Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare , Sunt Gabriel , din Bucuresti si acum doua luni mi-am luat un Transalp din 2001 adus din Italia . Am facut deja 2000 de km cu el si impreuna cu prietena mea . Primul meu concediu pe doua roti, la mare la munte , cateva ture prin Transilvania , Transfagarasanul si altele. Honda Transalp e o motocicleta foarte comoda , usor de manevrat , versatila cu care ne-am distrat de minune prin concediu. Eu vin din zona Hard enduro si nu prea sint obisnuit cu asfaltul si nici cu mersul cu pasager dar Transalpul m-a ajutat mult sa pot face pasul la altfel de motociclism.Am gasit informatii utile aici , despre aceasta motocicleta si astfel m-am hotarat sa imi iau una . Le multumesc tuturor pt" ajutorul " acordat. In curand am sa vin si cu cateva poze cu "Mobra". E faina vorba asta cu "Mobra" ma avut si eu una autentica dar in alt mileniu.

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , Sunt Gabriel , din Bucuresti si acum doua luni mi-am luat un Transalp din 2001 adus din Italia . Am facut deja 2000 de km cu el si impreuna cu prietena mea . Primul meu concediu pe doua roti, la mare la munte , cateva ture prin Transilvania , Transfagarasanul si altele. Honda Transalp e o motocicleta foarte comoda , usor de manevrat , versatila cu care ne-am distrat de minune prin concediu. Eu vin din zona Hard enduro si nu prea sint obisnuit cu asfaltul si nici cu mersul cu pasager dar Transalpul m-a ajutat mult sa pot face pasul la altfel de motociclism.Am gasit informatii utile aici , despre aceasta motocicleta si astfel m-am hotarat sa imi iau una . Le multumesc tuturor pt" ajutorul " acordat. In curand am sa vin si cu cateva poze cu "Mobra". E faina vorba asta cu "Mobra" ma avut si eu una autentica dar in alt mileniu.

Spor la treaba.

Sa ai noroc de "mobra" si asteptam ceva poze :)

 

Te avut si tu una autentica?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pus cineva toba standard de TA 650 pe modelul de 600?

Din ce vad, prinderile sunt in acelasi loc si trebuie doar o teava de legatura de 5-10cm.

 

Avand in vedere ca modelul de 650 are si 'catalizatorul' acela jos, sunt curios daca toba in sine este putin mai goala decat cea de 600, si scoate alt sunet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de informatii despre Transalpul de 700.Cine ma poate ajyta.Orice.

» Post actualizat in 04 Sep 2016 13:38

Am nevoie de informatii despre Transalpul de 700.Cine ma poate ajyta.Orice.

» Post actualizat in 04 Sep 2016 13:53

Am avut trans de 600.650 si Africana de 750,dar de asta nu stiu nimic si as vrea sa iau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de informatii despre Transalpul de 700.Cine ma poate ajyta.Orice.

» Post actualizat in 04 Sep 2016 13:38

Am nevoie de informatii despre Transalpul de 700.Cine ma poate ajyta.Orice.

» Post actualizat in 04 Sep 2016 13:53

Am avut trans de 600.650 si Africana de 750,dar de asta nu stiu nimic si as vrea sa iau

Ce ai vrea sa stii mai precis?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ..cat e de fiabil in special,intretinerea .La general daca e bun.

Daca e bun sau nu e chestie tine de necesitatile si dorintele tale de la mobra. Asa ca referinta, eu am avut un F650 pe carburator din 98 si un V-Strom din 2007 inainte de XL700-ul de acum. Am cumparat mobra la 9000 de km si acum am 42000 km. Am schimbat doar consumabile pana acum si am pus benzina.

Parerea MEA PERSONALA despre:

 

1. Motor - e preluat de pe Honda Deuville. Nu am auzit de probleme majore, desi cineva aici pe forum la un moment dat se plangea de supape rupte sau un alt defect catastrofal. De asemenea am citit despre ceva probleme la pipele de la bujii in perioda de garantie. Radiatorul dreapta a fost semnalt ca fiind mai sensibil, fisurandu-se la prinderea pe cadru de la vibratii. La mine nu arata semne in aceasta directie. Motorul vibreaza tare pentru un 2 in V din punctul meu de vedere (muuuuult mai tare decat V-Strom-ul) si nu e grozav de puternic.

