Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu o sa comand saptamana asta o pereche albastre. Inainte o sa intreb chinezul daca sunt albe sau albastre.

In acelasi anunt mai scrie:

 

Description:

Brand New
Color: Blue

Editat de tibirec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dopul este ca sa nu intre mizerie/apa in cutia filtrului de aer. Asta daca te gandesti sa mergi fara dop. Condensul ar trebui sa fie de ulei, nu de benzina. Acest condens vine prin epuratorul de gaze din carter.

Salut Andrei,

 

ulei cred totuși ca era, doar ca foarte subțire. Si am crezut ca e o combinație ulei cu benzina, fiind și găurile de la carburatoare acolo. Nu m-am speriat, mi s-a părut ceva normal. Dopul este băgat prin filetare sau presare?

 

Thanks,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca poate s-a mai discutat pe aici, dar iau in calcul achizitionarea unui Transalp in viitorul apropiat si mi-ar prinde bine niste sfaturi sau raspunsuri de la posesori.

Bine, nu sunt ferm convins daca sa fie Transalp, V-strom sau F800GS, dar cred ca F800-le iese din calcul datorita pretului ceva mai mare.

Despre V-strom am discutat si voi mai discuta cu posesorii de V-strom.

Stiu ca cel mai edificator ar fi un test drive cu fiecare. Asa ca vin la posesorii de transalp si-i intreb care este politica de test drive a dealerilor. Se organizeaza periodic sesiuni de test-drive sau te poti duce oricand, cu programare in prealabil ? Oricum, am sa intreb la dealeri, dar de la un dealer poti afla doar ce vrea el sa-ti spuna. Un alt lucru care ma intereseaza tine de confortul pasagerului. Actualmente am un DR650RS si pasagera nu se simte prea bine in spate. Acuza prea multe socuri. Ar fi transalpul mai prietenos ca suspensie si comfort al seii ?

Si ar mai fi si ceva intrebari despre achizitie. As vrea sa cumpar una la mana a doua. Ar fi de decis intre modelul pre 2007, pe carburatoare, sau modelul post 2007, pe injectie.

Daca ar fi dupa mine, as lua pe injectie, si cat mai nou, cat imi permite bugetul. Oricum, bugetul nu-l am, si oricare ar fi suma, as lua-o sub forma de credit. Pot sa ma duc pana la un maxim de 4000-4500 euro. Exista diferente constructive importante intre modelele pe injectie sau se fabrica acelasi model din 2007 incoace ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eventual da-mi un telefon (730713875) dupa 6-8 seara si povestim un pic despre cum e cu transalpul si cum e cu dl650.

poate te ajuta discutia in a lua decizia.

in bugetul ala poti sa iti iei si transalp si dl dotat boboc (daca ai echipament).

 

numai bine,

paul

 

Stiu ca poate s-a mai discutat pe aici, dar iau in calcul achizitionarea unui Transalp in viitorul apropiat si mi-ar prinde bine niste sfaturi sau raspunsuri de la posesori.

Bine, nu sunt ferm convins daca sa fie Transalp, V-strom sau F800GS, dar cred ca F800-le iese din calcul datorita pretului ceva mai mare.

Despre V-strom am discutat si voi mai discuta cu posesorii de V-strom.

Stiu ca cel mai edificator ar fi un test drive cu fiecare. Asa ca vin la posesorii de transalp si-i intreb care este politica de test drive a dealerilor. Se organizeaza periodic sesiuni de test-drive sau te poti duce oricand, cu programare in prealabil ? Oricum, am sa intreb la dealeri, dar de la un dealer poti afla doar ce vrea el sa-ti spuna. Un alt lucru care ma intereseaza tine de confortul pasagerului. Actualmente am un DR650RS si pasagera nu se simte prea bine in spate. Acuza prea multe socuri. Ar fi transalpul mai prietenos ca suspensie si comfort al seii ?

Si ar mai fi si ceva intrebari despre achizitie. As vrea sa cumpar una la mana a doua. Ar fi de decis intre modelul pre 2007, pe carburatoare, sau modelul post 2007, pe injectie.

