tibirec Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 (editat) Doreste cineva o șea modificata la Dan din Timisoara? Am primit-o acum 2 saptamani si am iesit de 2 ori de atunci, dar nu ma pot obisnui cu seaua modificata. Niste probleme medicale vechi si netratate au revenit si datorita lor imi e mai bine cu varianta nemodificata. Seaua e de pe motocicleta personala Transalp 650 din 2006. M-a costat 460 lei modificarea (nu pun si curierul la socoteala), trimit poze pe mail daca e curios cineva. A latit-o la ambele posturi, a pus spuma confort, a creat volum despartitor, a pus antiderapant la sezut pilot si pasager, a mai inaltat-o in partea din fata la rezervor. Pun mai jos link cu o poza in starea ei actuala: https://www.dropbox.com/sc/eseg70sc9i47811/AAC-4MdUVUDTtqGxUfYUITlaa Editat Septembrie 14, 2016 de tibirec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 (editat) Sa stii ca nu toata lumea se obisnuieste cu ele. Chiar daca baiatul le facea profesionist, se mai gaseste cate unul caruia nu ii pica bine, fara a avea 'producatorul' vreo vina, asta ca sa nu zici ca esti singurul .... SAU AVETI VREO IDEE, DATI UN SEMN ! motorul se aude la fel? Verifica sa fie la punct, sa nu cumva sa iti fi sarit vreun dinte distributia, dar intai verifica mansoanele de la carburatoare (gaturile de la admisie), cele de cauciuc sa nu fie fisurate, eventual da-i cu niste spray pe acolo si vezi daca creste ralantiul. Carburatoarele le ai sincronizate? Editat Septembrie 14, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 (editat) Eu am avut o lovitura puternica la noada in 2009 (cazut cu fundul intr-un bolovan la parapanta), prin 2010 mi-a trecut, dar acum dupa 2 iesiri cu șeaua modificata durerile au reaparut. Decat sa ma las de stat pe sea, prefer sa o schimb. Nici de parapanta nu m-am lasat. Editat Septembrie 14, 2016 de tibirec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Sa stii ca nu toata lumea se obisnuieste cu ele. Chiar daca baiatul le facea profesionist, se mai gaseste cate unul caruia nu ii pica bine, fara a avea 'producatorul' vreo vina, asta ca sa nu zici ca esti singurul motorul se aude la fel? Verifica sa fie la punct, sa nu cumva sa iti fi sarit vreun dinte distributia, dar intai verifica mansoanele de la carburatoare (gaturile de la admisie), cele de cauciuc sa nu fie fisurate, eventual da-i cu niste spray pe acolo si vezi daca creste ralantiul. Carburatoarele le ai sincronizate? Carbu sincronizate, galerii impecabile, iar treaba cu pusul la punct nu exista pt ca este tci si are cititor care nu poate sari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 La Transalp periodic se regleaza si jocul la supape. Ai facut si asta? La mine s-a schimbat mersul in bine, ba chiar si consumul a scazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 La Transalp periodic se regleaza si jocul la supape. Ai facut si asta? La mine s-a schimbat mersul in bine, ba chiar si consumul a scazut. Tu vbesti de reglajul la culbutori pe care l-am facut anul trecut. Deci nu e nici de acolo. Singura varianta viabila ar ramane cdiurile. Daca gasesc sa fac proba am sa va anunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 iar treaba cu pusul la punct nu exista pt ca este tci si are cititor care nu poate sari Nu inteleg, ziceam de chestia aia cu FT si RT (parca asa era la Africana si ma indoiesc ca nu apare si aici) si alinierea axelor cu came... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Nu inteleg, ziceam de chestia aia cu FT si RT (parca asa era la Africana si ma indoiesc ca nu apare si aici) si alinierea axelor cu came... ? E mult de explicat...te poti uita pe o schema si te lamuresti. Ideea e ca e ca daca nu umbli acolo nu are cum sa sara din diverse motive. Sper sa nu o iei in nume de rau...nu asta urmaresc pe acest forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COCU Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 (editat) Doreste cineva o șea modificata la Dan din Timisoara? Am primit-o acum 2 saptamani si am iesit de 2 ori de atunci, dar nu ma pot obisnui cu seaua modificata. Niste probleme medicale vechi si netratate au revenit si datorita lor imi e mai bine cu varianta nemodificata. Seaua e de pe motocicleta personala Transalp 650 din 2006. M-a costat 460 lei modificarea (nu pun si curierul la socoteala), trimit poze pe mail daca e curios cineva. A latit-o la ambele posturi, a pus spuma confort, a creat volum despartitor, a pus antiderapant la sezut pilot si pasager, a mai inaltat-o in partea din fata la rezervor. Pun mai jos link cu o poza in starea ei actuala: https://www.dropbox.com/sc/eseg70sc9i47811/AAC-4MdUVUDTtqGxUfYUITlaa Salut, as fi interesat de saua ta... vrei sea la schimb? adica 460 lei si seaua mea? Editat Septembrie 14, 2016 de COCU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 E mult de explicat...te poti uita pe o schema si te lamuresti. Ideea e ca e ca daca nu umbli acolo nu are cum sa sara din diverse motive. Sper sa nu o iei in nume de rau...nu asta urmaresc pe acest forum. n-are nici o treaba distributia. daca nu ai desfacut distributia ar trebui sa mearga bine. tre sa ai jocuri de intra lingura de lemn sa nu mai functioneze. chestii clare care influienteaza in modul cum ai zis : diafragmele vacumative- daca le-ai inlocuit sa ai grija sa le pui bine pe scaunul lor si sa nu se rupa la asamblare. cdi - poti sa cauti cu altele.. modelul din 93 nu are 2 cdiuri? din 96 parca e shcimbat cu 1 unitate tci. si montarea gaturilor de cauciuc pe carburator - sa fii sigur ca nu trage aer fals. pune niste WD pe gaturi cand le montezi si cand strangi colierele apasate cu mana bine bine pe cutia de aer de deasupra carburatorului sa se aseze pana la capat , ca din ce am observat daca nu ma apas bine pe cutia de aer nu se aseaza guma bine pe gatul carburatorului. la cdi incerca sa il pornesti cu cate 1 cdi individual sa vezi daca e vreo diferenta intre ele - ar fi greu sa se strice amble in acelasi mod, ai putea sparge carcasa de plastic sa vezi daca ai lipituri desfacute, asa am facut la a mea din 89 si a mers fara probleme apoi. ...bujii noi, verificat fisele sa dea scanteie, compare scanteile intre ele sa nu fie diferente de intensitate. filtru nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 n-are nici o treaba distributia. daca nu ai desfacut distributia ar trebui sa mearga bine. tre sa ai jocuri de intra lingura de lemn sa nu mai functioneze. chestii clare care influienteaza in modul cum ai zis : diafragmele vacumative- daca le-ai inlocuit sa ai grija sa le pui bine pe scaunul lor si sa nu se rupa la asamblare. cdi - poti sa cauti cu altele.. modelul din 93 nu are 2 cdiuri? din 96 parca e shcimbat cu 1 unitate tci. si montarea gaturilor de cauciuc pe carburator - sa fii sigur ca nu trage aer fals. pune niste WD pe gaturi cand le montezi si cand strangi colierele apasate cu mana bine bine pe cutia de aer de deasupra carburatorului sa se aseze pana la capat , ca din ce am observat daca nu ma apas bine pe cutia de aer nu se aseaza guma bine pe gatul carburatorului. la cdi incerca sa il pornesti cu cate 1 cdi individual sa vezi daca e vreo diferenta intre ele - ar fi greu sa se strice amble in acelasi mod, ai putea sparge carcasa de plastic sa vezi daca ai lipituri desfacute, asa am facut la a mea din 89 si a mers fara probleme apoi. ...bujii noi, verificat fisele sa dea scanteie, compare scanteile intre ele sa nu fie diferente de intensitate. filtru nou Cam tot ce ai scris mai sus am verificat...mai putin cdiurile. Inainte sa ma apuc sa le desfac as face o proba cu unele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 (editat) Ceva nou la transalpul meu, s-a oprit in mers aparent de la cric Inspectand mai atent un fir verde facea scurt la firul galben si imi oprea motorul. Noroc ca am concediu si am avut timp si am rezolvat cu niste contacte de la alimentare de floppy disk, pistol cu silicon, pistol de lipit tuburi termice si am atasat poze (scuze de calitatea lor) Si am indreptat si cricul cu ocazia asta (la cald) Avea joc foarte mare mare in surubul de prindere din cauza ca era stramb. Presupun ca din cauza ca juca prea mult s-a rupt in timp si firul senzorului.... Editat Septembrie 27, 2016 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Ceva nou la transalpul meu, s-a oprit in mers aparent de la cric Inspectand mai atent un fir verde facea scurt la firul galben si imi oprea motorul. Noroc ca am concediu si am avut timp si am rezolvat cu niste contacte de la alimentare de floppy disk, pistol cu silicon, pistol de lipit tuburi termice si am atasat poze (scuze de calitatea lor) Si am indreptat si cricul cu ocazia asta (la cald) Avea joc foarte mare mare in surubul de prindere din cauza ca era stramb. Presupun ca din cauza ca juca prea mult s-a rupt in timp si firul senzorului.... Bine ca i-ai dat cap, bine de stiu In alta ordine de idei, am tot rascolit netul pt.o solutie la protectia pt. vant: cu deflector, fara el, doar cu parbriz touring...etc, dar nu am o concluzie clara. Ce recomdantati din experienta voastra? Eu am parbriz touring (Givi) dar l-am dat jos, imi dadea vantul exact in casca. Cel original mi-l da in piept si pt. moment parca e mai "ok" asa. Mentionez ca am 1.81m. merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 (editat) Bine ca i-ai dat cap, bine de stiu In alta ordine de idei, am tot rascolit netul pt.o solutie la protectia pt. vant: cu deflector, fara el, doar cu parbriz touring...etc, dar nu am o concluzie clara. Ce recomdantati din experienta voastra? Eu am parbriz touring (Givi) dar l-am dat jos, imi dadea vantul exact in casca. Cel original mi-l da in piept si pt. moment parca e mai "ok" asa. Mentionez ca am 1.81m. merci! numai pot edita, am gasit la pagina 127 » Post actualizat in 29 Sep 2016 08:41 La 1,82 cm eu nu am reusit sa gasesc nici o solutie eficienta, pozitia e dreapta si bordul e jos, orice parbriz ("touring") cu sau fara deflector, e tot mai rau. Am incercat chiar foarte multe (bani aruncati) si pana la urma am taiat si am lasat un ciot de parbriz care sa imi arunce aerul in zona abdomen/piept, astfel incat capul sa fie ferit de turbulentele insuportabile. Suntem prea inalti pentru tipul asta de motocicleta, ori luam altceva, dintr o clasa superioara, ori renuntam la ideea cu protectia la vant. Mentionez ca prin protectie la vant eu inteleg, in mod special, protejarea capului de curent/turbulente, astea sunt cele ce ma deranjeaza cel mai tare, picioare, piept, burta etc. sunt pe planul doi, oricum echipamentul protejeaza destul corpul, dar cu auzul e problema in timp. Ai incercat si deflectorul de la Puig? Mi se pare f. mic...85mm, dar poate ajuta peste cel de la Givi. http://motorai.ro/parbrize-moto/winddeflector-for--product--10006546 Editat Septembrie 29, 2016 de dorinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Bine ca i-ai dat cap, bine de stiu In alta ordine de idei, am tot rascolit netul pt.o solutie la protectia pt. vant: cu deflector, fara el, doar cu parbriz touring...etc, dar nu am o concluzie clara. Ce recomdantati din experienta voastra? Eu am parbriz touring (Givi) dar l-am dat jos, imi dadea vantul exact in casca. Cel original mi-l da in piept si pt. moment parca e mai "ok" asa. Mentionez ca am 1.81m. merci! plexiglas 3mm format la pistol cu aer cald, 4 gauri pe parbrizul original, distantoare de cauciuc (merg cele de pe suruburile autoforante pentru acoperis de tabla).57 cm, adio vant in casca. Am 1,80. La iarna poate imi fac unul intreg. Asta a fost asa pe fuga facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 plexiglas 3mm format la pistol cu aer cald, 4 gauri pe parbrizul original, distantoare de cauciuc (merg cele de pe suruburile autoforante pentru acoperis de tabla).57 cm, adio vant in casca. Am 1,80. La iarna poate imi fac unul intreg. Asta a fost asa pe fuga facut. 