Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Scuze de off-topic.

Eu unul, sincer, nu m-as astepta la asa ceva si as fi foarte dezamagit... :(

Este stiut ca BMW nu mai are calitatea pe care o avea odata. In ziua de azi sunt japoneze la pret de BMW. De fapt chinezarii la pret de BMW. La fel si Triumph,la fel si Guzzi si multe altele. Totul sacrificat pe altarul profitabilitatii si a pupatului actionarilor in c.ur. Nu o spun eu,o zic faptele.

Scuze de off topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in galopanta fuga a tuturor producatorilor

de a reduce costurile de productie si a creste marja de bagat in cont

CHINA si alte tari cu mana de lucru ieftina par rezolvarea

 

ca scrie bmw, honda, ktm etc

 

tot intr.un subsol de cladire prost iluminat se va face o piesa... oricare ar fi ea

 

motorul de la 450 din "dakar 2010" al bmw a crapat .......made in china

 

so

ce ramane de facut sau unde se poate interveni

 

la delaer sau reprezentant

vorba romanului

 

pana la dumnezeu te omoara sfintii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, daca i s-a desprins unuia un surub sau descusut o sa, nu inseamna nimic! :( Daca 5 bucati din 10 prezinta acelasi defect, atunci da, exista o problema. Dar un singur defect la cateva zeci sau sute de mii, nu are nicio relevanta!

 

Legat de G-ul din Dakar, pe langa faptul ca este un motor nou, necopt, care inca sufera de bolile copilariei, ganditi-va ca este un motor gandit pentru enduro si nu pentru rally-raid. Ktm-ul nici nu a indraznit sa arunce in joc modelul de 450 si a mers cu cel de 690 cu motorul restrictionat. Si nu in ultimul rand, v-ati intrebat vreodata cate alte motoare de toate culorile crapa in Dakar?

 

Asa ca, relax. BMWu' inca mai face mobre de colindat lumea :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, daca i s-a desprins unuia un surub sau descusut o sa, nu inseamna nimic! :( Daca 5 bucati din 10 prezinta acelasi defect, atunci da, exista o problema. Dar un singur defect la cateva zeci sau sute de mii, nu are nicio relevanta!

 

Legat de G-ul din Dakar, pe langa faptul ca este un motor nou, necopt, care inca sufera de bolile copilariei, ganditi-va ca este un motor gandit pentru enduro si nu pentru rally-raid. Ktm-ul nici nu a indraznit sa arunce in joc modelul de 450 si a mers cu cel de 690 cu motorul restrictionat. Si nu in ultimul rand, v-ati intrebat vreodata cate alte motoare de toate culorile crapa in Dakar?

 

Asa ca, relax. BMWu' inca mai face mobre de colindat lumea :(

Cu putin noroc vreau sa vad daca un BMW F 650 din 1999 cu 32.000 km poate "sustine" un drum de 5000 km...asta la vara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca, relax. BMWu' inca mai face mobre de colindat lumea :(

Fara discutie. Insa astazi,24 ianuarie 2010 se poate pune semnul egal intre orice japoneza si un BMW in ceea ce priveste calitatea. In ceea ce priveste pretul,BMW inca este lider dar Yamaha vine tare din urma. Si daca ma uit la Kawa cu al sau GTR1400 nu stiu zau daca mai exista mare diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Concurenta-i mama perfectiunii"

 

Sper sa ajung sa incerc si eu un F800GS candva, ca asta vara tare mult am contemplat privind la unul galben in Grecia.

Mi-ar fi placut sa aiba totusi cardan. La un momendat curatatul si unsul lantului devine mult prea plictisitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un ungator de lant costa intre 300 si 700 de lei. Daca iti ajung banii de un 800gs (momentan e mai scump decat un 1150gs), cred ca gasesti 60-150euro si pt a scapa de problema aia :(

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un ungator de lant costa intre 300 si 700 de lei. Daca iti ajung banii de un 800gs (momentan e mai scump decat un 1150gs), cred ca gasesti 60-150euro si pt a scapa de problema aia :(

 

 

daca ajungi sa compari o "mulgatoare" de lant cu un cardan e grav

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ajungi sa compari o "mulgatoare" de lant cu un cardan e grav

Mai sus omul a amintit un singur motiv pentru care ar prefera cardanul. Eu i-am indicat solutia punctuala pentru a elimina mare parte din grijile sale. Cardanul este, de principiu, cel care te lipseste de griji. Cu un ungator de lant de calitate, esti aprape la fel de lipsit de griji.

