Sari la conținut

Postări Recomandate

Dezmembrez Honda Transalp PD06 1987-1996.Info pe privat.Bafta!

 

Pai cate motociclete ai?

Vezi ca desi seamana... multe chestii nu corespund la dimensiuni intre motorul 1987-1989 si restul mai noi.

Lanturile de distrib difera, axele cu came si parca si ceva pe la ambreiaj. Nici carcasele nu cred ca-s la fel.. cele vechi au o tevusca de ulei in exterior care duce spre chiulase, cele mai noi au canalul pe interior.

Modelul vechi are roata spate cu tambur, cele mai noi au disc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cate motociclete ai?

Vezi ca desi seamana... multe chestii nu corespund la dimensiuni intre motorul 1987-1989 si restul mai noi.

Lanturile de distrib difera, axele cu came si parca si ceva pe la ambreiaj. Nici carcasele nu cred ca-s la fel.. cele vechi au o tevusca de ulei in exterior care duce spre chiulase, cele mai noi au canalul pe interior.

Modelul vechi are roata spate cu tambur, cele mai noi au disc.

Stiu,multumesc de sfat!M-am documentat si eu putin:

 

 

History

1987/1988 - The Transalp was introduced in 1987. The 1987 model was available in white/blue, goldenbrown, silvergrey and white/red. It had a rear drum brake and a front disk brake. The 1987 and 1988 models were identical. Maybe the only difference was in the colour schemes.

1989/1990 - Identical to the 1987/1988 except for the number of horse power and the colouring. The noise/sound from the bike is more smooth.

1991/1993 - The rear drum brake had been replaced by a disk brake. It was available in blue/white and ... The 1992 model was light/dark maroon (dark red, purple red), light/dark green and light/dark blue. The 1991 and up models were never imported in the USA. The older 1987/1990 models were even brought to Europe as parallel imports because the appreciation of the Transalp was better. This does not mean that there are no Transalps in the US. There are several very dedicated (addicted?) Transalp owners. You can find some of them through the Transalp Mailinglist.

1994/1995 - The 1994-model has had some cosmetical changes. It got a nose-job, the head light changed shape in the process, the hand protectors are different, etc. From 1995 the rims are silver coloured instead of gold. The engine did not change. It seems that the 1994 model has smaller (bobines) then before. The 1995 model has larger (bobines).

1996 - The ignition changed. A throttle position valve was added.

1997 - The front break is a double-disk now. And the duo now has two grips/grasps beheind the buddy seat to hld on to.

1998 - The 1998 model has not changed compared to the previous year.

1999 - The 1999 model has not changed compared to the previous year.

2000 - The 650cc model was introduced.

 

Este oficial: /index.php?/topic/696065-dezmembrez-honda-transalp-pd06-1987-1996toate-piesele/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Informatiile postate nu sunt complete. Motocicleta pe care o ai este 1987 sau 1988. Dupa culoare, zic ca este '87. Daca vinzi motorul cu totul, se va potrivi pe TA-uri pana in '95 inclusiv (modele cu doua CDI-uri). Daca desfaci motorul, 70% din piese nu se vor potrivi pe '89-99 (difera cutia, pompa de ulei, pompa de apa, distributia, etc). Partea buna este ca motoarele astea sunt mai puternice decat cele din '89 incolo.

 

Daca are CDI-urile originale (MM9 CI529), acestea nu pot opri motorul cand cricul este coborat, in rest perfect compatibile.

 

ProLink-ul este pe bucsi de bronz, nu pe rulment.

 

Amortizorul este mai dur.

 

Diferente mai sunt dar astea-s cele mai importante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

el a gasit diferentele din reviste.. culori, chestii.. literatura domnle nu mecanica.

oricum cei care cumpara piese de motor stiu ce au nevoie

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare!

Triunghiul de la oasele Dominatorului are o forma ce ar ridica Transalpul de fund in sus. Stie cineva care sunt marimile de pe acolo. Se potrivesc oare, adica un schimb plug and play!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am cerut cont si la voi pe forum, dar inca nu mi-a fost aprobat, asa ca:

as vrea sa-mi iau transalp, dar la schimb cu vulcanul meu +/- diferenta, asta daca nu reusesc sa-l vand intre timp.

deci, daca sunteti careva interesat de un asemenea schimb, va rog sa-mi lasati un PM.

multam.

 

post-43929-0-75067000-1369148637_thumb.jpg

post-43929-0-11605100-1369148647_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, astazi dimineata am avut ceva probleme cu motoreta, am prornit motorul cu 5 min inainte de plecare, nu a mai pornit "la sfert" la prima cheie, trebuie socul tras si insistat la automat.

