fairplaybiker Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Desfa dopul si lasa sa curga si punel inapoi si peste 1 an fa la fel si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 acolo se aduna condensul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Am înțeles. Mersi de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Dopul este ca sa nu intre mizerie/apa in cutia filtrului de aer. Asta daca te gandesti sa mergi fara dop. Condensul ar trebui sa fie de ulei, nu de benzina. Acest condens vine prin epuratorul de gaze din carter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 (editat) @Silviu2403 Handguarduri ieftine si bune comanzi direct pe Ebay: http://www.ebay.com/itm/BLUE-ALUMINIUM-BAR-28mm-22mm-HAND-GUARDS-HANDGUARDS-MOTORCYCLE-BIKE-/121084593028?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c31344384&vxp=mtr Editat Iunie 12, 2013 de tibirec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 @Silviu2403 Handguarduri ieftine si bune comanzi direct pe Ebay: http://www.ebay.com/itm/BLUE-ALUMINIUM-BAR-28mm-22mm-HAND-GUARDS-HANDGUARDS-MOTORCYCLE-BIKE-/121084593028?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c31344384&vxp=mtr Package includes: One pair of WHITE hand guards and mounting hardwares se pare ca sunt albe , asa scrie si la cele negre si la cele albastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 (editat) Eu o sa comand saptamana asta o pereche albastre. Inainte o sa intreb chinezul daca sunt albe sau albastre. In acelasi anunt mai scrie: Description:Brand NewColor: Blue Editat Iunie 12, 2013 de tibirec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Dopul este ca sa nu intre mizerie/apa in cutia filtrului de aer. Asta daca te gandesti sa mergi fara dop. Condensul ar trebui sa fie de ulei, nu de benzina. Acest condens vine prin epuratorul de gaze din carter. Salut Andrei, ulei cred totuși ca era, doar ca foarte subțire. Si am crezut ca e o combinație ulei cu benzina, fiind și găurile de la carburatoare acolo. Nu m-am speriat, mi s-a părut ceva normal. Dopul este băgat prin filetare sau presare? Thanks, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Stiu ca poate s-a mai discutat pe aici, dar iau in calcul achizitionarea unui Transalp in viitorul apropiat si mi-ar prinde bine niste sfaturi sau raspunsuri de la posesori. Bine, nu sunt ferm convins daca sa fie Transalp, V-strom sau F800GS, dar cred ca F800-le iese din calcul datorita pretului ceva mai mare. Despre V-strom am discutat si voi mai discuta cu posesorii de V-strom. Stiu ca cel mai edificator ar fi un test drive cu fiecare. Asa ca vin la posesorii de transalp si-i intreb care este politica de test drive a dealerilor. Se organizeaza periodic sesiuni de test-drive sau te poti duce oricand, cu programare in prealabil ? Oricum, am sa intreb la dealeri, dar de la un dealer poti afla doar ce vrea el sa-ti spuna. Un alt lucru care ma intereseaza tine de confortul pasagerului. Actualmente am un DR650RS si pasagera nu se simte prea bine in spate. Acuza prea multe socuri. Ar fi transalpul mai prietenos ca suspensie si comfort al seii ? Si ar mai fi si ceva intrebari despre achizitie. As vrea sa cumpar una la mana a doua. Ar fi de decis intre modelul pre 2007, pe carburatoare, sau modelul post 2007, pe injectie. Daca ar fi dupa mine, as lua pe injectie, si cat mai nou, cat imi permite bugetul. Oricum, bugetul nu-l am, si oricare ar fi suma, as lua-o sub forma de credit. Pot sa ma duc pana la un maxim de 4000-4500 euro. Exista diferente constructive importante intre modelele pe injectie sau se fabrica acelasi model din 2007 incoace ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Salut, Eventual da-mi un telefon (730713875) dupa 6-8 seara si povestim un pic despre cum e cu transalpul si cum e cu dl650. poate te ajuta discutia in a lua decizia. in bugetul ala poti sa iti iei si transalp si dl dotat boboc (daca ai echipament). numai bine, paul Stiu ca poate s-a mai discutat pe aici, dar iau in calcul achizitionarea unui Transalp in viitorul apropiat si mi-ar prinde bine niste sfaturi sau raspunsuri de la posesori. Bine, nu sunt ferm convins daca sa fie Transalp, V-strom sau F800GS, dar cred ca F800-le iese din calcul datorita pretului ceva mai mare. Despre