postat Iunie 11, 2009 si uite, incep tot eu cu o intrebare: cam care este nr optim de rpm in perioada rodajului la motoarele in V2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 O lume intreaga desparte V2-ul de pe Gladius de V2-ul de pe Intruder 1800 (chiar daca ambele sunt Suzuki). Intreaba la Suzuki cum e cu Gladiusul, ai pus problema mult prea general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 (editat) In mod sigur ai primit odata cu motocicleta un User's Manual in care ai toate informatiile necesare cu si despre, cum sa si ce sa nu faci. Probabil ai doar o singura treapta de rodaj in primii 1000 km (si nu doua, gen 800/1500) in care nu ar trebui sa mergi constant peste 3000 rpm. Pentru un motor sanatos insa, nu uita ca in primii km sa-i faci din cand in cand spike-uri de acceleratie pana aproape de zona rosie. Succes la mers cu maxim 120 in rest ) Editat Iunie 12, 2009 de Judas Iscariot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 despre rodaj gasesti in manual.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 (editat) Felicitari pentru achizitie, sa-l stapanesti sanatos si cu bucurie pana te plictisesti de el (cand o fi, daca o fi...) L.E. S-au mai vandut in Romania motoare noi fara nici un fel de manual... Editat Iunie 12, 2009 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 (editat) eu sunt norocos pe de-o parte ca am primit manual,dar se pare ca baietii au uitat trusa mea cu scule prin service.. Editat Iunie 12, 2009 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Iunie 12, 2009 Autor Share Postat Iunie 12, 2009 manualul nu l-am primit o data cu ea ca n-am mai stat pana sa imi faca factura insa acum le am pe toate; am aruncat un ochi prin el, si scrie. pana la 1000 de km, maxim 5250 rpm, apoi pana la 1600, maxim 7500rpm; dupa aceea, sub 10500rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Frumos motor, sa-l calaresti sanatos si fara evenimente . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 sa-l stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Sa-l stapanesti sanatos, e un motor misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Iunie 12, 2009 Autor Share Postat Iunie 12, 2009 va multumesc, prieteni... si la cati mai multi posesori pe viitor!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 manualul nu l-am primit o data cu ea ca n-am mai stat pana sa imi faca factura insa acum le am pe toate; am aruncat un ochi prin el, si scrie. pana la 1000 de km, maxim 5250 rpm, apoi pana la 1600, maxim 7500rpm; dupa aceea, sub 10500rpm. Au uitat sa mentioneze in manuale(inclusiv al meu)ca rodajul se face la drum nu prin oras. La mine nu zice de ture ci de impart acceleratia in sferturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Iunie 13, 2009 Autor Share Postat Iunie 13, 2009 impresii despre primul drum lung extraurban (aprox 360km) in ideea de a face un rodaj cat mai ok: -max 5000rpm, consum 2.8-3%, viteza max 110kmh se comporta ok insa are o hiba: saua... este prea tare... motiv pt care acum caut sa o mai umplu putin. In rest... merge struna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Iunie 14, 2009 Autor Share Postat Iunie 14, 2009 am gasit "leac" si pt sa am cumparat o chestie de burete din aceea de se pune pe scaun si-i excelenta si pt sa, mai ales la drum lung, este super comoda acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Felicitari pentru noua achizitie. Deci pana la urma a fost Gladiusul. Tin minte ca atunci cand am vorbit inclinai mai mult spre cealalta candidata. Ce te-a facut sa alegi pana la urma V2-ul? Si o mica observatie... man, daca tu chiar ai in rodaj consum de 2.8-3% eu te invidiez sincer si deschis Pai eu nici dupa rodaj, la drum lung nu prea scad sub 4.2... teoretic acelasi motor de 650cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Iunie 16, 2009 Autor Share Postat Iunie 16, 2009 pai, asa cum am mai spus, citind f multe reviews, opinii, pareri ale proprietarilor de I4 dar si ale celor de V2, am concluzionat ca nu-mi trebuie I4. I4 e motor lenes care trage doar daca-l turezi bine, asta in opinia mea inseamna randament scazut (adica consum mare de benzina) mai ales in oras; plus de asta I4 se aude si mai naspa (parerea mea)... parca n-are personalitate in el... ... asa ca am ramas in domeniul Twin-urilor si ramasese sa optez intre kawa er6n si gladius. le-am testat ca si pozitie pe ambele iar test drive am facut doar cu gladiusul, in urma caruia l-am si cumparat, mai ales ca si designul este mult mai user-friendly decat al er6n. aproape am 1000 de km deja cu el si ma declar ff multumit, nici nu cred ca se putea o alegere mai buna: trage inca de la 2300 de ture, are sprint, vibreaza putin, frana de motor eficienta la nevoie... ce imi pot dori mai mult... despre consum, cred ca f mult tine de stilul de mers, de viteza la care mergi, etc... stilul meu este unul calm, lejer, fara stres... voi vedea dupa rodaj cam care ii este consumul "real" si postez aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Wow... ce consum. Intocmit cu motorul pornit? Sigur nu e TDI motoreta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Iunie 17, 2009 Autor Share Postat Iunie 17, 2009 nu e TDI. sincer si eu ma mir de consum; dupa ce ii voi termina rodajul, voi putea vedea care este exact consumul ei; oricum, producatorul ii da consum mediu maxim de 4.05, ramane sa vad si in realitate sapt viitoare fac revizia de 1000, apoi un drum lung, tm-deva-zalau si voi avea ocazia sa aflu raspunsul la intrebare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Iunie 28, 2009 Autor Share Postat Iunie 28, 2009 update: 1000 si ceva de km facuti cu ea, dupa rodaj: consum - 3.5 - 3.8% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Din oferta oficiala Suzuki Romania. Ai grija cu monstrul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Iulie 6, 2009 Autor Share Postat Iulie 6, 2009 (editat) bine zis din "oferta oficiala Suzuki Romania" acela nu-i gladius... ii altceva, nush ce... banuiesc ceva bandit cu 5 usi chiar!! Editat Iulie 6, 2009 de GoogleBoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Chiar e primita oferta de la ei direct, au gresit la formulare. E B-king poza si descrierea de la o masina Suzuki probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 b-king cu 86cp? fugi de-aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 ala din poza oricum nu e b king..e beneli tnt 1130 cafe racer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.