 

2. Consum - 7,5 in oras, 4,5 in medie in afara. Motorul se incalzeste repede si merge c-am cald. La semafoare in oras intra obligatoriu ventilatia si se coc genunchii. Odata pornite temperatura scade si ramane constanta in jur de 100. In mers am 75 grade constant pe bord, fara ventilatoare.

 

3. Intretinere - simpla, filtrul de ulei, uleiul si filtrul de aer le schimb in regie proprie de cand o am si nu sunt mare mecanic. Nu am schimbat inca rulmenti si nu am umblat inca la furca. Uite aici cum am verificat jocul la culbutori: https://www.facebook.com/biohazardousguy.biohazardousguy/videos/1766486713592201/

 

4. Piese si consumabile - filtru de ulei, bujii, pipe, placute etc sunt comune, se gasesc cel mai frecvent pe stoc. Piese de origine Honda iau de la MyMoto la preturi comparabile cu cele de pe site-urile de DE sau UK. Accesorii sunt pentru toate gusturile si buzunarele. Heavy Duties fac crash-bar, cric central si bineinteles suporti de cutii si cutii. Manete se gasesc aftermarket la preturi rezonabile. Semnalizarile originale sunt extrem de scumpe (70-80 euro bucata).

 

4. Mult plastic, multe imbinari intre plastice fara suruburi, multe elemente fixate prin garnituri sau cu elemente de cauciuc. Uneori se mai simt plastice vibrand la anumite turatii. Nu stiu cat o sa reziste in timp. Din 2013 si pana acum nu am rupt nimic insa, am stricat doar un filet la un panou lateral.

 

5. Unele zone sunt sensibile la rugina, se vad deja si pe a mea ceva semne in aceasta directie pe bratele oglizilor, pe ceva busoane de pe motor, pe spite. Nu am vazut pe cadru sau pe motor inca.

 

6. Frane - grozave, daca e cu ABS are si CBS.

 

7. In afara asfaltului e rezonabila, dar e grea. Ma simt foarte bine pe macadam, pe forestiere usoare si imi tremura chilotii in noroi sau pe nisip. Am scapat-o de 2 ori pe pamant fara daune majore. O data am mers taras pe asfalt si crash-barul (de la Kappa) si-a facut treaba. Am stricat totusi un plastic de pe ghidon, protectia de vant si maneta de frana.

 

8. Cel mai bine ma simt pe drumuri judetene. Pe autostrada e c-am fara vlaga.

 

9. Parbrizul original e OK pt oras, dar nu si pentru autostrada.

 

8. Look-ul e discutabil. Unii zic ca e urata cu spume, pe masura ce merg mie imi e din ce in ce mai draga.

 

9. Viteza - confortabil 90-120 cu pasager si bagaj, mai sus devine dezagreabil din cauza vibratiilor. Pe la 60 km/h am o vibratie rea in ghidon daca iau mainile. Singura solutie care merge pana acum e sa tin mainile pe ghidon tot timpul.

 

E un magar care merge cum vrea el, incet si sigur. Pentru mine e bun, alti stramba din nas. Depinde de asteptari, repet.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata si pozele cu atelajul din dotare.Scuze de intarziere . Pe mine ma cam bate vantul, am peste 1,8 m si parca ar merge un parbriz, deflector mai inalt. Aveti vreo idee ? Am urmarit discutiile dar m -am pierdut in hațișul forumului.

post-95190-0-31299000-1473088879_thumb.jpeg

post-95190-0-32562800-1473088908_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e bun sau nu e chestie tine de necesitatile si dorintele tale de la mobra. Asa ca referinta, eu am avut un F650 pe carburator din 98 si un V-Strom din 2007 inainte de XL700-ul de acum. Am cumparat mobra la 9000 de km si acum am 42000 km. Am schimbat doar consumabile pana acum si am pus benzina.

