marcel bv Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 pai sunt prea multe diferente in primul rand roata fata este de 19. fata de 21 cat este la f800gs Cred ca nu m-am facut inteles Am un 650 twin care are saua la 760,fata de 820 cit e standard.Deci e mai joasa.Asa a venit din fabrica. Intrebarea e cum pot sa o inalt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Cred ca nu m-am facut intelesAm un 650 twin care are saua la 760,fata de 820 cit e standard.Deci e mai joasa.Asa a venit din fabrica. Intrebarea e cum pot sa o inalt? Prima oara nu ai fost inteles desi scrisesei corect... acum lasi sa para ca saua este cauza... Deci: motocicleta, un F650GS twin, are din fabrica suspensia joasa si intrebarea este ce modificari ar presupune sa o aduca la inaltimea standard. Parerea mea este ca ar fi prea multe de inlocuit si situatia cea mai fericita ar fi sa gasesti un el sau ea pentru care suspensia joasa reprezinta un avantaj si sa o cumpere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Prima oara nu ai fost inteles desi scrisesei corect... acum lasi sa para ca saua este cauza...Deci: motocicleta, un F650GS twin, are din fabrica suspensia joasa si intrebarea este ce modificari ar presupune sa o aduca la inaltimea standard. Parerea mea este ca ar fi prea multe de inlocuit si situatia cea mai fericita ar fi sa gasesti un el sau ea pentru care suspensia joasa reprezinta un avantaj si sa o cumpere. Ar fi o solutie vanzarea,dar daca nu o pot vinde,eram curios ce ar trebui inlocuit. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 o sha mai inalta te va ajuta cel mai mult. nu stiu daca la gs-ul asta are acele dogbones cum sunt la suspensia de la TDM 900, in locuindu-le cu altele mai lungi sau mai scurte se poate inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) Mai baieti, iaca ce-am patit eu azi. Pentru ca am scapat mai repede de pe plantatie, m-am gandit sa dau o tura cu mobra pe la Bavaria pentru niste piese si, pentru ca e o asa zi frumoasa, sa mai continui plimbarea pana pe inserat. Ajung eu la Bavaria si, ca de obicei, cer frumos voie sa ma urc si eu putin pe GS-ul 800. E, iata raspunsul omului de acolo: "dar mai bine n-ai vrea sa dai o tura?" Pai cum sa nu vreau?! Asa ca, plimbarea de dupa Bavaria programata n-am mai facut-o cu Dakaru', dar am facut-o cu GS-ul 800. Bai frate, alta viata. Trage mobra asta tare bine. Cuplu din plin, putere suficienta, suspensie buna, pozitie buna, toate bune pana in momentul in care a venit mersul off road de dificultate ceva mai mare, cel putin pentru mobra asta. Daca pe sosea e superb, in coclau mai greu e tare greu sa-l tii. Daca nu-l temperezi mereu din ambreiaj, patineaza roata spate de zici ca a mancat carbuni. Daca nu-l tii din ambreiaj si nici nu-l accelerezi ca sa nu mai patineze roata, la viteza foarte mica specifica etapelor mai grele de off road motorul tinde sa moara. Suspensia face bine treaba dar la tipul asta de motor 2 in linie, doar mersul gen rally-raid pe drumuri de tara sau forestier civilizat ar fi bun pentru mobra asta. Tipul asta de motor nu e adaptat pentru off road. Aici e clar ca monocilindrul face legea. In prima instanta am fost cam dezamagit de mobra asta din cauza prestatiei off road, dar daca stau bine sa ma gandesc, motorul asta nu e unul off road. E o motocicleta conceputa pentru sosea si drumuri de tara. Cum am mai spus, ar merge bine la rally-raid. Chiar daca atunci cand m-am intors la Dakaru' meu am avut senzatia ca e stricat deoarece nu trage bine, pentru ca ma obisnuisem deja cu 85 de cai, F800-le asta pentru mine si altii ca mine n-ar fi o mobra potrivita. Imi place mult coclau' iar aici monocilindrul e rege. Dar pentru cineva care merge mult pe sosea si mai iese din cand in cand si pe drumuri fara asfalt, F800-le e o motocicleta incredibila. Asta e doar parerea mea si nu vreau sa intru in polemici. Editat Ianuarie 11, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 as vrea si eu un test cu 800gs-ul imi place la nebunie mobra asta chiar daca e asa inalta. angi ce dimensiuni ai? cum ti s-a parut la statul pe loc? usoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 o sha mai inalta te va ajuta cel mai mult. nu stiu daca la gs-ul asta are acele dogbones cum sunt la suspensia de la TDM 900, in locuindu-le cu altele mai lungi