-
Număr conținut
1.480 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Emigrant
-
Carnet moto din
2006
-
Motocicleta
SV-ist
-
Numar Moto
rectangular
-
Club
no club
Informații profil
-
Motociclete detinute
SV 650 N
-
Interests
twins... V-twins
radu86's Achievements
Rookie (2/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui radu86 în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Lucian, la ce te referi prin chel? Din cate am inteles eu 650-ul standard nu are rotile cu spite, scut, cric central si aparatori pentru maini, in rest are aceleasi dotari ca xt-ul. Adica nu ii lipsesc sa zicem TC-ul, sau easy start etc. Am inteles gresit? -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui radu86 în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Daca s-ar gasi multe de 800 SH as incepe sa ma intreb de ce le vinde lumea. Cumva pare alegerea logica pentru cineva care vrea mai mult de 650 dar cel de 1000 ar fi prea mare. Din ce vad, sunt foarte putine si sunt si cam scumpisoare, chiar aproape de pretul la care as gasi un 1050, care oricum e peste buget. Noroc ca e iarna si nu trebuie sa ma hotarasc acum -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui radu86 în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
vrajitoru, mersi. Am trecut de mult de perioada in care ma impresiona in cat face suta o motoreta Cred ca acum confortul ar fi principalul factor. Desigur si fiabilitatea, dar mi-a intrecut orice asteptatre V-ul asta de la suzuki, si de aceea am ajuns la V-Strom. Va multumesc pentru raspunsuri! Daca voi avea notroc chior sa gasesc unul de 1000 prin primavara care sa intre in buget, foarte posibil sa fac "upgrqde-ul de cilindree" -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui radu86 în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salutari, Inainte sa ma axez pe 650, m-am uitat desigur la cel de 1000. Pentru ca sunt putin constrans sa caut Euro5, ar insemna sa ma orientez catre cel de 1050 incepand din 2020 si sunt cam in afara bugetului din pacate. Singura sansa ar fi sa stau cu ochii pe anunturi si daca prind unul din 2020 care sa se incadreze, sa il si iau. Apropo de Punctul 1, eu cred ca am 85 kile cu tot echipamentul pe mine. In rest ma cam da vantul jos :D. Deci, cel putin din punctul asta de vedere SV-ul nu mi s-a parut vreodata lent, si ma gandesc ca nici un Stromul de 650 nu ar trebui sa mi se para lent. Acum,e adevarat ca nu imi dau seama cat de mult poate fi incarcat cu bagaje. Ce caram eu dupa mine era in general minimul necesar pentru a sta la cort. Si apoi, desi clar mi-ar placea unul mai mare si mai puternic, imi domolesc dorinta amintindu-mi de cel care a mers pana in Mongolia cu acel F650 Dakar. Adevarat, fara pasager, dar a ajuns si s-a si intors :D. Mersi mult de raspunsuri -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui radu86 în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Mersi de info. Nu auzisem de fork-brace pana acum, dar inteleg ca ar fi de ajutor pe drumuri mai denivelate? Dar vad ca ai scris ca e pentru sosea? Oricum, am vazut pe site-ul grecului ca este destul de ieftin acest accesoriu, asa ca il iau in considerare. -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui radu86 în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salut vrajitoru, Multumesc pentru raspunsurile de la fiecare punct in parte. Inseamna ca ma orientez spre varianta non-XT urmand apoi sa ii mai adaug dotari in functie de nevoi. Am uitat o intrebare, poate importanta. Are tendinta de voblaj cand are cutii, la un nivel in care sa fie nevoie de amortizor de ghidon? M-am uitat pe site-ul Suzuki si nu vad sa mentioneze daca are montat din fabrica, deci tind sa cred ca nu. Salutari si spor! -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui radu86 în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salutari tuturor! Am inceput sa ma gandesc la achizitia unui V-Strom de 650 si ma gandesc ca e