Sari la conținut

Postări Recomandate

Asa e cu orice capra, cu talpile amandoua jos nu ai cum sa stai, o sa te obisnuiesti, o sa vezi.

e drept, m-am urcat io vineri p-un hornet... nu stateam cu talpile pe pamant, ci aproape cu genunchii... hihihi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si in mers stateai cu genunchii pe scaritele din fata si varfurile pe cele din spate, si schimbai vitezele cu cotul. :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vorba de pozitie sau animal, cu ce te obisnuiesti, ca nu inteleg :rock:

E vorba de Vaca sau Capra, dupa preferinte. Intelegi ce vrei.

By za way, e buna casca aia? Ca nu mi-ai zis nimic. (oricum, retur nu se accepta. :P )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de Vaca sau Capra, dupa preferinte. Intelegi ce vrei.

By za way, e buna casca aia? Ca nu mi-ai zis nimic. (oricum, retur nu se accepta. :P )

da este foarte buna, ieri a fost testata la drum in urmatoarele conditii : soare temperatura peste 30, viteza cam 120 km/h, apoi vant din toate directiile, ploaie, praf, vant puternic de misca si mobra in mers, ploaie, ploaie, ce mai am prins furtuna la intoarcere spre casa si nu am avut nici o plangere, satisfactie garantata :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt sfaturi !

 

Asa ma gandeam si eu , ca e mai bine sa ma invat cu ea mai inalta inca de la inceput. Dar avand in vedere ca de abia reusesc sa-i tin toata greutatea pe un varf de picior stand pe loc, o sa o las totusi mai jos ... macar pentru inceput .

 

Am gasit si un service de moto prin zona la care mi-au zis ca ma asteapta sa vin si ma ajuta sa o mai cobor si din amortizor spate si din furca. Sper sa ating pamantul cu cat mai mult din suprafata talpii dupa reglaje , macar cu un picior.

 

In rest , azi mi-am luat si numerele si de abia astept sa o scot la plimbare ... vineri, ca atunci ma intorc de la buc de la serviciu.

Pana atunci sta cuminte acasa.

 

Inca ceva ... pe plasticul din spatele motocicletei sunt 2 shuruburi. Presupun ca exista un cadru special in care se baga placutza de inmatriculare si care se prinde cu cele doua suruburi din spate. De unde pot sa cumpar si eu un astfel de cadru ?

Sau dau 2 gauri in placutza de inmatriculare ca sa o prind direct de cele 2 suruburi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat un search rapid pe forum si mi-am raspuns singur la intrebare. Se gasesc pe la showroomuri de moto si la Selgros .

 

Merci oricum!

cu 2 gauri in placuta e mai sigur ca nu o pierzi + mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ma, dar clisura dunarii, pot sa o fac cu masina? ca in weekedul 20-21 iunie trebuie sa ies cu familia si nu am nici o idee...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, dar clisura dunarii, pot sa o fac cu masina? ca in weekedul 20-21 iunie trebuie sa ies cu familia si nu am nici o idee...

Poti da , noi luni o sa merem pe acolo ! Ca Duminica seara dupa plan innoptam pe Valea Cernei ! Si Luni dimineata o taiem spre Baile Herculane , si de acolo spre dunare pana la Molodova 9 ... de aici catre casa spre Arad !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti da , noi luni o sa merem pe acolo ! Ca Duminica seara dupa plan innoptam pe Valea Cernei ! Si Luni dimineata o taiem spre Baile Herculane , si de acolo spre dunare pana la Molodova 9 ... de aici catre casa spre Arad !

 

mulțumesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, dar clisura dunarii, pot sa o fac cu masina? ca in weekedul 20-21 iunie trebuie sa ies cu familia si nu am nici o idee...

 

 

:D

 

Drum lung te asteapta..... dar daca mergi incearca ciorba de peste ..... pe la Coronini ai un han pe dreapta sau mai jos langa Bazias mai este un han chiar pe malul Dunarii.Pe incercate!!!!!!

 

have fun,

 

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

WE asta m-am urcat si eu prima data pe Transalpul meu de 650 si am si facut vreo 350 de km :

Vineri Targoviste - Pucioasa ,

Sambata Targoviste - Campul Lung (pana la Mausoleumul mai exact),

Duminica Targoviste - Sinaia

si restul prin oras si poligon.

 

E mult de inceput ? Trebuia sa o las mai moale cu plecatul departe ?

Ideea e ca nici n-am simtit distantele . Este o motocicleta care cere drum intins, sa o duce departe, chiar si daca mergi cu viteza mica si drumul e prost. De fiecare data cand ajungeam acasa , imi venea sa plec iar... oriunde vedeam cu ochii , numai sa fie drum intins. Si cu toate ca am inceput de cateva zile , iti da o siguranta si un confort incredibil. Cateodata mi-e frica sa nu am prea multa incredere in ea. Se descurca si prin oras , nimic de zis. Dar parca iti shopteste usor in ureche: :"Du-ma afara" :P

 

O alta treaba faina: salutul intre motociclisti ... Super tare!!! Cand m-am intalnit prima data cu un motociclist venind pe sens opus imi venea sa-l salut dar mi-a fost rusine sa ma bag aiurea in seama . Apoi am vazut ca face cu mana ... si am facut si eu . Chiar te incurajeaza gesturi de genul asta. Apoi m-am salutat cu toti motociclistii cu care m-am intalnit... Daca s-a intamplat sa nu va salut, va rog sa ma scuzati , dar poate eram cu mana pe ambreiaj , si mi-a fost frica sa nu ma incurc in comenzi si sa fac vreo prostie, Asa-i la inceput.