sau mai scurte se poate inalta. Hai ca m-au dumirit cei de la Contempo. Cica trebuie schimbat telescopul spate care e mai scurt decat varianta standard cu aprox 5 cm. Si care costa 3.000 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 as vrea si eu un test cu 800gs-ul imi place la nebunie mobra asta chiar daca e asa inalta. angi ce dimensiuni ai? cum ti s-a parut la statul pe loc? usoara? Pentru test, mergi la Bavaria. Nu trebuie decat sa completezi un formular pe loc si mobra e a ta. La 1.86 si 93 de kile, mie mobra mi se pare usoara la manevrele pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Hai ca m-au dumirit cei de la Contempo.Cica trebuie schimbat telescopul spate care e mai scurt decat varianta standard cu aprox 5 cm. Si care costa 3.000 ron. subtire vezi si la alti producatori de amortizoare ce gasesti poate gasesti mai ieftin: ohlins, Wp, sachs, martzochi si care or mai face chestii de genu Mesaj completat Pentru test, mergi la Bavaria. Nu trebuie decat sa completezi un formular pe loc si mobra e a ta. La 1.86 si 93 de kile, mie mobra mi se pare usoara la manevrele pe loc. oki ms de info. la gabaritul tau cred si eu ca e usoara. oricum e mai usoara decat TDM-ul meu. aveau si 650gs-ul la test? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 aveau si 650gs-ul la test? Cred ca da. Omul care m-a invitat la test a fost foarte amabil. Mergi acolo si te vei lamuri in toate aspectele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 ms de lamuriri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 (editat) Chiar daca atunci cand m-am intors la Dakaru' meu am avut senzatia ca e stricat deoarece nu trage bine, pentru ca ma obisnuisem deja cu 85 de cai, F800-le asta... Exact acelasi feeling l-am avut si eu cand am testat GS800-le , un motor care trage foarte bine in toate treptele, cuplu bun pt.cele 207kg cu toate lichidele Editat Ianuarie 12, 2010 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 (editat) Eu am 1.78-1.79, 65kg si un Dominator. Cand m-am suit pe 800GS am avut senzatia... ca sunt pe mobra mea. Intaltimea la sha parea aceeasi, dar shaua era un pic mai lata la BMW. Pt test drive, omul de acolo este extrem de amabail. Un vanzator - ce sa mai! Stiu ca au de teste un 650 single supermoto (foarte prost dpmdv), un 650gs twin, 800gs-u si tancu' de 1200gs. Editat Ianuarie 13, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 sa nu ma injurati prea tare dar n-am stiut unde sa postez intrebarea asta: cu asa ceva s-a dat cineva ? e singurul bmw cu radiator ( chit ca e ptr. ulei )? http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_r_850_r_1999.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 sa nu ma injurati prea tare dar n-am stiut unde sa postez intrebarea asta:cu asa ceva s-a dat cineva ? e singurul bmw cu radiator ( chit ca e ptr. ulei )? nu e singurul cu radiator si da, este pt ulei; motoarele BMW boxer sunt racite cu aer/ulei. nu te injura nimeni dar aici este topic dedicat modelelor F800/650GS (enduro-touring) iar pt modele de strada intra aici: /index.php?showtopic=47068 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 sorry si thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Pt cei cu F650/800GS nemultumiti de saua actuala... in seara asta mi-am pus fundul pe un F800GS cu noua sa (originala BMW) optionala "comfort"; alta viata! Mi se pare un compromis bun: este foarte lata in zona fundului si ingusta spre rezervor ca sa poti sta usor in picioare. La partea pt pasager este mai ridicata (deci se afunda bine fundul pilotului) si foarte lata, pare foarte confortabila in comparatie cu saua normala iar pasagerul va sta acum regeste; materialul foarte bun cu retinerea ca in comparatie cu alte sei ramane relativ tare pt pilot. Un alt mare avantaj: pt pilot este mai joasa decat saua clasica, fiind cunoscut ca inaltimea mare a seii clasice era o problema. Pretul este de cca 290 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Buna informatie, multumim. Eu chiar sunt in curs de schimbat saua la F800, culmea dar cea originala a "crapat" la o cusatura/lipitura si s-a tot descusut de vreo 10 cm. Mai aveam garantie asa ca am fost la Bavaria si...am deja 3 luni si nicio veste...nu ma mira Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 (editat) Se numeste OPC. Foloseste-l