pNk Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Salut si bine ai venit! Ai grija de ea si o sa aiba si ea grija de tine.PS: Nu baga in seama rautatile gratuite si nefondate ale celor care se zgarie pe ochi in momentul asta multumesc, o sa am grija de ea si stai linistit ca sunt obisnuit cu fel si fel de oameni.nu-mi pasa ce zic altii, important e ca mie sa imi placa si eu sa fiu fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) Cum vi se pare aripa asta? Am achizitionat astea: aripa spate, capac motor (jos), capete ghidon si crashpad-uri. Toate sunt PUIG de foarta buna calitate. Pot fi comandate si direct de pe site-ul Puig. Eu l-am luat de pe www.motorteam.ro anul trecut. In 2011 cred ca or sa fie mai ieftine. Am atasat factura. Acum arata mult mai bine. fact.pdf Editat Decembrie 29, 2010 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Ai putea adauga pentru estetica/utilitate un fender extender in genul click aici Chestia asta mica te scapa de noroiul ala enervant care se fixeaza pe mijlocul radiatorului si de care nu scapi decat foarte greu.Eu am ceva in genul de mai bine de 1 an si sunt multumit de cat de curat e radiatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Buey, care stie ce-i cu CBF-ul ala de la Baba Novac, e un CBF gri metalizat ce sta pe trotuar, nemiscat, de mai bine de doua luni. Acum e si nins si plin de mazga din aia, nu e asigurat de nimic, sta asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 (editat) Ai putea adauga pentru estetica/utilitate un fender extender in genul click aiciChestia asta mica te scapa de noroiul ala enervant care se fixeaza pe mijlocul radiatorului si de care nu scapi decat foarte greu.Eu am ceva in genul de mai bine de 1 an si sunt multumit de cat de curat e radiatorul. Util dar foarte urat! Nu prea i-mi place in poza! Cum este in realitate? Editat Decembrie 30, 2010 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Am specificat ca ''Eu am ceva in genul...'' nu exact ala. Ce am eu e in pozele atasate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Vai dar cat de urata poate fii!!! Ai distrus motocicleta! CBF-ica oricum nu era prea draguta, dar cu alea arata ca o sportiva! Mi se face pariul maciuca doar cand o vad in poze, cred ca daca m-as apropia de ea, as lesina! Vaiiiiii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Vai dar cat de urata poate fii!!! Ai distrus motocicleta! CBF-ica oricum nu era prea draguta, dar cu alea arata ca o sportiva! Mi se face pariul maciuca doar cand o vad in poze, cred ca daca m-as apropia de ea, as lesina! Vaiiiiii!!! Cu cine vorbesti? Mesaj completat Buna ziua, Trebuie neaparat sa-mi cumpar cauciucuri. Ce recomandati si de unde? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moreusd Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Cu cine vorbesti?Mesaj completat Buna ziua, Trebuie neaparat sa-mi cumpar cauciucuri. Ce recomandati si de unde? Multumesc! Uite aici om prevazator: isi ia vara sanie si iarna car. sau ma rog - roti pentru car Cred ca o varianta comoda este sa le comanzi la unul din dealeri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Buna ziua,Trebuie neaparat sa-mi cumpar cauciucuri. Ce recomandati si de unde? Multumesc! Eu am michelin pilot road pe care le consider f bune.Pe viitor o sa iau pilot road 2 care ar trebui sa fie superioare. S-a vorbit in nu stiu ce topic despre anvelope de aici. In colt dreapta sus pt limba romana si moneda euro .Preturi mai bune decat la noi,transport intradevar cel declarat de 6 euro,clientul multumit. Personal nu am comandat inca de la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 (editat) Eu am michelin pilot road pe care le consider f bune.Pe viitor o sa iau pilot road 2 care ar trebui sa fie superioare. S-a vorbit