Problema este ca dupa 5 min de incazire in momentul cand am plecat cu ea de acasa in primi 2-3 kilometri dadea in nas, mergea sacadat, acceleram si mergea in hopuri... dupa 2-3 km a inceput sa mearga perfect...?!?

 

A mai avut cineva aceasta problema, ce rezolvare ati gasit?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un CDI care nu functiona in primele doua minute, mergea intr-un piston si trebuia sa o tin din acceleratie. Dupa asta isi revenea si mergea bine toata ziua. Daca tu ai TCI (>'95), nu se aplica.

As masura la rece bobinele si fisele, poate as schimba si bujiile (la cele contrafacute mai apar defecte). Poti incerca sa desfaci papucii bobinelor si bornele bateriei si sa ungi.

Daca asa nu se rezolva, vezi robinetul de benzina si carburatoarele (pistonasele de soc deschid corect, membrane principale si "air cutoff" bune, cuiele pontou inchid bine, inaltime corecta a plutioarelor, jicloare curate).

 

Nu uita sa scrii cum s-a rezolvat, urmatorului o sa-i fie de folos :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite în Cluj o variantă : http://www.okazii.ro/electrica-auto/relee/releu-incarcare-honda-transalp-africa-twin-vfr750-fireblade-cbr-600-hornet-shadow-magna-a116558323

 

Se potrivesc regulatoarele de pe Africa Twin şi Dominator ( ca şi mufe ), dar poţi pune orice regulator trifazic, care să suporte o putere consumată de minim 350W .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut de 3.000 km cu Transalpul in sezonul asta deja si pot formula deja niste concluzii:

Uleiul Fuchs Silkolene 20 W 50 semisintetic va ramane alegere mea in continuare, schimbat la 5-6.000 km, motorul se simte excelent cu el, schimba vitezele impecabil.

Cu "protectia" la vant am avut cele mai multe probleme, in felul urmator: parbrizul stock imi arunca tot aerul in casca, dezastru mare. Ce m am gandit eu, taiat cu flexul si vopsit negru, in felul acesta imi arunca aerul undeva in zona gatului, oricum mai suportabil decat in cap.

Ca sa nu zic ca nu am incercat, a urmat un Givi touring, pe care dupa 350 km intr o zi imi venea sa l sparg cu securea. Nu mi inchipuisem ca poate exista un parbriz mai prost decat cel stock, dar exista. Vajaielile infernale mi au mutat creierii. In seara aceleiasi zile revenisem deja la cel mic.

Cum un gand nu mi dadea pace, azi am manufacturat ceva: un deflector. reusita suta la suta, acum nu mai exista turbulente deranjante sau cel putin nu le mai aud. Scopul meu era sa cobor curentul de aer in zona pieptului sau chiar mai jos, de acolo si inclinarea atipica a aripioarei. Finisarile inca nu sunt definitivate iar aspectul e ciudatel, dar isi face treaba. Ca sa existe un punct de reper, mentionez ca am 182-183 cm inaltime.

Pun poze ca sa ilustrez etapele:

post-10515-0-58497100-1370007407_thumb.jpg

post-10515-0-87727500-1370007483_thumb.jpg

post-10515-0-18971900-1370007507_thumb.jpg

post-10515-0-68953200-1370007539_thumb.jpg

post-10515-0-45572800-1370007562_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, astazi dimineata am avut ceva probleme cu motoreta, am prornit motorul cu 5 min inainte de plecare, nu a mai pornit "la sfert" la prima cheie, trebuie socul tras si insistat la automat.

Problema este ca dupa 5 min de incazire in momentul cand am plecat cu ea de acasa in primi 2-3 kilometri dadea in nas, mergea sacadat, acceleram si mergea in hopuri... dupa 2-3 km a inceput sa mearga perfect...?!?

 

A mai avut cineva aceasta problema, ce rezolvare ati gasit?

 

Multumesc

 

problema era de la faptul ca incalzirea motorului era facuta cu socul tras.

Cteva zile am pornit motorul exact in momentul in care plecam, nu a mai facut nici o problema, intr-o zi am facut iar incalzirea cu socul tras si simtonele au revenit, evident asta este problema.

Sa fie o problema la soc? pana acum ceva vreme daca o porneam cu socul dupa 5 minute o auzeam cum creste turatia, acum nu se mai intampla asta, merge la aceeasi turatie tot timpul... aveti idee de ce?

 

Pornirea dimineata este destul de greoaie, cred ca trebuie sa schimb bujiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am renuntat si eu la pornirea cu soc, stau langa ea si tin acceleratia la apr. 1800 rpm si totul e ok. Am schimbat marti si bujiile, dar erau perfecte si cele vechi, plus o sincronizare de carburatoare. Si inca ceva, regret ca nu am de mai mult timp Transalp!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta modificarea parbrizului, dar arata cam cidat cu capacul ala din juma de parbriz, daca tu esti ok...toate sun ok.

