LEXX Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 @marius.roibu ,daca prietena o va folosi pe asfalt e ok sa o lasi mai jos, ramane aceeasi regina a asfaltului cu gropi in schimb in offroad motocicleta e grea si pentru unul de talia noastra, (o sa intelegi ce zic daca cobori pe vreun povarnis si singura metoda sa o mai opresti e sa o pui de-a curmezisul si sa o sprijini aplecata intr-un picior)... daramite pentru o fata de 50 de kile , plus ca lovesti toti bolovanii cu scutul, eu si la inaltimea standard am jumulit binisor crashguardul pe dedesupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Salut, Daca stiti pe cineva interesat sa isi cumpere transalp: XL650V/2004. 47000km, adus din DE in oct 2007 la 10500km - 2800EU. Motoreta merge bine si este intretinuta. Link cu detalii: http://www.transalp.ro/forum/de-vanzare-ta...00eu-t1026.html Multumesc, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Gixule se pare ca am poposit la aceiasi intersectie, doar in perioade diferite. A fost si o cotitura acest eveniment pentru amandoi. Tu ultima data cu TA eu ultima data cu CBR-ul intr-o tura mare. Tu vandut TA, eu cumparat TA. Prea multe coincidente... Hehe ce vremuri... Cu atatea vaci in jur nici nu ma mir ca ati renuntat la CBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Salut, Daca stiti pe cineva interesat sa isi cumpere transalp: XL650V/2004. 47000km, adus din DE in oct 2007 la 10500km - 2800EU. Motoreta merge bine si este intretinuta. Link cu detalii: http://www.transalp.ro/forum/de-vanzare-ta...00eu-t1026.html Multumesc, Paul SEAUA JOASA o dai la 120 euro? Mesaj completat Era retorica intrebarea,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 (editat) SEAUA JOASA o dai la 120 euro? Bre, eu am luat-o pe mult mai multi bani decat o dau acum (ceea ce mi se pare normal!) si la atat am apreciat valoarea ei ... insa utila informatia postata de tine adica pe mine m-ar fi ajutat acum vre-o sase luni. Sunt curios cat e transportul pentru sa din uk in ro ... Ce pot sa spun sigur despre versiunea joasa e ca cel putin pentru dosul meu e muuult mai comoda ... Numai bine, Paul Editat Septembrie 1, 2010 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 salut ! a schimbat cineva membranele vacumatice cu cele aftermarket ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cassian Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 A mea fata i s-a -pus pata si pace. Are o virago 535 si o consolam ca atunci cand se invata bine cu ea (fiind de altfel inca in primii 5000km- nu pt mult timp insa) o sa luam Shadow de 600. Dar a vazut un TA si acolo i s au scurs ochii. S-a urcat pe el si ajungea jos cu varfurile destul de bine dar nu si cu calcaiul. Cineva imi spunea ca: - daca setezi suspensia pe soft la maxim s-ar lasa sub greutatea user-ului - din furca fata sa ridici cu vreo 2 cm arcurile sau nu's ce...mai castigi si de acolo ceva.... Ma gandeam ca asta ar fii cam suficient sa o aduc pe linia buna, eventual si cu o sa dintraia, pus niste crash pad uri ca dc ii cade sa nu pateasca ceva si pace. Oricum un lucru e clar...eu tre sa gasesc solutii ca ea pe altceva nu se mai urca inafara de TA poate doar pe KTM uri dintralea de dat pe ragalii si in paduri pt ca m-a disperat.... Daca atingea cu varfurile atunci este foarte bine;nu perfect,dar daca ii place asa de mult,si are putina experienta nu va avea probleme cu manevrarea lui,caci Transalpul este extrem de manevrabil,chiar si la viteze foarte mici.Manevrarea lui fara ajutorul motorului se invata in timp si tine mai mult de tehnica ,nu neaparat de forta,iar fetele reusesc foarte bine sa completeze cu tehnica lipsa fortei.Deci..GO FOR IT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Bre, eu am luat-o pe mult mai multi bani decat o dau acum (ceea ce mi se pare normal!) si la atat am apreciat valoarea ei ... insa utila informatia postata de tine adica pe mine m-ar fi ajutat acum vre-o sase luni. Sunt curios cat e transportul pentru sa din uk in ro ...Ce pot sa spun sigur despre versiunea joasa e ca cel putin pentru dosul meu e muuult mai comoda ... Numai bine, Paul Nah ... mi-am satisfacut si curiozitatea asta ... Mai jos raspunsul lor legat de transport uk-romania: 86lire ... 