Sari la conținut

radu86

Super Membru
  • Număr conținut

    1.511
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Emigrant
  • Permis moto din
    2006
  • Motocicleta
    SV Curvy, V-Strom
  • Numar moto
    rectangular
  • Club
    no club

Informații profil

  • Motociclete detinute
    SV 650 N, V-Strom 650
  • Alte autovehicule si vehicule
    masini
  • Interese
    twins... V-twins

Vizitatori Recenți Profil

1.670 citiri profil

radu86's Achievements

  1. Tehnologia a evoluat enorm de cand cercetarea s-a concentrat pe partea de electrificare. De la baterii la electronica de mare putere la motoare/generatoare electrice. Cu toate astea este o mare diferenta intre o drona si o masina. Eu cel putin am impresia ca sunt mult mai multe aspecte de luat in calcul la un EV care cara oameni, fata de un UAV care daca pica pe camp, aia e. Mie imi plac EV-urile, mai ales ca tehnologie, dar nu detin unul. Vom vedea in ce directie merg lucrurile, dar ce pot eu sa zic e ca masinile cu motoare termice s-au scumpit atat de mult in ultimii ani incat nu mi se mai pare ca diferenta de pret intre un EV si un clasic este o prapastie. Ca tot zicea cineva mai sus de loganul 1.4, si eu sunt de parere ca este unul dintre cele mai reusite motoare pentru a merge din A in B, nepretentios, cu intretinere ieftina. Totusi, eu prin bucuresti aveam un consum de 11-12 litri/100km cu aceasta motorizare, deci economic nu as spune ca era. Stateam blocat in trafic cu motorul arzand benzina. Pe vremurile alea mi-as fi dorit o electrica
  2. radu86

    De reținut

    @Sylmena atentie ca acei 9000 de km nu sunt multi deloc. Cand aveam eu 9000 km unii mai in varsta mi-au zis ca abia acum devine periculos. Si ca ar fi un interval in care avem senzatia ca suntem buni si ca riscul de a ajunge pe jos creste. Nu stiu daca mai circula vorba asta.
  3. Salutare, Initial eu ma uitasem pe site-ul TM Moto unde vazusem asta: https://www.tm-moto.it/en/portfolio-items/tm-smr-450-es-fi-4t-2026/#tech-details Cea din poza ta este modelul SMK. Cel de pe site este SMR (R o fi venind de la Road?) unde scrie "An exact replica, made for road use, of our champion riders’ racing bikes.", si la detaliile tehnice zice ca ar fi 109 kg la gol. Si mie mi se pare extrem de usor pentru o moto gata pentru strada. Poate ca e cum zici, si lipsesc mai multe de pe ea pana sa aiba voie pe strada.
  4. De Givi X50 HOLOGRAM stie cineva ceva? Am cautat ceva review-uri dar nu am gasit nimic detaliat. Acum am un Nolan N87 luat prin 2016. A fost excelent, inca mai duce, dar caut ceva mai usor si flip-up pentru viitor. Givi asta mi-a atras atentia pentru ca e din fibra de sticla, si ar fi mai usor comparat cu alte flip-up-uri (1500g vs 1700g din ce mai vazusem). Pana sa gasesc modelul asta, nu stiam ca Givi fac si casti. Nu stiu nici unde sunt produse, nici cat sunt de bune (confort, zgomot, durabilitate)
  5. Vad ca acel TM SMR are 109kg la gol (citisem eu gresit 107kg), dar pretul incepe de pe la 12.000 euro pentru modelul nou.
  6. De TM SMR 450 4T ce parere ai? Am vazut ca are 107 kg?!
  7. radu86

    De reținut

    Ok, deci nu e doar impresia mea ca in tarile mai civilizate genul asta de depasiri sunt tolerate sau permise. Nu imi dau seama care este cuvantul potrivit. Nu cred ca sunt permise prin lege totusi, deci mai degraba sunt tolerate. Nu zici rau cu contributia pentru amenda.
  8. radu86