V-strom am discutat si voi mai discuta cu posesorii de V-strom. Stiu ca cel mai edificator ar fi un test drive cu fiecare. Asa ca vin la posesorii de transalp si-i intreb care este politica de test drive a dealerilor. Se organizeaza periodic sesiuni de test-drive sau te poti duce oricand, cu programare in prealabil ? Oricum, am sa intreb la dealeri, dar de la un dealer poti afla doar ce vrea el sa-ti spuna. Un alt lucru care ma intereseaza tine de confortul pasagerului. Actualmente am un DR650RS si pasagera nu se simte prea bine in spate. Acuza prea multe socuri. Ar fi transalpul mai prietenos ca suspensie si comfort al seii ? Si ar mai fi si ceva intrebari despre achizitie. As vrea sa cumpar una la mana a doua. Ar fi de decis intre modelul pre 2007, pe carburatoare, sau modelul post 2007, pe injectie. Daca ar fi dupa mine, as lua pe injectie, si cat mai nou, cat imi permite bugetul. Oricum, bugetul nu-l am, si oricare ar fi suma, as lua-o sub forma de credit. Pot sa ma duc pana la un maxim de 4000-4500 euro. Exista diferente constructive importante intre modelele pe injectie sau se fabrica acelasi model din 2007 incoace ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Salut, Eventual da-mi un telefon (730713875) dupa 6-8 seara si povestim un pic despre cum e cu transalpul si cum e cu dl650. poate te ajuta discutia in a lua decizia. in bugetul ala poti sa iti iei si transalp si dl dotat boboc (daca ai echipament). numai bine, paul ah - am uitat sa zic ca am postat ca fost posesor de TA650 si actual de DL650. .... ca sa nu fie interpretabil in corelatie cu anuntul de vanzare din semnatua. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ota Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Salutare tuturor. am nevoie de rezervorul de lichid de frana spate pentru transalpul meu din 1993 daca stie cineva ceva , unde gasesc . Al meu are suruburile de la capac distruse si nu mai pot sa le desfac. Multam anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Handguarduri am eu,cele originale,de transalp,albe,scris honda pe ele.La 100lei+posta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Salutare tuturor. am nevoie de rezervorul de lichid de frana spate pentru transalpul meu din 1993 daca stie cineva ceva , unde gasesc . Al meu are suruburile de la capac distruse si nu mai pot sa le desfac. Multam anticipat! ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Salutare tuturor. am nevoie de rezervorul de lichid de frana spate pentru transalpul meu din 1993 daca stie cineva ceva , unde gasesc . Al meu are suruburile de la capac distruse si nu mai pot sa le desfac. Multam anticipat! Salut, ia o bormasina si un burghiu micut si da gaura in suruburi. Dar sa distrugi doar capul surubului. Sa nu distrugi capacul. Suruburile le inlocuiesti cu unele noi. Daca esti din Brasov, te astept la mine si iti dau si suruburi. Thanks, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Salutare tuturor. am nevoie de rezervorul de lichid de frana spate pentru transalpul meu din 1993 daca stie cineva ceva , unde gasesc . Al meu are suruburile de la capac distruse si nu mai pot sa le desfac. Multam anticipat! Surubelnita de percutie sau bormasina cu burghi mic; vezi cum am rezolvat eu aici: /index.php?/topic/696045-rezervor-frana-extragere-suruburi/ Pentru ca rezervorul e din plastic, elastic, ai grija cum tii rezervorul in timp ce proptesti bormasina in capatul surubului sa nu rupi rezervorul si sau sa nu sara bormasina sa dai gaura in tine. Nu insita foarte mult cu bormasina sa nu strici si capacul. Incerci cu o surubelnita sa coti ce a ramas din gamalia surubului dupa ce dai gaura in ea. Poti sa pui orice fel de surub doar sa se potriveasca la filet si lungime nu trebuie original. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ota Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Multam pentru idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Stie cineva sau are cineva de vanzare un kit coplet de ambreiaj pentru Transalp din 99? L-am prajit pe al meu intr-o tura mai enduro decat trebuie + nepriceperea mea in tainele ecestui sport... nu-i nimic invatam... Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 daca nu sunt bani pentru ambreiaj original(nu am idee cat costa), stiu ca EBC face consumabile bunicele. http://www.wemoto.ro/bikes/honda/xl_600_vm_vn_vp_transalp/91-93/picture/clutch_kit_-_ebc_drc_series/ Nu stiu daca vi se intampla si voua, dar din cauza acceleratiei tari, imi amorteste mana dreapta dupa 50-60 de km(mers constant, de exemplu DN-uri libere, autostrada). La plimbari de o zi nu e chiar problema dar la o tura mai lunga se adauga la ceilalti factori care te obosesc. Vad decat doua solutii, sa schimb arcul / arcurile de pe bateria de carburatoare cu ceva mai moale sau sa montez pe ghidon ceva care sa-mi tina acceleratia blocata 1-2 km. Voi cum ati rezolvat problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 un ambreiaj original costa 728 ron cel recomandat de tine este ~ 450 ron. Merita diferenta pana la unul original, a vazut cineva ambele variante la lucru? Pe original ce marca este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 un ambreiaj original costa 728 ron cel recomandat de tine este ~ 450 ron. Merita diferenta pana la unul original, a vazut cineva ambele variante la lucru? Pe original ce marca este? ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) daca nu sunt bani pentru ambreiaj original(nu am idee cat costa), stiu ca EBC face consumabile bunicele. http://www.wemoto.ro/bikes/honda/xl_600_vm_vn_vp_transalp/91-93/picture/clutch_kit_-_ebc_drc_series/ Nu stiu daca vi se intampla si voua, dar din cauza acceleratiei tari, imi amorteste mana dreapta dupa 50-60 de km(mers constant, de exemplu DN-uri libere, autostrada). La plimbari de o zi nu e chiar problema dar la o tura mai lunga se adauga la ceilalti factori care te obosesc. Vad decat doua solutii, sa schimb arcul / arcurile de pe bateria de carburatoare cu ceva mai moale sau sa montez pe ghidon ceva care sa-mi tina acceleratia blocata 1-2 km. Voi cum ati rezolvat problema asta? Mi se pare foarte buna acceleratia, este ca directia masinii - calculata sa simti raspunsul in volan. daca e prea moale e ca la bmw si nu stii nimica, daca e prea tare te doare mana(ma rog nu e acc chestie dar asa o mica analogie). Mie unu mi se pare excelenta, Honda a stiut ce sa faca, nu jucarele. Sau alta solutie - curata si unge cablurile de la acceleratie poate sunt varza Editat Iunie 14, 2013 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 (editat) Nu stiu daca vi se intampla si voua, dar din cauza acceleratiei tari, imi amorteste mana dreapta dupa 50-60 de km(mers constant, de exemplu DN-uri libere, autostrada). La plimbari de o zi nu e chiar problema dar la o tura mai lunga se adauga la ceilalti factori care te obosesc. Vad decat doua solutii, sa schimb arcul / arcurile de pe bateria de carburatoare cu ceva mai moale sau sa montez pe ghidon ceva care sa-mi tina acceleratia blocata 1-2 km. Voi cum ati rezolvat problema asta? Pt. drumurile in afara orasului folosesc asta http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/447 Editat Iunie 15, 2013 de snapshoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 cablurile sunt bune, unse. Am doua TA-uri si la ambele am aceeasi problema cu mana la drum intins. Am inca doi prieteni cu TA si se plang si ei de acelasi lucru. Snapshot, chestia aia e ca sa apesi cu podul palmei, lasand degetele libere? Imi poate tine acceleratia intr-o pozitie data daca o intorc la 180 de grade, lasand-o sa se opreasca in maneta de frana? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 (editat) Eu o sa comand saptamana asta o pereche albastre. Inainte o sa intreb chinezul daca sunt albe sau albastre. In acelasi anunt mai scrie: Description: Brand New Color: Blue Update: Chinezul a raspuns la mail spunandu-mi ca sunt albastre, nu albe. Are multe culori. Deja am dat comanda pentru cele albastre si sunt pe drum. Platit prin paypal 130 lei. Acelasi model sunt pe motocicleta unui prieten, arata bine si sunt foarte rezistente. Referitor la acceleratia tare, am comandat prin Kronaumoto de la Louis un film din teflon care se pune pe ghidon sub mansonul de la acceleratie si reduce frecarea. Cod Louis 10026095. http://www.louis.de/_20950b3659f6a8e5b36fc8ae3ed6751397/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10026095 Editat Iunie 15, 2013 de tibirec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.