Sari la conținut

Postări Recomandate

Am comandat 10w50, o sa vad cum va merge, dar cred ca e un compromis bun. La rece e subtire iar la cald va rezista mai bine.

Cum schimbati uleiul? In manual vad ca scrie ca la 12 000 km. Eu ma gandeam la 10 000. Oricum e un avantaj clar fata de Dominator la care schimbam tot la 2500-3000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat 10w50, o sa vad cum va merge, dar cred ca e un compromis bun. La rece e subtire iar la cald va rezista mai bine.

Cum schimbati uleiul? In manual vad ca scrie ca la 12 000 km. Eu ma gandeam la 10 000. Oricum e un avantaj clar fata de Dominator la care schimbam tot la 2500-3000.

Eu am 4800 km cu repsol moto rider 15w50 numai vorbe de lauda pentru ca imi consuma mai putin decat imi consuma cu motul. Dupa ce am facut 1200 km cu ocazia intrunirii AT am completat cam 400 ml de ulei si asta pentru ca pe autostrada am mers mai tare decat in mod normal, 120-140. Tinand cont ca mai completez din cand in cand cu ulei proaspat o sa schimb si eu uleiul pe la un 7000-8000, nu cred ca o sa fie probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri!

 

 

La mine nu face figuri kilometrajul decat la viteza mai mare, peste 100 km/h. O sa schimb cablul, si o sa curat/ung melcul si sper sa fie ok.

 

Ambreiajul prinde "sus" ca la domi. Vezi sa fie bine reglat cablul, cu un joc normal, si sa mearga usor. Daca va face in continuare figuri... probabil va trebui desfacut capacul, si inspectat fiecare disc.

 

Poate sa fie de la anvelope, dar verifica rulmentii la roti.

 

 

 

Poti te rog sa imi dai mai multe detalii? Eventual un mesaj privat.

 

Are cineva o schita cu cricul central cumva? Daca nu, nu puneti cateva poze, si daca imi zice cineva niste dimnesiuni (practic lungimea de jos pana la centrul axului) parca parca m-as incumeta sa il fac eu. Si asa trebuie sa imi adaptez suportul de genti laterale.

 

 

 

Mersi! Deci ramane sa ma hotarasc eu daca pun 10w40 sau 15w50.

De termostat asa m-am gandit si eu sa il schimb ca oricum vreau sa spal instalatia si sa pun antigel proaspat. G12 e bun, nu?

 

Cu indicatorul de benzina m-am mai linistit. Am citit si prin alte parti ca asa merge:

Past full = Full

Full = half full

Half way = quarter-ish full

empty = nearly time to fill up!

 

Are sens sa desfac carburatoarele sa le curat? sau ar fi suficient doar sa le sincronizez?

 

ai mesaj pe PM cu datele de contact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni frumosi.

Scriu aici in speranta ca ma puteti ajuta cu niste sfaturi, fiind mai experimentati ca mine.
Ma gandesc de ceva vreme, si acum am luat deizia, sa-mi cumpar un touring.
Pana acum ceva timp am avut un singur motor, un Suzuki gs500r.......pe care l-am cumparat ieftin si cu multe probleme....si l-am tinur mai mult in garaj decat pe strada.
Rugamintea mea este sa-mi dati niste ponturi referitoare la ce ar fi bine sa ma uit. Ma gandesc sa optez intre 3 motociclete: Translap, Deauville, si Suzuki v-Storm.
Asadar, ce motor recomandati din cele listate de mine.....sau daca aveti si alte recomandari.
Ma intereseaza sa-l folosesc pentru drumetii mai lungi, inclusv pe drum neasfaltat, sa duca 2 oameni (85 si 55 de kile) si bagaje.
Bugetul meu este undeva in jur de 1500 de euro (plus / minus).
Astept cu drag recomandarile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Din punctul meu de vedere, daca vrei sa iesi si pe drum neasfaltat, Deauville iese din discutie, mai ales daca ai portiuni mai lungi de drum mai rau.

 

V-strom nu cred ca gasesti in bugetul tau. Si daca gasesti s-ar putea sa ai multe de reparat/ schimbat.

 

Depinde cum circuli de regula, cu ce viteza, etc. V-strom e mai puternic, dar are garda la sol mai mica si suspensia mai potrivita pt. sosea.

 

Transalpul e foarte potrivit daca vrei sa mergi mai lejer (in cazul meu 90-110 km/h) sa admiri peisajul si sa nu ai multe probleme de rezolvat.

TA 600 e mai simplu de servisat, si in general are pret mai bun decat cele de 650.

TA 650 e un pic mai puternic, suspensia e mai "de strada" si la capitotul revizii sta cam la fel cu V-strom si altele.

 

Sa ai in vedere ca Transalp-urile, de oricare ar fi au roti cu spite, sunt mai rezistente la gropi, drumuri forestiere etc, dar au camera. Deci daca faci o pana cam trebuie sa dai jos roata, sa scoti anvelopa, sa pui un petec si apoi totul pus la loc.

Unii zic ca la capitolul calitate finisaje, imbinari, etc. Transalpul sta mai bine decat V-stromul. Nu pot sa confirm.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei si off nu raman decat transalp si v strom.

Transalpul poate ceva off ...stromul mai putin

 

daca aplici si filtrul financriar -- clar nu mai ramabe varianta decat transalpul -- si nici ala nu va fii usor sa il gasesti la 1500 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V Storm nu exista, nici GS 500 R. Dar nici Translap.

Iar Strom la 1500 nici poveste, nici Transalp 650.

Ar ramane Deauville (fara nici o legatura cu offroadul) si Transalp 600, alege care iti place mai mult si ce gasesti in starea cea mai buna.