'ai de ma'sa! Stima, paul ================================================= From: "Mark" <sales@davidsilverspares.co.uk> To: <paul@www.com> Date: 06.09.2010 18:10 Subject: Re: delivery price for a transalp low seat from UK to Romania -------------------------------------------------------------------------------- Dear Sir, The XL650V2 low seat is £45.00 in stock, UPS delivery is £86.00, the total including VAT is £153.93. Please go to WWW.DAVIDSILVERSPARES.CO.UK/QUOTE and use estimate number 144276 if you wish to order this part. Regards Mark ----- Original Message ----- From: paul@www.com To: sales@davidsilverspares.co.uk Sent: Monday, September 06, 2010 1:37 PM Subject: delivery price for a transalp low seat from UK to Romania Sunt curios cat e transportul pentru sa din uk in ro ...Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Nah ... mi-am satisfacut si curiozitatea asta ...Mai jos raspunsul lor legat de transport uk-romania: 86lire ... 'ai de ma'sa! Stima, paul ================================================= From: "Mark" <sales@davidsilverspares.co.uk> To: <paul@www.com> Date: 06.09.2010 18:10 Subject: Re: delivery price for a transalp low seat from UK to Romania -------------------------------------------------------------------------------- Dear Sir, The XL650V2 low seat is £45.00 in stock, UPS delivery is £86.00, the total including VAT is £153.93. Please go to WWW.DAVIDSILVERSPARES.CO.UK/QUOTE and use estimate number 144276 if you wish to order this part. Regards Mark ----- Original Message ----- From: paul@www.com To: sales@davidsilverspares.co.uk Sent: Monday, September 06, 2010 1:37 PM Subject: delivery price for a transalp low seat from UK to Romania Probabil o livreaza tocmai regina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Probabil o livreaza tocmai regina... mda ... asa ar avea o parte interesanta! eu am mai avut o experienta cu adus far din UK ... pana la urma am renuntat. initial am tins sa nu il cred pe tipul care mi-ar fi vandut farul ... numai ca in mailul cu costurile mi-a pus si link la firma de transport unde puteai sa iti calculezi singur in functie de greutate/dimensiuni ambalaj si intr-adevar ... transportul ar fi mult mai mult decat farul si atunci nu mi-a mai fost rentabil si am revenit resemnat la prietenii de la honda. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 mda ... asa ar avea o parte interesanta! eu am mai avut o experienta cu adus far din UK ... pana la urma am renuntat. initial am tins sa nu il cred pe tipul care mi-ar fi vandut farul ... numai ca in mailul cu costurile mi-a pus si link la firma de transport unde puteai sa iti calculezi singur in functie de greutate/dimensiuni ambalaj si intr-adevar ... transportul ar fi mult mai mult decat farul si atunci nu mi-a mai fost rentabil si am revenit resemnat la prietenii de la honda. numai bine, paul ti-l trimite cu Fedex cu avionul de-aia e asa scumpa,,, cu trenu e mai ieftin, cam o treime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Am si eu nevoie de niste sfaturi. M-am hotarat....vreau sa imi cumpar transalp, si eu si prietena (mai duscutasem despre asta pe forum cu cateva pag in urma) Ei bine acum as vrea sa va intreb ce trebuie sa verific la cumparere. Ce sa am in vedere. Intentia e sa cumpar numai modele 97+. Am vazut spre ex ca la frig semnalizarile nu mai merg bine (caz sustinut de 2 moto). Asadar as vrea sa enumerati ce hibe sau ce ar fii de verificat la ele inainte cu cumparare. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Am si eu nevoie de niste sfaturi. M-am hotarat....vreau sa imi cumpar transalp, si eu si prietena (mai duscutasem despre asta pe forum cu cateva pag in urma) Ei bine acum as vrea sa va intreb ce trebuie sa verific la cumparere. Ce sa am in vedere. Intentia e sa cumpar numai modele 97+. Am vazut spre ex ca la frig semnalizarile nu mai merg bine (caz sustinut de 2 moto). Asadar as vrea sa enumerati ce hibe sau ce ar fii de verificat la ele inainte cu cumparare. Multumesc. Man, fara suparare.. cum crezi ca a ajuns topicul asta la atatea pagini? Rasfoieste si tu in urma, sigur a mai fost discutia asta de cateva ori, numai eu imi aduc aminte ca am mai scris de cateva ori. Mesaj completat No, de atunci caut in topic si nu gasesc nimic relevant, totusi exista - sunt sigur. La ce sa te uiti? La chestii generale, carene, sa nu curga ulei, sa nu scoata fum, sa nu aiba tacaneli in mers.. Un transalp normal nu trebuie sa stea la relanti cu motorul rece, trebuie tras socul. Motorul trebuie sa fie curat fara urme de ulei. Pornirea tre sa fie usoara .. la prima "cheie". Pinioanele sa fie OK, lantul, rotile sa nu aiba jentile si spitele prea ruginite/oxidate.. Sa functioneze