in nu stiu ce topic despre anvelope de aici. In colt dreapta sus pt limba romana si moneda euro .Preturi mai bune decat la noi,transport intradevar cel declarat de 6 euro,clientul multumit. Personal nu am comandat inca de la ei. A aparut Pilot Road 3 . Producatorii declara au o aderenta mai buna pe apa decat modelele anterioare. PR1 mi s-au parut ca se comportau ff bine pe ploaie. Eu mi-am comandat Conti SportAttack. LE: am ajuns la 40 000 km. Mi-au picat senzorul de neutru si releul de incarcare. Not bad but not great either. Editat Ianuarie 26, 2011 de Thrill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 PR2 se incalzesc greu iar pe centru lor aderenta e execrabila, derapezi pe orice maraj rutier sau orice pata de noroi. Degeaba sunt bune pe curbe daca in drum drept au aderenta jenanta. PR2 e bullshit, m-as intoarce fara sa stau pe ganduri la Bridgestone BT57. PS: din 2009 si pana acum nu te-ai decis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 PR2 se incalzesc greu iar pe centru lor aderenta e execrabila, derapezi pe orice maraj rutier sau orice pata de noroi. Degeaba sunt bune pe curbe daca in drum drept au aderenta jenanta. PR2 e bullshit, m-as intoarce fara sa stau pe ganduri la Bridgestone BT57. PS: din 2009 si pana acum nu te-ai decis? Derapezi cu orice cauciuc pe un marcaj rutier (daca e umed) sau pe o pata de noroi daca tragi cu pofta de acceleratie. Vrei aderenta foarte buna, nu te astepta sa te tina cauciucul mai mult de 10 000 km. Vrei sa te tina cauciucul 20 000 +, nu te astepta sa ai super aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Nu, cu PR2 derapez pe marcaje uscate, fara sa accelerez, e suficient sa fiu putin inclinat (trecerile de pietoni dupa curbe sau la iesirea din giratorii). Cu Bridgestone BT57 n-am patit niciodata asa ceva desi aveau > 40.000Km. Stiu cel putin inca o persoana care se vaita de problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata1402 Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Vad ca nu sunt prea multe informatii despre CBF600S. Ii rog pe cei care poseda un astfel de motor, sa dea niste informatii generale despre acesta. Cum e la condus, daca are ceva probleme specifice sau lucruri care deranjeaza. Imi place tare mult modelul si as vrea sa-mi iau unul, insa inca nu-l au in showroom. Abia peste doua saptamini vine. Va multumesc. Salutare la toata lumea. Detin o CBF600 cu ABS din 2007 si a aparut o singura problema. La iesirea din iarna trecuta au aparut ceva intreruperi (scaderi) de turatie. Cei de la service spun ca am alimentat benzina cu apa si ca nu exista solutie s-o elimine.Poate are cineva vreun sfat. In rest moto e OK!!! Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Nu, cu PR2 derapez pe marcaje uscate, fara sa accelerez, e suficient sa fiu putin inclinat (trecerile de pietoni dupa curbe sau la iesirea din giratorii). Cu Bridgestone BT57 n-am patit niciodata asa ceva desi aveau > 40.000Km. Stiu cel putin inca o persoana care se vaita de problema asta. Ce fel de cauciucuri sunt astea de te-au tinut 40k? Sunt uimit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Ce fel de cauciucuri sunt astea de te-au tinut 40k? Sunt uimit Bridgestone BT57. Dar dupa 40.000 Km erau opinca pe partea stanga deja. Cred ca adancimea minima legala a profilului a fost depasita dupa 35.000Km. Rezistenta cauciucurilor variaza enorm in functie de asfalt, de stilul de pilotat, de temperaturile la care mergi cu ele, etc. Asa ca o variatie de la 15.000 la 30.000 Km nu ma mai mira. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Eu stiam ca cauciucurile (cacofonie voita) se schimba pe la 10000 km sau 2 ani. Cu ale mele am 9000 km si doresc sa le schimb deorece a inceput sa vobleze cu ghidonul liber si m-am gandit ca sunt mai ieftine iarna. Dar doresc cu DOT de 2011. Deci pana la urma ce ma sfatuiti si de unde sa cumpar? Prietenii mei din Arad si Ungaria recomanda la unison pentru CBF600 Pilot Road 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Eu stiam ca cauciucurile (cacofonie voita) se schimba pe la 10000 km sau 2 ani. Unii stie ca se face revizii la 3.000-6000 Km si-si schimba uleiul si filtrele de 2-3 ori pe an la reprezentanta, altii schimba anvelopele dupa fiecare cursa in parcarea la Ikea, intre ei. Fiecare cu piticii lui pe creier. Aia cu IQ supraunitar si oleaca informati, schimba anvelopele cand adancimea profilului scade sub limita legala sau daca s-au copt (dupa 4-5 ani vechime). Dar, fiecare cu piticii lui... Cu ale mele am 9000 km si doresc sa le schimb deorece a inceput sa vobleze cu ghidonul liber si m-am gandit ca sunt mai ieftine iarna. Si nu ti-a trecut prin minte sa re-echilibrezi janta? Sau ca voblajul e de la altceva, gen rulmentii de jug? Dar doresc cu DOT de 2011. Ntz, e posibil sa fie deja vechi de trei saptamani... iti recomand sa cauti pe 2 Ianuarie 2012, anvelope DOT 2012, atunci sigur sunt proaspete si bune. Ca alea mai vechi de o luna aluneca ca (cacofonia e in mintea cititorului) dracu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Eu stiam ca cauciucurile (cacofonie voita) se schimba pe la 10000 km sau 2 ani. Unii stie ca se face revizii la 3.000-6000 Km si-si schimba uleiul si filtrele de 2-3 ori pe an la reprezentanta, altii schimba anvelopele dupa fiecare cursa in parcarea la Ikea, intre ei. Fiecare cu piticii lui pe creier. Aia cu IQ supraunitar si oleaca informati, schimba anvelopele cand adancimea profilului scade sub limita legala sau daca s-au copt (dupa 4-5 ani vechime). Dar, fiecare cu piticii lui... Cu ale mele am 9000 km si doresc sa le schimb deorece a inceput sa vobleze cu ghidonul liber si m-am gandit ca sunt mai ieftine iarna. Si nu ti-a trecut prin minte sa re-echilibrezi janta? Sau ca voblajul e de la altceva, gen rulmentii de jug? Dar doresc cu DOT de 2011. Ntz, e posibil sa fie deja vechi de trei saptamani... iti recomand sa cauti pe 2 Ianuarie 2012, anvelope DOT 2012, atunci sigur sunt proaspete si bune. Ca alea mai vechi de o luna aluneca ca (cacofonia e in mintea cititorului) dracu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Eu stiam ca cauciucurile (cacofonie voita) se schimba pe la 10000 km sau 2 ani. Unii stie ca se face revizii la 3.000-6000 Km si-si schimba uleiul si filtrele de 2-3 ori pe an la reprezentanta, altii schimba anvelopele dupa fiecare cursa in parcarea la Ikea, intre ei. Fiecare cu piticii lui pe creier. Aia cu IQ supraunitar si oleaca informati, schimba anvelopele cand adancimea profilului scade sub limita legala sau daca s-au copt (dupa 4-5 ani vechime). Dar, fiecare cu piticii lui... Cu ale mele am 9000 km si doresc sa le schimb deorece a inceput sa vobleze cu ghidonul liber si m-am gandit ca sunt mai ieftine iarna. Si nu ti-a trecut prin minte sa re-echilibrezi janta? Sau ca voblajul e de la altceva, gen rulmentii de jug? Dar doresc cu DOT de 2011. Ntz, e posibil sa fie deja vechi de trei saptamani... iti recomand sa cauti pe 2 Ianuarie 2012, anvelope DOT 2012, atunci sigur sunt proaspete si bune. Ca alea mai vechi de o luna aluneca ca (cacofonia e in mintea cititorului) dracu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Eu stiam ca cauciucurile (cacofonie voita) se schimba pe la 10000 km sau 2 ani. Unii stie ca se face revizii la 3.000-6000 Km si-si schimba uleiul si filtrele de 2-3 ori pe an la reprezentanta, altii schimba anvelopele dupa fiecare cursa in parcarea la Ikea, intre ei. Fiecare cu piticii lui pe creier. Aia cu IQ supraunitar si oleaca informati, schimba anvelopele cand adancimea profilului scade sub limita