 

By the way, o gramada de Transalpuri am vazut Duminica pe Targoviste-Sinaia ...

 

Incidente n-am prea avut, decat cand am iesit putin pe marginea drumului intr-o curba foarte stransa la stanga. N-am apreciat bine centrul curbei si m-a prins aplecat pe iesire. Dar m-am ridicat repede sa pot frana , am patinat putin la franare si m-am oprit bine pana la urma. Era bun un ABS ce-i drept.

Si inca un incident asemanator , urmatoarea zi , pe serpentine , insa intr-o curba la dreapta de data asta. La fel m-am dus mai larg pe iesire dar nu depaseam linia de centru. Numai ca era sa intre o masina in mine care tocmai taia curba :D . Cand am vazut ca tot taie curba si nu se mai opreste , am oprit acceleratia , m-am lasat si mai jos si apoi am accelerat iar . Am taiat-o mai din scurt si a iesit belea... Eu nu prea m-am speriat , dar aia din masina se uitau cam albiti la mine.

 

Cam astea-s primele impresii...

Incerc sa ma departez din ce in ce mai mult de casa, cu cat mai multa siguranta de sine pana imi ating targetul : Transfagarashanul si daca mai am timp anul asta, si am si cu cine .. Transalpina. Dar ramane de vaut. Deocamdata o mai frec prin imprejurimi.

 

In alta ordine de idei, spuneti-mi si mie va rog frumos la ce turatie e bine sa trec in viteza superioara si la ce turatie in viteza inferioara la Transalpul asta de 650.

Eu o am de putin timp si este si prima motocicleta si nu stiu in ce regim trebuie sa lucreze. Cat m-am plimbat weekendul asta , sub 3000 de ture schimbam in inferioara si la 4500 5000 schimbam in superioara. Si l-am tinut in regim de mers cand in 3000 , cand in 3500 cand in 4000 .... Asta ca sa vad cum lucreaza , ca nu aveam pe cine sa intreb. Va rog nu faceti mishto de mine :baubau: , dar asa e la inceput.

 

O alta problema, cand accelerez mai din scurt, are un mic moment de intarziere in raspuns de cateva fractiuni de secunda , apoi ma smuceste usor de parca loveste in angrenaj (mai departe trage liniar daca tin acceleratia la acelasi nivel). Sa inteleg ca e cam dus kitul de ambreiaj sau este ceva normal la Transalp cand este accelerat din scurt , si drept consecinta sa-l accelerez mai finutz ?

Ar mai fi cate o ticaiala pe ici pe colo si alte chestii dar astea le lamuresc la un mecanic de moto cand oi avea timp sa ma duc (sinconizari , verificat filtre si alte prostii)... N-are rost sa va mai bat la cap ca si asa nu ma oricep sa le repar singur deocamdata.

 

Hai bafta ca v-am plictisit destul. Si aveti grija de voi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba la 4000 si mai sus si mai jos, cum crezi tu mai bine si cum e situatia in trafic.

 

Smuceala e normala, e vorba de carburile vacuumatice, dureaza o fractiune de secunda uneori de cand se deschid clapitele si pana se ridica membranele... Ar fi buna o verificare de carburi, dar nu neaparat.

Ambreiajul nu se strica asa usor la TA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

WE asta m-am urcat si eu prima data pe Transalpul meu de 650 si am si facut vreo 350 de km :

Vineri Targoviste - Pucioasa ,

Sambata Targoviste - Campul Lung (pana la Mausoleumul mai exact),

Duminica Targoviste - Sinaia

si restul prin oras si poligon.

 

Salutare!

 

Bine ai venit printre noi!

 

Cand mai pleci si ai nevoie de camarazi de drum posteaza. Eu am fost pe 06.06 la Giurgiu cu Cristi, iar acolo ne-am intalnit cu Vlad si Marius.

 

Sunt tot incepator...so... nu te pot ajuta prea tare.

 

P.S.: Numele meu este Marian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Belbody - merci pentru informatii. Ma gandeam eu ca e ceva cu 4000 , dar totusi mi-era frica sa nu prajesc ceva. Si stiu ca si daca mergi cu ea subturata mult iar nu e bine.

 

 

 

 

@ Jack21 - Imi pare bine de cunostinta. Pe mine ma cheama Mihai.

Cu mersul pe strada le am cat de cat , am B-ul de cativa ani. Si cu motocicleta m-am tinut bine dupa alte masini acum prima data cand am mers. Dar ma intreb cat de bine as putea sa ma tin dupa voi, sa nu cumva sa fiu o povara , acum ca incepator.