Parerea MEA PERSONALA despre:

 

1. Motor - e preluat de pe Honda Deuville. Nu am auzit de probleme majore, desi cineva aici pe forum la un moment dat se plangea de supape rupte sau un alt defect catastrofal. De asemenea am citit despre ceva probleme la pipele de la bujii in perioda de garantie. Radiatorul dreapta a fost semnalt ca fiind mai sensibil, fisurandu-se la prinderea pe cadru de la vibratii. La mine nu arata semne in aceasta directie. Motorul vibreaza tare pentru un 2 in V din punctul meu de vedere (muuuuult mai tare decat V-Strom-ul) si nu e grozav de puternic.

 

2. Consum - 7,5 in oras, 4,5 in medie in afara. Motorul se incalzeste repede si merge c-am cald. La semafoare in oras intra obligatoriu ventilatia si se coc genunchii. Odata pornite temperatura scade si ramane constanta in jur de 100. In mers am 75 grade constant pe bord, fara ventilatoare.

 

3. Intretinere - simpla, filtrul de ulei, uleiul si filtrul de aer le schimb in regie proprie de cand o am si nu sunt mare mecanic. Nu am schimbat inca rulmenti si nu am umblat inca la furca. Uite aici cum am verificat jocul la culbutori: https://www.facebook.com/biohazardousguy.biohazardousguy/videos/1766486713592201/

 

4. Piese si consumabile - filtru de ulei, bujii, pipe, placute etc sunt comune, se gasesc cel mai frecvent pe stoc. Piese de origine Honda iau de la MyMoto la preturi comparabile cu cele de pe site-urile de DE sau UK. Accesorii sunt pentru toate gusturile si buzunarele. Heavy Duties fac crash-bar, cric central si bineinteles suporti de cutii si cutii. Manete se gasesc aftermarket la preturi rezonabile. Semnalizarile originale sunt extrem de scumpe (70-80 euro bucata).

 

4. Mult plastic, multe imbinari intre plastice fara suruburi, multe elemente fixate prin garnituri sau cu elemente de cauciuc. Uneori se mai simt plastice vibrand la anumite turatii. Nu stiu cat o sa reziste in timp. Din 2013 si pana acum nu am rupt nimic insa, am stricat doar un filet la un panou lateral.

 

5. Unele zone sunt sensibile la rugina, se vad deja si pe a mea ceva semne in aceasta directie pe bratele oglizilor, pe ceva busoane de pe motor, pe spite. Nu am vazut pe cadru sau pe motor inca.

 

6. Frane - grozave, daca e cu ABS are si CBS.

 

7. In afara asfaltului e rezonabila, dar e grea. Ma simt foarte bine pe macadam, pe forestiere usoare si imi tremura chilotii in noroi sau pe nisip. Am scapat-o de 2 ori pe pamant fara daune majore. O data am mers taras pe asfalt si crash-barul (de la Kappa) si-a facut treaba. Am stricat totusi un plastic de pe ghidon, protectia de vant si maneta de frana.

 

8. Cel mai bine ma simt pe drumuri judetene. Pe autostrada e c-am fara vlaga.

 

9. Parbrizul original e OK pt oras, dar nu si pentru autostrada.

 

8. Look-ul e discutabil. Unii zic ca e urata cu spume, pe masura ce merg mie imi e din ce in ce mai draga.

 

9. Viteza - confortabil 90-120 cu pasager si bagaj, mai sus devine dezagreabil din cauza vibratiilor. Pe la 60 km/h am o vibratie rea in ghidon daca iau mainile. Singura solutie care merge pana acum e sa tin mainile pe ghidon tot timpul.

 

E un magar care merge cum vrea el, incet si sigur. Pentru mine e bun, alti stramba din nas. Depinde de asteptari, repet.

 

cu mici exceptii, regasesc punctele de mai sus si la XL650V...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata si pozele cu atelajul din dotare.Scuze de intarziere . Pe mine ma cam bate vantul, am peste 1,8 m si parca ar merge un parbriz, deflector mai inalt. Aveti vreo idee ? Am urmarit discutiile dar m -am pierdut in hațișul forumului.

