dani_d Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 L-am desfacut si eu. La mine piesa de plastic cred ca este uzata, ca nu mai ramane agatata, revine pe scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Dezmembrez Honda Transalp PD06 1987-1996.Info pe privat.Bafta! Pai cate motociclete ai? Vezi ca desi seamana... multe chestii nu corespund la dimensiuni intre motorul 1987-1989 si restul mai noi. Lanturile de distrib difera, axele cu came si parca si ceva pe la ambreiaj. Nici carcasele nu cred ca-s la fel.. cele vechi au o tevusca de ulei in exterior care duce spre chiulase, cele mai noi au canalul pe interior. Modelul vechi are roata spate cu tambur, cele mai noi au disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Informatiile postate nu sunt complete. Motocicleta pe care o ai este 1987 sau 1988. Dupa culoare, zic ca este '87. Daca vinzi motorul cu totul, se va potrivi pe TA-uri pana in '95 inclusiv (modele cu doua CDI-uri). Daca desfaci motorul, 70% din piese nu se vor potrivi pe '89-99 (difera cutia, pompa de ulei, pompa de apa, distributia, etc). Partea buna este ca motoarele astea sunt mai puternice decat cele din '89 incolo. Daca are CDI-urile originale (MM9 CI529), acestea nu pot opri motorul cand cricul este coborat, in rest perfect compatibile. ProLink-ul este pe bucsi de bronz, nu pe rulment. Amortizorul este mai dur. Diferente mai sunt dar astea-s cele mai importante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 (editat) el a gasit diferentele din reviste.. culori, chestii.. literatura domnle nu mecanica. oricum cei care cumpara piese de motor stiu ce au nevoie Editat Mai 18, 2013 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Intrebare! Triunghiul de la oasele Dominatorului are o forma ce ar ridica Transalpul de fund in sus. Stie cineva care sunt marimile de pe acolo. Se potrivesc oare, adica un schimb plug and play! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 salutare, am cerut cont si la voi pe forum, dar inca nu mi-a fost aprobat, asa ca: as vrea sa-mi iau transalp, dar la schimb cu vulcanul meu +/- diferenta, asta daca nu reusesc sa-l vand intre timp. deci, daca sunteti careva interesat de un asemenea schimb, va rog sa-mi lasati un PM. multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Salutare, astazi dimineata am avut ceva probleme cu motoreta, am prornit motorul cu 5 min inainte de plecare, nu a mai pornit "la sfert" la prima cheie, trebuie socul tras si insistat la automat. Problema este ca dupa 5 min de incazire in momentul cand am plecat cu ea de acasa in primi 2-3 kilometri dadea in nas, mergea sacadat, acceleram si mergea in hopuri... dupa 2-3 km a inceput sa mearga perfect...?!? A mai avut cineva aceasta problema, ce rezolvare ati gasit? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Am avut un CDI care nu functiona in primele doua minute, mergea intr-un piston si trebuia sa o tin din acceleratie. Dupa asta isi revenea si mergea bine toata ziua. Daca tu ai TCI (>'95), nu se aplica. As masura la rece bobinele si fisele, poate as schimba si bujiile (la cele contrafacute mai apar defecte). Poti incerca sa desfaci papucii bobinelor si bornele bateriei si sa ungi. Daca asa nu se rezolva, vezi robinetul de benzina si carburatoarele (pistonasele de soc deschid corect, membrane principale si "air cutoff" bune, cuiele pontou inchid bine, inaltime corecta a plutioarelor, jicloare curate). Nu uita sa scrii cum s-a rezolvat, urmatorului o sa-i fie de folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 cumpar in regim de urgenta regulator curent pentru transalp 600,an 1989.info adipop33.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Uite în Cluj o variantă : http://www.okazii.ro/electrica-auto/relee/releu-incarcare-honda-transalp-africa-twin-vfr750-fireblade-cbr-600-hornet-shadow-magna-a116558323 Se potrivesc regulatoarele de pe Africa Twin şi Dominator ( ca şi mufe ), dar poţi pune orice regulator trifazic, care să suporte o putere consumată de minim 350W . