marus Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Adica vrei un 650 cu km putini? Am eu cu evacuare mai directa (Arrow) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 virgin, cu schema de culori corecta , accesorizat sa ajung la Sf Petru sa vedem raspunsul de la banca, ca cica credit doar cu buletinu da m-or pus sa aduc o caruta de acte Sau fac economie peste iarna si in primavara oi vedea ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Km nu-i spun ca oricum nu ma crede nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 moto tau arata bine, dar aripa fata si aripa spate dr. nu-s aceeasi schema de culori. ghidonul de asemenea nu e original TA 650 . ridica semne de intrebare pe langa km. dupa roti, semnalizari transparente si tipul scrisului la Transalp as zice ca e model ceva mai nou 2006 +, poate chiar fabricatie spania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 2005 fabricatie Spania intr-adevar si multe modificari cum spuneai(le-ai ochit, te pricepi). Nu am prea mers in ultimii 2-3 ani cu ea pe motiv de 2 copii mici. Nu tin neaparat sa o vand dar nu se stie niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 recomandari/surse de parbriz inalt pentru Transalp (650)? inca putin si pun toporul pe MRA-ul cu deflector.... Am montat "cel mai mare parbriz pentru Transalp"... urmeaza testele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Ce model? Daca e ca cel pe care il am eu in poza de mai sus tot nu e mare sfaraiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Daca ai peste 1,80 nu sunt solutii. Adica ar trebui o vela de aproape un metru iar prinderile sunt subrede pentru asemenea apasare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Ca ala din poza de mai sus este (OEM de la Honda)... Inca nu am apucat sa il testez ca de 2 zile tot ploua... Am 1.90 si MRA-ul "mic" cu deflector nu ajuta de niciun fel. Nu caut un parbriz sa ma pot sufoca dupa el daca nu am snorkel, doar ceva cat sa nu iau in casca tot aerul. Nu am o problema sa merg cu doape, doar ca este prea mare curentul de aer. La un test drive cu un bavarez enduro touring mi se aburea viziera ... vara ... in soare... deci se poate sa iei tot vantul in cap... PS: sunt constient ca viteza de croaziera a TAului este 100-110 si il folosesc in consecinta, deci nu caut protectie la viteze absurde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Problema la TA e ca e botul motocicletei foarte jos dar pozitia riderului e verticala. Poti obtine protectie la abdomen si piept, la cap nu prea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 problema cu parbrizul MRA, este ca face niste turbulente horror... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COCU Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Salut, incercati sa puneti variatorul de la givi touring vario, la geamul mare... Am mai vazut pus asa, am intrebat si mi-au spus ca e ok. Eu am touring vario, mai mic cu variator si vine in casca curentul..., dar mi-e mai practic, deoarece ma dau mai mult off road... si am vizibilitate buna asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 sa vad cum se comporta si poate sacrific parbrizul MRA si ii iau deflectorul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebelinho Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Salut colegi transalpisti. După mult timp mi-am îndeplinit visul si am prima motocicletă. Pasiunea o am de mic însă circumstanțele au fost de așa natură încât doar acum la veacul al 3-lea am reușit. Nu pot să le mulțumesc îndeajuns soțiilor Biriș pentru ajutorul oferit. Așa începe aventura mea. Sper sa reușesc să pun câteva foto cu Hodor. Asta mi-a lăsat impresia după 200 km, mare,masiv, nesofisticat,ma duce în spate și Honda motor... Hodor » Post actualizat in 12 Aug 2016 20:32 Am si o întrebare. Zilele astea a plouat destul de mult si când am făcut plinul am observat că mi se strânge apă la buson. Mă tem să nu intre în rezervor. Cum pot sa curat zona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 13, 2016 Share Postat August 13, 2016 Nu are orifiu de drenaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 13, 2016 Share Postat August 13, 2016 Vezi poate e infundat. Baga o pozna cu moto. Unde ii gasesc pe sotii Biris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebelinho Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 @florinelu- are gaura de drenaj e infundata undeva in interior o sa incerc sa o desfund cumva (orice idei sunt binevenite) @raoulserban - pe sotii Biris ii gasesti pe adresa de mail cos75mari@yahoo.it (din ce stiu eu momentan sunt in concediu pana prin septembrie). Recomand cu incredere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 sarma subtire otelita. de preferat sa aibe invelis si capatul sa nu zgarie, sa eviti rugina samd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 (editat) Nu iti recomand sa incerci sa desfunzi cu sarma, risti sa dai gauri suplimentare in furtun... Daca nu e ceva mizerie foarte intarita, poti desfunda cu fir de tuns iarba. Iei 2-3 metrii de fir de 4 mm diametru (de la bricolaje, sau magazine de motocoase/ drujbe). Eventual il incalzesti un pic la un capat cu o bricheta si ii faci o forma usor rotunjita sa nu se agate. Editat August 16, 2016 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebelinho Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 O poznă din weekendul trecut » Post actualizat in 16 Aug 2016 09:44 Scuze inca învăț să folosesc forumul de pe mobil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 O poznă din weekendul trecut » Post actualizat in 16 Aug 2016 09:44 Scuze inca învăț să folosesc forumul de pe mobil Sa-l stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 O poznă din weekendul trecut » Post actualizat in 16 Aug 2016 09:44 Scuze inca învăț să folosesc forumul de pe mobil Bine ai venit! Sa-l calaresti sanatos! Si milioane de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 dupa 25 km facuti cu noul parbriz, declar o imbunatatire de 70-80 % diferenta este notabila... 2-3 centimetri suplimentari ar face diferenta, asa ca studiez cat de solide sunt prinderile pe carenaj si/sau ce consolidari pot sa fac si suplimentar ma gandesc la un deflector Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 Prinderile nu sunt prea solide. La mine erau crapate carenele in dreptul tuturor celor 4 gauri de prindere. Dar TA-ul ce l-am cumparat eu a lovit la un moment dat o creanga serioasa ca era sarita oglinda din far, farul este crapat, si cadrul din fata avea cateva urechi strambe. BTW, eu am prins parbrizul fara tuburile alea de cauciuc. Mi-am facut niste garnituri cat saibele late de 6, am pus asa: Surub cap imbus M6 -> saiba lata M6 -> garnitura cauciuc -> furtun cauciucat cu int 6, ext 10 (un pic luat la smirghel) -> garnitura cauciuc -> saiba lata M6 -> piulita cu autoblocare M6. Piulitele le-am strans usor, cu simt, doar sa preseze componentele de cauciuc, nu sa sparga plasticele. Pana acum (2000 km) si stat si in soare (35+ grade), si la 0 grade (am prins o noate receeeee la cort), sta bine, si nu se mai misca cum vrea el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 pt posesorii de TA 600 http://www.olx.ro/oferta/carena-honda-transalp-xlv-rally-raid-nou-nemontat-nevopsit-ID4lmEu.html#bddfefea6d pretul e bun daca asta e carena avand in vedere ca pe Boano sunt "ceva" euroi peste pretul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.