toate comenzile - semnalizarea nu e problema, se rezolva imediat. Proba in mers, sa nu traga in vreo parte, ghidonul sa fie drept.. sa nu vobleze fara maini. Motorul sa fie argintiu. Carenele sa nu fie reparate cu picioarele.. In rest nu ai de ce sa te temi, transalpurile sunt bulet-proof. De consum de ulei nu ai cum sa verifici, probabil vanzatorul va zice nu papa 1 gram de ulei.. daca iti zice ca papa cam 100-200ml intre schimburi inseamna ca e sincer. Transalpul papa putin ulei, e normal. Daca ai mai vazut alte motociclete si stii la ce sa te uiti o sa stii si la Transalp. Bafta la cumparaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drares Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 salut !a schimbat cineva membranele vacumatice cu cele aftermarket ? La mine au fost schimbate acum 3.000 km; deocamdata totul e in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Merci pt raspuns!...Sa stii ca si eu ma uitasem! Am mai cumparat motociclete pana acum, nu voiam sa aflu despre ce trebuie verificat in general la o motocicleta, ci ce e cel mai predispus la a avea defecte la ele. Cum era exemplul releelor de semnalizare (apropos...care e solutia la problema asta) CDI urile (astea e clar ca dc nu merg vezi...dar ca idee) Inca cineva cine ma poate ajuta in a asculta o moto in Timisoara. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Pai daca sunt probleme cu semnalizarile se desface releul - daca e cel original - si se curata. Daca nu, merge inlocuit cu releu de Dacie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 (editat) Am si eu nevoie de niste sfaturi. M-am hotarat....vreau sa imi cumpar transalp, si eu si prietena (mai duscutasem despre asta pe forum cu cateva pag in urma) Ei bine acum as vrea sa va intreb ce trebuie sa verific la cumparere. Ce sa am in vedere. Intentia e sa cumpar numai modele 97+. Am vazut spre ex ca la frig semnalizarile nu mai merg bine (caz sustinut de 2 moto). Asadar as vrea sa enumerati ce hibe sau ce ar fii de verificat la ele inainte cu cumparare. Multumesc. ce buget ai ? ma bate gandu' sa dau vaca, crash-bar, parbriz touring, cdi ignitech luat anu' trecut, bujii iridium, scut de aluminiu de AT RD04, priza 12v, toba sport, sha custom, jante si bascula sablate si vopsite electrostatic la inceputul anului , 60.000 de km, 1994, 150 de ml de ulei la 1000 de km in functie de stilul de mers, adica poa sa nu consume deloc, la mine ii place. Mesaj completat nu sariti in cap sa pun un pret, nu sunt 100% ca vreau s-o dau, altfel era pe bike shop, dar acolo concurezi cu preturile samsarilor, cu mobre aduse din tara macaroanelor, daca-as gasi un om care sa aprecieze cum este intretinuta mobra si nu mi-ar venii cu remarci sau comparatii de preturi din macaronia as fi dispus s-o dau, km n-am nici-o siguranta ca-s reali, eu ma gandeam pe la 2000 de euri, dar asta ramane de vazut, ii trebuie kit de lant si placute spate, de asemenea am uitat sa mentionez ca mai are furtun frana fata racing, inaltatoare ghidon, schimbate semeringurile la etrieri, semeringurile si rulmentii la roti, ansamblu de melc de kilometraj, membranele la carburi sunt intacte, releul de incarcare a fost mutat pe partea stanga a motoretei, pt o racire mai buna si incarca 14,5v, nu mai adaug ce am facut in iarna ca deja imi vine sa n-o mai dau. Mesaj completat plm iar nu am buton de edit, nu am dat quote cui trebuie pt. marius.roibu era (fixed) Editat Septembrie 10, 2010 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Frumos intretinua mobra, imi place cum e vopsita! De unde ai scutul de AT? Vreau si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Mobra am gasit, din 98 si mai ieftina printre altele. Cred ca a ta e intretuta f bine, dar no....oi vedea ce am sa gasesc pe acolo. Momentan ma zbat ca are placutele spate duse si va trebui schimbate. Am gasit NISSIN la 140 lei si SBS la 120, Ce ati lua daca ati fii in locul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Mobra am gasit, din 98 si mai ieftina printre altele. Cred ca a ta e intretuta f bine, dar no....oi vedea ce am sa gasesc pe acolo. Momentan ma zbat ca are placutele spate duse si va trebui schimbate. Am gasit NISSIN la 140 lei si SBS la 120, Ce ati lua daca ati fii in locul meu? ambele sunt foarte bune, am avut si nissin si sbs, pt. 20 de lei mergi pe nissin totusi Mesaj completat Frumos intretinua mobra, imi place cum e vopsita! De unde ai scutul de AT? Vreau si eu... dezmembrari mon