Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

 

De data asta am ales F800GS cu saua joasa... cea de anul trecut cu saua normala mi s-a parut incomoda (prea inalta, desi am 1,86m).

 

Si eu as vrea sa testez saua scobita dar doar din cauza ca am 1,70 dar ajung suficient cu picioarele jos...si pentru centrul de greutate mai coborat...asta pt touring

 

Mi-a placut consumul mic (4,6 pe tura respectiva, multe curbe, urcat/coborat) si elasticitatea motorului (pleaca intr-a 6-a la 60km/h fara probleme). In rest... dupa 45min imi doream deja sa ajung cat mai repede inapoi sa ma dau jos de pe ea...

 

Ce nu mi-a placut deloc: la primul contact, faptul ca ambreiajul lucra pe o plaja foarte scurta, la inceptul cursei, si nici nu se actioneaza usor. Mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc...

 

corect, la mers incet cu multe opriri te oboseste dar te obisnuiesti repede, ambreiajul e destul de tare si tine jos de tot, abia ii dai drumul putin si-ti fuge mobra de sub tine.

 

Apoi, brutalitatea motorului si zgomotul (toba de serie evident si cred ca tb sa fii cam dus si sa te doara undeva de cei din jur sa vrei alta toba)... mereu simteam nevoia sa urc repede in trepte superioare si apoi veneau curbele unde trebuia sa tot retrogradez...

 

Zgomotul tobei nu e mare, e chiar placut, mormaie ca un enduro adevarat dar motorul trage ca un catar din orice viteza, trebuie sa te obisnuiesti cu el

 

 

Protectia la vant slaba, normal, dar probabil un parbriz de la Touratech sau Wunderlich rezolva partial problema.

 

Intr-adevar pentru touring ar merge un parbriz mai inalt, iei toate mustele pe viziera dar daca esti obisnuit ...

 

Sunt convins ca cei care merg mult in teren dificil o apreciaza... dar a se compara cu R1200GS de exemplu mi se pare cam deplasat. Poate cu alta sa, ceva mai decenta, se mai schimba putin lucrurile.

Evident, nu se poate compara la vreun capitol cu K1300GT dar mi s-a parut ciudat faptul ca pe drum prost acesta (intr-adevar dotat cu ESA) era mult mai confortabil si nu zdrucina ca F800GS.

 

 

Nu seamana deloc nici cu R1200GS sau cu K1300GT, este un enduro 70% touring 30%. Daca vrei seamana cu Africa Twin sau cu KTM 990 adventure. Trage tare si brusc dar asta te ajuta in noroi si nu este asa de greu ca un african sau ca un Adventure de la KTM. Mie mi se pare cea mai reusita/echilibrata la clasa asta.

Pe de alta parte, tot in spiritul touringurilor de la BMW se lasa foarte mult pe curbe, de aceea as incerca si saua mai scobita, poate iti da o si mai mare incredere la drumuri lungi.

 

Eu pana acum am facut vreo 600 de km cu ea pot sa zic ca m-am mai obisnuit cu "smucitul", am intrat si pe forestier dar am fost cu mare grija calare pe ambreiaj si mai putin mers in picioare ca sa nu sar de pe ea. Cui am mai imprumutat-o au fost foarte entuziasmati si mi-au mai dat incredere...trebuie sa te obisnuiesti cu ea, e clar.

Are multa putere, consum mic (4,6) frane extrem de sigure, ABS promt si foarte bun (am pus frane de urgenta la greu pe sosea), este o motocicleta foarte sigura si precisa, restul de + si - te obisnuiesti ca nu este niciuna sa le aibe pe toate.

 

PS. Bogdane daca mergi duminica pana las Voineasa ti-o dau sa faci drive test.

De udat am udat-o mai mult decat pe oricare pana acum...cred ca de aia am scapat din vreo doua situatii de mare cacao, dar promit ca mai dau o bere si duminica...:rolleyes:

Editat de plescoi rulz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

trecand peste pozele de reclame si greturi de dinamica (asta e daca se misca mai vioi) Cum se comporta daca dai cu el pe jos ? ca daca e facut la fel ca dakaru te pisi pe el (nu exista ocazie de studiat planeta la care sa nu distrig semnale, stop spate, scarite, carene, codita, ghidon, oglinzi, etc. Sa nu mai zic ca dupa 3 borduri am razuit unu din arcurile de la cricul lateral). Chiat si cu crasbar touratech am crapat un plastic - prima orizontala a indoit crasbar stanga care a crapat nitel semicarena si a saltat-o 3 cm desi nu am dat prea tare de asfalt.

 

daca e enduro ar trebui sa tina nitel la activitati de gen

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

............ ca daca e facut la fel ca dakaru te pisi pe el (nu exista ocazie de studiat planeta la care sa nu distrig semnale, stop spate, scarite, carene, codita, ghidon, oglinzi, etc. Sa nu mai zic ca dupa 3 borduri am razuit unu din arcurile de la cricul lateral). Chiat si cu crasbar touratech am crapat un plastic - prima orizontala a indoit crasbar stanga care a crapat nitel semicarena si a saltat-o 3 cm desi nu am dat prea tare de asfalt.