Daca ar fi dupa mine, as lua pe injectie, si cat mai nou, cat imi permite bugetul. Oricum, bugetul nu-l am, si oricare ar fi suma, as lua-o sub forma de credit. Pot sa ma duc pana la un maxim de 4000-4500 euro. Exista diferente constructive importante intre modelele pe injectie sau se fabrica acelasi model din 2007 incoace ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eventual da-mi un telefon (730713875) dupa 6-8 seara si povestim un pic despre cum e cu transalpul si cum e cu dl650.

poate te ajuta discutia in a lua decizia.

in bugetul ala poti sa iti iei si transalp si dl dotat boboc (daca ai echipament).

 

numai bine,

paul

ah - am uitat sa zic ca am postat ca fost posesor de TA650 si actual de DL650. .... ca sa nu fie interpretabil in corelatie cu anuntul de vanzare din semnatua.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

 

am nevoie de rezervorul de lichid de frana spate pentru transalpul meu din 1993

daca stie cineva ceva , unde gasesc .

Al meu are suruburile de la capac distruse si nu mai pot sa le desfac.

 

Multam anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

 

am nevoie de rezervorul de lichid de frana spate pentru transalpul meu din 1993

daca stie cineva ceva , unde gasesc .

Al meu are suruburile de la capac distruse si nu mai pot sa le desfac.

 

Multam anticipat!

Salut,

 

ia o bormasina si un burghiu micut si da gaura in suruburi. Dar sa distrugi doar capul surubului. Sa nu distrugi capacul. Suruburile le inlocuiesti cu unele noi.

 

Daca esti din Brasov, te astept la mine si iti dau si suruburi. :)

 

Thanks,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

 

am nevoie de rezervorul de lichid de frana spate pentru transalpul meu din 1993

daca stie cineva ceva , unde gasesc .

Al meu are suruburile de la capac distruse si nu mai pot sa le desfac.

 

Multam anticipat!

Surubelnita de percutie sau bormasina cu burghi mic; vezi cum am rezolvat eu aici: /index.php?/topic/696045-rezervor-frana-extragere-suruburi/

 

Pentru ca rezervorul e din plastic, elastic, ai grija cum tii rezervorul in timp ce proptesti bormasina in capatul surubului sa nu rupi rezervorul si sau sa nu sara bormasina sa dai gaura in tine. Nu insita foarte mult cu bormasina sa nu strici si capacul. Incerci cu o surubelnita sa coti ce a ramas din gamalia surubului dupa ce dai gaura in ea.

 

Poti sa pui orice fel de surub doar sa se potriveasca la filet si lungime nu trebuie original.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva sau are cineva de vanzare un kit coplet de ambreiaj pentru Transalp din 99?

 

L-am prajit pe al meu intr-o tura mai enduro decat trebuie + nepriceperea mea in tainele ecestui sport... nu-i nimic invatam...

 

Multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu sunt bani pentru ambreiaj original(nu am idee cat costa), stiu ca EBC face consumabile bunicele.

http://www.wemoto.ro/bikes/honda/xl_600_vm_vn_vp_transalp/91-93/picture/clutch_kit_-_ebc_drc_series/

 

Nu stiu daca vi se intampla si voua, dar din cauza acceleratiei tari, imi amorteste mana dreapta dupa 50-60 de km(mers constant, de exemplu DN-uri libere, autostrada). La plimbari de o zi nu e chiar problema dar la o tura mai lunga se adauga la ceilalti factori care te obosesc.

Vad decat doua solutii, sa schimb arcul / arcurile de pe bateria de carburatoare cu ceva mai moale sau sa montez pe ghidon ceva care sa-mi tina acceleratia blocata 1-2 km.

Voi cum ati rezolvat problema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un ambreiaj original costa 728 ron cel recomandat de tine este ~ 450 ron.

Merita diferenta pana la unul original, a vazut cineva ambele variante la lucru?

