Marius R Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Mie nu mi a pornit nici vara mai deloc nici la TA nici la AT. Schimba termostatul --------------------- In alta ordine de idei a incercat cineva sa monteze amortizor de ceva LC4 pe spate la Transalp. Am vazut ca se poate daca il scurtezi cu vreo 3 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 revin cu informatii legat de schimbarea basculei la transalp cu cea de africana de 650 ...potriveste perfect doar ca trebuie schimbat lantu cu unul cu cu 122 zale bascula fiind mai lunga cu vreo 4 cm , trebuie si etrierul de la africana ,roata poate ramane cea de transalp ca este identica cu cea de africana de 650 ,merge si bascula de africana de 750 doar ca acolo trebuie si roata musai ....avantaje care le vad eu ..inafara ca arata mai bine ,reglajul la lant ii mai usor de facut ,creste cursa la suspensie ,mai usoara bascula de aluminiu si mai rezistenta cu greseoare pe ea ....spor la modificat daca vrea cine mai multe informatii sa imi dea pm si il ajut cu placere rezultatul modif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Salutare, Primavara asta vreau sa-mi servisez furca fata si cu ocazia asta vreau sa-mi instalez arcuri progresive. O singura nelamurie am, catintatea de ulei din furca trebuie sau nu modificata odata cu instalarea arcurilor ? Arcurile progresive sunt cu 5 mm mai lungi decat cele stock. Liviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Cat te-au costat arcurile? » Post actualizat in 26 Feb 2016 13:47 revin cu informatii legat de schimbarea basculei la transalp cu cea de africana de 650 ...potriveste perfect doar ca trebuie schimbat lantu cu unul cu cu 122 zale bascula fiind mai lunga cu vreo 4 cm , trebuie si etrierul de la africana ,roata poate ramane cea de transalp ca este identica cu cea de africana de 650 ,merge si bascula de africana de 750 doar ca acolo trebuie si roata musai ....avantaje care le vad eu ..inafara ca arata mai bine ,reglajul la lant ii mai usor de facut ,creste cursa la suspensie ,mai usoara bascula de aluminiu si mai rezistenta cu greseoare pe ea ....spor la modificat daca vrea cine mai multe informatii sa imi dea pm si il ajut cu placere DSC05667.JPGDSC05668.JPGDSC05669.JPGDSC05670.JPGDSC05671.JPGDSC05672.JPGDSC05673.JPGDSC05674.JPG rezultatul modif 20160206_124652.jpg20160206_124736.jpg Esti tare Mihai. Spune si costurile. Si pune si tu schema electrica de la ungatorul de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 ....avantaje care le vad eu ..inafara ca arata mai bine ,reglajul la lant ii mai usor de facut ,creste cursa la suspensie ,mai usoara bascula de aluminiu si mai rezistenta cu greseoare pe ea .... 1. trebuie ajustata supensia spate pentru a compensa lungimea noii bascule. 2.durata de viata a amortizorul/arcului spate va scadea - prim mutarea axului rotii mai in spate, creste parghia si amplifica forta de apasare pe amortizor/arc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Costurile nu le pot calcula ca tot am desmembrat transalp și africane și de acolo am luat tot ce o trebuit pt modificări ...ungator de lanț îi simplu doar o electrovalva,furtun și un bidon ...a pus un buton pe ghidon și îi dau drumul sa curgă vreo 2 min am calculat și așa se unge tot lanțul (cu ulei de lanț de drujba 11 ron litru) Legat de suspensie ,da îi mai sus un pic dar nu cred ca va scădea viața amortizorul spate din cauza ăsta ,contează mai mult Cum o încarci ,logic ca viața unui amortizor este influetata de multe ,dacă mergi pe offroad seriossa pe asfalt ,grautatea motociclistului,2 pers sau 1 pe motor,bagaje ,dacă o ții acasă iarna în garaj la căldură sau nu ,dacă sta pe cric central și nu stea pe roti și sa tina tensionat arcu. ...După Cum vezi sunt mai multe cauze sa se termine amortizorul spate dar nu îi bai ca este consumabil și îl schimb cu alt când îi gata .......io ca mult am scris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Ce fel de electrovalva ai folosit? » Post actualizat in 26 Feb 2016 16:40Am gasit asa o electrovalva. O fi buna? http://www.ebay.com/itm/12V-DC-small-plastic-Solenoid-Valve-for-Gas-Water-Air-N-C-normally-closed-/221926257892?hash=item33abd5f4e4:g:W6wAAOSwl9BWMeGS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 (editat) Ce fel de electrovalva ai folosit? » Post actualizat in 26 Feb 2016 16:40 Am gasit asa o electrovalva. O fi buna? http://www.ebay.com/itm/12V-DC-small-plastic-Solenoid-Valve-for-Gas-Water-Air-N-C-normally-closed-/221926257892?hash=item33abd5f4e4:g:W6wAAOSwl9BWMeGS da e buna... Editat Februarie 26, 2016 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 PD 10 are un singur ventilator, pe partea dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Da, pe dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Inseamna ca sunt un tampit )))) Mi am luat un ventilator si pentru stanga ))) Benny Hill show.