cu incredere Te scoate din multe belele si asteptari interminabile. Editat Ianuarie 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Buna informatie, multumim. Eu chiar sunt in curs de schimbat saua la F800, culmea dar cea originala a "crapat" la o cusatura/lipitura si s-a tot descusut de vreo 10 cm. Mai aveam garantie asa ca am fost la Bavaria si...am deja 3 luni si nicio veste...nu ma mira Scuze de off-topic. Va mai intrebati de ce fac mereu misto de marca BMW. De-aia, pentru ca citesc mereu chestii ca cea de mai sus... LOL. Edit: Acuma spuneti si voi, nu fac misto, nu nimic, privind obiectiv .. e normal sa-ti crape saua la o motocicleta noua? E acceptabil asa ceva? Nu vreau sa pornesc nici un flame, va rog nici macar sa nu raspundeti la postul meu, ignorati-l. Bine, intr-o tara cu o reprezentanta civilizata probabil ti-ar fi schimbat-o demult.. si aici nu e vina BMW ca cei de la Bavaria RO sunt nesimtiti. Repet, nu vreau sa isc nici o discutie, nici o cearta, dar vi se pare normal sa cumperi o motocicleta BMW si sa ti se crape saua? Eu unul, sincer, nu m-as astepta la asa ceva si as fi foarte dezamagit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Normal ca ai fi dezamagit. Dar,oare numai la BMW se intampla astfel de neplaceri? Dupa parerea mea este mult mai importanta reactia de dupa constatarea defectului,unde un important rol il are dealerul,iar aici ma abtin sa comentez ceva despre dealerul nostru. Va pot sune ca in iulie cumpar o casca sistem 6 din Wiena (cu Vlad-khk) pe care dealerul din Salzburg o schimba PE LOC in septembrie,dupa o sumara verificare si constatare ca viziera nu inchidea bine. Trageti voi concluziile. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Scuze de off-topic. Eu unul, sincer, nu m-as astepta la asa ceva si as fi foarte dezamagit... Este stiut ca BMW nu mai are calitatea pe care o avea odata. In ziua de azi sunt japoneze la pret de BMW. De fapt chinezarii la pret de BMW. La fel si Triumph,la fel si Guzzi si multe altele. Totul sacrificat pe altarul profitabilitatii si a pupatului actionarilor in c.ur. Nu o spun eu,o zic faptele. Scuze de off topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 in galopanta fuga a tuturor producatorilor de a reduce costurile de productie si a creste marja de bagat in cont CHINA si alte tari cu mana de lucru ieftina par rezolvarea ca scrie bmw, honda, ktm etc tot intr.un subsol de cladire prost iluminat se va face o piesa... oricare ar fi ea motorul de la 450 din "dakar 2010" al bmw a crapat .......made in china so ce ramane de facut sau unde se poate interveni la delaer sau reprezentant vorba romanului pana la dumnezeu te omoara sfintii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Baieti, daca i s-a desprins unuia un surub sau descusut o sa, nu inseamna nimic! Daca 5 bucati din 10 prezinta acelasi defect, atunci da, exista o problema. Dar un singur defect la cateva zeci sau sute de mii, nu are nicio relevanta! Legat de G-ul din Dakar, pe langa faptul ca este un motor nou, necopt, care inca sufera de bolile copilariei, ganditi-va ca este un motor gandit pentru enduro si nu pentru rally-raid. Ktm-ul nici nu a indraznit sa arunce in joc modelul de 450 si a mers cu cel de 690 cu motorul restrictionat. Si nu in ultimul rand, v-ati intrebat vreodata cate alte motoare de toate culorile crapa in Dakar? Asa ca, relax. BMWu' inca mai face mobre de colindat lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Baieti, daca i s-a desprins unuia un surub sau descusut o sa, nu inseamna nimic! Daca 5 bucati din 10 prezinta acelasi defect, atunci da, exista o problema. Dar un singur defect la cateva zeci sau sute de mii, nu are nicio relevanta! Legat de G-ul din Dakar, pe langa faptul ca este un motor nou, necopt, care inca sufera de bolile copilariei, ganditi-va ca este un motor gandit pentru enduro si nu pentru rally-raid. Ktm-ul nici nu a indraznit sa arunce in joc modelul de 450 si a mers cu cel de 690 cu motorul restrictionat. Si nu in ultimul rand, v-ati intrebat vreodata cate alte motoare de toate culorile crapa in Dakar? Asa ca, relax. BMWu' inca mai face mobre de colindat lumea Cu putin noroc vreau sa vad daca un BMW F 650 din 1999 cu 32.000 km poate "sustine" un drum de 5000 km...asta la vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.