Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare, am nevoie de ceva lamuriri:

1. unde pot gasi stickere honda transalp originale...am mea am luat-o de la un tip cu un scris cam grotesc, care nu l-am mai vazut pe alte motoare (vezi poza)

2. de la altii care au mai facut-o...cam pe la cati lei aprox. ar ajunge de vopsit toate carenele

3. se gasesc pe undeva de cumparat carene, alte plasticuri....a mea de ex. are plasticul care e in drept cu saua (adik sub sa) si i s-a rupt alea de prindere si cand ma asez pe sa de la presiune iasa in afara...faze de astea.

4. inainte am mai avut un motor si ala zicea ca de fiecare data sa trag socu la pornirea la rece...faza e ca am incercat si la transalp sa trag socu si apoi sa pornesc dar.....se ineaca.. Daca pornesc fara soc....si il trag dupa asta merge....care e faza?...si cum e coredct?

 

Merci mult si numa bine sa auzim

 

Stima

 

DAN

post-53784-0-93071000-1314205398_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am asejat pe ea si apoi am dat veteza intai cu ambrajul apasat full. S-a opintit si apoi s-a oprit motorul. Mentionez ca socul nu era tras iar la ambraj nu am dat dumu...nu e greseala de incepator.[...]Am incercat aceeasi manevra iar acum a mers dar s-a opintit (a dat sa plece). iar neutru, iar in viteza si tot asa. Ba se oprea ba mergea dar cu miscari bruste (inteleg sa se miste putin dar chiar ma zdruncina).

 

hmm... verifica cablul de ambreiaj, primul lucru care imi vine in minte ca e prea labartat (adica maneta de ambreiaj are prea mult joc) sau partial rupt si nu apuca sa decupleze cum trebuie, chiar daca strangi maneta de tot. Jocul manetei de ambreiaj trebuie (masurat la capatul exterior) sa fie de 10-20mm. Verifica ca ambreiajul opereaza corect asupra clapetei din partea dreapta a motorului (unde se termina cablul).. nu are voie sa agate sau faze de-astea.

 

De asemenea, uleiul...ce stii de el? l-ai schimbat cand ai luat motoreta?

 

Si a mea are un mic zvac cand o bag in treapta 1 cu ambreiajul strans, dar nici pe departe nu pot zice ca ma zdruncina sau da sa se opreasca motorul...

 

3. se gasesc pe undeva de cumparat carene, alte plasticuri....a mea de ex. are plasticul care e in drept cu saua (adik sub sa) si i s-a rupt alea de prindere si cand ma asez pe sa de la presiune iasa in afara...faze de astea.

Doar pentru niste prinderi nu cred ca merita sa iei carene noi, sunt ff scumpe... Mai bine incearca sa repari prinderile cu ABS, nu e mare lucru... vezi informatii mai multe pe topicul dedicat

 

4. inainte am mai avut un motor si ala zicea ca de fiecare data sa trag socu la pornirea la rece...faza e ca am incercat si la transalp sa trag socu si apoi sa pornesc dar.....se ineaca.. Daca pornesc fara soc....si il trag dupa asta merge....care e faza?...si cum e coredct?

 

Fix la fel face si a mea (la rece). De fapt mi se pare greu de pornit... fara sa ma folosesc de gaz chiar foarte greu. Nu stiu daca e normal sa fie asa dar sper sa aflu pana la urma. Cert e ca am vazut alte TA-uri care pornesc muuuuuuuuuuuuuuult mai usor...

Editat de deathu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decupajul ala de scut e pentru Transalp 600 din cate stiu eu... esti sigur ca se potriveste si pe 650?

 

Sincer nu sunt sigur, dar chiar atat de mari sa fie diferentele ?

 

Mihaif2000 : Uite aici o metoda rapida si economa de a acoperi partea inferioara a motorului + filtru ulei : http://mesterila.wordpress.com/2009/09/24/scut-metalic/ .