locul potrivit pentru a primi niste opinii/sfaturi. Dar sa incep cu ceva detalii despre mine: Am un SV650 pe care il calaresc de prin 2008. Motoreta e fabricata in 2000 deci e cu carburator si am cu ea cam 80.000 km fara sa fi avut probleme tehnice (in afara de clasicul regulator de tensinue care s-a prajit in 2009). In primii an am folosit-o la plimbari prin Romania, relativ scurte. Dar apoi am descoperit drumurile lungi prin Europa, si fiind mai tinerel la acea vreme, lipsa protectiei la vant si pozitia nu tocmai comoda nu reprezentau probleme. Asa ca am facut mutli km in calatorii lungi cu bagaje si pasager, si 650cmc si cei 75 de cai au fost mai mult decat suficienti pentru mine. De aceea ma si gandesc la V-Strom de 650 si nu cel de 1000. Acum intrebarile: 1. Am inaltime de 1.90m si de acum simt nevoia de o pozitie mai relaxata decat imi ofera SV-ul. Ar fi potrivit V-Strom-ul 650? Mai exact, e o pozitie comoda pentru genunchi si spate dupa parerea voastra? 2. Merita 650 XT pentru rotile acelea cu spite? Nu am o placere deosebita sa merg off road, dar totusi imi place sa pot merge din cand in cand pe un drum neasfaltat sau cu asfalt nu prea bun. Chiar sunt mult mai rezistente decat cele nespitate? Totusi nu este o motoreta de cross sau hard enduro, deci nu imi e clar daca isi merita banii. 3. Din cate am inteles si pe varianta non-XT se pot monta: un scut motor, cric central, protectii la maini. E adevarat, sau XT-ul vine cu ceva prinderi in plus pentru a putea adauga aceste accesorii? 4. Viteza de croaziera nu este importanta pentru mine. M-am invatat cu SV-ul sa merg linistit pe la 100-110 km/h. Totusi la inaltimea mea este posibil sa fie nevoie de un upgrade pe parbriz? Sau poate un deflector de aer? 5. Consumul real cu bagaje pe unde s-ar situa? De fapt mai mult ma intereseaza autonomia cu un plin. Parca are rezervorul de 20 de litri, nu? 6. Norma de poluare este importanta (ma intereseaza Euro5) pentru ca unde locuiesc au inceput sa clasifice vehiculele si incet incet incep sa interzica normele mai vechi. De exemplu cu SV-ul meu vechi nu mai pot intra in oras (in sensul ca daca ma prinde vreun echipaj de politie e foarte posibil sa imi iau o amenda frumusica). Si atunci prefer sa iau ceva cu norma noua. Din cate stiu, 650-le a primit Euro 5 in 2020? Cam astea ar fi intrebarile. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri! Salutari, Radu -
Salutari, Sunt in cautare de o mobra noua pe care o voi folosi la drumuri lungi autostrazi, pasuri montane, drumuri nationale etc. si sper eu mai nimic offroad. Si normal am ajuns la Tracer 900 GT care are aproape tot ce vreau. Si acum apar 4 intrebari: 1. Eu avand 1,89 m am senzatia ca scaritele sunt cam in spate si voi sta cu genunchii mai indoiti decat as vrea. Asta voi vedea cand a voi urca pe una inainte de a cumpara. Exista cumva ceva kit de schimbare a pozitiei scaritelor? 2. Am gasit in manualul tracer-ului ca poate suporta 179 kg in lus fata de masa motoretei. Si-a facut cineva "griji" in aceasta privinta? Ca idee, 2 oameni pot depasi usor 140 kg si apoi sidecase-uri si topcase si geanta de rezervor, am senzatia ca pot ajunge la aceste 179 kg destul de repede. 3. La viteza de autostrada 130-140km/h cate rpm are motorul? Am gasit pe net ca ar fi undeva la 4800 - 5000 rpm. E adevarat? 4. Saua modelului 2020 este suficient de comoda? Merita oare diferenta de pret pentru saua Confort de la yamaha? Si aici prin comod inteleg daca e ok pentru, sa zicem, 900 km pe zi pe autostrada. Asta ar fi cam maximul pe care as fi dispus sa il fac si numai daca este absolut necesar. In rest imi place tot ce am citit despre acest model si venind de pe un V2 ma gandesc ca vibratiile nu vor reprezenta o problema. Multumesc. Spor! Este vreun posesor de Tracer 900 / GT in Sibiu care ar fi dispus sa se intalneasca cu mine si sa imi arate moto? De luat in considerare toata nebunia cu COVID si distantarea sociala. Multumesc. Spor!