 

Nu inteleg de ce esti atat de atasat de cardan. Daca ai vrea sa compari un lant uns in permanenta cu ulei de calitate cu un cardan, chiar te rog. Dar sa fie o comparatie obiectiva.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Candva cardanul era sfant. Acum...

post-38286-1264366168_thumb.jpg

 

 

da si tu mai multe detalii.

 

ianachime lasa-l dracu de cardan e bun el dar si lantu cu ungator automat de lant e minunat :(

 

stie switch-ul ce zice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Candva cardanul era sfant. Acum...

post-38286-1264366168_thumb.jpg

... exista Paralever III si totul s-a schimbat. Nu mi-as lua 1200 nici mort, tocmai d'asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... exista Paralever III si totul s-a schimbat. Nu mi-as lua 1200 nici mort, tocmai d'asta.

AMIN!

Mesaj completat

Cardan blocat, bum, fum, foc, gaura mare in buget.

normal, cand apare un caz rar ca si asta, toata lumea il mediatizeaza.

 

nu vad nicaieri vorbindu-se de cei ce fac turul lumii pe boxere BMW. aia nu e interesant, dar aluia ca i-a luat foc cardanu e subiect de discutat pe larg.

 

de unde stii ca nu si-a bagat ala mana in motor, nepriceput fiind? ai gasit poza asta si brusc bmw nu mai is reliable.

 

intr-adevar, in goana dupa mobre mai usoare si mai puternice, BMW a facut un compromis. banuiesc ca le puteau face din titan, dar atunci nu te mai puteai uita la ele de scumpe ce erau.

 

pana una alta, un 1100/1150 bine intretinut ramane ca si imagine in mintea mea asocierea cu sigla BMW.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna informatie, multumim. Eu chiar sunt in curs de schimbat saua la F800, culmea dar cea originala a "crapat" la o cusatura/lipitura si s-a tot descusut de vreo 10 cm. Mai aveam garantie asa ca am fost la Bavaria si...am deja 3 luni si nicio veste...nu ma mira

 

Andrei, cazul tau cu saua mi-a fost dat exemplu intr-o discutie avuta vineri cu Emanuel Stefan, seful de la AB Motorrad. Mai insista putin si cred ca se rezolva. Din pacate dealerul din Ro (AB) nu are inca statutul, ca cei de afara cu traditie si vanzari pe masura, sa schimbe imediat, procedura e mai complicata.

 

Legat de noul model de sa, este deja una comandata de catre AB si o vei putea vedea/testa la ei.

Mesaj completat

AMIN!

Mesaj completat

 

normal, cand apare un caz rar ca si asta, toata lumea il mediatizeaza.

 

Corect, tocmai pt ca este raritate. :(

Mesaj completat

Nu mi-as lua 1200 nici mort,

 

Oare? Sunt curios, daca ai putea sa-ti iei fara probleme dpdv financiar, daca ai mai gandi asa... eu nu cred.

 

Mesaj completat

si aici nu e vina BMW ca cei de la Bavaria RO sunt nesimtiti.

 

Foarte adevarat! Dar parerea mea este ca lucrurile au inceput sa se schimbe in bine si la Bavaria; cel putin in momentul de fata dorinta se pare ca este si cred ca asta lipsea cel mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ungerea automata a lantului nu e o solutie fiabila in Romania sau pentru offroad. Daca nu las sprayul de lant sa se usuce bine(cateva ore), dupa cativa km deja lantul are pe el suficient praf incat sa arate ca inainte sa il curat serios si sa il ung.