Salut si eu o am de 1 luna si ceva. Ma bate vantul f tare. 1.85 am si eu inaltime. Solutia e un parbriz inalt si deflector de vant. Nou un parbriz e 300-600 lei. Pt la anul musai trebuie sa imi iau ca imi vine tot vantul in gat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e 700 -le dar pe cand faceam cautari sa-mi iau mobra am vazut conentarii cum ca n-ar mai fi acelas cu 650 -ul si ca nu-I la fel de bun. Acuma sa ne zica proprietarii.

P.S. clar ABS este un avantaj net. io am blocat roata spate de vreo doua ori in oras si o data si pe o coborare cu viraj brusc si mai eram si doi pe ea .Am avut noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e 700 -le dar pe cand faceam cautari sa-mi iau mobra am vazut conentarii cum ca n-ar mai fi acelas cu 650 -ul si ca nu-I la fel de bun. Acuma sa ne zica proprietarii.

P.S. clar ABS este un avantaj net. io am blocat roata spate de vreo doua ori in oras si o data si pe o coborare cu viraj brusc si mai eram si doi pe ea .Am avut noroc.

Multi se tem inca de injectie si le displace lipsa de raspuns rapid al manetei de acceleratie caracteristica injectiei. Altii hulesc roata mica pe fata, rotile cu camere si plasticele opulente. Altora nu le place ca e facuta in Spania in uzinele Montesa. Deci nu e chiar Honda Honda, e Montesa Honda conform placutei de pe cadru :eek: . Unora nu le place cum arata sau ca are rezervorul unde e in mod normal rezervorul (nu sub sea).

Cert e ca modelul asta de 700 nu a venit cu absolut nimic nou cand a iesit, nu a stralucit si nu straluceste prin nimic. E o mobra de pensionari si de navetisti. De aici si lipsa de succes si parerile negative. Eu ma impact bine cu ea insa si am o groza de laude - e extrem de usor de condus, comenzile sunt acolo unde trebuie, intuitive si la indemana, are minimul de electronica pentru o motocicleta decenta (din anii 2005-2015), imi place sunetul motorului cand e un pic subturat si ma mananca in anus de fiecare data cand vad un drum cu macadam. Un lucru e clar, o voi da doar cand imi voi permite un CRF1000.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu cu o intrebare: considerati ca merita diferenta de pret in favoarea celei de 700 fata de 650, la dotari similare? In conditiile in care nu sunt genul care se uita dupa frumusete... (posed un gsxf, daca asta va zice ceva :))) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu cu o intrebare: considerati ca merita diferenta de pret in favoarea celei de 700 fata de 650, la dotari similare? In conditiile in care nu sunt genul care se uita dupa frumusete... (posed un gsxf, daca asta va zice ceva :))) )

 

ar merita injectia si ABS-ul de la 700, dar 650 ar putea fi mai fiabil pe termen lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pus cineva crashpad-uri pe Transalp? cu ce modificari?

Apropo de uatenia Transalpului , mi se pare si mai urata cu barile alea.

Dar in top-ul urateniei stau handguard-urile alea ,parca-s niste urechi blege de camila.

Am vrut sa le dau jos din prima clipa insa am constatat ca -s foarte eficiente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pus cineva crashpad-uri pe Transalp? cu ce modificari?

Apropo de uatenia Transalpului , mi se pare si mai urata cu barile alea.

Dar in top-ul urateniei stau handguard-urile alea ,parca-s niste urechi blege de camila.

Am vrut sa le dau jos din prima clipa insa am constatat ca -s foarte eficiente.

 

Recomand crashbar-uri, la o cazatura serioasa protejeaza plasticurile care nu sunt tocmai iefitine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand crashbar-uri, la o cazatura serioasa protejeaza plasticurile care nu sunt tocmai iefitine.

subscriu

in serbia, m-a lovit un taximetrist care nu m-a vazut (zice el)

daca nu aveam crash-urile, era nasol

i-am indoit oleaca portiera

post-65598-0-82295500-1473234376_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand conducta frana metalica fata. Folosita pe un transalp cu inaltatoare ghidon de 30mm.

Pentru modelul cu un singur disc pe fata.

 

50 lei

 

 

Si un kit xenon 6000k/35w cu 80 lei

post-91145-0-07642000-1473278768_thumb.jpg

post-91145-0-92274500-1473278992_thumb.jpg

Editat de Dole
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...