-
Număr conținut
1.490 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Emigrant
-
Permis moto din
2006
-
Motocicleta
SV Curvy, V-Strom
-
Numar moto
rectangular
-
Club
no club
Informații profil
-
Motociclete detinute
SV 650 N, V-Strom 650
-
Alte autovehicule si vehicule
masini
-
Interese
twins... V-twins
Vizitatori Recenți Profil
radu86's Achievements
Apprentice (3/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Recent Badges
-
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui radu86 în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salutari din nou, Vad ca nu am mai dat pe aici de prin Aprilie. Intre timp am mai facut ceva km cu Wee-ul, am incercat Liqui Moly 4T Street 10W-40 care nu are rezolvat comportamentul cutiei de viteza. Ca fapt divers, in SV am pus un Repsol 15w-50 mineral care se comporta exemplar, complet peste asteptari la schimbatul treptelor. Dar ca sa fiu on-topic, ma impac foarte bine cu V-Strom-ul, cu exceptia parbrizului. Nu am reusit sa fac nimic sa scap de turbulentele la nivelul castii. Am incercat deflector, am incercat toate pozitiile in care poate fi montat parbrizul + toate pozitiile deflectorului, degeaba. Asa ca l-am scos, si problema a disparut. Toti anii de mers pe naked m-au invatat ca e placut sa te bata vantul, si nu ma deranjeaza deloc nici acum. Totusi, as vrea sa pun un fel de parbriz foarte mic, numai cat sa acopere partea aia de bord si sa nu se mai vada asa urat prinderile parbrizului. Problema este ca nu am reusit sa gasesc nimic mic. Google imi da numai parbriz de touring. O groaza de modele, toate mari, toate scumpe. Stiti cumva daca se gaseste un fel de parbriz mic, sport, mai degraba ca o mini protectie pentru bord decat parbriz? Multumesc, Radu -
+1 pentru mersul singur. Probabil ca ce iti vei lua acum este diferit fata de ce ai calarit in scoala moto, asa ca este posibil sa ai nevoie de putin (sau mai mult) timp de acomodare. In ritmul tau, usurel, te inveti cu motoreta cum franeaza (as zice ca e foarte important), cum accelereaza, etc.
-
Ar trebui sa definim termenul "batran" ca sa stim despre cine vorbim. Eu unul nu cred ca am intalnit motorist cu toate tiglele pe casa care sa imi zica sa o aplec mai mult sau ca nu am ce cauta pe moto pentru ca nu e dusa anvelopa pana la buza. Cu strainii prin Romania este o mica problema. Aia nu stiu unde au venit. Aia nu se asteapta sa nu ai marcaje, parapeti, gropi smenalizate etc. Ei cred ca se dau prin munti civilizati unde daca ai pete de ulei, combustibil sau prundis pe carosabil, cu 200 de metri mai inainte gasesc si un indicator care sa ii anunte ca e pericol. Tot strainii mai au impresia si ca soferii romani sunt de treaba si se uita cu atentie in oglinzi, sau chiar in fata. Eu tin minte cand am facut prima tura prin Alpi ca eram cel mai incet pe acolo. Toti mergeau tare, aplecau motoretele mult, chiar daca nu vedeau ce vine dupa curba. Banuiesc ca au foarte mare incredere ca toata lumea isi tine banda, nu sunt indioti opriti sa faca poza cu marmota in curba. Eu in schimb tiptil ca daca e prundis, daca e o groapa, daca e o caruta, un tir oprit. Culmea, singurele "obstacole" erau biciclistii. O singura data am patit sa ma trezesc cu un transport de lemne ramas in pana fix intr-un viraj mascat de alt viraj, dar mergeam incet. In rest masinile mergeau corect, biciclistii si ei. Gropi surpriza nu am avut. Indicatoare ca era ulei/motorina am intalnit. Alta lume complet.
-
Problema cu cei tineri nu este numai ca nu stiu sa mearga. Mai nasol mi se pare ca a inceput fenomenul asta de vlogger/content creator si sunt tot felul de ciudati care se filmeaza mergand cam repede. Si multi dintre urmaritorii lor viseaza sa isi ia motoreta ca sa se "dea pe curbe" la fel ca idolii lor de pe youtube. Nefiind pasionat de toata "arta" asta de continut digital, nu am urmarit pana anul asta niciun astfel de vlog. Am auzit si eu de la unii mai tineri ca urmaresc astfel de invidizi pe youtube, si acum inteleg cum de apar din ce in ce mai multi si din ce in ce mai slabi.