Cu o ungure automata care face ca lantul sa fie in permanenta plin de ulei si un drum judetean(care de felul lor sunt pline de praf) iese o mizerie destul de mare dupa parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ungerea automata a lantului nu e o solutie fiabila in Romania sau pentru offroad. Daca nu las sprayul de lant sa se usuce bine(cateva ore), dupa cativa km deja lantul are pe el suficient praf incat sa arate ca inainte sa il curat serios si sa il ung.

Cu o ungure automata care face ca lantul sa fie in permanenta plin de ulei si un drum judetean(care de felul lor sunt pline de praf) iese o mizerie destul de mare dupa parerea mea.

 

 

vezi ca e topic special la sectiunea de service. citeste-l si o sa iti schimbi parerea :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare? Sunt curios, daca ai putea sa-ti iei fara probleme dpdv financiar, daca ai mai gandi asa... eu nu cred.

Da, te asigur ca asa as gandi. Mi-as lua 1150 ADV din ultima serie '06, mi-as lua 1100 S BCR, K 1200 LT (brick) chiar si S 1000 RR, dar niciodata mobra cu Paralever III. Din cauza fiabilitatii si a ratiunii economice (de ce sa dau atatia bani, chiar daca as avea milioane de euro, pe un produs cu foarte putin mai bun, dar mult mai complex?).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ungerea automata a lantului nu e o solutie fiabila in Romania sau pentru offroad. Daca nu las sprayul de lant sa se usuce bine(cateva ore), dupa cativa km deja lantul are pe el suficient praf incat sa arate ca inainte sa il curat serios si sa il ung.

Cu o ungure automata care face ca lantul sa fie in permanenta plin de ulei si un drum judetean(care de felul lor sunt pline de praf) iese o mizerie destul de mare dupa parerea mea.

Am spus ungator de calitate. Care unge cu ulei, nu cu spray.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna informatie, multumim. Eu chiar sunt in curs de schimbat saua la F800, culmea dar cea originala a "crapat" la o cusatura/lipitura si s-a tot descusut de vreo 10 cm. Mai aveam garantie asa ca am fost la Bavaria si...am deja 3 luni si nicio veste...nu ma mira

 

Ce au zis cei de la service mai exact? Acopera garantia astfel de defectiuni?

Au facut constatarea? au comandat piesa si astepti piesa sa vina?

Nu stiu cei de la bmw daca o schimba?

Da si tu detalii, sa nu intelegem gresit ce sa intamplat...

 

Ti-ai luat bmw si nu esti multumit? Simti nevoia sa strici renumele firmei din cauza unei cusaturi/lipituri?

 

Dupa atati nemultumiti uite eu sunt multumit de motocicleta mea care e BMW F650.... Eu am un mode din 96..

Si eu am avut materialul de la sa rupta 4-5 cm aproape de rezervor, a mers cusuta si nici nu se vede..E din material foarte rezistent pe care nu ramane apa..

Daca iau in considerare anii de vechime + cei 60.000 km, o ruptura de 4-5 cm e nimica toata...

Editat de Nagy_Arpad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce au zis cei de la service mai exact? Acopera garantia astfel de defectiuni?

Au facut constatarea? au comandat piesa si astepti piesa sa vina?

Nu stiu cei de la bmw daca o schimba?

Da si tu detalii, sa nu intelegem gresit ce sa intamplat...

 

Ti-ai luat bmw si nu esti multumit? Simti nevoia sa strici renumele firmei din cauza unei cusaturi/lipituri?

 

Dupa atati nemultumiti uite eu sunt multumit de motocicleta mea care e BMW F650.... Eu am un mode din 96..

Si eu am avut materialul de la sa rupta 4-5 cm aproape de rezervor, a mers cusuta si nici nu se vede..E din material foarte rezistent pe care nu ramane apa..

Daca iau in considerare anii de vechime + cei 60.000 km, o ruptura de 4-5 cm e nimica toata...