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 ungator de lant pentru Transalp: /index.php?/topic/202679-intretinere-lant-totul-despre/?p=3457024 Recipientul este de "Albastru de Metilen", de 100ml, 2,5 lei la farmaciile veterinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Am trecut de 3.000 km cu Transalpul in sezonul asta deja si pot formula deja niste concluzii: Uleiul Fuchs Silkolene 20 W 50 semisintetic va ramane alegere mea in continuare, schimbat la 5-6.000 km, motorul se simte excelent cu el, schimba vitezele impecabil. Cu "protectia" la vant am avut cele mai multe probleme, in felul urmator: parbrizul stock imi arunca tot aerul in casca, dezastru mare. Ce m am gandit eu, taiat cu flexul si vopsit negru, in felul acesta imi arunca aerul undeva in zona gatului, oricum mai suportabil decat in cap. Ca sa nu zic ca nu am incercat, a urmat un Givi touring, pe care dupa 350 km intr o zi imi venea sa l sparg cu securea. Nu mi inchipuisem ca poate exista un parbriz mai prost decat cel stock, dar exista. Vajaielile infernale mi au mutat creierii. In seara aceleiasi zile revenisem deja la cel mic. Cum un gand nu mi dadea pace, azi am manufacturat ceva: un deflector. reusita suta la suta, acum nu mai exista turbulente deranjante sau cel putin nu le mai aud. Scopul meu era sa cobor curentul de aer in zona pieptului sau chiar mai jos, de acolo si inclinarea atipica a aripioarei. Finisarile inca nu sunt definitivate iar aspectul e ciudatel, dar isi face treaba. Ca sa existe un punct de reper, mentionez ca am 182-183 cm inaltime. Pun poze ca sa ilustrez etapele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Salutare, astazi dimineata am avut ceva probleme cu motoreta, am prornit motorul cu 5 min inainte de plecare, nu a mai pornit "la sfert" la prima cheie, trebuie socul tras si insistat la automat. Problema este ca dupa 5 min de incazire in momentul cand am plecat cu ea de acasa in primi 2-3 kilometri dadea in nas, mergea sacadat, acceleram si mergea in hopuri... dupa 2-3 km a inceput sa mearga perfect...?!? A mai avut cineva aceasta problema, ce rezolvare ati gasit? Multumesc problema era de la faptul ca incalzirea motorului era facuta cu socul tras. Cteva zile am pornit motorul exact in momentul in care plecam, nu a mai facut nici o problema, intr-o zi am facut iar incalzirea cu socul tras si simtonele au revenit, evident asta este problema. Sa fie o problema la soc? pana acum ceva vreme daca o porneam cu socul dupa 5 minute o auzeam cum creste turatia, acum nu se mai intampla asta, merge la aceeasi turatie tot timpul... aveti idee de ce? Pornirea dimineata este destul de greoaie, cred ca trebuie sa schimb bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Am renuntat si eu la pornirea cu soc, stau langa ea si tin acceleratia la apr. 1800 rpm si totul e ok. Am schimbat marti si bujiile, dar erau perfecte si cele vechi, plus o sincronizare de carburatoare. Si inca ceva, regret ca nu am de mai mult timp Transalp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Interesanta modificarea parbrizului, dar arata cam cidat cu capacul ala din juma de parbriz, daca tu esti ok...toate sun ok. Arata interesant scutul vopsit la culoarea utilajului.. tu ai facut asta sau asa ai cumparat motoreta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 (editat) problema era de la faptul ca incalzirea motorului era facuta cu socul tras. Cteva zile am pornit motorul exact in momentul in care plecam, nu a mai facut nici o problema, intr-o zi am facut iar incalzirea cu socul tras si simtonele au revenit, evident asta este problema. Sa fie o problema la soc? pana