-
Salut Bigfoot, Ma bucur ca detaliezi experienta cu motoreta asta. Am fost intrebat de niste amici mai tineri despre acest CF Moto si nu am stiut ce sa le zic, dar de acum am sa urmaresc ce scrii aici. Ai scos Ipone si ai pus altceva? De ce au pus la revizia de 1000 km uleiul asta, daca zici ca uleiul original a oferit o experienta mult mai buna? Spor!
- 79 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Amintiri, povești - Sabina Popescu
topic a răspuns lui radu86 în whoislyna_ul Motociclisti, in fiecare zi
Poate la fel de off topic ca Silver Arrow imi voi permite si eu cateva constatari. In primul rand m-am inscris pe acest forum acum mai bine de 19 ani, cand abia incepeam sa fac scoala moto. Nu tin minte ca pe atunci sa fi fost luat in suturi pe aici, chiar din contra am gasit raspunsuri utile la cele mai multe din curiozitatile/intrebarile de atunci. Totusi, am observat cum incet incet au inceput sa apara tot felul de persoane agresive verbal, care sincer sa fiu nu cred ca au reusit sa isi impuna vreodata punctul de vedere. Dar cu siguranta au fost/sunt foarte vocale. De acord cu Silver Arrow si MirceaB ca o moderare mai stricta a forumului ar fi benefica. Este perfect in regula sa avem idei diferite pe care sa le sustinem cu argumente. Cand deja incep atacuri la persoana, misoginism si alte tampenii de genul asta, deja nu mai e libera exprimare ci nesimtire. Asta presupune ca moderatorii sa aloce mult timp pentur a supraveghea si pentru a tine continutul relevant si curat. Pe de alta parte, eu am reintrat pe forum acum vreo doua sau trei luni, dupa multi ani de pauza, pentru ca voiam sa aflu niste informatii despre o motoreta care ma interesa. Si pe topicul dedicat modelului, posesorii m-au ajutat cu tot ce am avut nevoie. Deci este posibil in continuare ca asta sa fie o comunitate care sa fie de ajutor. Spor si multi km pe doua roti tuturor! -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui radu86 în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Corect! Ma gandeam ca na, SV-ul meu de din 2000, si o fi facut Suzuki ceva sa faca shiftingul mai lin. Liqui Moly intra probabil la urmatorul schimb, daca il gasesc. Absolut adevarat! Fiecare cu ce il convinge. Eu intrebam ca sa mai aflu pareri pentru ca nu mai sunt la curent cu ce a mai aparut si ce a mai incercat fiecare. Sarbatori fericite! -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui radu86 în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salutari, Dupa cum spuneam in iarna, incepusem cautarile unui V-Strom 650. Am reevaluat modelul 1050, dar nu am reusit sa ma apropii cu bugetul de pretul lui, asa ca dupa vreo 2 luni de cautari m-am hotarat sa raman la 650. Am gasit unul din 2021 si am putin peste 1000 km cu el. Pana acum excelent. Am batut ceva poteci prin Pirinei cu el, si am vreo doua drumuri de 6 ore+ de stat in sa. Este foarte comod pana in momentul in care ajung pe autostrada, unde parbrizul face niste turbulente ingrozitoare incepand de pe la 100 km/h (este deja parbriz aftermarket destul de inalt). Asa ca deocamdata evit autostrada, si caut o solutie. Ceva la ce nu ma asteptam este comportamentul cutiei de viteze, foarte asemanator cu cea de pe SV. Adica ori schimba incredibil de lin, ori agata. La SV asta s-a rezolvat folosind un anume ulei (in cazul meu Motorex full sintetic) si nu am reusit niciodata sa inteleg de ce ii place acest ulei in mod special. As merge tot pe Motorex, dar pe la mine pe aici e cam greu de gasit, iar uleiurile "de pe toate drumurile" sunt Ipone, Motul si Castrol (Motul nu a mers niciodata ok, pe celelalte doua nu le-am incercat). Voi ce folositi, si cum se comporta? Va multumesc pentru sfaturi! -
Am tot citit treaba asta cu benzina, dar cu toate astea nu am patit pana acum. Eu unul o las cu benzina care are (chipurile) numai 5% etanol, si fac asta din 2008 incoace. Pana sezonul trecut nu am avut niciodata probleme. Vedem sezonul asta daca e vreo schimbare. On topic: mergi cu Hornet-ul si daca consuma ulei vezi atunci ce ar fi de facut.