 

daca e enduro ar trebui sa tina nitel la activitati de gen

 

... poate ai gresit mobra ! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi si vrei sa zici ca ai trcut raul ala? Sau ai chemat scafandrii sa iti scoata mobra din mlastini? :)

 

:D Nu sunt eu ala. Nu sunt chiar asa dus cu........pluta... :)

Am gasit poza pe net si am zis sa vedeti si voi ce le trece unora prin cap sa faca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ca sa va mai tai din bucuria de a va dori asa o mobra, care e din pacate cam scumpa......

 

uite ce a gasit tata pe net, din intamplare.

 

cutie de viteze explodata, pt ca erau montate aiurea din fabrica discurile de ambreiaj.

 

post-25775-1240426976_thumb.jpg

post-25775-1240426989_thumb.jpg

post-25775-1240427041_thumb.jpg

 

mdah. am impresia tot mai clara ca bmw face mobrele in china, sau daca nu acolo, are angajati chinezi in fabrica.

 

ah

si omul mergea linistit cu mobra, pe drumurile patriei, nu la noi, ci in state. Imi inchipui ce o fi simtit cand i-a explodat motorul (nou) sub curutz...

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa va mai tai din bucuria de a va dori asa o mobra, care e din pacate cam scumpa......

 

uite ce a gasit tata pe net, din intamplare.

 

cutie de viteze explodata, pt ca erau montate aiurea din fabrica discurile de ambreiaj.

 

post-25775-1240426976_thumb.jpg

post-25775-1240426989_thumb.jpg

post-25775-1240427041_thumb.jpg

 

mdah. am impresia tot mai clara ca bmw face mobrele in china, sau daca nu acolo, are angajati chinezi in fabrica.

 

ah

si omul mergea linistit cu mobra, pe drumurile patriei, nu la noi, ci in state. Imi inchipui ce o fi simtit cand i-a explodat motorul (nou) sub curutz...

 

Chiar bai Plescoiule!! Ce cacao de mobra ti-ai luat si tu... La ce riscuri te expui....

Nu vrei sa facem schimb???

:D :D :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da, orice schimb favorabil mie imi convine...

va tampit mielul cu trichina de Paste...sa moara Sanda...hai ca ne dregem diseara poate va vine mintea la cap.

Bai Zeroo mai pune mana pe o carte, mai fa un cornet ca te-a innebunit calculatorul ala, mai iesi cu mobra la aer ca numai povesti cu pitici ai inceput sa vezi...nu mai mancati paine ca prosteste!

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da, orice schimb favorabil mie imi convine...

 

Tinand cont de faptul ca in curand o sa-ti explodeze si tie trotineta aia chinezeasca cu totul si mai e si zgariata de alcolistu' ala de Robi, eu iti propun sa-ti dau la schimb Dakaru' ala al meu care va dainui o eternitate. Dar tinand cont de datele problemei, cred ca ar mai trebui sa-mi dai o diferenta. Cu vreo 2-3 mii de euro in buzunar, te scap eu de parnaia aia de mobra. E, ce zici, te combin? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca putem sa ne asteptam din ce in ce mai des la surprize de astea. Anul trecut lui Irascibil i-a exlplodat KTM-ul dupa 1500 km luat nou de la reprezentanta. I-au schimbat motorul, ca avea niste gauri in cartere cat pumnul. Parca s-a rupt biela. Deocamdata stau linistit, ca la V-Strom nu au aparut probleme, dar ce fac la anul ca vreau sa-l schimb si nu prea am cu ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebui sa aibe si service-urile alea ceva de facut. Daca se fac mobre beton...atunci ei din ce mai castiga.

La fel ca la masini de altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebui sa aibe si service-urile alea ceva de facut. Daca se fac mobre beton...atunci ei din ce mai castiga.

La fel ca la masini de altfel.

 

mare adevar ai grait ! :D

 

offtopic: se zice ca cea mai dezastruoasa afacere marca mercedes, s-a numit cobra !

se stricau deosebit de greu si castigau "ciuciu" din mentenanta !

 

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Nu se pune problema de consum de ulei. Daca iti iei 800gs, faci totu la intervalele din carte si primii 30.000km nu ai probleme. excludem aici problemele de fabricatie care au fost remediate in timp (inclusiv prin rechemari).

 

Consumul as fi si eu curios sa-l aflu, desi daca as avea 12 mii de coco pentru una nu m-as mai gandi cat consuma. :) Si asa la ora actuala nu are nici un concurent modern...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
geva vesti noi de la posesorii de f800gs? probleme intalnite. consum de benzina sau ulei

 

Salve,

 

Consumul este exagerat de mic, pe calculatorul ei da un consum mixt de 4,6, cel real (facut la pompa) este un maxim de 4,8 la o exploatare mai serioasa (turatii si viteza pe autostrada).

Eu o am de la 9.400 de km luata din Germania cu prima revizie facuta chiar atunci.