 

Arata interesant scutul vopsit la culoarea utilajului.. tu ai facut asta sau asa ai cumparat motoreta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema era de la faptul ca incalzirea motorului era facuta cu socul tras.

Cteva zile am pornit motorul exact in momentul in care plecam, nu a mai facut nici o problema, intr-o zi am facut iar incalzirea cu socul tras si simtonele au revenit, evident asta este problema.

Sa fie o problema la soc? pana acum ceva vreme daca o porneam cu socul dupa 5 minute o auzeam cum creste turatia, acum nu se mai intampla asta, merge la aceeasi turatie tot timpul... aveti idee de ce?

 

Pornirea dimineata este destul de greoaie, cred ca trebuie sa schimb bujiile.

 

Eu cred ca problema este felul in care folosesti socul si felul in care e reglat relantiul.

 

Manualul spune ca trebuie sa pleci de pe loc dupa ce s-a incalzit motorul adica dupa ce a trecut acul de C-Cold

Incalzirea se face in primele doua minute cu turatia sub 2000

Socul exista ca sa te ajute sa o incalzesti cand cand temperatura ambientala nu e sufcient de mare.

Nu se merge cu socul tras.

Socul nu se foloseste daca temperatura ambientala este foarte ridicata gen 30 de grade. Cum acum dimineata sunt 15 grade trebuie sa incalzesti pana trece acul de C, cu soc, si sa nu depasesti 2000 rotatii.

Daca tie iti porneste cand afara sunt 15 grade fara soc si fara sa o tii din acceleratie, ai relantiul reglat prea sus. Daca o incalzesti, trece de C si ai inchis socul si creste turatia peste 1500 de ex inseamna ca ai relantiul reglat prea sus. E normal motorul cand e rece sa aiba turatia mai mica si sa creasca turatia cand ajunge motorul la o temperatura optima, se incalzeste si se dilata. Iti dai seama ca s-a incalzit dupa ce trece acul de C si sta la relantiu fara soc.

Relantiul se regleaza cand motorul e cald, dupa un drum de cativa KM de cand deja este fierbinte si blocul motor. Relantul poti sa-l reglezi la 1500.

 

Este posibil sa fie nevoie sa schimbi si bujiile. Cel mai bine mergi la un mecanic ca pe forum daca ma crezi sau nu ma crezi, nu se repara nimic.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta modificarea parbrizului, dar arata cam cidat cu capacul ala din juma de parbriz, daca tu esti ok...toate sun ok.

 

Arata interesant scutul vopsit la culoarea utilajului.. tu ai facut asta sau asa ai cumparat motoreta?

 

Asa l am luat. Parbrizul e ciudatel, dar face exact ce vreau el de la el, ma fereste de turbulente, e exact ca pe un naked. Relantiul il tin la 1400 (reglat cu motorul cald, clar), iar pornirea la rece fara soc se face perfect cu un sprit scurt din acceleratie, apoi tinuta cateva minute (2-3) la 1500-2000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul nu se incalzeste cu soc. Manualul zice ca socul se trage la maxim, se porneste motorul si dupa 15 secunde socul se inchide complet. Daca motorul nu sta la ralanti, se tine din acceleratie.

Iarasi, sa il tii cu socul tras pana se ridica temperatura apei, mie unul mi se pare ca depaseste cu mult cele 15 secunde. Ralantiul se regleaza la 1300 de ture cu motorul incins. La rece, imediat dupa inchiderea socului, in functie de temperatura de afara, motorul va sta la 900-1100 rot/min daca carburatoarele sunt sincronizate corect. Un ralanti reglat mai jos(1200, limita inferioara), va facilita intrarea in viteza 1.

 

Pentru un Transalp 600, 1991, imi poate confirma cineva ca ambii rulmenti ai butucului spate sunt 6203? Am gasit doua pagini care zic ca ar fi diferiti dar presupun ca informatia e gresita.



inca ceva pentru TheSaint. Ziceai ca pornirea e greoaie; incearca sa tragi socul la maxim, tragi PUTIN de acceleratie si apesi butonul. Ar trebui sa porneasca instant, sa nu apuce sa invarta de doua ori. Dupa ce inchizi socul mai ajuti din acceleratie cateva secunde doar daca este nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

am achiziționat ieri un TA650 care are o carenta putin crăpată și zgâriată. Din păcate nu are codul de culoare scris sub sa. Ma poate ajuta cineva cu un cod de culoare pentru modelul de mai jos?

 

Mulțumesc,

 

post-27347-0-83863800-1370108901_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...