Unchiu' Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 (editat) salut. Are cineva idee cam la cati km se schimba lanturile de distributie la transalp 2001? Mersi La 650 undeva pe la 6-6,5 mm intindere masurata pe intinzator...(numarul de km este irelevant din pacate, dar ai putea lua in calcul ceva intre 60-80 k) Editat Septembrie 20, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 La 650 undeva pe la 6-6,5 mm intindere masurata pe intinzator...(numarul de km este irelevant din pacate, dar ai putea lua in calcul ceva intre 60-80 k) Mersi mult. deci intre 60 - 80 de mi. A mea are in jur de 35000 dar am impresia ca incepe sa fie mai galagioasa la revenirea din turatie. As mai avea o intrebare... care este cel mai bun ulei pentru transalp urmarind mai mult protectia motorului si aici ma refer la brand si vascozitate... intreb pt. ca eu vin din zona Hard Enduro si nu prea cunosc mai nimic la Touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 Din experienta mea, 80.000 km e putin pentru niste lanturi de distributie. A mea din '88 are 80.000 km si lanturile sunt intinse la un sfert din cat zice manualul ca ar fi limita maxima. Am mai avut una din '91 cu 170.000 km si lanturile erau pana in jumatate. Un '89 model de America pe care l-am avut acum 4-5 ani, la 75.000 km se auzea ca nou. Un '93 al unui prieten la 120.000 km e perfecta. Chestii care tin doar 80.000 gasim la BMW-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 si nici acolo my friend...La bmw la 85000km...cred ca doar ce a iesit din rodaj.. ...iar la africa mea 650 -- practic acelasi motor ca transalpul 90 000 ...totul suna perfect.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 Din experienta mea, 80.000 km e putin pentru niste lanturi de distributie. A mea din '88 are 80.000 km si lanturile sunt intinse la un sfert din cat zice manualul ca ar fi limita maxima. Am mai avut una din '91 cu 170.000 km si lanturile erau pana in jumatate. Un '89 model de America pe care l-am avut acum 4-5 ani, la 75.000 km se auzea ca nou. Un '93 al unui prieten la 120.000 km e perfecta. Chestii care tin doar 80.000 gasim la BMW-uri. Am inteles. si totusi despre ulei... Cineva m-a indrumat sa-i pun 15W 50 pe timp de vara si 10W40 pe inceput si sfarsit de sezon... voi ce credeti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Manualul de service e pe forumul transalp la sectiunea download. Cel al utilizatorului, in italiana, il gasesti aici:https://www.dropbox.com/s/gt03ojr6ysx4655/Transalp_manualo_del_uso.pdf?dl=0 Dupa aprox. un an si 15000 de km, abia acum am descoperit ca avariile merg si fara cheie in contact. Deci nu trebuie sa stii chiar tot ca sa mergi cu mobra asta. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Eu as merge pe 15w50 all year round.... uite te pe graficele de temperatura la acel 15w de la ce temperatura in jos nu mai e utlizabil. Una peste alta daca merg din februarie pana prin noiembrie -- 15w50 e foarte bun.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Eu as merge pe 15w50 all year round.... uite te pe graficele de temperatura la acel 15w de la ce temperatura in jos nu mai e utlizabil. Una peste alta daca merg din februarie pana prin noiembrie -- 15w50 e foarte bun.... In manual arata numai despre 20W50 20W40 10W40 10W30, si 10W40 se incadreaza aproape la toate temperaturile... si persoana de la care am cumparat-o tot ca tine mi-a spus, dar manualul nu spune de 15w50... tu asa pui in a ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 (editat) Salutare, Vesnica greseala de interpretare a "bibliei"... uleiul dat spre folosire (pentru zona noastra de temperatura) este 20w50, la 10w40 o sa gasiti un asterix cu specificatia : "used only the temperatures are below 0 degrees" O alta alternativa ar fi 15w50 cum a specificat colegul marius, 10w50 sau 10w60 daca te tin buzunarele ...ca de meritat oricum nu merita ... Deci... P.S. Despre calitatile mirifice ale uleiului 10w40 nu putem discuta...ar dura prea mult... Editat Septembrie 21, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 (editat) Salutare, Vesnica greseala de interpretare a "bibliei"... uleiul dat spre folosire (pentru zona noastra de temperatura) este 20w50, la 10w40 o sa gasiti un asterix cu specificatia : "used only the temperatures are below 0 degrees" O alta alternativa ar fi 15w50 cum a specificat colegul marius, 10w50 sau 10w60 daca te tin buzunarele ...ca de meritat oricum nu merita ... Deci... P.S. Despre calitatile mirifice ale uleiului 10w40 nu putem discuta...ar dura prea mult... Deci... eu maine ma duc sa cumpar ulei ), poti te rog sa-mi recomanzi un ulei cu vascozitatea perfecta sau considerata de voi cea mai buna pentru RO si Brandu-l