Sari la conținut

Postări Recomandate

dar voblajul a ramas. Numai de la cauciuc poate fi, profilul de pe el.

 

Sau joc la rulmentii de la jug, sau furca prea moale, sau spite moi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau joc la rulmentii de la jug, sau furca prea moale, sau spite moi

Furca a fost servisata in toamna, la sfarsit de sezon. Voblajul il aveam si inainte de servisare. Mai raman spitele si jugul.

Cum verific jocul la jug?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stie de la ce model de matiz se potriveste termostatul pe transalp?

Sunt 2 feluri de termostat pt. tico/matiz, cel care merge la Transalp e cel mai "scurt", sa zic asa:

 

http://www.epiesa.ro/termostat-daewoo-matiz-klya-0-8/10005/subcat-10195/

 

Se vede in link ca sunt unele mai lungi si unele mai scurte, ceri la piese auto termostat mai scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, si eu m-am pacalit si am luat modelul mai lung. L-am ajustat la polizor :D

Sunt 2 feluri de termostat pt. tico/matiz, cel care merge la Transalp e cel mai "scurt", sa zic asa:

 

http://www.epiesa.ro/termostat-daewoo-matiz-klya-0-8/10005/subcat-10195/

 

Se vede in link ca sunt unele mai lungi si unele mai scurte, ceri la piese auto termostat mai scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca sunt scurte si lungi. Am cumparat de vreo 3-4 ori termostate de Matiz si toate erau "scurte".

Eu ma intreb de ce a fost nevoie sa cumperi 3-4 termostate cand eu am pe Transalp termostatul cu care am cumparat mobra acum 3 ani si probabil este termostatul din fabrica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma intreb de ce a fost nevoie sa cumperi 3-4 termostate cand eu am pe Transalp termostatul cu care am cumparat mobra acum 3 ani si probabil este termostatul din fabrica...

 

Doua pentru un Matiz si cate unul pentru ultimele 2 Tenere-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum verific jocul la jug?

 

Sui vaca pe cricul central, pui un coleg sa stea gramada peste spatele motorului in asa fel incat fata sa fie ridicata. apoi prinzi furca de jambe in partea de jos cu ambele maini si o misti zdravan. Daca rulmentii sunt dusi ar trebui sa simti un joc.

Poti sa si rotesti incet ghidonul cat fata e ridicata si daca simti ca "agata" e semn ca trebuie alti rulmenti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

De ieri sunt fericitul posesor al unui TA 650 din 2001. Dupa un drum lung pe ploaie am ajuns sa scriu si aici.

Am avut inainte un Dominator, poate unii ma stiti de acolo. Nu am mai mers cu mobra de vreo 2 ani (probleme cu spatele)

Stiu ca s-a discutat de foarte multe ori, dar va rog 1-2 persoane daca imi spun ce ulei folosesc ei, fara sa imi explice neaparat de ce unul unge mai bine, altul face/ nu face depuneri. Pana acum am inteles ca s-a utilizat ulei semisintetic.

Si ar fi 2 anomalii pe care le-am observat pe drum si eram curios de parerea voastra:

1. Vitezometrul, dupa 100km/h incepe sa se plimbe +- 10-15 km/h, deja am cerut o oferta pt cablu. Are ce sa fie altceva?

2. Indicatorul de benzina: Am facut plinul cand am plecat din Dej, si abia a inceput sa se miste pe Piatra Craiului, deci dupa ~ 130 km, iar apoi am ajuns in Oradea cu el aratand peste jumatate, total km: 240.

 

Alte intrebari... Am inteles ca la TA 600 merge termostatul de tico/matiz (scurt), e bun si pt TA 650? (tot drumul temperatura a stat intre rece si mijloc, doar in oras (CLUJ) s-a incalzit pana la nivelul "normal" ca am prins aglomeratia de la ora 17)

 

Multumesc anticipat pentru pareri/ raspunsuri

 

post-51492-0-42170800-1465020946_thumb.jpg post-51492-0-18412400-1465020953_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Oscilatia poate provine si de la melcul din roata, la mine asta a fost problema, modelul TA600

Ulei folosesc 10/40, dar voi trece pe 20/50, de curiozitate.

Faptul ca nu se incalzeste in mers, este normal, nu are nimic termostatul, mai ales ca ai avut dovada ca sa incalzit cand ai intrat in teafic.

De indicatorul de benzina nu stiu, nu am asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut sa cumpar janta 21x1,85 cu 36 spite de transalp 600 , numai cercul ma intereseaza pt a fi montat pe un alt butuc putin mai mare decat TA. Poate fi si de la alt model daca are spitele inclinate la un unghi asemanator.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stie cineva daca gasesc cric central pt TA 650 la un pret decent? Am vazut ceva anunturi mai vechi pe forum cu vreo 150 ron.

Tot asa, ceva crash bars, la preturi mai mici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci vin azi pe rezerva pana la benzinarie, 10 km cu 60 la ora foarte balbait si subturat pentru ca nu tragea destula benzina sa mearga mai repede si surpriza intra doar 13.8L si ma intreb ce s-a intamplat cu restul pana la 18L cat are rezervorul de transalp 600... As putea sa trag concluzia ca este infundata rezerva dar am mers dupa aceea cu 150 la ora pe rezerva si nu s-a balbait... Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

De ieri sunt fericitul posesor al unui TA 650 din 2001. Dupa un drum lung pe ploaie am ajuns sa scriu si aici.

Am avut inainte un Dominator, poate unii ma stiti de acolo. Nu am mai mers cu mobra de vreo 2 ani (probleme cu spatele)

 

 

 

attachicon.gifIMG_20160603_190351.jpg attachicon.gifIMG_20160603_190400.jpg

Sa ai noroc de el si bine ai revenit. Te stiu de pe celalat topic, si eu am trecut anul acesta de la domi la ta650, aceiasi culoare ca al tau :)

 

Mie imi sare kilometrajul cand il imping, nu stiu dc e cablul sau melcul ca nu am apucat sa ma uit.

 

Am insa un sunet la ambreiaj, ca un chitait...nu patineaza, plus ca e cam moale, dar prinde de 'jos'. Aveti ceva idei?

 

Un uruit ciudat se aude la decelerare, posibil sa fie gumele K60 scout, se aude si cu motorul oprit in mers la liber, fata de tourance-ul de pe domi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 litri? Vorbesti din experienta, ai bagat vreodata aceasta cantitate,,sau doar din auzite?

Ma faci sa ma gandesc sa golesc complet rezervorul intr-o zi si sa-l umplu cu o cantitate masurata de cobustibil sa aflu volumul real.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci vin azi pe rezerva pana la benzinarie, 10 km cu 60 la ora foarte balbait si subturat pentru ca nu tragea destula benzina sa mearga mai repede si surpriza intra doar 13.8L si ma intreb ce s-a intamplat cu restul pana la 18L cat are rezervorul de transalp 600... As putea sa trag concluzia ca este infundata rezerva dar am mers dupa aceea cu 150 la ora pe rezerva si nu s-a balbait... Ce parere aveti?

Adica TA are 31.8 litri sau n-am inteles eu bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat de fiecare data 12-13 l cand am ajuns pe rezerva. E adevarat ca am TA400, dar ochiometric am fix acelasi rezervor. O singura data am facut pana prostului la 100m de o benzinarie. Nu mai stiu exact cat am bagat, dar parca nu chiar 18. Si, cand s-a terminat benzina, pai a murit si motorul. Nu s-a balbait, nu am mai putut sa merg nici un metru. A trebuit sa il imping.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...