Succes!

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc deocamdata pentru raspunsuri.

Transalpul ma atrage cel mai mult, oricum.

Transalp 600, cum se comporta cu pasager? am mai auzit ca altii se plag ca trage greu.
Si care sunt cele mai comune defecte? La ce trebuie sa fiu atent cand merg sa-l vad?

Spre exemplu la suzuki gs500e, pe care l-am dezmebrat cam toata lumea avea probleme la motor. Cica aveau ele o boala si se duceau cuzinetii de pe stanga. Cam la toata lumea am intalnit problema asta. La Transalp sunt probleme de genu? "de fabricatie" cum ar veni.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut GS 500 timp de vreo 2-3 ani, prin 2006 (el fiind din 1992 sau 1993) si am abuzat de el cateva zeci de mii de kilometri, nu a avut niciodata nici cea mai mica problema cu motorul. Depinde si ce noroc ai cu ele, dar intr adevar acum sunt deja foarte vechi si te poti astepta la orice.

In alta ordine de idei: fa un efort si ia un Transalp mai nou de 1994, cauta unul cat mai dotat (accesoriile o sa te coste mult daca le pui ulterior, un topcase, un crashbar si un cric central ar fi un minim necesar), verifica sa fie motorul ok, sa nu aiba scurgeri, batai etc.

Consumabile gen cauciucuri, lant, placute, baterie daca ar mai merge un sezon sau doua ar fi ideal. Schimba i de cum l ai luat: uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer, antigelul si lichidul de frana, nu e o avere.

Are doar 50 de cai, nu e o racheta, daca esti vitezoman nu o sa iti placa cum trage. Dar e polivalent si poti sa il bagi aproape pe oriunde.

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos Kevinn pentru feedback.

Vreau sa ma bucur de drumuri, nu de viteze exceptionale....altfel as fi optat pentru alta categorie.

Insa fiind mai mereu 2 persoane pe el, ma astept sa ma duca in siguranta pe drumuri de munte, prin Apuseni, pe Transalpina...etc.

Mersi frumos pentru sfaturi, o sa tin cont cu siguranta.

Astept in continuare si alte pontruri.

Am inteles ca ar fi bine sa evit reprezentantele care aduc motoare de prin italia gen Ser Moto etc. nu stiu din ce motiv....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca gasesti, ia unul dupa 97, cu 2 discuri de frana pe fata. Mie unul mi se pare diferenta imensa intre cum franeaza al meu, cu un disc, si cum franeaza unul cu 2 discuri.

De asemenea, pana prin 94-95 au avut CDI care se mai strica. Dupa 96 i-au pus TCI, care e fara moarte.

 

Si apropos de GS, cele din 92-93 erau beton. A avut un prieten un GS500/2006, fabricat in Spania, si era complet diferit fata de alea originale, japoneze. I-a intins lantul si au inceput sa se indoaie placutele din capatul basculei, in care se sprijinea piulita cu care intindeai lantul. Atat de bun era materialul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Transalpul meu are 85.000km. Am facut km cu el, si voi mai face. In afara de consumabile, nu a necesitat nimic. Cu pasager si bagaje te duce, dar nu la viteza astronomica, pe asfalt. Pe off cara ca nebunul. Am intrat pe noroaie, pietris, macadam, am colindat Apusenii, asta numai cu pasager, si a mers impecabil. Daca vrei doar strada, pasager, bagaje, trebuie sa te orientezi spre altceva, Transalpul nu te va multumi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ 1 pt. Cosmin Biris. De la el am avut Dominatorul. A fost foarte corect cu mine.

Eu am mers cu Honda Dominator, cu pasagera, genti laterale & topcase, prin o gramada de locuri:

Transalpina, Transfagarasan, Apuseni, Ceahlau etc. fara probleme deosebite. Motorul ala avea 38 de cai. Si in ziua de azi il tineam daca nu ar fi vibrat ca un monocilindru (este monocilindru)

Acum, la scurt timp dupa ce am luat un TA 650 pot sa iti spun ca mi se pare genial. Nu vibreaza semnificativ, trage la orice turatie, la 120 km/h poti sa depasesti linistit. Si foarte important: dupa prima zi de calarit, dupa 2 ani de pauza, 230 km pe ploaie, am ajus acasa si s-a urcat si doamna sa facem o tura prin oras ca ii era dor. Nici nu s-a simtit pe moto, nici la cum trage nici la centru de greutate. Nu m-am balanganit la fiecare semafor :P

 

Apropo, am facut si consumul, plin-plin, 4.7 l/100 km, in conditiile in care am pierdut 1.5 ore in Cluj in aglomeratie maxima. Eram singur, cu un topcase aproape gol.

 

Sa nu ma intelegi gresit, am avut si moto mai puternica, GPX600 (75-80 cai) care era un animal. Atata doar ca am realizat repede ca nu e de mine. Accelera mobra aia ca nebuna, si te impingea mereu sa tragi de gaz.

 

Mai departe trebuie sa deci tu ce crezi ca ti se potriveste.


» Post actualizat in 10 Jun 2016 08:31

Oameni buni, stiti de unde pot cumpara prinderi gen pt. parbriz? Tubul ala de cauciuc cu o piulita in el... Sau merita mai mult sa ma gandesc la alte variante (surub - oring -piese- oring - saiba - piulita cu autoblocare)

 

In mod special pt parbriz ma intereseaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am joc la bucsele alea. Am desfacut ghidonul si am pus cate 2 saibe de diametru interior de 20mm. Teoretic se pot schimba,dar de cand nu mai sunt meseriasi,slabe sanse.

adica asa?

http://tecnica.transalp.it/fai-da-te/telaio/129-gioco-manubrio

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...