-
KTM 1090-1290/R Adventure 2017
topic a răspuns lui radu86 în Gixu.ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salutari lume, Dupa ani buni de mers pe SV650 m-am hotarat sa trec la ceva mai maricel in primul rand pentru confort. Si cum V-twin mi-a ramas la inima normal ca am ajuns sa ma uit la 1290 SA. Si acum vin vreo 2 intrebari: 1. Mie imi face cu ochiul modelul pana in 2017, SA-T vad ca este brand-uit. Are rezervorul de 30 litri, roti spitate, parbriz inalt (din ce am citit pe aici nu e chiar asa bun parbrizul stock). Are cineva modelul acesta (ma refer aici la 2017) si ar putea spune daca a intampinat ceva probleme? 2. Din ce am vazut pe AdvRider KTM-ul are diferite probleme mai mult sau mai putin nasoale. Din posturile de aici vad ca numai doua persoane au avut neplaceri (cel cu moto cu cadrul schimbat si cel cu zgomotul in furca). Voi ca posesori cu ceva km in spate, cum vedeti achizita unui KTM sh? O loterie, sau cu sanse mari sa nimeresc un moto ok. Din moment ce ma intereseaza sh e clar ca nu am de gand sa dau 20k pe 2 roti, dar nici nu as da 11-13k pe o loterie. Any advice would be greatly appreciated. Mersi si drumuri faine! -
Mersi mult! Acum ca vad ca se potriveste pe mai multe modele, parca deja e mai usor de gasit .
-
Salutari, stie cineva unde as putea gasi busonul de umplere ulei pentru un sv gen 1? Am reusit sa il pierd si deocamdata am aflat ca il pot comanda de la suzuki si ar dura cam 2 saptamani sa ajunga la mine, si mi se pare cam mult. Cum nu prea mai stau pe forum nu prea mai stiu ce si cum, asa ca ca intreb pe voi. Multumesc!
-
Ar trebui sa vada pe schema electrica ce a conectat acolo. E o descriere foarte vaga, si daca vrea sa ii dea de cap, eu unul cred ca ar trebui sa verifice cu schema pusa langa motocicleta si sa vada pe unde duc firele alea.
-
Aveam impresia ca ai trecut demult de 150k km. Am o curiozitate, pe k1200 cam cati km poti merge pe zi? Cu SV-ul (pasager + eu) nu am reusit mai mult de 880 km/zi. Nu stiu daca e mult sau putin, cert e ca as fi vrut sa pot mai mult.
-
Salut, Daca ai timp, uita-te prin topicul asta si vezi cate sv-uri pe injectie au ajut probleme cu injectia. Eu nu tin minte sa fi fost vreunul, dar e posibil sa nu mai tin minte corect. Ca idee, cel mai important e sa fie intretinuta motocicleta, in rest va merge bine si cu carburator si cu injectie, desigur cu intretinerea de rigoare. Al meu SV este pe carburator, si tre sa recunosc ca am renuntat sa mai am grija de el ca la inceput, in primul rand pentru ca merg putini km pe an si nu am timpul sa il bibilesc. Si ca exemplu, in vara, am ajuns acasa (nu locuiesc in romania, dar am moto in romania), am schimbat uleiul si filtrul, verificat bujii, si i-am dat bataie 6000 de km prin europa. Nu mi-a facut nici o problema. Dar cum am zis, eu merg putin pe an fata de altii asa ca nu pot fi luat ca referinta in fiabilitate a SV-ului. Enough about me! Ca sa fiu ontopic, eu unul cred ca merita diferenta si sa mergi pe un sv cu injectie. Este mai nou, si eu nu cred ca iti faca probleme (daca nimeresti unul intretinut bine). Daca ai ochiul format si nu te grabesti, poti alege ceva bun, si oricum ai timp in iarna sa il mai rezolvi una alta daca are ceva probleme (dar ar fi bine sa nu le aiba). La sv eu unul stiu 2 bube mari: releul de incarcare care cred ca este piesa care se defecteaza cel mai frecvent; si sa aiba mereu uleiul la nivelul corespunzator altfel ai surprize. De ex al meu consuma ceva ulei si m-am invatat sa il verific cam la 1000-1500 km sa vad daca e necesar sa il completez. Nu stiu daca toate fac la fel, sau al meu e mai cu buba, dar ar fi bine sa cumperi unul care a mers mereu cu suficient ulei in el. Success la alegere.
-
Acolo este intrarea in spital (pe acolo intra ambulantele + masinile angajatilor si uneori a persoanelor care vin in vizita). Este si statie de autobuz si este si trecerea de pietoni si este si scuar pe mijloc. Din ce stiu eu, daca nu s-o fi schimbat, acolo nu este linie continua si poti intra / iesi in spital din ambele sensuri de mers. In zona aia merg tare atat motocicletele cat si masinile, mai ales noaptea din nefericire.