Budd Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Scuze de off-topic. Eu unul, sincer, nu m-as astepta la asa ceva si as fi foarte dezamagit... Este stiut ca BMW nu mai are calitatea pe care o avea odata. In ziua de azi sunt japoneze la pret de BMW. De fapt chinezarii la pret de BMW. La fel si Triumph,la fel si Guzzi si multe altele. Totul sacrificat pe altarul profitabilitatii si a pupatului actionarilor in c.ur. Nu o spun eu,o zic faptele. Scuze de off topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 in galopanta fuga a tuturor producatorilor de a reduce costurile de productie si a creste marja de bagat in cont CHINA si alte tari cu mana de lucru ieftina par rezolvarea ca scrie bmw, honda, ktm etc tot intr.un subsol de cladire prost iluminat se va face o piesa... oricare ar fi ea motorul de la 450 din "dakar 2010" al bmw a crapat .......made in china so ce ramane de facut sau unde se poate interveni la delaer sau reprezentant vorba romanului pana la dumnezeu te omoara sfintii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Baieti, daca i s-a desprins unuia un surub sau descusut o sa, nu inseamna nimic! Daca 5 bucati din 10 prezinta acelasi defect, atunci da, exista o problema. Dar un singur defect la cateva zeci sau sute de mii, nu are nicio relevanta! Legat de G-ul din Dakar, pe langa faptul ca este un motor nou, necopt, care inca sufera de bolile copilariei, ganditi-va ca este un motor gandit pentru enduro si nu pentru rally-raid. Ktm-ul nici nu a indraznit sa arunce in joc modelul de 450 si a mers cu cel de 690 cu motorul restrictionat. Si nu in ultimul rand, v-ati intrebat vreodata cate alte motoare de toate culorile crapa in Dakar? Asa ca, relax. BMWu' inca mai face mobre de colindat lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Baieti, daca i s-a desprins unuia un surub sau descusut o sa, nu inseamna nimic! Daca 5 bucati din 10 prezinta acelasi defect, atunci da, exista o problema. Dar un singur defect la cateva zeci sau sute de mii, nu are nicio relevanta! Legat de G-ul din Dakar, pe langa faptul ca este un motor nou, necopt, care inca sufera de bolile copilariei, ganditi-va ca este un motor gandit pentru enduro si nu pentru rally-raid. Ktm-ul nici nu a indraznit sa arunce in joc modelul de 450 si a mers cu cel de 690 cu motorul restrictionat. Si nu in ultimul rand, v-ati intrebat vreodata cate alte motoare de toate culorile crapa in Dakar? Asa ca, relax. BMWu' inca mai face mobre de colindat lumea Cu putin noroc vreau sa vad daca un BMW F 650 din 1999 cu 32.000 km poate "sustine" un drum de 5000 km...asta la vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Asa ca, relax. BMWu' inca mai face mobre de colindat lumea Fara discutie. Insa astazi,24 ianuarie 2010 se poate pune semnul egal intre orice japoneza si un BMW in ceea ce priveste calitatea. In ceea ce priveste pretul,BMW inca este lider dar Yamaha vine tare din urma. Si daca ma uit la Kawa cu al sau GTR1400 nu stiu zau daca mai exista mare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 "Concurenta-i mama perfectiunii" Sper sa ajung sa incerc si eu un F800GS candva, ca asta vara tare mult am contemplat privind la unul galben in Grecia. Mi-ar fi placut sa aiba totusi cardan. La un momendat curatatul si unsul lantului devine mult prea plictisitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 (editat) Un ungator de lant costa intre 300 si 700 de lei. Daca iti ajung banii de un 800gs (momentan e mai scump decat un 1150gs), cred ca gasesti 60-150euro si pt a scapa de problema aia Editat Ianuarie 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Un ungator de lant costa intre 300 si 700 de lei. Daca iti ajung banii de un 800gs (momentan e mai scump decat un 1150gs), cred ca gasesti 60-150euro