Sari la conținut

Postări Recomandate

Aaaaa si inca ceva,se poate sa schimb roata de 21 cu una de 19?,ca sa o mai las jos nu de alta.

 

 

Pai ai zis ca e lasat jos la maxim. De ce vrei sa o lasi mai jos?

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaaa si inca ceva,se poate sa schimb roata de 21 cu una de 19?,ca sa o mai las jos nu de alta.

NU.

 

Te sfatuiesc sa citesti acests topic de la un capat la altul, stiu ca e greu dar poti sari peste balacareli si merge mai repede. Ai timp pana iti iei motcicleta. :crack: E povestit despre tot.

 

Pozitia pe ea se poate modifica sesizabil in jos in 3 moduri: (separat sau combinate)

Se slabeste pretensionarea amortizorul spate din reglaje.

Se coboara putin jugul fata - merge pana la 4-5cm - chiar mai mult - ridicand telescoapele in prinderile lor din jug. Este banal de realizat.

Se scobeste saua in zona unde stai cu fundul - se mai scoate din burete.

 

Eu personal nu agreez nici una din ele, si motivul (pentru mine) e unul estetic.

 

O Transalpa lasata jos arata ca o vaca flescaita pe cand una inalta arata ca o capra nervoasa. (parere strict personala)

 

Repet, la inceput pare greu, dar in ceva timp o sa te obisnuiesti si o sa te simti ca te-ai nascut pe ea.

Si eu la inceput am fost speriat de greutatea ei, mi se parea o balena imensa si inalta, dar in timp m-am obisnuit si acum mi se pare o caprita sprintena..

Ai rabdare. Invata-te cu ea dupa ce o sa o cumperi. Nu te apuca de mesterit la ea daca poti sa o tii si de pe varfuri. Nu merita.

Daca nu poti si nu poti, da.. atunci da.

 

@Cstelia, el povestea de cea pe care a probat-o, nu de cea pe care o va cumpara, de fapt nici nu s-a hotarat asupra uneia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate dai de vreo poza a lui maddgog, cu transalpul lasat la maxim in jos. Nu arata tocmai bine si isi pierde foarte mult din stabilitate.

 

Isi pierde din stabilitate daca este lasat mai jos?

Eu credeam ca atunci cand este mai sus centrul de greutate este mai greu de controlat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Isi pierde din stabilitate daca este lasat mai jos?

Eu credeam ca atunci cand este mai sus centrul de greutate este mai greu de controlat.

TransALP-ul ca orice alt motor a fost proiectat intr-un fel , dacă tu te pui să modifici orice chițibuÂş la el, numa de stricat poți Âşi în nici un caz nu îl faci mai bun. Chiar azi am văzut pe Discovery cum se fac motocicletele HONDA , deci nu are rost ... ÎS NEBUNI cu ce precizie lucră Âşi cât de meticulos. AÂşa că orice modificare îi aduci numa în rău poate să fie. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Isi pierde din stabilitate daca este lasat mai jos?

Eu credeam ca atunci cand este mai sus centrul de greutate este mai greu de controlat.

 

Pai este fix invers. Asta e principala diferenta intre sportive si enduroaice.

Daca ai centrul de greutate jos (sportiva) si faci o miscare brusca, imediat ai dat-o pe jos, ca nu o poti corecta.

Daca e mai sus, o poti balansa mai usor. Pe de alta parte, daca o lasi mai jos din suspensie, devine mai rigida, iar pe curbe nu se mai comporta la fel si ai putea sa ai surprize (parerea mea).

 

Am considerat aici o inclinatie de 15 grade in fiecare parte. la aceeasi distanta pe care misti ghidonul stanga-dreapta, centrul de greutate se misca mai mult cu cat e mai sus.

post-43847-1267882975_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi o foarte mare greseala sa schimbi roata fata. Te ajuta sa sari peste gropi, santuri,etc

Roata din spate se tine dupa cea fin fata care a trebut

Incearca sa tetii pe ea, eu am 1,68 cm si cind l-am luat m-am dus pe cinp cu el vreo luna pina am avut curaj de sosea. E demoralizator sa il tii pe virfuri la inceput si e f greu. Daca il inclini mai mult nu poti sa il tii intr-un picior. Eu am schimbat saua, se gaseste sa cumperi pe ebay Low Seat la vreo 80 eur, si te lasa cu 4 cm mai jos, ajungi ceva mai bine.

Am evittat sa il las mai jos pina acum deoarece dupa 1 an am inceput sa am incredere in mine si intr-adevar mi s-a recomandat sa nu il las jos ca i se schimba ciclistica, felul cum ia curbe, etc. La tine cu Low Seat la 1,74 m nu ar tb sa ai deloc pb cu Low Sea

 

Cel mai greu iti va fi daca trebuie sa treci peste busteni, pietre si o sa fie gaura in partea in care vei dori sa te sprijini, au am simtit la Transalpina, dar dupa citeva cazaturi inveti sa o tii in echilibru ca pe masina din ambreiaj

 

Aaaaa si inca ceva,se poate sa schimb roata de 21 cu una de 19?,ca sa o mai las jos nu de alta.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaaa si inca ceva,se poate sa schimb roata de 21 cu una de 19?,ca sa o mai las jos nu de alta.

Problema e simpla:

Vinzi Transalpul si iti cumperi un BMW F650, care are roata de 19 din productie, original

SAU:

Vinzi Transalpul vechi si iti cumperi Transalpul nou, de 2009, care are de asemenea roata de 19 pe fata

Sau:

Daca te consideri tare bun meserias, cauti o roata de 19 si inlocuiesti doar janta (si spitele, desigur), butucul trebuie sa il lasi in pace

 

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acestea fiind spuse.....

