Sari la conținut

walking^human

Membru
  • Număr conținut

    327
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    FZ6
  • Club
    nici unu'

Vizitatori Recenți Profil

1.299 citiri profil

walking^human's Achievements

  1. Incredibil... Sa speram ca imbecila asta are macar decenta de a se lasa de condus pe drumurile publice. Desi e sansa mica... cel mai probabil dupa ce va trece socul initial va baga un leasing pentru un SUV, in speranta ca intr-un eventual impact cu ceva mai mare/greu decat 2 motociclete va avea sanse bune. O vina o au si sistemele astea de siguranta si asistenta- abs, esp, airbag, cutie automata, senzori parcare, etc. Chiar si centurile de siguranta. Cati oare ar mai fi dornici sa conduca daca ar stii ca sunt obligati sa foloseasca ambreiajul si schimbatorul, sa parcheze singuri, ca orice eroare ar duce usor la derapaj si/sau accident, ca un accident la + 30 km/h ar insemna minim o internare la OMF. Cam toata lumea cunoaste minim cateva persoane care cel putin fara cutia automata si senzorii de parcare NU ar conduce nici platiti. Mare atentie in weekend! Imbecilii astia cu zero coordonare si reflexe care pana la 22-25 ani n-au mers nici macar cu bicicleta (eventual si scutire de la sport... ca sa nu le sparga mingea ochelarii) si in timpul saptamanii isi tarie basinile spre corporatie pe trotinete electrice, in weekend ies pe sosele manevrand cate 1,5-2t de tabla.
  2. O zi proasta cu siguranta ai, altfel poate erai in stare sa citesti partea in care am zis ca era constient si vorbea la telefon. Ajutor? Adica sa lasi masina pe banda 1 blocand de tot traficul, ca apoi sa te duci al 8-lea gura casca, sa te bagi printre ceilalti gura casca, si sa porti urmatorul dialog: -esti bine? -da, doar m-am oprit putin aici sa ma odhinesc si sa atrag atentia! -te ajut cu ceva? nu mersi sau -te ajut cu ceva? da, fa sa nu ma mai doara toate - n-am cum, nu sunt medic -ok, mersi ca m-ai racorit in poponeata sau -te ajut cu ceva? da, du-mi motoru acasa - n-am cu ce, sry -ok, mersi ca m-ai racorit in poponeata si apoi -ai sunat la salvare? -nici nu m-am gandit, ce idee buna! eu acum la telefon vorbeam cu un baiat pe care tre' sa-l chem sa-mi schimbe gresia luna viitoare. termin cu el si sun la salvare! -dar ce s-a intamplat? -veneam de acolo si .... si apoi -ok, pa -mersi ca ai oprit sa ma racoresti in poponeata, cei 7 deja opriti nu m-au racorit destul cascand gura si punand fix aceleasi intrebari Ca sa il "ajuti" maxim, purtai dialogul asta si cu mimica aia ingrozita, specifica persoanelor cu frica de sange. si eventual faceai si 20 de poze din toate partile, si puneai pe toate grupurile de fb cum ai oprit tu a nspea-a persoana venita la doar 25 minute dupa accident si te-ai oferit sa "ajuti" ... Mai insista pe la topicurile alea cu matrimoniale plimbari, poate pana la urma se gaseste careva sa te rezolve...
  3. Donez urmatoarele: -Viziera HJC HJ-20M pentru castile: IS-17 / FG-17 / R-Pha ST / FG-ST / C70 se ofera viziera + suruburile de pinlock. Fara insertul de pinlock. Stare: butonul de inchidere s-a rupt si a fost lipit. L-am folosit fara probleme o perioada (tinut doar inchis), pana am montat viziera noua, insa dezavantajul este ca nu se poate inchide/deschide precum atunci cand era functional butonul. In rest, prezinta semne normale de uzura. -set simeringuri furca Athena P40FORK455054 Stare: nou. "Mostenite" de la fostul proprietar al motoretei -Placa de baza Asus P5QL Pro + backplate Stare: functionala dar instabila. Se blocheaza dupa 0,5-3h de ubuntu, insa a rulat cateva ore de memtest fara erori. Posibil vreun condensator sau regulator de tensiune dus. In cel mai fericit caz (sansa foarte mica) e doar vreun contact oxidat. Nu am nici timp nici interes pentru testare mai detaliata. -Ghidon + pipa bicicleta 1" Stare: sh dar folosibil. Otel, culoare neagara, estetic ok. Pipa este de 25,4mm diametru (sistemul vechi cu filet, fara floare) si include pana de strangere + piulita surubul aferent. Inaltime: 13,5cm (incl pana strangere) Lungime: 15,5cm (nu e greseala, merge fol pt cine are un cadru cu 1-2 masuri prea mic). Ghidon: latime: 57cm, inaltime (cu tot cu rise): 4,5cm, pullback: ~4cm Predarea se face doar in zona academia militara (Bucuresti). Nu trimit prin curier. Contact prin mesaj privat.
  4. Azi, in jur de ora 13, pe sensul spre rondul piata Alba Iulia, in mijlocul intersectiei din titlu, statea in fund pe jos un barbat de 40-50 ani, langa el fiind casca, un F650 (parca), si un auto cu bara indoita (nu retin modelul). Riderul era constient si vorbea la telefon, insa din ce am vazut avea un picior intr-un unghi aiurea si niste pete de sange pe blugi. Nu am considerat oportun sa opresc- nu aveam cu ce sa-l ajut si n-am vrut sa mai vin (si eu) doar sa casc gura si sa fac poze. Sper ca e ok si ca macar fractura nu era deschisa...