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) Si al tau tot pe dreapta era, sau? Il vinzi, nu-i problema. Editat Februarie 29, 2016 de kalator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Pe dreapta era, dar in urma accidentului, la o privire superficiala, am presupus ca s ar fi smuls cel din stanga » Post actualizat in 29 Feb 2016 20:38 Pe dreapta era, dar in urma accidentului, la o privire superficiala, am presupus ca s ar fi smuls cel din stanga, vazand o asimetrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Aici te lamureste. Este doar pe dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Multumesc! Inseamna ca va fi de vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Poate cineva sa ma ajute la identificarea acestui parbriz? Este 88-93 sau 94-99? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Asa arata unul de PD 10, din 99, asa ca al tau ar fi pentru modelul mai vechi, cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Cred ca prin 95-96 s-a schimbat masca la TA, deci al tau ar fi 88-94. Il dai in pret decent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Da, e clar . E modelul vechi. 180 lei e pretul. Multumesc pentru ajutor la identificare. Editat Martie 1, 2016 de disabled_Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vstef_is Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Da, e modelul vechi, PD06 88 pana in 94. Am gasit ca dimensiuni ca ar trebui sa aiba 36.6 x 50.5 cm http://www.hard-motorcycle-luggage.co.uk/acatalog/givi-d52s-windscreen-xl600-v-transalp-88-d52s-w.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 da, atat are. m-a derutat codul , apare si ca 88 pe net si ca 95. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Ma bate gandul sa schimb termostatul, daca tot e desfacuta motocicleta. De Tico, Matiz sau Spark ? (sau e unul si acelasi cod) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vstef_is Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Aparent e acelasi cod dupa cum mai scrie pe net. Eu am pus de Tico, singurul care era pe stoc la UNIX in acel moment (deh, discount si livrare la botul calului) si anume JAKOPARTS. Arata bine, s-a potrivrit bine, de mers am scris mai devreme cum merge Ce-i drept motorul parca e mai cald, chiar daca acul nu sta la jumatate... Deschide la 82 de grade... Antigel nou de la Norauto si aparent consumul urban a trecut de la 6.85 la 6.15 / 100km... Desigur, poate or mai fi factori... Dar ce e cert e ca termostatul vechi era complet blocat pe deschis. » Post actualizat in 01 Mar 2016 11:56 Va salut! Ma ajuta si pe mine cineva cu dimensiunile joja ulei pt un PD06 1996? Ma intereseaza dimensiunile A,B,C si D. Multumesc anticipat! fc59ae81f3a55da46d65290007b28a05-5947426-235_235.jpg Nu stiu daca a mai masurat cineva, eu n-am gasit.. Iata cum e la mine: A - 78mm B - 58mm (plus 4mm pentru zona fara filet, asa cum trebuie sprijinita) C - 22mm D - 30mm (plus 4mm pentru zona fara filet, asa cum trebuie sprijinita) Sper ca se intelege... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Nu stiu daca a mai masurat cineva, eu n-am gasit.. Iata cum e la mine: A - 78mm B - 58mm (plus 4mm pentru zona fara filet, asa cum trebuie sprijinita) C - 22mm D - 30mm (plus 4mm pentru zona fara filet, asa cum trebuie sprijinita) Sper ca se intelege... Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Ma bate gandul sa schimb termostatul, daca tot e desfacuta motocicleta. De Tico, Matiz sau Spark ? (sau e unul si acelasi cod) ? Musai de tico sa pui. Am incercat cu cel de matiz initial, dar e un pic prea mare, a trebuit sa polizez din el. Cel de tico intra perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.