 

 

LE : In legatura cu pornirea, eu mi-am facut un obicei in a trage socul, apasa butonul si accelera pana la 2000-2500 ture cand a pornit, dupa care-l las in voia sortii.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mihaif2000 : Uite aici o metoda rapida si economa de a acoperi partea inferioara a motorului + filtru ulei : http://mesterila.wordpress.com/2009/09/24/scut-metalic/ .

 

 

Cam la asa ceva ma gande-am si eu. Am vazut postul acela si spre asa ceva cred ca o sa ma indrept. E usor de facut si e exact ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, joi pe seara, care apareti prin voltage, nu s-ar putea intampla sa aveti la voi un cablu de ambreiaj cu tot cu camasa sau macar o camasa de cablu? Ma intereseaza in mod special unul care nu e montat pe motor. Imi trebuie 10 minute ca sa verific lungimea lui comparativ cu cea de dominator :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am nevoie de ceva lamuriri:

1. unde pot gasi stickere honda transalp originale...am mea am luat-o de la un tip cu un scris cam grotesc, care nu l-am mai vazut pe alte motoare (vezi poza)

2. de la altii care au mai facut-o...cam pe la cati lei aprox. ar ajunge de vopsit toate carenele

3. se gasesc pe undeva de cumparat carene, alte plasticuri....a mea de ex. are plasticul care e in drept cu saua (adik sub sa) si i s-a rupt alea de prindere si cand ma asez pe sa de la presiune iasa in afara...faze de astea.

4. inainte am mai avut un motor si ala zicea ca de fiecare data sa trag socu la pornirea la rece...faza e ca am incercat si la transalp sa trag socu si apoi sa pornesc dar.....se ineaca.. Daca pornesc fara soc....si il trag dupa asta merge....care e faza?...si cum e coredct?

 

Merci mult si numa bine sa auzim

 

Stima

 

DAN

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@asoltanei.

1. Vezi poza atasata: e vorba de niste stickere facute de un prieten de-al meu, mi-a dat mai multe acum 3 ani cand am vopsit mobra. Daca mai gasesc cateva pe la munca, te anunt pana diseara si iti dau si tie. Daca nu, macar desenele vectorizate cred ca le pot recupera de la amic, si cu ele te duci la orice magazin de banere si firme luminoase si iti daie ei stickerul in forma data. Cat despre cele originale....intrebi pe la magazinele moto.

2. 200 lei materiale (500gr vopsea+lacul necesar+intaritor+diluant de la magazin specializat in vopsea auto), 200 lei mana de lucru (suflatul cu pistol de vopsit), plus 4-5 ore de munca, sa-mi pregatesc singur carenele (smirgheluitul in sine) ca sa nu mai dau bani si pe aceasta operatie. Mentionez ca nu am bagat apoi carenele la cuptor, si totusi rezista bine dupa 3 ani.

3. Am un prieten care dezmembreaza un TA mai vechi, il intreb de carene. Pe original am vazut un tip care si-a luat o carena frontala (cea cu farul) si a dat 1200 lei pe ea.....deci mai bine nu.

4. Nu tragi socul la pornire decat pe vreme rece, cand nu o ia fara.

 

Confirm, mai am. Am un singur set, descompletat, pe alb, in schimb exista 2 seturi complete pe gri, 2 pe albastru, 2 pe rosu, 2 pe negru.

Mircea, 0722.233.533.

post-14539-0-90421700-1314337742_thumb.jpg

post-14539-0-44330000-1314337754_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@asoltanei.

1. Vezi poza atasata: e vorba de niste stickere facute de un prieten de-al meu, mi-a dat mai multe acum 3 ani cand am vopsit mobra. Daca mai gasesc cateva pe la munca, te anunt pana diseara si iti dau si tie. Daca nu, macar desenele vectorizate cred ca le pot recupera de la amic, si cu ele te duci la orice magazin de banere si firme luminoase si iti daie ei stickerul in forma data. Cat despre cele originale....intrebi pe la magazinele moto.