  5. Donez urmatoarele: -Viziera HJC HJ-20M pentru castile: IS-17 / FG-17 / R-Pha ST / FG-ST / C70 se ofera viziera + suruburile de pinlock. Fara insertul de pinlock. Stare: butonul de inchidere s-a rupt si a fost lipit. L-am folosit fara probleme o perioada (tinut doar inchis), pana am montat viziera noua, insa dezavantajul este ca nu se poate inchide/deschide precum atunci cand era functional butonul. In rest, prezinta semne normale de uzura. -set simeringuri furca Athena P40FORK455054 Stare: nou. "Mostenite" de la fostul proprietar al motoretei -Placa de baza Asus P5QL Pro + backplate Stare: functionala dar instabila. Se blocheaza dupa 0,5-3h de ubuntu, insa a rulat cateva ore de memtest fara erori. Posibil vreun condensator sau regulator de tensiune dus. In cel mai fericit caz (sansa foarte mica) e doar vreun contact oxidat. Nu am nici timp nici interes pentru testare mai detaliata. -Ghidon + pipa bicicleta 1" Stare: sh dar folosibil. Otel, culoare neagara, estetic ok. Pipa este de 25,4mm diametru (sistemul vechi cu filet, fara floare) si include pana de strangere + piulita surubul aferent. Inaltime: 13,5cm (incl pana strangere) Lungime: 15,5cm (nu e greseala, merge fol pt cine are un cadru cu 1-2 masuri prea mic). Ghidon: latime: 57cm, inaltime (cu tot cu rise): 4,5cm, pullback: ~4cm Predarea se face doar in zona academia militara (Bucuresti). Nu trimit prin curier. Contact prin mesaj privat.
  6. Pentru costuri de productie cat mai mici. Greu = ieftin, usor=scump
  7. Enorm, mai ales pentru Romania (tarife medii de 100-150 lei/h manopera de mecanica) si la o firma care se pretinde "service suspensii" dar nu are nici macar un stand de testare pentru amortizoare. In general, "prevederea" consta doar intr-o valva pentru incarcare, care se poate monta ulterior in 2 minute... Cauta pe net si amortizoare hagon, au preturi bune si recenzii ok.
  8. Bine ca s-a gasit oracolul din berceni (sau colentina), karmalolog, sa explice cum se varsa unii pe sosele... fix din cauza comentariilor pe forumuri
  9. Deh... ii zice "double standard". Probabil astia care il tot caineaza sunt din aia care cand iese o masina 10 cm din banda (cand ei oricum nu aveau ce cauta acolo) fac ca toti dracii si eventual mai rup si o oglinda, dar faptul ca ei forteaza masina dupa masina sa ii evite nu se pune. Oricum, dintre cei pe care ii cunosc personal care conduc bauti TOTI o practica constant. Si se incadreaza mai degraba la "ma doare in p ula" si "eu sunt jmeker" decat la "a gresit ca tot omu", la fel ca mersul cu bombe pe roti cu probleme tehnice serioase. E cum ai zice ca ai mers "din gresala" cu anvelopele uzate pana in sarma. Legat de politista- bine ca a scapat usor, insa asta e un risc inerent meseriei aleasa de buna voie si compensat de diverse beneficii. Poate "incasarea" asta chiar o ajuta la vreo promovare. Cat credeti ca ar fi in stare sa castige, in medie, daca s-ar angaja in privat? Eu as paria ca majoritatea din politie (si nu numai) daca ar lucra in privat, precum o fac toti cei care cotizeaza cu impozite, n-ar putea produce nici 50% din salarile primite in politie...
  10. Daca fiabilitate redusa inseamna ca atunci cand ajunge la al nspelea proprietar, dupa +100k km reali, forjata si abuzata in toate felurile de diversi indivizi care "nu vor sa exagereze cu investitiile" (precum... inlocuit bujiile) + nspe carpeli si "reparatii" in stil "fa-o decat sa mai tina cat de cat" crapa mai repede decat un kle500 sau xt660, atunci da, e posibil sa nu fie cea mai fiabila.
  11. Probabil de pe vremea comunismului, cand orice tara cu circulatia bunurilor si persoanelor facuta la liber era vazuta ca o fantezie indepartata. Partea trista e ca au trecut 30 de ani, dar mentalitatea a ramas chiar si la cei care n-au prins vremurile... xt600- de acord ca exista fenomenul de prostire generala. Dar din nou, ne intoarcem la "aici pute a (cuvant urat), acolo a trandafir". Uite o mostra ca si "acolo" sunt la fel de prosti, daca nu chiar mai prosti: https://www.telegraph.co.uk/education/2018/04/24/schools-removing-analogue-clocks-exam-halls-teenagers-unable/
  12. Bineinteles, mai e cate un nea Alifie caruia i se pare lui absurd si periculos un lucru care prin alte parti deja se face fara probleme de ani de zile... Probabil unora le e groaza ca isi pierd statutul (imaginar) de "motociclist = special si deosebit" daca maine se vor trezi "motociclisti" mai toti posesorii de B. Ce se va intampla? Ah, stiu... "in afara", unde se bese lumea parfum de trandafir si cainii se caca bomboane milka, se conduce muuult mai bine si mai prudent decat "la noi". Si "la noi" s-ar crapa cerurile si ar muri 50% din populatie.
×
×
  • Creează nouă...