cher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 La mine au fost schimbate acum 3.000 km; deocamdata totul e in regula. sal! ce inseamna "in regula" ? al meu merge in regula, chiar mai mult (dimineata pornire fara shoc, il tin la 2000 de ture cam 10 secunde dupa care sta la 1200-1300 perfect) dar cand am sincronizat carburatoarele (acum 18-19000 km) am vazut crapaturile in membrane, cu toate fantele respective motorul porneste perfect, urca in ture si nu da rateuri, deci e relativ acest "in regula", probabil sunt niste diferente mici, poate de consum si reractii ferme la "shpritzuri", nustiu ce sa zic ... astazi le-am inlocuit si eu, o sa le las peste we "la uscat" si saptamana viitoare le montez, abia astept sa observ ceva diferente in functionare, sper in bine ps: am auzit un zvon ca la un ta-ist au tinut doua stamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 sal!ce inseamna "in regula" ? al meu merge in regula, chiar mai mult (dimineata pornire fara shoc, il tin la 2000 de ture cam 10 secunde dupa care sta la 1200-1300 perfect) dar cand am sincronizat carburatoarele (acum 18-19000 km) am vazut crapaturile in membrane, cu toate fantele respective motorul porneste perfect, urca in ture si nu da rateuri, deci e relativ acest "in regula", probabil sunt niste diferente mici, poate de consum si reractii ferme la "shpritzuri", nustiu ce sa zic ... astazi le-am inlocuit si eu, o sa le las peste we "la uscat" si saptamana viitoare le montez, abia astept sa observ ceva diferente in functionare, sper in bine ps: am auzit un zvon ca la un ta-ist au tinut doua stamani eee pa dracu' !!! care-i ala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 ii trebuie kit de lant in poza cu loganul visiniu nu pare sa ii trebuiasca kit de lant, cam veche poza seaua imi place, unde ai facut-o, la Darian? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drares Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 sal!ce inseamna "in regula" ? al meu merge in regula, chiar mai mult (dimineata pornire fara shoc, il tin la 2000 de ture cam 10 secunde dupa care sta la 1200-1300 perfect) dar cand am sincronizat carburatoarele (acum 18-19000 km) am vazut crapaturile in membrane, cu toate fantele respective motorul porneste perfect, urca in ture si nu da rateuri, deci e relativ acest "in regula", probabil sunt niste diferente mici, poate de consum si reractii ferme la "shpritzuri", nustiu ce sa zic ... astazi le-am inlocuit si eu, o sa le las peste we "la uscat" si saptamana viitoare le montez, abia astept sa observ ceva diferente in functionare, sper in bine ps: am auzit un zvon ca la un ta-ist au tinut doua stamani Ah, scuze ca n-am detaliat. Povestea arata asa: am constatat halul (crapaturi+cauciuc imbatranit) in care se gaseau membranele originale tot cu ocazia sincronizarii si a reglarii amestecului. Motorul pornea foarte bine si inainte, intr-adevar. Am ajuns la mecanic pentru ca bujiile aratau un amestec cam bogat si in plus - dupa cum este expresia consacrata - "dadea in nas" la accelerari bruste. Schimbarea a fost categoric sesizabila, reactioneaza mult-mult mai bine. Iar prin "in regula" ma refeream la faptul ca in cei 3.000 km facuti de-atunci si-a pastrat calitatile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 (editat) eee pa dracu' !!! care-i ala ? n-o sa-ti vina sa crezi :-)) Mesaj completat Ah, scuze ca n-am detaliat. Povestea arata asa: am constatat halul (crapaturi+cauciuc imbatranit) in care se gaseau membranele originale tot cu ocazia sincronizarii si a reglarii amestecului. Motorul pornea foarte bine si inainte, intr-adevar. Am ajuns la mecanic pentru ca bujiile aratau un amestec cam bogat si in plus - dupa cum este expresia consacrata - "dadea in nas" la accelerari bruste. Schimbarea a fost categoric sesizabila, reactioneaza mult-mult mai bine. Iar prin "in regula" ma refeream la faptul ca in cei 3.000 km facuti de-atunci si-a pastrat calitatile. acu' io stiu, al meu e din '96 si are "chestia" aia electrico-electronica pe carburatoare, mai are niste filtre pe gazul epurat (cred) pe care le-am schimbat, curatz si chiar schimb filtrul de aer regulat, alimentez de la aceeasi benzinarie, astea pot fi detalii nesemnificative dar poate toate astea duc la o functionare buna a motorului chiar daca are aceste defecte la membrane ... dupa cum am zis, abia astept sa vad cum va merge :-) Editat Septembrie 10, 2010 de stifferu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.