si pt a scapa de problema aia daca ajungi sa compari o "mulgatoare" de lant cu un cardan e grav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 (editat) daca ajungi sa compari o "mulgatoare" de lant cu un cardan e grav Mai sus omul a amintit un singur motiv pentru care ar prefera cardanul. Eu i-am indicat solutia punctuala pentru a elimina mare parte din grijile sale. Cardanul este, de principiu, cel care te lipseste de griji. Cu un ungator de lant de calitate, esti aprape la fel de lipsit de griji. Nu inteleg de ce esti atat de atasat de cardan. Daca ai vrea sa compari un lant uns in permanenta cu ulei de calitate cu un cardan, chiar te rog. Dar sa fie o comparatie obiectiva. Editat Ianuarie 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Candva cardanul era sfant. Acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Candva cardanul era sfant. Acum... da si tu mai multe detalii. ianachime lasa-l dracu de cardan e bun el dar si lantu cu ungator automat de lant e minunat stie switch-ul ce zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Candva cardanul era sfant. Acum... ... exista Paralever III si totul s-a schimbat. Nu mi-as lua 1200 nici mort, tocmai d'asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 da si tu mai multe detalii. Cardan blocat, bum, fum, foc, gaura mare in buget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 (editat) ... exista Paralever III si totul s-a schimbat. Nu mi-as lua 1200 nici mort, tocmai d'asta. AMIN! Mesaj completat Cardan blocat, bum, fum, foc, gaura mare in buget. normal, cand apare un caz rar ca si asta, toata lumea il mediatizeaza. nu vad nicaieri vorbindu-se de cei ce fac turul lumii pe boxere BMW. aia nu e interesant, dar aluia ca i-a luat foc cardanu e subiect de discutat pe larg. de unde stii ca nu si-a bagat ala mana in motor, nepriceput fiind? ai gasit poza asta si brusc bmw nu mai is reliable. intr-adevar, in goana dupa mobre mai usoare si mai puternice, BMW a facut un compromis. banuiesc ca le puteau face din titan, dar atunci nu te mai puteai uita la ele de scumpe ce erau. pana una alta, un 1100/1150 bine intretinut ramane ca si imagine in mintea mea asocierea cu sigla BMW. Editat Ianuarie 24, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Buna informatie, multumim. Eu chiar sunt in curs de schimbat saua la F800, culmea dar cea originala a "crapat" la o cusatura/lipitura si s-a tot descusut de vreo 10 cm. Mai aveam garantie asa ca am fost la Bavaria si...am deja 3 luni si nicio veste...nu ma mira Andrei, cazul tau cu saua mi-a fost dat exemplu intr-o discutie avuta vineri cu Emanuel Stefan, seful de la AB Motorrad. Mai insista putin si cred ca se rezolva. Din pacate dealerul din Ro (AB) nu are inca statutul, ca cei de afara cu traditie si vanzari pe masura, sa schimbe imediat, procedura e mai complicata. Legat de noul model de sa, este deja una comandata de catre AB si o vei putea vedea/testa la ei. Mesaj completat AMIN!Mesaj completat normal, cand apare un caz rar ca si asta, toata lumea il mediatizeaza. Corect, tocmai pt ca este raritate. Mesaj completat Nu mi-as lua 1200 nici mort, Oare? Sunt curios, daca ai putea sa-ti iei fara probleme dpdv financiar, daca ai mai gandi asa... eu nu cred. Mesaj completat si aici nu e vina BMW ca cei de la Bavaria RO sunt nesimtiti. Foarte adevarat! Dar parerea mea este ca lucrurile au inceput sa se schimbe in bine si la Bavaria; cel putin in momentul de fata dorinta se pare ca este si cred ca asta lipsea cel mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Well,as putea linistit sa-mi iau un R1200GS(adv). Maine chiar. De ce n-o fac? Poate pentru ca am deja un R1150GS(adv). Oare asta sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Ungerea automata a lantului nu e