57 cm in total, masurat de jos pana sus, nu ? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 57 cm in total, masurat de jos pana sus, nu ? mersi Da. Dar atentie cum am facut partea de sus. Deflectorul. Ajuta foarte mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicolae_catalin Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Salutare, Ma poate ajuta si pe mine cineva cu ceva informatii in legatura cu Transalpul de 700!?! Mai ales posesorii... In primul rand cum se comporta,consum,fiabilitate, plusuri si minusuri. Am avut PD10 .Mai are vreo legatura cu modelele anterioare? Intr-un cuvant..."merita achizitia"!?! Mersi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 legatura nu prea mai are adica ia-ti gandul de la forestiere si offroad usor ce faceai cu pd10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Transalpu de 700 este ca si vstromu ii place pe asfalt si un forestier usor ,cursa suspensiilor este mai mica vs old transalp ,de consumat nu consuma mai putin ca si pd 10 si nici nu simti nustiuce putere mai mare ,plastice eftine china peste tot , aceleasi frane ca si pd 10 ( mai putin cel cu abs ) eu unu am avut ocazia sa schimb translpu pd 10 cu cel de 700 la aceiasi bani dar pt mine nu se merita si nu mi se potriveste deloc fiindca imi place noroiul....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebelinho Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Pentru ca incepe sezonul rece, si nu toata lumea are pinlock, am incercat solutia cu gel de barbierit pe viziera. Super multumit! Cureti viziera de praf, dai cu gel pe interiorul la viziera, stergi cu un servetel (mai multe) pana e viziera curata si atat (viziera nu se mai spala cu apa sau altceva dupa). Motocicleala placuta si sa speram ca mai tine vreamea cu noi macar 2-3 saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 cauta pe la mag auto mitsubishi t30. vezi ca e folosita si pe la alte moto. fyi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 Nimeni ? Nu bag mana in foc, dar asta am gasit: EFP-011, A04CZ (Ford Festiva, Suzuki, Mitsubishi). Informatia e de la nemtii astia http://krad-vagabunden.de/unsere-motorr%C3%A4der/tips-erfahrungsbericht-transalp/benzin-pumpe-filter/ ce fac aprecierea Transalpului dupa 100000 de km. De curiozitate, cati km ai pe odometru ca sa stiu si eu la ce sa ma astept. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 73000 km. T30 asta l-am gasit si eu cam peste tot unde am mai citit.De la highflowfuel.com am primit raspunsul ca 99% e vorba de HFP-382S. Om vedea. Maine golesc rezervorul si dau jos pompa. Eu am 43000 km, asa ca stau linistit dar cu urechile ciulite. Se mai aude un danganit in rezervor de la plutitor. Am scos totul afara si m-am uitat, dar nu am ce sa ii fac, e un nit sau ceva de genul slabit. HFP-382S e pompa ce inlocuieste pompa de fabrica din cate imi dau seama. Uite aici inca una poate te ajuta, dar din nou nu bag mana in foc, e de pe net - http://www.pompa-paliwa.pl/pl/p/pompa-paliwa-HONDA-XL700V-HONDA-XL-700V-HONDA-TRANSALP-2008-OE-UC-T30HU12-,16700-MFF-D01/6392 Daca afli cu certitudine modelul pompei originale te rog sa imi spui, ca sa notez undeva asa, in caz ca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Eu am 43000 km, asa ca stau linistit dar cu urechile ciulite. Urmaresti cu atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.