Sari la conținut

Postări Recomandate

Ce parere aveti de melcul asta de kilometraj http://olx.ro/oferta/melc-vitezometru-kilometraj-honda-nx-650-dominator-xl-600-v-transalp-IDRRn9.html#3b5946da07 ?

Potriveste si la PD 10?

Ce am vazut prin magazine sunt cam la 120-130 de lei.

La mine carcasa unde trebuie sa fie melcul e goala, mai trebuie sa am acolo ceva saibe sau alte chestii?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, sunt proaspat proprietar de Transalp XL700V din 2011

Am si eu 2 intrebari

Din ce am vazut eu in manual langa becul Neutral (N) ar trebui sa fie becul de ABS, eu nu am Abs pe fata dar am pe spate si becul respectiv nu se aprinde deloc nici cand pun contactul nici in mers ceva idei ?

Si ar mai fi in bord am Trip A Trip B si Trip cel cu trip ramane pe 0 tot timpul, celelate doua inregistreaza kilometrii, si sus la ceas am ceva cronometru ala cum fac sa il "pornesc"

Va multumesc anticipat

PS: Nu sariti prea tare pe mine ca nu prea le am cu motorul asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS ori ai, ori nu ai. Nu exista numai la o roata.

 

Trip ala probabil o sa se contorizeze cand o sa fumezi ceva iarba... :)

Glumesc...

 

Daca nu ai manuale, cauta-le in format electronic si citeste-le. O sa-ti raspunda la multe intrebari. Exista manualul utilizatorului si manualul de service.

Editat de tibirec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca dupa ce pui contactul si pornesti motorul ramane un bec rosu aprins, ala e de ABS. Se stinge cand incepe roata sa se invarta. Nu exista ABS numai pe o roata. Poti verifica daca e ai ABS si e vreo problema cu becul buclucas daca scoti seaua, in compartimentul de depozitare, usor spre stanga trebuie sa fie pompa de ABS (vezi poza atasata). De asemenea, trebuie sa ai senzori la roata fata si roata spate. Ceea ce pare a fi un senzor la roata spate e de fapt la modelele 700V (fara ABS) senzorul pentru vitezometru. Modele cu ABS au pe fata etrieri cu 3 pistonase, cele fara ABS cu 2.

TRIP e cati km ti-au mai ramas dintr-un numar de km setati anterior. Nu am facut niciodata asta, dar din manual inteleg ca pt setarea km-trilor de contorizat inpoi, pui contactul, selectezi TRIP si tii apasat Reset (butonul de jos) pt mai mult de 2 secunde. Ar trebuii sa pulseze cifrele si din reset si butonul de sus selectezi valoarea care te intereseaza.

Pt cronometru se apasa reset ca sa se afiseze cronometrul, apoi se apasa butonul de sus. Daca nu am fost suficient de clar ai aici: https://www.dropbox.com/s/gt03ojr6ysx4655/Transalp_manualo_del_uso.pdf manualul de utilizare in italiana.

Spor

MM

 

post-3876-0-00820100-1405524218_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cautam un transalp de ceva vreme (2ani) dar nu am reusit sa gasesc EXACT ce cautam eu.Saptamana trecuta mai exact luni la ora 08.30 cautand pe net printre multe anunturi de vanzare am descoperit un anunt nou,din pacate vaca era accidentata,am pus mana pe celular si am sunat vanzatorul,ne-am inteles la pret si ziua de cumparare a vacii.Miercuri(09.07) la ora 10.30 eram deja proprietar.A fost adusa pe o platforma moto imprumutata de la un prieten binevoitor pe nume Cornel si am inceput demontarea , telefoanele la dezmembrari , indreptari , modificari si multe adaptari.Era accidentata in fata motoreta destul de grav galeriile de evacuare strambe si lipsa ceva carene.Deoarece aveam 2 XL-uri de 600(monocilindru) am demontat fata complecta si am remontat pe vaca cu adaptariile de riguare la jug/far/bord/furtun lichid frana si cablu kilometraj.Mie nu imi prea placeau carenele fata/lateral rezervor asa ca am decis sa ramana desbracata o perioada pana gasesc material sa imi fac carenele laterale(rezervor).Urmeaza cateva zile de munca sa pun totul inapoi la loc ca saptamana viitoare vreau sa merg la RAR pentru autentificare.

 

Atasez 2 poze cu ea la cumprare si in stadiul actual

 

post-30816-0-36286900-1405689720_thumb.jpg

post-30816-0-27711200-1405689735_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Succes Zeno la reconditionat si in acelasi timp multumesc Tibirec pt link-ul catre manualul de reparatie pt XL700.Am rascolit internetul in lung si in lat si abia am gasit in rusa ceva(evident ca nu le am cu torentele etc) cand defapt aveam sub nas manualul.Acum am la dispozitie tot ce imi trebuie:) Am achizitionat de curand motocicleta(venind din zona *moto de strada*) si ma declar multumit (multumit x 1000 ori).E model 2008 injectie si abs.Singura parte proasta e ca nu gasesc un disc de frana fata decat nou si la un pret extrem de ridicat.Deci,cumpar disc frana fata(partea stanga desi cred ca sunt identice stg-dr).In rest deja pot spune ca ne impacam destul de bine,mai ales la partea cu pozitia in sa(are in plus si inaltatoare de ghidon).Drumuri bune,rele oricum ar fi,trecem prin ele :)

post-70842-0-13085600-1405711184_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa mai descopera cate unu' tehnologia la japonezi: :D

Ieri zgomotul metalic pe frana spate m-a convins ca e bai sa mai aman montarea placutelor de frana, operatiune ce o tot aman de vre-un an. Toate bune si frumos... aloc un 30min -1 ora pt trebsoara mentionata si ma apuc de ea(in realitate ieri 2 ore pe inserat si azi lafel cu etrierul demontat, in casa). Lucru dracu'n casa popii insa ca nu voia sa iasa neam axul ala care trece prin placute(au stat ceva vreme acolo de au ajuns la metal). Aparent era cap ingropat cu surubelnita dreapta(plata) si nu a vrut sa cedeze deloc: nici la forta, nici la WD si nici la cald. L-am extras cu o gaura pe mijoc si un toks infipt in ea. Initial am crezut ca e rupta piesa la jumatatea filetului insa realitatea era alta, extrasesem doar capacul de protectie(in acelasi filet pe corpul etrierului) iar axul era mai inauntru cu fo 5mm (cu imbus de 5) si a iesit de mai mare dragul. Si nu mai rade ca am descoperit gaura din covrig, fiindca de nu era covrigu' ar fi fost tot universul o gaura! :crack:

post-9456-0-64028700-1406150842_thumb.jpg

Editat de high_dive_eagle
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...