legala sau daca s-au copt (dupa 4-5 ani vechime). Dar, fiecare cu piticii lui... Cu ale mele am 9000 km si doresc sa le schimb deorece a inceput sa vobleze cu ghidonul liber si m-am gandit ca sunt mai ieftine iarna. Si nu ti-a trecut prin minte sa re-echilibrezi janta? Sau ca voblajul e de la altceva, gen rulmentii de jug? Dar doresc cu DOT de 2011. Ntz, e posibil sa fie deja vechi de trei saptamani... iti recomand sa cauti pe 2 Ianuarie 2012, anvelope DOT 2012, atunci sigur sunt proaspete si bune. Ca alea mai vechi de o luna aluneca ca (cacofonia e in mintea cititorului) dracu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Eu stiam ca cauciucurile (cacofonie voita) se schimba pe la 10000 km sau 2 ani. Unii stie ca se face revizii la 3.000-6000 Km si-si schimba uleiul si filtrele de 2-3 ori pe an la reprezentanta, altii schimba anvelopele dupa fiecare cursa in parcarea la Ikea, intre ei. Fiecare cu piticii lui pe creier. Aia cu IQ supraunitar si oleaca informati, schimba anvelopele cand adancimea profilului scade sub limita legala sau daca s-au copt (dupa 4-5 ani vechime). Dar, fiecare cu piticii lui... Cu ale mele am 9000 km si doresc sa le schimb deorece a inceput sa vobleze cu ghidonul liber si m-am gandit ca sunt mai ieftine iarna. Si nu ti-a trecut prin minte sa re-echilibrezi janta? Sau ca voblajul e de la altceva, gen rulmentii de jug? Dar doresc cu DOT de 2011. Ntz, e posibil sa fie deja vechi de trei saptamani... iti recomand sa cauti pe 2 Ianuarie 2012, anvelope DOT 2012, atunci sigur sunt proaspete si bune. Ca alea mai vechi de o luna aluneca ca (cacofonia e in mintea cititorului) dracu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Eu stiam ca cauciucurile (cacofonie voita) se schimba pe la 10000 km sau 2 ani. Unii stie ca se face revizii la 3.000-6000 Km si-si schimba uleiul si filtrele de 2-3 ori pe an la reprezentanta, altii schimba anvelopele dupa fiecare cursa in parcarea la Ikea, intre ei. Fiecare cu piticii lui pe creier. Aia cu IQ supraunitar si oleaca informati, schimba anvelopele cand adancimea profilului scade sub limita legala sau daca s-au copt (dupa 4-5 ani vechime). Dar, fiecare cu piticii lui... Cu ale mele am 9000 km si doresc sa le schimb deorece a inceput sa vobleze cu ghidonul liber si m-am gandit ca sunt mai ieftine iarna. Si nu ti-a trecut prin minte sa re-echilibrezi janta? Sau ca voblajul e de la altceva, gen rulmentii de jug? Dar doresc cu DOT de 2011. Ntz, e posibil sa fie deja vechi de trei saptamani... iti recomand sa cauti pe 2 Ianuarie 2012, anvelope DOT 2012, atunci sigur sunt proaspete si bune. Ca alea mai vechi de o luna aluneca ca (cacofonia e in mintea cititorului) dracu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Eu stiam ca cauciucurile (cacofonie voita) se schimba pe la 10000 km sau 2 ani. Unii stie ca se face revizii la 3.000-6000 Km si-si schimba uleiul si filtrele de 2-3 ori pe an la reprezentanta, altii schimba anvelopele dupa fiecare cursa in parcarea la Ikea, intre ei. Fiecare cu piticii lui pe creier. Aia cu IQ supraunitar si oleaca informati, schimba anvelopele cand adancimea profilului scade sub limita legala sau daca s-au copt (dupa 4-5 ani vechime). Dar, fiecare cu piticii lui... Cu ale mele am 9000 km si doresc sa le schimb deorece a inceput sa vobleze cu ghidonul liber si m-am gandit ca sunt mai ieftine iarna. Si nu ti-a trecut prin minte sa re-echilibrezi janta? Sau ca voblajul e de la altceva, gen rulmentii de jug? Dar doresc cu DOT de 2011. Ntz, e posibil sa fie deja vechi de trei saptamani... iti recomand sa cauti pe 2 Ianuarie 2012, anvelope DOT 2012, atunci sigur sunt proaspete si bune. Ca alea mai vechi de o luna aluneca ca (cacofonia e in mintea cititorului) dracu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.