asoltanei Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Salutare, am nevoie de ceva lamuriri: 1. unde pot gasi stickere honda transalp originale...am mea am luat-o de la un tip cu un scris cam grotesc, care nu l-am mai vazut pe alte motoare (vezi poza) 2. de la altii care au mai facut-o...cam pe la cati lei aprox. ar ajunge de vopsit toate carenele 3. se gasesc pe undeva de cumparat carene, alte plasticuri....a mea de ex. are plasticul care e in drept cu saua (adik sub sa) si i s-a rupt alea de prindere si cand ma asez pe sa de la presiune iasa in afara...faze de astea. 4. inainte am mai avut un motor si ala zicea ca de fiecare data sa trag socu la pornirea la rece...faza e ca am incercat si la transalp sa trag socu si apoi sa pornesc dar.....se ineaca.. Daca pornesc fara soc....si il trag dupa asta merge....care e faza?...si cum e coredct? Merci mult si numa bine sa auzim Stima DAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 (editat) M-am asejat pe ea si apoi am dat veteza intai cu ambrajul apasat full. S-a opintit si apoi s-a oprit motorul. Mentionez ca socul nu era tras iar la ambraj nu am dat dumu...nu e greseala de incepator.[...]Am incercat aceeasi manevra iar acum a mers dar s-a opintit (a dat sa plece). iar neutru, iar in viteza si tot asa. Ba se oprea ba mergea dar cu miscari bruste (inteleg sa se miste putin dar chiar ma zdruncina). hmm... verifica cablul de ambreiaj, primul lucru care imi vine in minte ca e prea labartat (adica maneta de ambreiaj are prea mult joc) sau partial rupt si nu apuca sa decupleze cum trebuie, chiar daca strangi maneta de tot. Jocul manetei de ambreiaj trebuie (masurat la capatul exterior) sa fie de 10-20mm. Verifica ca ambreiajul opereaza corect asupra clapetei din partea dreapta a motorului (unde se termina cablul).. nu are voie sa agate sau faze de-astea. De asemenea, uleiul...ce stii de el? l-ai schimbat cand ai luat motoreta? Si a mea are un mic zvac cand o bag in treapta 1 cu ambreiajul strans, dar nici pe departe nu pot zice ca ma zdruncina sau da sa se opreasca motorul... 3. se gasesc pe undeva de cumparat carene, alte plasticuri....a mea de ex. are plasticul care e in drept cu saua (adik sub sa) si i s-a rupt alea de prindere si cand ma asez pe sa de la presiune iasa in afara...faze de astea. Doar pentru niste prinderi nu cred ca merita sa iei carene noi, sunt ff scumpe... Mai bine incearca sa repari prinderile cu ABS, nu e mare lucru... vezi informatii mai multe pe topicul dedicat 4. inainte am mai avut un motor si ala zicea ca de fiecare data sa trag socu la pornirea la rece...faza e ca am incercat si la transalp sa trag socu si apoi sa pornesc dar.....se ineaca.. Daca pornesc fara soc....si il trag dupa asta merge....care e faza?...si cum e coredct? Fix la fel face si a mea (la rece). De fapt mi se pare greu de pornit... fara sa ma folosesc de gaz chiar foarte greu. Nu stiu daca e normal sa fie asa dar sper sa aflu pana la urma. Cert e ca am vazut alte TA-uri care pornesc muuuuuuuuuuuuuuult mai usor... Editat August 24, 2011 de deathu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 (editat) Decupajul ala de scut e pentru Transalp 600 din cate stiu eu... esti sigur ca se potriveste si pe 650? Sincer nu sunt sigur, dar chiar atat de mari sa fie diferentele ? Mihaif2000 : Uite aici o metoda rapida si economa de a acoperi partea inferioara a motorului + filtru ulei : http://mesterila.wordpress.com/2009/09/24/scut-metalic/ . LE : In legatura cu pornirea, eu mi-am facut un obicei in a trage socul, apasa butonul si accelera pana la 2000-2500 ture cand a pornit, dupa care-l las in voia sortii. Editat August 24, 2011 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Mihaif2000 : Uite aici o metoda rapida si economa de a acoperi partea inferioara a motorului + filtru ulei : http://mesterila.wordpress.com/2009/09/24/scut-metalic/ . Cam la asa ceva ma gande-am si eu. Am vazut postul acela si spre asa ceva cred ca o sa ma indrept. E usor de facut si e exact ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Oameni buni, joi pe seara, care apareti prin voltage, nu s-ar putea intampla sa aveti la voi un cablu de ambreiaj cu tot cu camasa sau macar o camasa de cablu? Ma intereseaza in mod special unul care nu e montat pe motor. Imi trebuie 10 minute ca sa verific lungimea lui comparativ cu cea de dominator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 pai si daca il pui pe langa unu care e deja pe mobra ce are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 pai si daca il pui pe langa unu care e deja pe mobra ce are ? O alta lungime. Vreau sa vad daca se pupa la mufe, la prinderi si la lungime. Imi trebe unu mai lung care sa mearga la domi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Salutare, am nevoie de ceva lamuriri: 1. unde pot gasi stickere honda transalp originale...am mea am luat-o de la un tip cu un scris cam grotesc, care nu l-am mai vazut pe alte motoare (vezi poza) 2. de la altii care au mai facut-o...cam pe la cati lei aprox. ar ajunge de vopsit toate carenele 3. se gasesc pe undeva de cumparat carene, alte plasticuri....a mea de ex. are plasticul care e in drept cu saua (adik sub sa) si i s-a rupt alea de prindere si cand ma asez pe sa de la presiune iasa in afara...faze de astea. 4. inainte am mai avut un motor si ala zicea ca de fiecare data sa trag socu la pornirea la rece...faza e ca am incercat si la transalp sa trag socu si apoi sa pornesc dar.....se ineaca.. Daca pornesc fara soc....si il trag dupa asta merge....care e faza?...si cum e coredct? Merci mult si numa bine sa auzim Stima DAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 @asoltanei. 1. Vezi poza atasata: e vorba de niste stickere facute de un prieten de-al meu, mi-a dat mai multe acum 3 ani cand am vopsit mobra. Daca mai gasesc cateva pe la munca, te anunt pana diseara si iti dau si tie. Daca nu, macar desenele vectorizate cred ca le pot recupera de la amic, si cu ele te duci la orice magazin de banere si firme luminoase si iti daie ei stickerul in forma data. Cat despre cele originale....intrebi pe la magazinele moto. 2. 200 lei materiale (500gr vopsea+lacul necesar+intaritor+diluant de la magazin specializat in vopsea auto), 200 lei mana de lucru (suflatul cu pistol de vopsit), plus 4-5 ore de munca, sa-mi pregatesc singur carenele (smirgheluitul in sine) ca sa nu mai dau bani si pe aceasta operatie. Mentionez ca nu am bagat apoi carenele la cuptor, si totusi rezista bine dupa 3 ani. 3. Am un prieten care dezmembreaza un TA mai vechi, il intreb de carene. Pe original am vazut un tip care si-a luat o carena frontala (cea cu farul) si a dat 1200 lei pe ea.....deci mai bine nu. 4. Nu tragi socul la pornire decat pe vreme rece, cand nu o ia fara. Confirm, mai am. Am un singur set, descompletat, pe alb, in schimb exista 2 seturi complete pe gri, 2 pe albastru, 2 pe rosu, 2 pe negru. Mircea, 0722.233.533. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 @asoltanei. 1. Vezi poza atasata: e vorba de niste stickere facute de un prieten de-al meu, mi-a dat mai multe acum 3 ani cand am vopsit mobra. Daca mai gasesc cateva pe la munca, te anunt pana diseara si iti dau si tie. Daca nu, macar desenele vectorizate cred ca le pot recupera de la amic, si cu ele te duci la orice magazin de banere si firme luminoase si iti daie ei stickerul in forma data. Cat despre cele originale....intrebi pe la magazinele moto. 2. 