I-am facut-o pe urmatoarea la Bavaria in Bucuresti (ulei, filtre, si lichidele de frana). Nu am avut nicio problema tehnica cu ea. Acum are 23.000.

Nu consuma ulei, trage foarte bine, pasagerul sau bagajele nu se simt, motocicleta poate mai mult decat ii dau eu.

E o motocicleta duala foarte reusita. Am bagat-o in teren de multe ori (Babadag-Bucuresti numai offroad, Transalpina si multe altele) se comporta uimitor pe offroad dar necesita putin skill (e foarte nervoasa si trebuie stapanita bine pe off) si mai ales pentru teren cu probleme (noroi) recomand ca proprietarul sa fie putin mai inalt decat mine (1,70).

La touring nu mi-a creat niciun discomfort, nu te doare popoul e zvelta si se lasa bine in curbe (atat cat ii permite roata de 21 pe fata) nu as compara-o la touring cu un 1200 sau cu un Varadero.

Suspensii foarte bune (are reglaj si pe inaltime si la rebound). Pentru pretentiosi se pot schimba arcurile din furca fata cu unele mai tari (se lasa de fata la frane bruste)

ABS si pe fata si pe spate, lucreaza exceptional, m-a scos din situatii limita.

Cauciucurile Michelin Anakee au tinut 12.000 de km si mai merg ceva pe asfalt. Fata se toceste mai repede decat spatele (asa era si cand am luat-o)

Piesele de schimb sunt mai ieftine la orice reprezentanta din Germania fata de Bavaria-Bucuresti cu 40%.

Ca si concluzie:

tehnic: no problems

offroad (rally raid): o recomand

touring: as baga-o in clasa Africa Twin, KTM 990

factorul funn: dupa ce te obisnuiesti cu ea iti face toate poftele...

 

asa ca, cu plusurile si cu minusurile si mai ales cu obisnuinta fiecaruia de a o pilota o recomand, mi se pare cea mai fiabila/duala motocicleta.

 

Daca mai aveti intrebari, nu ezitati.

 

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

La touring nu mi-a creat niciun discomfort, nu te doare popoul e zvelta si se lasa bine in curbe (atat cat ii permite roata de 21 pe fata) nu as compara-o la touring cu un 1200 sau cu un Varadero.

[...]

uf, m-am mai linistit. m-am intrebat de cateva ori de ce naiba am luat al doilea 12GS in loc de 800. in subconstient exact asta era raspunsul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,

 

Consumul este exagerat de mic, pe calculatorul ei da un consum mixt de 4,6, cel real (facut la pompa) este un maxim de 4,8 la o exploatare mai serioasa (turatii si viteza pe autostrada).

Eu o am de la 9.400 de km luata din Germania cu prima revizie facuta chiar atunci.

I-am facut-o pe urmatoarea la Bavaria in Bucuresti (ulei, filtre, si lichidele de frana). Nu am avut nicio problema tehnica cu ea. Acum are 23.000.

Nu consuma ulei, trage foarte bine, pasagerul sau bagajele nu se simt, motocicleta poate mai mult decat ii dau eu.

E o motocicleta duala foarte reusita. Am bagat-o in teren de multe ori (Babadag-Bucuresti numai offroad, Transalpina si multe altele) se comporta uimitor pe offroad dar necesita putin skill (e foarte nervoasa si trebuie stapanita bine pe off) si mai ales pentru teren cu probleme (noroi) recomand ca proprietarul sa fie putin mai inalt decat mine (1,70).

La touring nu mi-a creat niciun discomfort, nu te doare popoul e zvelta si se lasa bine in curbe (atat cat ii permite roata de 21 pe fata) nu as compara-o la touring cu un 1200 sau cu un Varadero.

Suspensii foarte bune (are reglaj si pe inaltime si la rebound). Pentru pretentiosi se pot schimba arcurile din furca fata cu unele mai tari (se lasa de fata la frane bruste)

ABS si pe fata si pe spate, lucreaza exceptional, m-a scos din situatii limita.

Cauciucurile Michelin Anakee au tinut 12.000 de km si mai merg ceva pe asfalt. Fata se toceste mai repede decat spatele (asa era si cand am luat-o)

Piesele de schimb sunt mai ieftine la orice reprezentanta din Germania fata de Bavaria-Bucuresti cu 40%.

Ca si concluzie:

tehnic: no problems

offroad (rally raid): o recomand

touring: as baga-o in clasa Africa Twin, KTM 990

factorul funn: dupa ce te obisnuiesti cu ea iti face toate poftele...

 

asa ca, cu plusurile si cu minusurile si mai ales cu obisnuinta fiecaruia de a o pilota o recomand, mi se pare cea mai fiabila/duala motocicleta.

 

Daca mai aveti intrebari, nu ezitati.

 

Andrei

 

 

mersi pentru raspunsul cuprinzator. am fix 1,70 da am picioarele scurte am probleme cu saua de la TDm imi imaginezi ca la f800 e mai grav :laugh:

 

stai cumva pe la electroaparataj? ca am vazut acolo un f800s galben negru :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...