acum ceva vreme daca o porneam cu socul dupa 5 minute o auzeam cum creste turatia, acum nu se mai intampla asta, merge la aceeasi turatie tot timpul... aveti idee de ce? Pornirea dimineata este destul de greoaie, cred ca trebuie sa schimb bujiile. Eu cred ca problema este felul in care folosesti socul si felul in care e reglat relantiul. Manualul spune ca trebuie sa pleci de pe loc dupa ce s-a incalzit motorul adica dupa ce a trecut acul de C-Cold Incalzirea se face in primele doua minute cu turatia sub 2000 Socul exista ca sa te ajute sa o incalzesti cand cand temperatura ambientala nu e sufcient de mare. Nu se merge cu socul tras. Socul nu se foloseste daca temperatura ambientala este foarte ridicata gen 30 de grade. Cum acum dimineata sunt 15 grade trebuie sa incalzesti pana trece acul de C, cu soc, si sa nu depasesti 2000 rotatii. Daca tie iti porneste cand afara sunt 15 grade fara soc si fara sa o tii din acceleratie, ai relantiul reglat prea sus. Daca o incalzesti, trece de C si ai inchis socul si creste turatia peste 1500 de ex inseamna ca ai relantiul reglat prea sus. E normal motorul cand e rece sa aiba turatia mai mica si sa creasca turatia cand ajunge motorul la o temperatura optima, se incalzeste si se dilata. Iti dai seama ca s-a incalzit dupa ce trece acul de C si sta la relantiu fara soc. Relantiul se regleaza cand motorul e cald, dupa un drum de cativa KM de cand deja este fierbinte si blocul motor. Relantul poti sa-l reglezi la 1500. Este posibil sa fie nevoie sa schimbi si bujiile. Cel mai bine mergi la un mecanic ca pe forum daca ma crezi sau nu ma crezi, nu se repara nimic. Editat Mai 31, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Interesanta modificarea parbrizului, dar arata cam cidat cu capacul ala din juma de parbriz, daca tu esti ok...toate sun ok. Arata interesant scutul vopsit la culoarea utilajului.. tu ai facut asta sau asa ai cumparat motoreta? Asa l am luat. Parbrizul e ciudatel, dar face exact ce vreau el de la el, ma fereste de turbulente, e exact ca pe un naked. Relantiul il tin la 1400 (reglat cu motorul cald, clar), iar pornirea la rece fara soc se face perfect cu un sprit scurt din acceleratie, apoi tinuta cateva minute (2-3) la 1500-2000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Motorul nu se incalzeste cu soc. Manualul zice ca socul se trage la maxim, se porneste motorul si dupa 15 secunde socul se inchide complet. Daca motorul nu sta la ralanti, se tine din acceleratie. Iarasi, sa il tii cu socul tras pana se ridica temperatura apei, mie unul mi se pare ca depaseste cu mult cele 15 secunde. Ralantiul se regleaza la 1300 de ture cu motorul incins. La rece, imediat dupa inchiderea socului, in functie de temperatura de afara, motorul va sta la 900-1100 rot/min daca carburatoarele sunt sincronizate corect. Un ralanti reglat mai jos(1200, limita inferioara), va facilita intrarea in viteza 1. Pentru un Transalp 600, 1991, imi poate confirma cineva ca ambii rulmenti ai butucului spate sunt 6203? Am gasit doua pagini care zic ca ar fi diferiti dar presupun ca informatia e gresita. inca ceva pentru TheSaint. Ziceai ca pornirea e greoaie; incearca sa tragi socul la maxim, tragi PUTIN de acceleratie si apesi butonul. Ar trebui sa porneasca instant, sa nu apuce sa invarta de doua ori. Dupa ce inchizi socul mai ajuti din acceleratie cateva secunde doar daca este nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 TA 600, '87-'99, la butucul spate, foloseste doi rulmenti 6203 2RS1C3 (40.00x17.00x12.00). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Salutare, am achiziționat ieri un TA650 care are o carenta putin crăpată și zgâriată. Din păcate nu are codul de culoare scris sub sa. Ma poate ajuta cineva cu un cod de culoare pentru modelul de mai jos? Mulțumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Salut, am un transalp din 1993 PD-06, wk trecut am facut 1200km cu ea din care 120km undeva pe langa Nadrag off road destul de hard pentru mine. Motorul m-a dus si m-a adus in siguranta insa am cateva probleme, la intoarcere a facut figuri adica turometrul se ducea la 0 si tragea greu de tot parca se ineca, saream in sa si isi dadea drumul. Cam asa am venit aproape 500km pana la Bucuresti, inainte de autostrada am dat saua jos si am umblat la mufele la cdi, cand miscam mufele la cdi-ul din partea stanga atunci se misca si turometrul, le-am scos si le-am bagat la loc insa la fel a facut, trebuie schimbat cu totul acel cdi? Sa schimb ambele cdi? Trebuie sa imi iau niste crashbaruri, am dat de 2 ori motorul pe jos pe offroad si am julit putin carenele, deci trebuie sa le protejez, ce modele recomandati? De unde se pot procura? Anvelope m-am oprit la enduro 3 Sahara de la Metzeller, imi trebuie ceva de on/off dar care sa sustina ceva enduro mai serios, acum am niste tourance cam tocite, asa am luat motorul, dar nu m-au ajutat deloc. Recomandati ceva in acest sens? In urmatoarea perioada vreau sa fac service la furca fata si socul spate, s-a strambat putin ghidonul in urma cazaturi, cred ca se rezolva din suruburile de la pod, o curatare de carburatoare si o sincronizare. Recomandati un service in acest sens, eu ma orientasem catre cel al lui Cezar, de pe pascal Cristian nr.4 pe langa Giulesti, am citit ca lucreaza ok. Va multumesc anticipat pentru indrumari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 CDI-ul il desfaci cu atentie, apoi refaci toate lipiturile. Isi revine garantat. E important sa refaci toate lipiturile, chiar daca nu par fisurate. Cumpara-ti suport orizontal de CDI, mobrele din '94 au avut asa. Costa 120 lei nou, sau 50-60 de lei de la dezmembrari. Enduro 3 Sahara pe fata e dezastru pe noroi in ultimile mii de km. Pe fata, TKC80, e bun si la noroi si pe asfalt dar nu te astepta sa faca minuni. Bare de protectie fac baietii din Cluj. Nici Givi nu-s rele. Daca nu ma insel, amortizorul spate nu se desface. Poti pretensiona sau inlocui arcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Multumesc pt sfat pe baietii din cluj unde ii gasesc? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Heavy Duties Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Motorul nu se incalzeste cu soc. Manualul zice ca socul se trage la maxim, se porneste motorul si dupa 15 secunde socul se inchide complet. Daca motorul nu sta la ralanti, se tine din acceleratie. Iarasi, sa il tii cu socul tras pana se ridica temperatura apei, mie unul mi se pare ca depaseste cu mult cele 15 secunde. Ralantiul se regleaza la 1300 de ture cu motorul incins. La rece, imediat dupa inchiderea socului, in functie de temperatura de afara, motorul va sta la 900-1100 rot/min daca carburatoarele sunt sincronizate corect. Un ralanti reglat mai jos(1200, limita inferioara), va facilita intrarea in viteza 1. Pentru un Transalp 600, 1991, imi poate confirma cineva ca ambii rulmenti ai butucului spate sunt 6203? Am gasit doua pagini care zic ca ar fi diferiti dar presupun ca informatia e gresita. inca ceva pentru TheSaint. Ziceai ca pornirea e greoaie; incearca sa tragi socul la maxim, tragi PUTIN de acceleratie si apesi butonul. Ar trebui sa porneasca instant, sa nu apuce sa invarta de doua ori. Dupa ce inchizi socul mai ajuti din acceleratie cateva secunde doar daca este nevoie. Exact ca in descrierea ta am procedat si se comporta exemplar, nu stiam ca socul trebuie tinut cateva secunde (banuiesc ca daca afara sunt 5 grade se tine mai mult de 15 sec) Dupa ce am inchis socul relantiul s-a dus la 900 rotatii. Multumesc pentru sfaturi, nu se repara motorete pe forum dar cu siguranta avem cate ceva de invatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.