    De reținut

    E primul caz de acest gen? Poate ca acum de cand covrigarul ne-a lasat intr-o situatie financiara nasoala, se face tot posibilul sa se aducea bani la buget. Cum zicea colegul mai sus, cam toti motociclistii mai depasesc pe unde legea interzice. Poate ca urmeaza o perioada in care politia va fi mai vigilenta?! Pana la urma, indiferent daca a mers periculos sau nu, nu a respectat codul rutier. Tin minte ca prima oara cand am iesit din tara cu moto, nu prea intelegeam de ce toate motoretele depasesc indiferent de indicatoare, marcaje. Am zis ca na, tari vecine cu Romania, ce sa le faci. Ajuns apoi mai prin vest, vedeam in continuare acelasi lucru. Cumva era tolerata treaba asta, pentru ca am vazut si cazuri in care depaseau politia asa si nu se intampla nimic. Si chiar imi amintesc, eram in Italia, tot in prima mea tura lunga, si aveam masina de politie in fata. S-a dat pe dreapta cat a incaput sa imi faca loc sa trec. Linie continua pe un drum virajat. Eu nu stiam ce sa fac.
  9. Nu ma pricep absolut deloc la off-road asa ca posibil sa zic ceva complet gresit. Din clipul acela mie mi se pare ca motoreta se cam chinuie pe acolo. Adica mi-a dat senzatia ca ai pilotat-o cam peste ce a fost ea construita sa faca. Si tot pentru ca nu ma pricep deloc, sunt curios de ce intinzi piciorul interior cand iei virajele alea mai stranse? Ai cum sa redresezi o moto de 200+ kg care a pierdut aderenta si se misca relativ repede, cu un singur picior?
  10. Mi-ai luat vorba din gura! E plin netul de idiotenii si youtube-ul are numai clipuri facute sa vaneze vizualizari. Mai ales ca incepator mi se pare foarte greu sa iti dai seama care zice ceva corect.
  11. Daca mai folosesti dracovenia aia, specifica-i unde sa caute. Si dupa ce iti da rezultatul, spune-i sa iti zica toate referintele. Apoi iei la mana fiecare referinta sa vezi ce scrie exact. In foarte mica mea experienta cu LLM-ul asta, rezultatele date nu aveau legatura cu ce scrie in referinte. Ideal ar fi sa ii zici sa caute in manualul de service si sa iti dea exact linkul si paginile unde scrie cum se face. Tot din mica mea experienta, LLM-ul asta cauta pe forumuri si pe wikipedia si nu este o idee buna sa crezi ca e corect.
  12. Imi pare rau de patzanie, dar ca sa fac putin haz de necaz, manopera aia de 800 de lei ar putea fi impartita asa: 50 lei manopera efectiva; 750 lei faptul ca stie sa o faca fara sa iti strice cadrul. Realitatea este exact cum ai constatat si tu. Nu este chiar atat de usor de umblat. Unii oameni sunt mai indemanatici, unii au stricat multe dar nu s-au lasat pana si-au facut mana, altii au stricat multe si nici nu au invatat din greseli. Altii au demontat pana la un punct, li s-a parut prea complex, au pus la loc si au cautat pe careva mai bun decat ei. Din toata patania ta ai multe de invatat, si nu cred ca ar trebui sa te simti descurajat. Si ca sa inchei tot intr-o nota "haz de necaz", un mecanic foarte glumet mi-a zis acum multi ani: "Daca nu se poate repara cu ciocanul inseamna ca este o problema electrica". Spor si sa reusesti sa o repari!
  13. Salut, API SN a fost introdus prin 2010 daca nu ma insel. Nici nu stiu daca mai poti gasi SJ, asta e un standard foarte foarte vechi (adica de pe la sfarsitul anilor '90). API SN Plus este introdus in 2018, dar din ce am citit, avantajul ar fi numai la motoarele cu injectie directa?! Treaba e ca este foarte greu sa recomanzi un ulei asa dupa ureche. Si nici testele alea de le gasesti pe net unde freca unu 2 bucati de metal intre ele si apoi zice e bun sau nu, nu-s relevante. Daca vrei sa stii ce face un ulei in motorul tau, trebuie sa il analizezi cand e nou si cand e uzat. Restul sunt povesti. Si nici analiza asta nu zice mereu toata povestea. Depinde ce aparate sunt folosite si ce pot detecta.
  14. Ford numai pe jumate. Au schimbat doar distributia pe lant. Au lasat cureaua de la pompa de ulei... De PSA eu asa stiam ca au facut, dar nu stiu detaliile. Eu cu youtube nu prea sunt prieten. Se pun titluri din astea DESTROY, TRUTH, HUMILIATED, SCHOOLED, CRASH, MISTAKES si alte prostii incat sa fie impinse in fata. Sunt destul de putini care chiar stiu ce vorbesc pe acolo. Totusi, raman interesat de conversia de la lant la curea pe moto, daca chiar ar rezista 100k fara intretinere. Eu un lant am putut sa il duc la 50k cu ungator automat pe el. Inca mai era loc sa fie ajustat, dar pinionul de la motor era uzat tare, asa ca am schimbat tot.
×
×
  • Creează nouă...