lucescuciprian Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 poate ar trebui sa folosesti vaselina amestecata cu ceva ulei, sa fie mai fluida. Iar cablul de km uns doar cu ulei, ii scoti cablul din interior si ii bagi ulei cu o seringa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Intr-adevar gradul de vascozitare al vaselinei conteaza, conteaza si cat de bine este gresat/curatat si cablul, dar un factor important care contribuie la uzura pinionului este si gradul de uzura al simeringului de praf si ansamblului carcasa/melc metalic a melcului. La mine in ultimii 5 ani si undeva pe la un totatal de 65 k nu a facut probleme, dar am si curatat/gresat cam de doua ori pe fiecare sezon...la inceput de zezon obligatoriu si undeva pe la jumatate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 (editat) Intr-adevar gradul de vascozitare al vaselinei conteaza, conteaza si cat de bine este gresat/curatat si cablul, dar un factor important care contribuie la uzura pinionului este si gradul de uzura al simeringului de praf si ansamblului carcasa/melc metalic a melcului. La mine in ultimii 5 ani si undeva pe la un totatal de 65 k nu a facut probleme, dar am si curatat/gresat cam de doua ori pe fiecare sezon...la inceput de zezon obligatoriu si undeva pe la jumatate... poate ar trebui sa folosesti vaselina amestecata cu ceva ulei, sa fie mai fluida. Iar cablul de km uns doar cu ulei, ii scoti cablul din interior si ii bagi ulei cu o seringa. Am schimbat melcul azi, Cablul nu era problema, era uns. Zimtii sunt ok la melcul vechi, Problema a venit de la vaselina. Devenise prea vascoasa in decembrie cand s-a stricat melcul. A fost macinat de saiba care-l agata. Editat Ianuarie 29, 2015 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Am schimbat melcul azi, Cablul nu era problema, era uns. Zimtii sunt ok la melcul vechi, Problema a venit de la vaselina. Devenise prea vascoasa in decembrie cand s-a stricat melcul. A fost macinat de saiba care-l agata. intr-un decembrie mi-a crapat si mie primul melc - de la frig devine mai vascoasa vaselina. Cum zicea Unchiu' - ulei pe camasa si la melc/simering - vaselina siliconica din belsug - la mine a mers asa muuulta vreme - dupa primul stricat la 12 mii - motoreta a mers la urmatorul proprietar pe la 60 de mii cu acelasi melc. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 (editat) the damage Editat Ianuarie 29, 2015 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 the damage dap. intre cei 2 dintii si cablul de kilometraj este melcul si surubul acela fara sfarsit. unul dintre cele doua a fost mai capos in acel decembrie. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Incepe cu lucrurile de baza: - electromotorul merge? invarte, sau doar caraie sec? ca daca doar caraie, e goala bateria. - scoate o fisa de bujii si vezi daca face scanteie cand incerci sa pornesti. poate ai uitat kill-switch-ul pe off - asigura-te ca ai benzina in rezervor si ca ai robinetu deschis (am patit la un moment dat...) daca nu reusesti, cheie bujii: http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_344_2928_282&products_id=2699 daca erai p-aproape aveam eu. multumesc de ajutor. cu ajutor de la o baterie de masina, a luat-o la sfert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Nu cred ca e o ideie buna sa folosesti baterie de masina la pornire sa nu strice electromotorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Nu cred ca e o ideie buna sa folosesti baterie de masina la pornire sa nu strice electromotorul. cred ca crezi gresit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Salut baietii, de ceva vreme ma gandesc sa imi fac la transalp carene rally raid , am inceput aseara si am reusit sa fac una din carene insa sunt putin descurajat asa ca am sa va rog poate veniți cu vreo idee sau cu o incurajare. » Post actualizat in 02 Feb 2015 12:21 Am rotit pozele., Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Salut baietii, de ceva vreme ma gandesc sa imi fac la transalp carene rally raid , am inceput aseara si am reusit sa fac una din carene insa sunt putin descurajat asa ca am sa va rog poate veniți cu vreo idee sau cu o incurajare. » Post actualizat in 02 Feb 2015 12:21 Am rotit pozele., am eu o idee. cand faci, fa 2 bucati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Pai Transalpul are carene rally. Daca faci, fa pt XR, CRF, etc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9limits Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) Mi-am pus aseara becul asta http://www.romimoto-piese.ro/category/21004061110/article/539016 (Osram