Pe original ce marca este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu sunt bani pentru ambreiaj original(nu am idee cat costa), stiu ca EBC face consumabile bunicele.

http://www.wemoto.ro/bikes/honda/xl_600_vm_vn_vp_transalp/91-93/picture/clutch_kit_-_ebc_drc_series/

 

Nu stiu daca vi se intampla si voua, dar din cauza acceleratiei tari, imi amorteste mana dreapta dupa 50-60 de km(mers constant, de exemplu DN-uri libere, autostrada). La plimbari de o zi nu e chiar problema dar la o tura mai lunga se adauga la ceilalti factori care te obosesc.

Vad decat doua solutii, sa schimb arcul / arcurile de pe bateria de carburatoare cu ceva mai moale sau sa montez pe ghidon ceva care sa-mi tina acceleratia blocata 1-2 km.

Voi cum ati rezolvat problema asta?

 

Mi se pare foarte buna acceleratia, este ca directia masinii - calculata sa simti raspunsul in volan.

daca e prea moale e ca la bmw si nu stii nimica, daca e prea tare te doare mana(ma rog nu e acc chestie dar asa o mica analogie). Mie unu mi se pare excelenta, Honda a stiut ce sa faca, nu jucarele.

Sau alta solutie - curata si unge cablurile de la acceleratie poate sunt varza

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca vi se intampla si voua, dar din cauza acceleratiei tari, imi amorteste mana dreapta dupa 50-60 de km(mers constant, de exemplu DN-uri libere, autostrada). La plimbari de o zi nu e chiar problema dar la o tura mai lunga se adauga la ceilalti factori care te obosesc.

Vad decat doua solutii, sa schimb arcul / arcurile de pe bateria de carburatoare cu ceva mai moale sau sa montez pe ghidon ceva care sa-mi tina acceleratia blocata 1-2 km.

Voi cum ati rezolvat problema asta?

Pt. drumurile in afara orasului folosesc asta http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/447

Editat de snapshoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cablurile sunt bune, unse. Am doua TA-uri si la ambele am aceeasi problema cu mana la drum intins. Am inca doi prieteni cu TA si se plang si ei de acelasi lucru.

Snapshot, chestia aia e ca sa apesi cu podul palmei, lasand degetele libere? Imi poate tine acceleratia intr-o pozitie data daca o intorc la 180 de grade, lasand-o sa se opreasca in maneta de frana? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o sa comand saptamana asta o pereche albastre. Inainte o sa intreb chinezul daca sunt albe sau albastre.

In acelasi anunt mai scrie:

 

Description:

 

Brand New

Color: Blue

 

Update:

Chinezul a raspuns la mail spunandu-mi ca sunt albastre, nu albe. Are multe culori.

Deja am dat comanda pentru cele albastre si sunt pe drum. Platit prin paypal 130 lei.

Acelasi model sunt pe motocicleta unui prieten, arata bine si sunt foarte rezistente.

 

 

Referitor la acceleratia tare, am comandat prin Kronaumoto de la Louis un film din teflon care se pune pe ghidon sub mansonul de la acceleratie si reduce frecarea. Cod Louis 10026095.

http://www.louis.de/_20950b3659f6a8e5b36fc8ae3ed6751397/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10026095

Editat de tibirec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti! Am o mare problema,careia nu reusesc sa-i dau de cap!

Anul trecut am avut un accident cu o honda transalp(din 96).....furca rupta,cerene,bord spart,cam atat!
Dupa ce am refacut cele stricate,surpriza: motorul merge ca dracu...porneste la sfert,dar cand incerci sa accelerezi se inneaca,nu se tureaza,etc.

Am schimbat de la bujii,fise,bobine,stator,regulator tensiune,cititori,carboratoare,chiar si instalatia electrica.(toate acestea de pe un motor donator).La un moment dat am auzit un zgomot la una dintre aprinderi si am schimbat-o si pe aceea,dar fara rezultat.
Intrebarea mea este daca CDI-urile de pe modelul de 96 este compatibila cu cele din de pe modelele mai vechi? Intreb,deoarece nu stiu daca problema poate fi cauzata de blestematele astea de cdi-uri. Am citit pe net ca din 96 s-au facut modificari si pe la aprinderi (In 1996, new 34 mm carburetors were introduced, and the CDI ignition system was replaced by a microprocessor-driven design.) pot aparea probleme de compatibilitate?