 

băi, lăsați gargara Âşi ziceți-mi mie cu ce ajung acasă că ninge cu polonicu Âşi eu sunt cu mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

băi, lăsați gargara Âşi ziceți-mi mie cu ce ajung acasă că ninge cu polonicu Âşi eu sunt cu mobra...

 

Pai ia-l pe edisone si uniti-va transalpurile cu niste bare metalice... :)

Asa ajungeti acasa... macar la unul din voi :lol:

 

(solutie valabila daca inca nu ai plecat de la munca :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabililor, imi cer scuze ca va invadez topicul, dar:

As vrea sa-mi schimb motorul (suzuki gsx-r 600 din 2002), care este intr-o stare impecabila (detalii la cerere), cu un Transalp de dupa 2000.

Nu vreau sa-l vand pt ca am investit mult in el si pierd la vanzare, de aceea ma intereseaza doar schimbul.

Daca stiti pe cineva dispus....

Multam fain :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabililor, imi cer scuze ca va invadez topicul, dar:

As vrea sa-mi schimb motorul (suzuki gsx-r 600 din 2002), care este intr-o stare impecabila (detalii la cerere), cu un Transalp de dupa 2000.

Nu vreau sa-l vand pt ca am investit mult in el si pierd la vanzare, de aceea ma intereseaza doar schimbul.

Daca stiti pe cineva dispus....

Multam fain :)

 

Inca un clujan dornic de "transalpit".

Intre timp eu am reusit sa imi vand Dominatorul, contul pe Transalp.ro s-a activat, iar acum sunt in cautarea unui frumos exemplar trecut de anul 2000, cu kilometrii in jur de 20-30 de mii si cat mai multe accesorii.

Sper sa nu ma prinda sezonul fara motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune? Cine? Stii cum il cheama? :P

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, baieti!

 

M-am intalnit azi cu un domn cu un Super Tenere din 1994. Motorul arata f bine, discurile, kitul de lant, carenele sunt foarte bune, are cric central si kit de coborare pt ea(asta venind de la un fost posesor de ST).

Omu vrea sa o dea la schimb cu un transalp din an apropiat(si stare buna) pt ca e prea grea si voluminoasa pt el.

Daca vrea cineva sa o vada, motoreta e in bucuresti.

P.M pt nr de telefon.

 

Bafta mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Ionesi Alexandru.. aka DUCU , membru Bukowina Motor Club

 

am 4 roti.. un GSF 400 Bandit din 1992 pe care l-am condus 2 ani si ink il mai folosesc pentru oras.

 

iar din 26-02-2010 jucaria noua : Honda Transalp @2004 XL650 V.( sa traiasca drumurile din Romania)

 

acum am inceput sa citesc topicul de la inceput... revin cu post cand termin.

 

@ incaltaminte Continental Escape.

 

Toate cele bune.

post-37848-1269262697_thumb.jpg

post-37848-1269262738_thumb.jpg

post-37848-1269262782_thumb.jpg

Editat de alexducu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut domnilor,

 

are / stie cineva de o pereche de carburatoare pentru modelul de 600cmc? Evident in stare cat mai buna de lucru. (perfecte ar fi minunat)

 

Cu multumiri.

 

Stefan 0723 287 411

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut domnilor,

 

are / stie cineva de o pereche de carburatoare pentru modelul de 600cmc? Evident in stare cat mai buna de lucru. (perfecte ar fi minunat)

 

Cu multumiri.

 

Stefan 0723 287 411

 

incearca pe forumul nostru si s-ar putea sa ai mai multe sanse www.transalp.ro/forum

 

(eu am fost surprins ca a mai scris cineva aici :rose: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai scrie lumea ce sa faca... nu uitati ca aici ne-am cunoscut toti. ;)

Set de carburatoare mai apar pe e-bay la nemti, dar sunt scumpicele. Si destul de greu de cumparat de pe e-bay daca nu te pricepi.

 

@Alexducu, bine ai venit in frumoasa noastra comunitate!

Frumoasa gagica ta negresa. :cheers:

Si eu am fost cu un prieten si am cumparat weekendul trecut una identica, neagra, din 2004. Eu am fost tartorul sef la alegerea ei, si "test-rider" si "consigliere", si se pare ca alegerea nu a fost rea, merge frumos bestia neagra. Sper sa te multumeasca pe deplin si sa nu ai probleme cu ea, aceleasi lucruri i le doresc si prietenului meu, care este foarte incantat de ea. (si eu de asemenea, sambata as mai fi mers vreo 100km peste cei 50 cat am facut ca sa i-o aduc acasa ;) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai scrie lumea ce sa faca... nu uitati ca aici ne-am cunoscut toti. ;)

Set de carburatoare mai apar pe e-bay la nemti, dar sunt scumpicele. Si destul de greu de cumparat de pe e-bay daca nu te pricepi.

 

@Alexducu, bine ai venit in frumoasa noastra comunitate!

Frumoasa gagica ta negresa. :cheers:

Si eu am fost cu un prieten si am cumparat weekendul trecut una identica, neagra, din 2004. Eu am fost tartorul sef la alegerea ei, si "test-rider" si "consigliere", si se pare ca alegerea nu a fost rea, merge frumos bestia neagra. Sper sa te multumeasca pe deplin si sa nu ai probleme cu ea, aceleasi lucruri i le doresc si prietenului meu, care este foarte incantat de ea. (si eu de asemenea, sambata as mai fi mers vreo 100km peste cei 50 cat am facut ca sa i-o aduc acasa ;) )

 

Cum ti s-a parut comparativ cu modelul de 600(al tau)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...