care e cel mai promovat pt tipul asta de motocicleta? repet, eu vin din zona hard enduro la noi e cu nr de ore, uleiuri pt motoare super solicitate si nu au nici o legatura cu touringurile, d'asta nici nu vreau sa risc ca nu prea cunosc. Mersi. Editat Septembrie 21, 2014 de andrei_pro89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Pune Motul semisintetic 10w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Dezmebrez Honda Transalp PD06 1989 ,frana tambur pe spate.Toate piesele valabile. Ce e tavalit sau lipseste si care-i pretul pe toata gramada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Cumpar jug inferior pentru TA din 95 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Salut domnilor,poate ma ajuta si pe mine cineva...Am un TA 650rd11 din 2004 si am inpresia ca nu mai trage cum trebuie,adica,daca sunt singur pe el(eu avînd în jur de 80 kg),zboară,dar daca ne suim doi pe el,deja cam gafaie,nu mai pomenesc de bagaje....adica fara.Cam ce credeti ca ar fi?Am inteles ca ar putea fi limitat? Vezi sa nu intri in categoria celor care li se par ca nu mai trag motocicletele la sf de sezon!?! Acum lasand gluma la o parte, stiu ca se intampla destul de des, ca la inceput de sezon sa ti se para ca motorul trage f tare, si pe la sf sezonului, dupa ce te-ai dat f mult cu el, sa ti se para ca nu prea mai trage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Cum la XL 700 filtrul de aer OEM e in aceasi gama de pret cu un K&N intrebarea mea ar fi care?. Ambele filtre de hartie de unica folosinta? Eu am pus K&N din asta ce se spala si se unge cu ulei rosu de le ei si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 De cand am mobra, adica de anul trecut din Noimbrie si de aproximativ 15000 de km. L-am curatat o data, dupa aproximativ 2 schimburi de ulei dar sunt convins ca nu era absolut necesar. Intradevar e mai complicat pana dai carenele laterale jos, dar dupa un pic de exercitiu am prins miscarea. Saltarea rezervorului si schimbarea propriu-zisa a filtrului e simpla. Atentie la solutia de uns si curatat, eu recomand pe aia de la K&N, ini nici un caz solutie spray pentru uns filtrele de burete. Cu cel oem nu am experienta, l-am aruncat fara sa ma uit la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Salut, Azi cand sa o scot la o tura am constatat ca pierde antigel pe la radiatorul din dreapta... Vinde cineva radiator dreapta pentru Transalp 650 2005? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Se pot repara radiatoarele, functie de problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 A mai fost reparat destul de neprofi de samsarii de la care am cumparat motocicleta acum un an. A inceput sa curga tare fara sa-i fac nimic. Am scos-o din garaj, am incalzit-o un pic si am mers 300m pana la Peco, unde cat stateam langa pompa sa-mi vina randul a inceput sa piarda antigel intai putin, apoi dupa cateva minute efectiv tasnea in toate directiile. L-am scos de pe mobra si se vede cum a mai fost reparat. Sincer, nu am incredere sa-l repar si sa ma lase departe de casa undeva pe coclauri, ba sa mai fie si intuneric ca sa fie treaba buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 (editat) caut sa cumpar un far sau macar inelul din jurul lui pentru modelul 2000 +. 0763546658 multumesc Editat Octombrie 12, 2014 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Stie cineva cum a fost facuta modificarea asta la pinion? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Nu desfaci si pozezi tu acea "modificare" sa vedem in detaliu (ca la poze explodate) ce si cum este facut acolo? Am o vaga impresie ca tre' sa fac si eu ceva similar si e posibil sa ma inspire modificarea de la a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 poza e luata de pe un site din Ucraina, o am de 4-5 ani prin calculator. Este un Transalp de 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Si ce aduce nou aceasta modificare? Mie mi se pare o reparatie facuta la strung, filetarea axului in cazul in care acesta s-a busit si nu mai tine siguranta pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 of of... surubul ala e adaugat in continuarea axului. Axul nu e suficient de lung sa il iei pe strung sa-ti faci surub din el. Am scris aici ca poate e careva mai informat, stie cum se face si ne explica si noua. Ori au desfacut motorul si au sudat surubul pe ax, ori au sudat direct fara sa desfaca motorul dar cred ca se strica simeringul asa, ori au lipit surubul cu ceva de care nu am auzit. Daca reusesti sa pui surub asa cum e in poza si strangi tare pinionul pe ax, caneluri axului nu se vor mai strica vreodata. Sunt si alte metode dar asta e cea mai corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.