Poate avea legatura accidentul cu problema(vreo protectie,ceva?)

poze

https://www.dropbox.com/sc/asvq26q2wxfdhfv/rgXKWBfvJL

https://www.dropbox.com/sc/arhxxzb4cw4j767/coykjD_ctM

Editat de alex22_xxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti! Am o mare problema,careia nu reusesc sa-i dau de cap!

Anul trecut am avut un accident cu o honda transalp(din 96).....furca rupta,cerene,bord spart,cam atat!

Dupa ce am refacut cele stricate,surpriza: motorul merge ca dracu...porneste la sfert,dar cand incerci sa accelerezi se inneaca,nu se tureaza,etc.

Am schimbat de la bujii,fise,bobine,stator,regulator tensiune,cititori,carboratoare,chiar si instalatia electrica.(toate acestea de pe un motor donator).La un moment dat am auzit un zgomot la una dintre aprinderi si am schimbat-o si pe aceea,dar fara rezultat.

Intrebarea mea este daca CDI-urile de pe modelul de 96 este compatibila cu cele din de pe modelele mai vechi? Intreb,deoarece nu stiu daca problema poate fi cauzata de blestematele astea de cdi-uri. Am citit pe net ca din 96 s-au facut modificari si pe la aprinderi (In 1996, new 34 mm carburetors were introduced, and the CDI ignition system was replaced by a microprocessor-driven design.) pot aparea probleme de compatibilitate?

Poate avea legatura accidentul cu problema(vreo protectie,ceva?)

poze

https://www.dropbox.com/sc/asvq26q2wxfdhfv/rgXKWBfvJL

https://www.dropbox.com/sc/arhxxzb4cw4j767/coykjD_ctM

ce pot sa iti spun eu, modelul 96 are un singur CDI, sau TCI parca ii zice. A meu asa e. poate a tau e model mai vechi de 96 si cu prima inmatriculare in 96. la prima impresie problema ar fi la carburatore, membrane, cui ponton din moment ce porneste, dar cand ii dai gaz se ineaca.eu cred ca fara un cdi ar trebui sa mearga, desi mai prost. sa ma corecteze cine stie mai bine.

aceasi simtoma, dar numai in sarcina, o ai cand ii filtru aer foarte infundat cu praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce pot sa iti spun eu, modelul 96 are un singur CDI, sau TCI parca ii zice. A meu asa e. poate a tau e model mai vechi de 96 si cu prima inmatriculare in 96. la prima impresie problema ar fi la carburatore, membrane, cui ponton din moment ce porneste, dar cand ii dai gaz se ineaca.eu cred ca fara un cdi ar trebui sa mearga, desi mai prost. sa ma corecteze cine stie mai bine.

aceasi simtoma, dar numai in sarcina, o ai cand ii filtru aer foarte infundat cu praf.

Cu siguranţă nu sunt carburatoarele....chiar si supapele au fost verificate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ai verificat carburatoarele? Scânteia e ok?

 

Cum ai verificat carburatoarele? Scânteia e ok?

Scanteia este ok! Carburatoarele au fost inlocuite cu cele de pe motocicleta donatoare,iar simptomele erau identice!

Singurul lucru ce mai ramane ar fi instalatia electrica!(poate un scurt,un fir semirupt...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alex. Da alex, dar un fir semirupt ar duce la scanteie imperfecta, intrerupta. Problema pare a fi de aer/benzina/admisie mai degraba. Verifica filtru de aer, cutia de la filtru...orificii infundate sau care sunt in plus. Oricum, sa ne dai si noua de stire cand ii dai de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

O intrebare pt posesorii de 700V. ABS-ul e de serie sau e o dotare suplimentara? Acelasi lucru legat de CBS, daca are ca nici asta nu imi e foarte clar. Au fost introduse dintr-un anumit an sau sunt prezente din 2008?

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...