2. 200 lei materiale (500gr vopsea+lacul necesar+intaritor+diluant de la magazin specializat in vopsea auto), 200 lei mana de lucru (suflatul cu pistol de vopsit), plus 4-5 ore de munca, sa-mi pregatesc singur carenele (smirgheluitul in sine) ca sa nu mai dau bani si pe aceasta operatie. Mentionez ca nu am bagat apoi carenele la cuptor, si totusi rezista bine dupa 3 ani.

3. Am un prieten care dezmembreaza un TA mai vechi, il intreb de carene. Pe original am vazut un tip care si-a luat o carena frontala (cea cu farul) si a dat 1200 lei pe ea.....deci mai bine nu.

4. Nu tragi socul la pornire decat pe vreme rece, cand nu o ia fara.

 

Confirm, mai am. Am un singur set, descompletat, pe alb, in schimb exista 2 seturi complete pe gri, 2 pe albastru, 2 pe rosu, 2 pe negru.

Mircea, 0722.233.533.

 

Merci mult...zi-mi cat ma costa cele pe rosu....a mea e neagra si cred ca e culoarea care contrasteaza cel mai tare.

 

Si multumesc foarte mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic, ca oricum zac pe la mine prin dulap de atata amar de vreme. Da-mi adresa, le pun intr-un plic mai mare si le trimit.

Sa-mi spui daca-ti mai trebuie si vreuna mare, cum am eu pe parbriz, sau doar una mai mica cu scris "HONDA", sau te limitezi doar la cele clasice, de pe lateral.

Daca mai are cineva nevoie de culorile respective, dati un semn.

 

P.S. Albul era culoarea care contrasta cel mai bine, dar acolo am doar 2 buc cu "TRANSALP" si o bucata cu "rally-touring". Daca gasesc si a doua bucata te anunt. Dar asta luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic, ca oricum zac pe la mine prin dulap de atata amar de vreme. Da-mi adresa, le pun intr-un plic mai mare si le trimit.

Sa-mi spui daca-ti mai trebuie si vreuna mare, cum am eu pe parbriz, sau doar una mai mica cu scris "HONDA", sau te limitezi doar la cele clasice, de pe lateral.

Daca mai are cineva nevoie de culorile respective, dati un semn.

 

P.S. Albul era culoarea care contrasta cel mai bine, dar acolo am doar 2 buc cu "TRANSALP" si o bucata cu "rally-touring". Daca gasesc si a doua bucata te anunt. Dar asta luni.

 

Ok....merci mult te rog sa mi le transmiti la servici adresa SC.CON-A SRL, Selimbar, str. M. Viteazul, nr. 2B, jud. Sibiu (ptr. DANIEL ASOLTANEI)

ma interesa albul pentru cele mari dar daca nu e setul complet...as merge pe rosu pentru cele mici.....Daca nu sunt nesimtit mi-ar placea si una din aia mare de parbriz.

 

Stima...iti multumesc foarte mult si te astept pe la Sibiu...la o beeeereeeee :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@asoltanei.

1. Vezi poza atasata: e vorba de niste stickere facute de un prieten de-al meu, mi-a dat mai multe acum 3 ani cand am vopsit mobra. Daca mai gasesc cateva pe la munca, te anunt pana diseara si iti dau si tie. Daca nu, macar desenele vectorizate cred ca le pot recupera de la amic, si cu ele te duci la orice magazin de banere si firme luminoase si iti daie ei stickerul in forma data. Cat despre cele originale....intrebi pe la magazinele moto.

2. 200 lei materiale (500gr vopsea+lacul necesar+intaritor+diluant de la magazin specializat in vopsea auto), 200 lei mana de lucru (suflatul cu pistol de vopsit), plus 4-5 ore de munca, sa-mi pregatesc singur carenele (smirgheluitul in sine) ca sa nu mai dau bani si pe aceasta operatie. Mentionez ca nu am bagat apoi carenele la cuptor, si totusi rezista bine dupa 3 ani.