-
Sunet vant la viteza peste 100km/h
topic a răspuns lui radu86 în savaiulian16ul Motociclisti, in fiecare zi
Salut, Eu merg cu dopuri pe naked, de multi ani. In cazul meu dopurile care se umfla si iau forma canalului urechii s-au dovedit a fi excelente. Au un singur defect: nu auzi masinile si atunci trebuie sa te asiguri mult mai des. Mai bine as zice ca trebuie sa te uiti mult mai atent pentru ca nu te mai poti baza pe auz. Eu m-am obisnuit foarte usor si nu am avut niciodata probleme, nici de confort nici de siguranta. Nu am luat dopuri fancy niciodata, si mie imi vine greu sa cred ca pot fi mai comode decat ce am folosit pana acum, din simplul fapt ca cele pe care le am sunt extrem de comode. Cel mai bine incerci diverse tipuri si vezi care e cel mai ok pentru tine. -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui radu86 în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Lucian, la ce te referi prin chel? Din cate am inteles eu 650-ul standard nu are rotile cu spite, scut, cric central si aparatori pentru maini, in rest are aceleasi dotari ca xt-ul. Adica nu ii lipsesc sa zicem TC-ul, sau easy start etc. Am inteles gresit? -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui radu86 în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Daca s-ar gasi multe de 800 SH as incepe sa ma intreb de ce le vinde lumea. Cumva pare alegerea logica pentru cineva care vrea mai mult de 650 dar cel de 1000 ar fi prea mare. Din ce vad, sunt foarte putine si sunt si cam scumpisoare, chiar aproape de pretul la care as gasi un 1050, care oricum e peste buget. Noroc ca e iarna si nu trebuie sa ma hotarasc acum -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui radu86 în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
vrajitoru, mersi. Am trecut de mult de perioada in care ma impresiona in cat face suta o motoreta Cred ca acum confortul ar fi principalul factor. Desigur si fiabilitatea, dar mi-a intrecut orice asteptatre V-ul asta de la suzuki, si de aceea am ajuns la V-Strom. Va multumesc pentru raspunsuri! Daca voi avea notroc chior sa gasesc unul de 1000 prin primavara care sa intre in buget, foarte posibil sa fac "upgrqde-ul de cilindree" -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui radu86 în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salutari, Inainte sa ma axez pe 650, m-am uitat desigur la cel de 1000. Pentru ca sunt putin constrans sa caut Euro5, ar insemna sa ma orientez catre cel de 1050 incepand din 2020 si sunt cam in afara bugetului din pacate. Singura sansa ar fi sa stau cu ochii pe anunturi si daca prind unul din 2020 care sa se incadreze, sa il si iau. Apropo de Punctul 1, eu cred ca am 85 kile cu tot echipamentul pe mine. In rest ma cam da vantul jos :D. Deci, cel putin din punctul asta de vedere SV-ul nu mi s-a parut vreodata lent, si ma gandesc ca nici un Stromul de 650 nu ar trebui sa mi se para lent. Acum,e adevarat ca nu imi dau seama cat de mult poate fi incarcat cu bagaje. Ce caram eu dupa mine era in general minimul necesar pentru a sta la cort. Si apoi, desi clar mi-ar placea unul mai mare si mai puternic, imi domolesc dorinta amintindu-mi de cel care a mers pana in Mongolia cu acel F650 Dakar. Adevarat, fara pasager, dar a ajuns si s-a si intors :D. Mersi mult de raspunsuri -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui radu86 în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Mersi de info. Nu auzisem de fork-brace pana acum, dar inteleg ca ar fi de ajutor pe drumuri mai denivelate? Dar vad ca ai scris ca e pentru sosea? Oricum, am vazut pe site-ul grecului ca este destul de ieftin acest accesoriu, asa ca il iau in considerare.