200 lei materiale (500gr vopsea+lacul necesar+intaritor+diluant de la magazin specializat in vopsea auto), 200 lei mana de lucru (suflatul cu pistol de vopsit), plus 4-5 ore de munca, sa-mi pregatesc singur carenele (smirgheluitul in sine) ca sa nu mai dau bani si pe aceasta operatie. Mentionez ca nu am bagat apoi carenele la cuptor, si totusi rezista bine dupa 3 ani. 3. Am un prieten care dezmembreaza un TA mai vechi, il intreb de carene. Pe original am vazut un tip care si-a luat o carena frontala (cea cu farul) si a dat 1200 lei pe ea.....deci mai bine nu. 4. Nu tragi socul la pornire decat pe vreme rece, cand nu o ia fara. Confirm, mai am. Am un singur set, descompletat, pe alb, in schimb exista 2 seturi complete pe gri, 2 pe albastru, 2 pe rosu, 2 pe negru. Mircea, 0722.233.533. Merci mult...zi-mi cat ma costa cele pe rosu....a mea e neagra si cred ca e culoarea care contrasteaza cel mai tare. Si multumesc foarte mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 Nimic, ca oricum zac pe la mine prin dulap de atata amar de vreme. Da-mi adresa, le pun intr-un plic mai mare si le trimit. Sa-mi spui daca-ti mai trebuie si vreuna mare, cum am eu pe parbriz, sau doar una mai mica cu scris "HONDA", sau te limitezi doar la cele clasice, de pe lateral. Daca mai are cineva nevoie de culorile respective, dati un semn. P.S. Albul era culoarea care contrasta cel mai bine, dar acolo am doar 2 buc cu "TRANSALP" si o bucata cu "rally-touring". Daca gasesc si a doua bucata te anunt. Dar asta luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Nimic, ca oricum zac pe la mine prin dulap de atata amar de vreme. Da-mi adresa, le pun intr-un plic mai mare si le trimit. Sa-mi spui daca-ti mai trebuie si vreuna mare, cum am eu pe parbriz, sau doar una mai mica cu scris "HONDA", sau te limitezi doar la cele clasice, de pe lateral. Daca mai are cineva nevoie de culorile respective, dati un semn. P.S. Albul era culoarea care contrasta cel mai bine, dar acolo am doar 2 buc cu "TRANSALP" si o bucata cu "rally-touring". Daca gasesc si a doua bucata te anunt. Dar asta luni. Ok....merci mult te rog sa mi le transmiti la servici adresa SC.CON-A SRL, Selimbar, str. M. Viteazul, nr. 2B, jud. Sibiu (ptr. DANIEL ASOLTANEI) ma interesa albul pentru cele mari dar daca nu e setul complet...as merge pe rosu pentru cele mici.....Daca nu sunt nesimtit mi-ar placea si una din aia mare de parbriz. Stima...iti multumesc foarte mult si te astept pe la Sibiu...la o beeeereeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 pariu ? incercam la vfr-icu tau ? La vfr-ica mea ghidonul nu are nici o legatura cu parbrizul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 @asoltanei. 1. Vezi poza atasata: e vorba de niste stickere facute de un prieten de-al meu, mi-a dat mai multe acum 3 ani cand am vopsit mobra. Daca mai gasesc cateva pe la munca, te anunt pana diseara si iti dau si tie. Daca nu, macar desenele vectorizate cred ca le pot recupera de la amic, si cu ele te duci la orice magazin de banere si firme luminoase si iti daie ei stickerul in forma data. Cat despre cele originale....intrebi pe la magazinele moto. 2. 200 lei materiale (500gr vopsea+lacul necesar+intaritor+diluant de la magazin specializat in vopsea auto), 200 lei mana de lucru (suflatul cu pistol de vopsit), plus 4-5 ore de munca, sa-mi pregatesc singur carenele (smirgheluitul in sine) ca sa nu mai dau bani si pe aceasta operatie. Mentionez ca nu am bagat apoi carenele la cuptor, si totusi rezista bine dupa 3 ani. 3. Am un prieten care dezmembreaza un TA mai vechi, il intreb de carene. Pe original am vazut un tip care si-a luat o carena frontala (cea cu farul) si a dat 1200 lei pe ea.....deci mai bine nu. 4. Nu tragi socul la pornire decat pe vreme rece, cand nu o ia fara. Confirm, mai am. Am un singur set, descompletat, pe alb, in schimb exista 2 seturi complete pe gri, 2 pe albastru, 2 pe rosu, 2 pe negru. Mircea, 0722.233.533. Trimitemi te rog setul complet pe alb si un sicker mic cu Honda pe rosu. Adresa SC. CON-A SRL, Selimbar, str. M. Viteazul, nr. 2B, jud. Sibiu (pentru DANIEL