Daca e o sa merg rasfirat , sa nu ma hazardez in depasiri doar ca sa va ajung, si sa stabilim opriri intermediare cred ca ar fi ok.

 

Uite de exemplu eu am vrut sa ajung WE asta la Pestera Dambovicioara in Arges langa Rucar. M-am oprit in schimb la Mausoleum pentru ca n-am mai vrut sa fortez ca incepator. Daca va intereseaza sa mergem in Cheile Dambovicioarei , va hotarati cand vreti sa mergeti si ma anuntati cu un post. Eu tot citesc topicul asta. Dar weekend sa fie , ca in timpul saptamanii eu lucrez din pacate.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

E mult de inceput ? Trebuia sa o las mai moale cu plecatul departe ?

 

O alta treaba faina: salutul intre motociclisti ... Super tare!!! Cand m-am intalnit prima data cu un motociclist venind pe sens opus imi venea sa-l salut dar mi-a fost rusine sa ma bag aiurea in seama.

 

Si inca un incident asemanator , urmatoarea zi , pe serpentine , insa intr-o curba la dreapta de data asta. La fel m-am dus mai larg pe iesire dar nu depaseam linia de centru. Numai ca era sa intre o masina in mine care tocmai taia curba . Cand am vazut ca tot taie curba si nu se mai opreste , am oprit acceleratia , m-am lasat si mai jos si apoi am accelerat iar . Am taiat-o mai din scurt si a iesit belea... Eu nu prea m-am speriat , dar aia din masina se uitau cam albiti la mine.

 

In alta ordine de idei, spuneti-mi si mie va rog frumos la ce turatie e bine sa trec in viteza superioara si la ce turatie in viteza inferioara la Transalpul asta de 650.

Eu o am de putin timp si este si prima motocicleta si nu stiu in ce regim trebuie sa lucreze. Cat m-am plimbat weekendul asta , sub 3000 de ture schimbam in inferioara si la 4500 5000 schimbam in superioara. Si l-am tinut in regim de mers cand in 3000 , cand in 3500 cand in 4000 .... Asta ca sa vad cum lucreaza , ca nu aveam pe cine sa intreb. Va rog nu faceti mishto de mine , dar asa e la inceput.

 

 

 

 

Nu trebuie sa o lasi mai moale. Experienta se castiga mergand. Fa in asa fel incat sa-ti pastrezi resurse fizice si pentru intoarcere daca faci drumuri de o zi. Este ca atunci cand pleci inot in larg. Stiu ca poate exagerez, dar pentru un incepator este important sa-si cunoasca limitele. Cand te urci pe motor nu ai voie sa fii obosit. Nu mai zic de mahmureala :P

 

 

Saluta chiar daca nu ti se raspunde. Poate in momentul respectiv, colegul motociclist este concentrat la drum sau la o viitoare manevra si chiar nu poate sa-ti raspunda. Am mai scris, salutul motociclistilor mi-a dat foarte multa incredere si curaj la prima iesire in trafic.

 

 

MARE GRIJA! Primele iesiri sunt pline de surprize neplacute. In oras mai e cum mai e, mergi totusi cu viteza mai mica. Dar in afara totul se intampla extrem de rapid pentru ca si viteza de deplasare creste. Eu am dat intr-un Audi la prima iesire in afara. Norocul meu a fost ca am reusit o frana de urgenta nu stiu cum, si astfel l-am pupat in fund pe conservar cand mai aveam vreo 5-10 Km/ora. Suficient cat sa scap vaca pe jos. Bine ca suntem bine cu totii.

 

 

Incearca sa te iei dupa cum "striga" motorul. Eu schimb la 4000 cand merg mai relaxat si am drum drept. Nu-mi place sa-l tin ambalat degeaba daca mai am 2-3 viteze la dispozitie. Dar cand vreau sa ies repede dintre masini sau sa depasesc in scurt, atunci schimb la 6-7000 si in 100m dupa ce mi-am rezolvat problema trec la regim de schimbat normal.

La fel si cu schimbatul in inferioara. Depinde ce vrei. Frana de motor sau abordarea unei pante?

Oricum, welcome in the club! :D

Sper sa ne vedem we. asta la o iesire. Eu sunt disponibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Problema e ca la cei 1,70 metri si 65 de kg ai mei , nu prea ajung cu picioarele pe jos . Ating ori cu varful dreptului ori cu varful stangului. "

 

Cea mai simpla si mai putin costisitoare metoda este sa duci saua la un tapiter sa mai subtieze din burete.

O alta varianta ar fi inlocuirea unei piese de la articulatia amortizorului spate, te poate ajuta Doru1900 care efectuat modificarea cu succes.

Editat de valentin25de
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Momentan sunt posesorului unui suzuki gs 500 dar din diferite motive (pozitie incomoda rau pentru mine si drumurile din romania) as vrea sa il schimb cu o honda transalp . Ma intereseaza cat costa intretinerea unei astfel de moto in linii mari si cat consuma .Mentionez ca nu sunt genul care schimba vitezele in blana si nu merg mai tare de 110 120 km la ora.

Editat de dragos11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...