3. Am un prieten care dezmembreaza un TA mai vechi, il intreb de carene. Pe original am vazut un tip care si-a luat o carena frontala (cea cu farul) si a dat 1200 lei pe ea.....deci mai bine nu.

4. Nu tragi socul la pornire decat pe vreme rece, cand nu o ia fara.

 

Confirm, mai am. Am un singur set, descompletat, pe alb, in schimb exista 2 seturi complete pe gri, 2 pe albastru, 2 pe rosu, 2 pe negru.

Mircea, 0722.233.533.

 

Trimitemi te rog setul complet pe alb si un sicker mic cu Honda pe rosu. Adresa SC. CON-A SRL, Selimbar, str. M. Viteazul, nr. 2B, jud. Sibiu (pentru DANIEL ASOLTANEI) si nu te du la posta cu ele....trimite-le printr-un curier rapid cu plata la destinatie...si asa nu te costa nimic si se deplaseaza ei la tine. Multumesc inca odata si mult noroc in continuare.

DAN

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica iti curge amortizorul spate, nu? Atunci te putem ajuta doar cu ....preturi.

Servisarea amortizorului spate nu poate fi facuta decat in service-uri specializate, nu ai cum sa il desfaci in spatele blocului, ca pe furca fata. Eu iti recomand service-ul lui Adi Raduta: http://www.rams21.ro/service.php

Manopera servisare: 250-350 lei, depinde daca te duci cu amortizorul in mana sau le duci mobra si desfac ei tot.

Ulei amortizor spate: 70-80 lei

Semering praf: cam 10 euro

Semering ulei: cam tot pe acolo.

 

Per total, 100 euro in cel mai bun caz.

 

Totusi, ce i-ai facut de curge? Ca eu nu am mai auzit la TA sa aiba cineva probleme cu amortizorul spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Totusi, ce i-ai facut de curge? Ca eu nu am mai auzit la TA sa aiba cineva probleme cu amortizorul spate.

La modelul nou, adica dupa 2000 e problema frecventa! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu i-am facut nimic.am vazut ca curge.multumesc frumos pentru preturi

Cu ce imi influenteaza starea motocicletei.Adica pot sa ma mai deplasez cu ea pana il repar?

Fratemio umbla asa cu telescopu spate fara ulei de vreo 40.000 km minim :crack: De vreo 3 ani sigur, poate si mai bine. Ideea ii ca se simte putin ca nu-i cum ar trebui, dar te obisnuiesti. El merge fara probleme, cu 2 persoane, bagaje, etc. N-are treaba! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

... plictisitoare ca Transplantul nu este :lol:......

:lol:

Confirm: plictis mare pe transalp, domne, nu tu probleme tehnice majore, nu tu intretinere dificila a mototrului, doar te urci in sea si mergi. Se vede asta si din frecventa redusa a postarii in aceasta sectiune, practic nu mai avem ce sa ne spunem.

BTW: eu, ca sa combat plictisul, mi-am luat acum 1,5 ani si motor de hard-enduro

:rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

BTW: eu, ca sa combat plictisul, mi-am luat acum 1,5 ani si motor de hard-enduro

:rock:

 

Mai bine iti luai pt touring un bicilindru de 610cc si pt hard enduro un monocilindru de 400cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine s-a rupt valva la 0.9 atmosfere, dupa un an de endureala, de-abia cand am ramas fara frana spate si a trebuit sa pun cateva frane serioase doar cu fata, de era sa ajung in cap. In final, am ajuns in cap intr-o curba, din cauza penei de cauciuc :grinbandit:

Exista totusisolutia: rim lock-uri.

 

Ceea ce am descris mai sus nu s-a intamplat pe TA, ci pe Husqvarna, cu cauciucuri de cross. Tu, daca nu iti pui crampoane, nu cred ca poti frana la fel de bine pe off-road, deci nici valve rupte nu o sa ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...