night racer 110), si am iesit sa-i dau o proba. Dupa 10 min a inceput sa dea rateuri toba (un cilindru intermitent), si dupa vreo 20 sa-mi tot moara motoru cu totu. O sa o scot azi la primbare cu becu stins, sa ma asigur ca de la aia e, dar pana ieri nu facea asa, deci no, toate sansele sa fie de la bec. A mai patit cineva?ps. io-s cat de cat incepator, dar 60/55 W, 12V scrie si in manual, si pe bec. Tre' sa-i verific si RH-u, sau ce sa-i fac? (ma gandesc ca poate-mi suge bateria si nu mai are de unde sa dea scanteie) Editat Februarie 4, 2015 de 9limits Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) Tiii, asta e una dintre chestiile cele mai tari de le-am tot citit pe forumul asta...dar nu ma asteptam sa citesc ceva de "gen" si pe sectiunea transalp .... Editat Februarie 4, 2015 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Salut baietii, de ceva vreme ma gandesc sa imi fac la transalp carene rally raid , am inceput aseara si am reusit sa fac una din carene insa sunt putin descurajat asa ca am sa va rog poate veniți cu vreo idee sau cu o incurajare. » Post actualizat in 02 Feb 2015 12:21 Am rotit pozele., Hai că poţi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 (editat) Hai că poţi ! Executat! din fibruta Poti sa faci, vointa sa fie. Gandestete care e functia carenei( anti vant- ploaie- noroi- pietre - bla bla sa fie usoara clar si bla bla) si apoi baga la executie. Ar merge de-o imprimanta 3d de plastic - ar face minuni. da costa:) Editat Februarie 5, 2015 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9limits Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Executat! din fibruta Frumooos! Mi-ar fi placut sa fie mai inalt parbrizul, dar e chestie de preferinta personala ..Dupa 10 min a inceput sa dea rateuri toba (un cilindru intermitent), si dupa vreo 20 sa-mi tot moara motoru cu totu... Alarma falsa, nu-i de la bec. Am umblat un pic la siguranta de ignition si si-a revenit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Salutare. Sunt posesor de Bmw f650gs, si scriu pentru prima data la sectiunea dedicata Transalp, desi cand mi-am cumparat moto am ales cu greu intre transalp si dakar. Un prieten vrea sa isi cumpere Transalp. Pun aici cateva anunturi, daca cunoaste cineva motocicletele, sau poate sa dea niste sfaturi, astept. Totodata, daca aveti niste propuneri pentru modele mai noi de 2002 asteptam. Multumim. 1 http://olx.ro/oferta/vand-transalp-650-din-2005-ID1mLoh.html#0438dc3a2e 2 http://olx.ro/oferta/honda-transalp-650-ID2mQLn.html#8a28b4b2de 3 http://olx.ro/oferta/honda-transalp-650cc-ID2oNOz.html#8a28b4b2de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Frumooos! Mi-ar fi placut sa fie mai inalt parbrizul, dar e chestie de preferinta personala Merci. Asa-i, la 170 nu am nevoie mai mult. in schimb as vrea sa ii modific putin partea de sus, sa o fac mai spre verticala ca imi da vantul in ochi - l-am facut prea rotund - si poate il fac si transparent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Salutare. Un prieten vrea sa isi cumpere Transalp. Pun aici cateva anunturi, daca cunoaste cineva motocicletele, sau poate sa dea niste sfaturi, astept. Totodata, daca aveti niste propuneri pentru modele mai noi de 2002 asteptam. Multumim. http://www.transalp.ro/forum/vreau-sa-vand-transalp-650-t2452.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 am citit mai sus ceva despre becuri si ceva !!!!!!!!!! ma repet credeam ca l-am vazut pe toate am gresit ca de obicei!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 crashbar'uri pentru transalp http://www.transalp.ro/forum/crashbar-transalp-650-t2465.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Rog pe cineva care are cheie originala de bujii de transalp 600 (pd10 dar nu cred ca are relevanta), sa-mi dea dimensiunile cheii: - lungime totala (lungime tubulara plus parte hexagon din capat) - lungime parte hexagon din capat de care prinzi cu cheia fixa - de cat este hexagonul din capat? de unde prinzi cu cheia fixa. Am cumparat o tubulara de 18, pot cu ea sa desfac bujiile laterale, dar vreau sa o modific astfel incat sa fie ca o cheie de bujii originala. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 - lungime parte hexagon din capat de care prinzi cu cheia fixa - de cat este hexagonul din capat? de unde prinzi cu cheia fixa. Lung=120mm. Hexagon capat =12 mm. In interior are o bucsa de cauciuc in care intra bujia. » Post actualizat in 17 Feb 2015 15:49 Lung=120mm. Hexagon capat =12 mm. In interior are o bucsa de cauciuc in care intra bujia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.