in@ Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 e clar, trebuie sa ii fac si eu consumul robert, suntem bine deocamdata, i-am schimbat placutele ca.. nu mai aveam. Am mers cu ea mai mult la munca, cateva drumuri in oras, deocamdata n-am fugit la o plimbare mai lunga sa vad cum ne intelegem. Ah si musai trebuie sa fac ceva cu saua, cred, ca eu nimeresc sa stau lipita de rezervor... unde-i saua mai tare si ami tare. Nu cred ca la drum lung o sa-mi placa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 e clar, trebuie sa ii fac si eu consumul robert, suntem bine deocamdata, i-am schimbat placutele ca.. nu mai aveam. Am mers cu ea mai mult la munca, cateva drumuri in oras, deocamdata n-am fugit la o plimbare mai lunga sa vad cum ne intelegem. Ah si musai trebuie sa fac ceva cu saua, cred, ca eu nimeresc sa stau lipita de rezervor... unde-i saua mai tare si ami tare. Nu cred ca la drum lung o sa-mi placa Cu saua este o problema intr-adevar. Nu cred ca e doar de la tine. Eu a trebuit sa o schimb pentru ca dupa 200km deja era chin. Plus de la cum este facut rezervorul, te cam sui pe el pentru ca nu poti sa te sprijini in picioare la o frana sau ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 Cu saua este o problema intr-adevar. Nu cred ca e doar de la tine. Eu a trebuit sa o schimb pentru ca dupa 200km deja era chin. Plus de la cum este facut rezervorul, te cam sui pe el pentru ca nu poti sa te sprijini in picioare la o frana sau ceva. Cu ce sa ai schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 Cu ce sa ai schimbat? Am modificat-o la userul Darian de pe forum. Si forma e putin schimbata, e ceva mai aderenta, dar in principal este mai confortabila. Acum nu imi mai amorteste fundul decat dupa 300-400 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
in@ Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 Tot la el as face-o si eu, am modificat-o si pe cea de la cb, si diferenta era intr-adevar notabila. Mult mai confortabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robertt Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 e clar, trebuie sa ii fac si eu consumul robert, suntem bine deocamdata, i-am schimbat placutele ca.. nu mai aveam. Am mers cu ea mai mult la munca, cateva drumuri in oras, deocamdata n-am fugit la o plimbare mai lunga sa vad cum ne intelegem. Ah si musai trebuie sa fac ceva cu saua, cred, ca eu nimeresc sa stau lipita de rezervor... unde-i saua mai tare si ami tare. Nu cred ca la drum lung o sa-mi placa Daca vrei sa o vinzi, am rugamintea ca eu sa fiu primul care afla. Aveam de gand sa ma las de motociclism macar 1-2 ani dar se pare ca nu se poate si sincer mi-e dor de CBF-ica al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
in@ Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 robert, anul asta nu prea cred s-o vand... apoi daca o dau, tu nu stii ca in timp ii creste valoarea?? glumesc. numai daca se intampla ceva sau nu ne intelegem, o dau, altfel nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sheitan Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Salutare...nu am mai intrat de ceva vreme pe forum si acum vad disputa pe consumul Cbf-ului....Am modelul din 2004 si in oras nu am scos mai mult de 6% (in general intre 5.4 si 5.7)....e drept ca merg frumusel ..in rest la viteze intre 90-120 imi ia cam 5...poate 5 si un pic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Unii merg ca babutele si altii ca nebunii, unii conduc in orase mai putin aglomerate, altii iau in piept ora de varf in Bucuresti. Nu ma mira nimic la consumurile declarate, am scos si 5% in afara orasului la fel de bine cum am scos 9.5% in oras in timpul iernii. E drept ca mai mult de 9.5% nu mi-a consumat niciodata, nici la alergat full-blana pe a2. Daca ajunge sa-ti pape mai mult de 10% indiferent de stilul de mers poate ar trebui sincronizate carburatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Ori vorbim de motoare diferite, ori unii conduc ca niste babute si ceilalti ca niste nebuni, ori metodele de masurare a consumului sunt diferite. Cred ca sunt mai multi factori. Eu de exemplu am ungator automat de lant - inainte simteam cum pierd putere daca nu era uns lantul - si verific presiunea la roti la 2 saptamani. De asemenea, merg la viteza cat mai constanta (fie incet fie repede, dar cu cat mai putine variatii). In rest, n-am umblat deloc la carburatoare in astia 50k. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robertt Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Pai asta e definitia "ca o baba". Imi aduce aminte de un review pentru CB500: 5-7% pentru 200Kg si doua roti tot mi se pare imens. Asta ma duce cu gandul la gandirea unora "LA TREI MII DE EURO ITI CUMPERI MASINA". Un scuter de 50cm cu "doua roti" si 60kg. consuma 2-3%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 (editat) Referitor la consum eu scot 6.5/100km in Bucuresti, mers la serviciu in rush hour, iar in afara cam 5.5 am avut media ultima oara, calculata pe 1200km, viteza maxima undeva la 160kph si medie la 90. Modelul este cbf600sa 2005. Insa am o alta intrebare/problema, poate s-a mai lovit cineva de asta. Mobra are 27000km iar sambata in timpul unei revizii am observat niste crapaturi la airbox, mai precis la imbinarea dintre airbox si tuburile de cauciuc ce duc la carburatoare. Crapaturile sunt evidente la tuburile aferente carburatoarelor 1 si 4 desi s-ar putea si celelalte sa fie la fel. Ce este ciudat e ca arata ca si cum ar fi fost lipite cu superglue dar aproape sigur nu a umblat niciunul din proprietarii anteriori acolo. Intrebarea mea este: cum arata airbox-urile voastre? Au acele urme de lipituri sau a mai auzit cineva de problema asta? Am atasat o poza reprezentativa, e luata de pe blogul cuiva cu aceeasi problema, pe aceeasi mobra - tip care deocamdata nu mi-a raspuns la mesaje. Editat Mai 11, 2011 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 @stokerel,tuburile de cauciuc sunt tinute fix pe pozitie in interiorul airbox-ului - tuburile au o margine mai lata care se sprijina pe un canal parca sau ceva de genul. Lipitura pe care o vezi tu ar fi trebuit sa fie doar un etansant caruia i s-a gresit reteta,zic eu. Si la a mea 2007 e exact la fel. E urat,insa nu dauneaza functionarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 andu_wasup, merci de raspuns. Intr-adevar cand am bagat mana prin airbox si mie mi s-a parut ca acele tuburi patrund destul de mult in interiorul cutiei. In plus nici nu era mizerie pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Referitor la consum eu scot 6.5/100km in Bucuresti, mers la serviciu in rush hour, iar in afara cam 5.5 am avut media ultima oara, calculata pe 1200km, viteza maxima undeva la 160kph si medie la 90. Modelul este cbf600sa 2005. Insa am o alta intrebare/problema, poate s-a mai lovit cineva de asta. Mobra are 27000km iar sambata in timpul unei revizii am observat niste crapaturi la airbox, mai precis la imbinarea dintre airbox si tuburile de cauciuc ce duc la carburatoare. Crapaturile sunt evidente la tuburile aferente carburatoarelor 1 si 4 desi s-ar putea si celelalte sa fie la fel. Ce este ciudat e ca arata ca si cum ar fi fost lipite cu superglue dar aproape sigur nu a umblat niciunul din proprietarii anteriori acolo. Intrebarea mea este: cum arata airbox-urile voastre? Au acele urme de lipituri sau a mai auzit cineva de problema asta? Am atasat o poza reprezentativa, e luata de pe blogul cuiva cu aceeasi problema, pe aceeasi mobra - tip care deocamdata nu mi-a raspuns la mesaje. Exact asa arata si a mea. Or fi fratiori Asa, ce vroiam sa intreb, a pus cineva Pirelli Strada si daca da, cum sunt? Anul trecut am pus Michelin Pilot Road cu care am facut cam 20k si probabil ca ar mai merge dar plec intr-o tura mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Salut posesori de CBF. Am avut aceasta motocicleta 2 ani, a fost prima, foarte multumit. Schimband parbrizul cu un MRA mi-a ramas cel original, asadar, daca-l vrea cineva sa dea de veste pe PM. Voie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Am citit pe-aici ca nu mai exista service-ul Honda - Intermotorcycle. Exista, dar s-a mutat inapoi pe Bd. Timisoara si nu le merge pagina de web, dar au telefon: 021 4550370 sau 0214550371. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Am citit pe-aici ca nu mai exista service-ul Honda - Intermotorcycle. Exista, dar s-a mutat inapoi pe Bd. Timisoara si nu le merge pagina de web, dar au telefon: 021 4550370 sau 0214550371. Eu stiam ca nu mai au service autorizat HONDA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Asa o fi, dar scrie Honda peste tot, vand echipament Honda, au manualele de service si, daca pana acum poti spune ca le-au procurat de undeva, au acces la sistemul de comenzi de piese de origine de la Honda si pot verifica inclusiv stocurile in depozite, ca tocmai mi-au comandat 2 piese maruntele (un arc si o garnitura). In sfarsit, din partea mea au tot ce le trebuie ca sa imi duc linistit motocicleta acolo cand am nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Are cineva o oglinda dreapta de vanzare pentru 600S? Am cumparat eu de origine cu tot cu brat la 200 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Discuri de frana a schimbat cineva pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Discuri de frana a schimbat cineva pana acum? Probleme cu frana spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Probleme cu frana spate? Nu, am cam 50k acum si probabil ca spre sfarsitul anului aproape 70k, deci probabil va avea nevoie de discuri, macar spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Am schimbat eu pe fata. De ce? Pe spate nu cred ca o sa schimb vreodata, uzura e minima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 La mine s-a uzat destul de mult discul pe spate si franeaza considerabil mai slab (chiar si cu lichid de frana si placute schimbate). Probabil multumita placutelor de frana Delta Breaking care m-au tinut cam 800 km (?!) si pe care am reusit sa le schimb tocmai cand am remarcat scartaitul de metal pe metal. Fata e ok la 42 k. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.