o solutie fiabila in Romania sau pentru offroad. Daca nu las sprayul de lant sa se usuce bine(cateva ore), dupa cativa km deja lantul are pe el suficient praf incat sa arate ca inainte sa il curat serios si sa il ung. Cu o ungure automata care face ca lantul sa fie in permanenta plin de ulei si un drum judetean(care de felul lor sunt pline de praf) iese o mizerie destul de mare dupa parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Ungerea automata a lantului nu e o solutie fiabila in Romania sau pentru offroad. Daca nu las sprayul de lant sa se usuce bine(cateva ore), dupa cativa km deja lantul are pe el suficient praf incat sa arate ca inainte sa il curat serios si sa il ung. Cu o ungure automata care face ca lantul sa fie in permanenta plin de ulei si un drum judetean(care de felul lor sunt pline de praf) iese o mizerie destul de mare dupa parerea mea. vezi ca e topic special la sectiunea de service. citeste-l si o sa iti schimbi parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Oare? Sunt curios, daca ai putea sa-ti iei fara probleme dpdv financiar, daca ai mai gandi asa... eu nu cred. Da, te asigur ca asa as gandi. Mi-as lua 1150 ADV din ultima serie '06, mi-as lua 1100 S BCR, K 1200 LT (brick) chiar si S 1000 RR, dar niciodata mobra cu Paralever III. Din cauza fiabilitatii si a ratiunii economice (de ce sa dau atatia bani, chiar daca as avea milioane de euro, pe un produs cu foarte putin mai bun, dar mult mai complex?). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 (editat) Ungerea automata a lantului nu e o solutie fiabila in Romania sau pentru offroad. Daca nu las sprayul de lant sa se usuce bine(cateva ore), dupa cativa km deja lantul are pe el suficient praf incat sa arate ca inainte sa il curat serios si sa il ung. Cu o ungure automata care face ca lantul sa fie in permanenta plin de ulei si un drum judetean(care de felul lor sunt pline de praf) iese o mizerie destul de mare dupa parerea mea. Am spus ungator de calitate. Care unge cu ulei, nu cu spray. Editat Ianuarie 25, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 (editat) Buna informatie, multumim. Eu chiar sunt in curs de schimbat saua la F800, culmea dar cea originala a "crapat" la o cusatura/lipitura si s-a tot descusut de vreo 10 cm. Mai aveam garantie asa ca am fost la Bavaria si...am deja 3 luni si nicio veste...nu ma mira Ce au zis cei de la service mai exact? Acopera garantia astfel de defectiuni? Au facut constatarea? au comandat piesa si astepti piesa sa vina? Nu stiu cei de la bmw daca o schimba? Da si tu detalii, sa nu intelegem gresit ce sa intamplat... Ti-ai luat bmw si nu esti multumit? Simti nevoia sa strici renumele firmei din cauza unei cusaturi/lipituri? Dupa atati nemultumiti uite eu sunt multumit de motocicleta mea care e BMW F650.... Eu am un mode din 96.. Si eu am avut materialul de la sa rupta 4-5 cm aproape de rezervor, a mers cusuta si nici nu se vede..E din material foarte rezistent pe care nu ramane apa.. Daca iau in considerare anii de vechime + cei 60.000 km, o ruptura de 4-5 cm e nimica toata... Editat Ianuarie 25, 2010 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 uite eu sunt multumit de motocicleta mea care e BMW F650 +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Ce au zis cei de la service mai exact? Acopera garantia astfel de defectiuni? Au facut constatarea? au comandat piesa si astepti piesa sa vina? Nu stiu cei de la bmw daca o schimba? Da si tu detalii, sa nu intelegem gresit ce sa intamplat... Ti-ai luat bmw si nu esti multumit? Simti nevoia sa strici renumele firmei din cauza unei cusaturi/lipituri? Dupa atati nemultumiti uite eu sunt multumit de motocicleta mea care e BMW F650.... Eu am un mode din 96.. Si eu am avut materialul de la sa rupta 