Sari la conținut

Andry

Super Membru
  • Număr conținut

    1.902
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    andry090

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Braşov
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Africana cu cocos
  • Numar Moto
    BV ANDRY

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Africa Twin RD07a, Honda Africa Twin RD07, Honda Transalp PD10

Vizitatori Recenți Profil

2.060 citiri profil

Andry's Achievements

  1. Salut. Poti lua robinet SH de Varadero 125/1000 și să schimbi piesele interioare pe robinetul tau. Altceva compatibil nu am găsit .
  2. Andry

    Totul despre RCA

    E grea de tot exprimarea ta. Ori ai facut RCA online de multi ani, ori la birou pana acum ? Care e diferenta dintre online (ce o fi insemnand asta pentru tine) si aplicatie ? Aplicatia e ceva fenomen aparte, sau doar o interfata a unui proces online ? 1.4 benzina 2007, B8, 33 ani, carnet 10+ ani, Brasov: 603 lei Grawe 898 lei Hellas Vreo 4 oferte intre 900-1000 lei. Moto XRV750 300 lei Grawe (acum 3 saptamani era 246lei) 305 lei Groupama (acum 3 saptamani era 239 lei) La remorca 750kg e in continuare sub 50lei/an, ma plimb doar cu asta.
  3. Eu folosesc Rev'it Airwave, geaca si pantalon. Dar sunt prima varianta, de acum 10 ani, nu stiu cele mai noi cum se prezinta. (Stiu doar ca pantalonii i-au cam stricat, inainte erau un fel de suprapantalon cu fermoar pe 3/4 din lungime, acum au fermoar doar 1/4).
  4. Sunt ok, merg bine, se gasesc sub multe forme si culori. La 700 lei gasesti pe Olx varianta all-in-one, cu carcasa si toate cele instalate frumos in ea.
  5. https://www.emag.ro/starter-auto-multifunctional-70-mai-max-dc-12v-18000-mah-midrive-ps06/pd/DB85H2MBM/ Am asa ceva, folosit cel mai des la 1.4 benzina, o porneste fara a avea bateria masinii instalata. La 2.1 diesel Mercedes nu reuseste sa invarta suficient de repede pentru a porni, daca conectez doar jumpstarter fara bateria masinii. Am doua bucati, luate acum 2 ani cu 370 lei bucata. Sunt ok, zic. Stau incarcate cu lunile in portbagajul masinii, se descarca greu spre deloc. Trebuie apasat butonul de Boost la fiecare 30 secunde daca vrei sa transferi energie in bateria masinii, dupa 30s se deconecteaza sistemul. -> Le-am luat pentru a inlocui un NOCO GB40, care era mai slab si deabia misca motorul la diesel.
  6. Eu folosesc o copie X-Grip, din aceea cu incarcator inclus la sub 50 lei. De trei ani ma plimb cu ea preponderent pe macadam, am dat motocicleta peste cap, am prins zeci de ploi, praf si nu am probleme cu telefonul. Si nu e naveta, S10e. Iar motocicleta e veche, V2, nu mai are nici bucsile de cauciuc la suportii ghidonului, vibreaza intr-o veselie.
  7. N-am vrut să plătesc pentru calitate şi, după multe review-uri vizionate pe YouTube, am ales Akaso V50 Elite. Nu sunt mulţumit, nu am fost deloc. Ori cei ce fac review-uri fac o procesare a imaginii, ori sunt eu greu de mulţumit. Dar calitatea e foarte proastă - culori nerealiste (foarte "arse"), stabilizare zero (în special la foto - timelapse în mişcare), imaginea se mişcă haotic, iar audio este zero odată ce camera e în carcasă.
  8. Probabil pornire din Polovragi. Daca urci din Vaideeni in Creasta Capatanii nu ai cum traversa pana la Curmatura Oltetului, nici cu bicicleta.
  9. https://www.emag.ro/suport-de-telefon-gub-by-oz-pentru-bicicleta-motocicleta-scuter-trotineta-aluminiu-negru-d7cb6rbbm/pd/D79Q62MBM/?X-Search-Id=44d362e2835c4bdb1e03&X-Product-Id=64200718&X-Search-Page=1&X-Search-Position=6&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view Pe acesta il folosesc ca backup (al doilea telefon de ex), iar la moto de 250cc, daca merg pe asfalt la turatii mari, se desfileteaza singur surubul si pierd telefonul. https://www.emag.ro/suport-telefon-moto-atv-auto-priza-usb-de-2-1-a-include-2-tipuri-de-prindere-cd-3072/pd/DZNY5FMBM/?X-Search-Id=44d362e2835c4bdb1e03&X-Product-Id=89323969&X-Search-Page=1&X-Search-Position=1&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view Asa ceva folosesc cel mai des, sta bine telefonul. A cazut de 2 ori, odata cand s-a dat motocicleta peste cap si a doua oara cand o creanga destul de groasa a lovit telefonul. (mai bine sa cada telefonul decat sa mi-l sparga)
  10. Folosesc Gaerne SG10 si sosete SealSkinz (foarte groase) de cele mai multe ori, inca nu am avut probleme nici la temperaturi de 30 grade. Adica am mai multe probleme daca nu-mi dau jos casca daca e sa trag mai mult de motor, decat supra-incalzire la picioare pe intreg parcursul zilei.
  11. Roby din TM din câte ştiu (pentru că am avut de-a face cu el şi nu recomand), cumpără carene de la Rădăuţi şi le vinde la preţ dublu, în special pe eBay şi alte pieţe internaţionale.
  12. Mă bucur s-aud că ai rezolvat-o repede! Drumuri bune şi tie, să duci motorul "nou" peste kilometrajul celui vechi
  13. Salut Galen, Dacă îţi este de folos, pot verifica dacă este pe stoc această valvă, o comand la mine (am transport gratuit) şi o trimit în RO. Sursa este de încredere, mi-am cumpărat diverse piese mici, OE Honda. https://nutjob.ie/genuine-honda-africa-twin-750-1991-exhaust-valve-part-11-14721mr1000-481445/
  14. Ai rezolvat-o ? Eu îmi făcusem spatele tubeless în 2012, am pus un pic de vaselină pe fiecare niplu că să le pot ajusta după ce termin "conversia" , după care am folosit un silicon la tub, ceva de calitate. Nu-mi aduc aminte exact ce, dar a fost ~30 lei tubul, nu din cele la 10 lei. După vreo 3 zile cât am lăsat siliconul să se usuce, am pus powertape peste silicon, montat anvelopa (TKC80) si nu am avut probleme până nu am îndoit buza jantei. După aceea, câteodată în derapaje pe acceleraţie se mişca anvelopa suficient încât pierdea toată presiunea. Asta s-a întâmplat la a doua anvelopă totuşi, am mers mult cu presiune de 0.6bar pe spate până să îndoi janta. O presiune atât de scăzută se poate menţine şi cu E09 Dakar, dar dacă te dai mult prin pietre, nu recomand.
×
×
  • Creează nouă...