Dupa cate am inteles eu,este garantia acopera si astfel de chestii. Bavaria nu acorda garantia,este BMW care o acopera (prin reprezentantele sale). Eu am inteles ca omul a raportat problema la Bavaria iar Bavaria nu a raspuns de ceva timp.

In cazul asta,BMW nu are nicio vina (in afara de faptul ca a ales Bavaria ca reprezentant).

Acum,in alta ordine de idei : este cazul asta reprezentativ pentru BMW? Probabil ca nu. Insa,ca sa citez contemporani, ai o marca premium,platesti premium si astepti servicii premium. Chestia cu marca premium astazi este doar un mit.BMW este la fel ca alta marca ce are cel putin 5% din piata in ceea ce priveste calitatea.

Nu mai exista underdogs asta pentru ca cei ce se catalogau ca premium au ajuns la concluzia ca pot scoate (pe termen scurt) mai multi bani daca livreaza produsele la limita controlului calitatii. Pe termen lung insa ii va costa.

Iar chestia cu renumele ... nu-l strica nimeni. L-a stricat Bavaria si poate in primul rand chiar BMW.

Apropos,si eu sunt foarte multumit de motocicleta mea.See a pattern here?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce au zis cei de la service mai exact? Acopera garantia astfel de defectiuni?

Au facut constatarea? au comandat piesa si astepti piesa sa vina?

Nu stiu cei de la bmw daca o schimba?

Da si tu detalii, sa nu intelegem gresit ce sa intamplat...

 

Ti-ai luat bmw si nu esti multumit? Simti nevoia sa strici renumele firmei din cauza unei cusaturi/lipituri?

 

Dupa atati nemultumiti uite eu sunt multumit de motocicleta mea care e BMW F650.... Eu am un mode din 96..

Si eu am avut materialul de la sa rupta 4-5 cm aproape de rezervor, a mers cusuta si nici nu se vede..E din material foarte rezistent pe care nu ramane apa..

Daca iau in considerare anii de vechime + cei 60.000 km, o ruptura de 4-5 cm e nimica toata...

 

Nu am zis ca sunt nemultumit de BMW, ba sunt chiar f multumit, nu are nicio problema. Saua s-a crapat pe cusatura, da in fata langa rezervor, si crapatura a inaintat. Nu zic ca nu se poate rezolva dar motocicleta e in garantie si mi se pare normal sa imi schimbe saua pt ca nu s-a dezlipit din vina mea (lovita, smulsa, zgariata).

Am fost la Bavaria, au constatat si in urma discutiei cu cei din Germania probabil, m-au rechemat sa faca poze la crapatura (ca asa ceva nu s-a mai intamplat) si de atunci au trecut 3 luni.

Am procedat exagerat? Nu cred. Mobra are acum 20 si ceva de mii de km, crapatura a survenit pe la 15.000

 

Va tin la curent

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am zis ca sunt nemultumit de BMW, ba sunt chiar f multumit, nu are nicio problema. Saua s-a crapat pe cusatura, da in fata langa rezervor, si crapatura a inaintat. Nu zic ca nu se poate rezolva dar motocicleta e in garantie si mi se pare normal sa imi schimbe saua pt ca nu s-a dezlipit din vina mea (lovita, smulsa, zgariata).

Am fost la Bavaria, au constatat si in urma discutiei cu cei din Germania probabil, m-au rechemat sa faca poze la crapatura (ca asa ceva nu s-a mai intamplat) si de atunci au trecut 3 luni.

Am procedat exagerat? Nu cred. Mobra are acum 20 si ceva de mii de km, crapatura a survenit pe la 15.000

 

Va tin la curent

Andrei

 

plescoi uita sa spuna ceva

 

bmw lui nu e cumparat de la BAVARIA

 

so

pt ei este o cheltuiala in plus pe care trebuie sa o faca pt o motocicleta pt care nu au castigat nimic la vanzare

 

bavaria nefiind bmw tot ce aduce din germania plateste inainte

 

mergi si vorbeste cu stefan si sunt sigur ca vei gasi intelegere in rez problemei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...