ASOLTANEI) si nu te du la posta cu ele....trimite-le printr-un curier rapid cu plata la destinatie...si asa nu te costa nimic si se deplaseaza ei la tine. Multumesc inca odata si mult noroc in continuare. DAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) ma puteti ajuta si pe mine cu niste detalii.imi curge arcul spate mobra este RD11 din '06 Editat August 31, 2011 de ghostrider000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Adica iti curge amortizorul spate, nu? Atunci te putem ajuta doar cu ....preturi. Servisarea amortizorului spate nu poate fi facuta decat in service-uri specializate, nu ai cum sa il desfaci in spatele blocului, ca pe furca fata. Eu iti recomand service-ul lui Adi Raduta: http://www.rams21.ro/service.php Manopera servisare: 250-350 lei, depinde daca te duci cu amortizorul in mana sau le duci mobra si desfac ei tot. Ulei amortizor spate: 70-80 lei Semering praf: cam 10 euro Semering ulei: cam tot pe acolo. Per total, 100 euro in cel mai bun caz. Totusi, ce i-ai facut de curge? Ca eu nu am mai auzit la TA sa aiba cineva probleme cu amortizorul spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Totusi, ce i-ai facut de curge? Ca eu nu am mai auzit la TA sa aiba cineva probleme cu amortizorul spate. La modelul nou, adica dupa 2000 e problema frecventa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 nu i-am facut nimic.am vazut ca curge.multumesc frumos pentru preturi Cu ce imi influenteaza starea motocicletei.Adica pot sa ma mai deplasez cu ea pana il repar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 nu i-am facut nimic.am vazut ca curge.multumesc frumos pentru preturi Cu ce imi influenteaza starea motocicletei.Adica pot sa ma mai deplasez cu ea pana il repar? Fratemio umbla asa cu telescopu spate fara ulei de vreo 40.000 km minim De vreo 3 ani sigur, poate si mai bine. Ideea ii ca se simte putin ca nu-i cum ar trebui, dar te obisnuiesti. El merge fara probleme, cu 2 persoane, bagaje, etc. N-are treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 ... plictisitoare ca Transplantul nu este ...... Confirm: plictis mare pe transalp, domne, nu tu probleme tehnice majore, nu tu intretinere dificila a mototrului, doar te urci in sea si mergi. Se vede asta si din frecventa redusa a postarii in aceasta sectiune, practic nu mai avem ce sa ne spunem. BTW: eu, ca sa combat plictisul, mi-am luat acum 1,5 ani si motor de hard-enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 BTW: eu, ca sa combat plictisul, mi-am luat acum 1,5 ani si motor de hard-enduro Mai bine iti luai pt touring un bicilindru de 610cc si pt hard enduro un monocilindru de 400cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Eh, ce sa-i faci, astea-s vremurile, sucite, si suciti suntem si noi. Dar culmea-culmilor e ca acest monocilindru de 610 stie sa si sara, ca-l plimb mai mult pe circuite de motocross decat prin paduri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Care este cea mai mica presiune a cauciucurilor cu care se poate rula pe drumuri neasfaltate, fara sa ma trezesc cu valva rupta sau cu o piatra care loveste in marginea jantei si taie camera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 La mine s-a rupt valva la 0.9 atmosfere, dupa un an de endureala, de-abia cand am ramas fara frana spate si a trebuit sa pun cateva frane serioase doar cu fata, de era sa ajung in cap. In final, am ajuns in cap intr-o curba, din cauza penei de cauciuc Exista totusisolutia: rim lock-uri. Ceea ce am descris mai sus nu s-a intamplat pe TA, ci pe Husqvarna, cu cauciucuri de cross. Tu, daca nu iti pui crampoane, nu cred ca poti frana la fel de bine pe off-road, deci nici valve rupte nu o sa ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Daca e cineva interesat de TRANSALPUL MEU... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.