Sari la conținut

Postări Recomandate

virgin, cu schema de culori corecta ;), accesorizat sa ajung la Sf Petru

sa vedem raspunsul de la banca, ca cica credit doar cu buletinu da m-or pus sa aduc o caruta de acte

Sau fac economie peste iarna si in primavara oi vedea ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moto tau arata bine, dar aripa fata si aripa spate dr. nu-s aceeasi schema de culori. ghidonul de asemenea nu e original TA 650 . ridica semne de intrebare pe langa km. dupa roti, semnalizari transparente si tipul scrisului la Transalp as zice ca e model ceva mai nou 2006 +, poate chiar fabricatie spania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2005 fabricatie Spania intr-adevar si multe modificari cum spuneai(le-ai ochit, te pricepi). Nu am prea mers in ultimii 2-3 ani cu ea pe motiv de 2 copii mici. Nu tin neaparat sa o vand dar nu se stie niciodata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca ala din poza de mai sus este (OEM de la Honda)...

 

Inca nu am apucat sa il testez ca de 2 zile tot ploua...

 

Am 1.90 si MRA-ul "mic" cu deflector nu ajuta de niciun fel. Nu caut un parbriz sa ma pot sufoca dupa el daca nu am snorkel, doar ceva cat sa nu iau in casca tot aerul.

 

Nu am o problema sa merg cu doape, doar ca este prea mare curentul de aer.

 

La un test drive cu un bavarez enduro touring mi se aburea viziera ... vara ... in soare... deci se poate sa iei tot vantul in cap...

 

PS: sunt constient ca viteza de croaziera a TAului este 100-110 si il folosesc in consecinta, deci nu caut protectie la viteze absurde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, incercati sa puneti variatorul de la givi touring vario, la geamul mare... Am mai vazut pus asa, am intrebat si mi-au spus ca e ok. Eu am touring vario, mai mic cu variator si vine in casca curentul..., dar mi-e mai practic, deoarece ma dau mai mult off road... si am vizibilitate buna asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi transalpisti. După mult timp mi-am îndeplinit visul si am prima motocicletă. Pasiunea o am de mic însă circumstanțele au fost de așa natură încât doar acum la veacul al 3-lea am reușit. Nu pot să le mulțumesc îndeajuns soțiilor Biriș pentru ajutorul oferit. Așa începe aventura mea. Sper sa reușesc să pun câteva foto cu Hodor. Asta mi-a lăsat impresia după 200 km, mare,masiv, nesofisticat,ma duce în spate și Honda motor... Hodor

» Post actualizat in 12 Aug 2016 20:32

Am si o întrebare. Zilele astea a plouat destul de mult si când am făcut plinul am observat că mi se strânge apă la buson. Mă tem să nu intre în rezervor. Cum pot sa curat zona?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@florinelu- are gaura de drenaj e infundata undeva in interior o sa incerc sa o desfund cumva (orice idei sunt binevenite)

@raoulserban - pe sotii Biris ii gasesti pe adresa de mail cos75mari@yahoo.it (din ce stiu eu momentan sunt in concediu pana prin septembrie). Recomand cu incredere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iti recomand sa incerci sa desfunzi cu sarma, risti sa dai gauri suplimentare in furtun... Daca nu e ceva mizerie foarte intarita, poti desfunda cu fir de tuns iarba. Iei 2-3 metrii de fir de 4 mm diametru (de la bricolaje, sau magazine de motocoase/ drujbe). Eventual il incalzesti un pic la un capat cu o bricheta si ii faci o forma usor rotunjita sa nu se agate.

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O poznă din weekendul trecut

» Post actualizat in 16 Aug 2016 09:44

Scuze inca învăț să folosesc forumul de pe mobil

 

Bine ai venit!

Sa-l calaresti sanatos! Si milioane de km :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa 25 km facuti cu noul parbriz, declar o imbunatatire de 70-80 %

 

diferenta este notabila...

 

2-3 centimetri suplimentari ar face diferenta, asa ca studiez cat de solide sunt prinderile pe carenaj si/sau ce consolidari pot sa fac si suplimentar ma gandesc la un deflector

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prinderile nu sunt prea solide. La mine erau crapate carenele in dreptul tuturor celor 4 gauri de prindere. Dar TA-ul ce l-am cumparat eu a lovit la un moment dat o creanga serioasa :) ca era sarita oglinda din far, farul este crapat, si cadrul din fata avea cateva urechi strambe.

 

BTW, eu am prins parbrizul fara tuburile alea de cauciuc. Mi-am facut niste garnituri cat saibele late de 6, am pus asa:

Surub cap imbus M6 -> saiba lata M6 -> garnitura cauciuc -> furtun cauciucat cu int 6, ext 10 (un pic luat la smirghel) -> garnitura cauciuc -> saiba lata M6 -> piulita cu autoblocare M6.

Piulitele le-am strans usor, cu simt, doar sa preseze componentele de cauciuc, nu sa sparga plasticele.

 

Pana acum (2000 km) si stat si in soare (35+ grade), si la 0 grade (am prins o noate receeeee la cort), sta bine, si nu se mai misca cum vrea el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...