4-5 cm aproape de rezervor, a mers cusuta si nici nu se vede..E din material foarte rezistent pe care nu ramane apa.. Daca iau in considerare anii de vechime + cei 60.000 km, o ruptura de 4-5 cm e nimica toata... Dupa cate am inteles eu,este garantia acopera si astfel de chestii. Bavaria nu acorda garantia,este BMW care o acopera (prin reprezentantele sale). Eu am inteles ca omul a raportat problema la Bavaria iar Bavaria nu a raspuns de ceva timp. In cazul asta,BMW nu are nicio vina (in afara de faptul ca a ales Bavaria ca reprezentant). Acum,in alta ordine de idei : este cazul asta reprezentativ pentru BMW? Probabil ca nu. Insa,ca sa citez contemporani, ai o marca premium,platesti premium si astepti servicii premium. Chestia cu marca premium astazi este doar un mit.BMW este la fel ca alta marca ce are cel putin 5% din piata in ceea ce priveste calitatea. Nu mai exista underdogs asta pentru ca cei ce se catalogau ca premium au ajuns la concluzia ca pot scoate (pe termen scurt) mai multi bani daca livreaza produsele la limita controlului calitatii. Pe termen lung insa ii va costa. Iar chestia cu renumele ... nu-l strica nimeni. L-a stricat Bavaria si poate in primul rand chiar BMW. Apropos,si eu sunt foarte multumit de motocicleta mea.See a pattern here? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Ce au zis cei de la service mai exact? Acopera garantia astfel de defectiuni? Au facut constatarea? au comandat piesa si astepti piesa sa vina? Nu stiu cei de la bmw daca o schimba? Da si tu detalii, sa nu intelegem gresit ce sa intamplat... Ti-ai luat bmw si nu esti multumit? Simti nevoia sa strici renumele firmei din cauza unei cusaturi/lipituri? Dupa atati nemultumiti uite eu sunt multumit de motocicleta mea care e BMW F650.... Eu am un mode din 96.. Si eu am avut materialul de la sa rupta 4-5 cm aproape de rezervor, a mers cusuta si nici nu se vede..E din material foarte rezistent pe care nu ramane apa.. Daca iau in considerare anii de vechime + cei 60.000 km, o ruptura de 4-5 cm e nimica toata... Nu am zis ca sunt nemultumit de BMW, ba sunt chiar f multumit, nu are nicio problema. Saua s-a crapat pe cusatura, da in fata langa rezervor, si crapatura a inaintat. Nu zic ca nu se poate rezolva dar motocicleta e in garantie si mi se pare normal sa imi schimbe saua pt ca nu s-a dezlipit din vina mea (lovita, smulsa, zgariata). Am fost la Bavaria, au constatat si in urma discutiei cu cei din Germania probabil, m-au rechemat sa faca poze la crapatura (ca asa ceva nu s-a mai intamplat) si de atunci au trecut 3 luni. Am procedat exagerat? Nu cred. Mobra are acum 20 si ceva de mii de km, crapatura a survenit pe la 15.000 Va tin la curent Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Nu am zis ca sunt nemultumit de BMW, ba sunt chiar f multumit, nu are nicio problema. Saua s-a crapat pe cusatura, da in fata langa rezervor, si crapatura a inaintat. Nu zic ca nu se poate rezolva dar motocicleta e in garantie si mi se pare normal sa imi schimbe saua pt ca nu s-a dezlipit din vina mea (lovita, smulsa, zgariata).Am fost la Bavaria, au constatat si in urma discutiei cu cei din Germania probabil, m-au rechemat sa faca poze la crapatura (ca asa ceva nu s-a mai intamplat) si de atunci au trecut 3 luni. Am procedat exagerat? Nu cred. Mobra are acum 20 si ceva de mii de km, crapatura a survenit pe la 15.000 Va tin la curent Andrei plescoi uita sa spuna ceva bmw lui nu e cumparat de la BAVARIA so pt ei este o cheltuiala in plus pe care trebuie sa o faca pt o motocicleta pt care nu au castigat nimic la vanzare bavaria nefiind bmw tot ce aduce din germania plateste inainte mergi si vorbeste cu stefan si sunt sigur ca vei gasi intelegere in rez problemei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.