sebicozaurus Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Gasex pe aci pe la cineva vre'un parbriz de Transalpina din 1998? Chiar de's brănean.... nu vreau moca!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 M-a prins la ITP azi cu joc prea mare in ghidon si m-am intors cu niste saibe montate pe partea de sus si jos a tamburilor de cauciuc de amortizare. Acum am ITP dar nu am amortizae in ghidon... Nu simt diferenta prea mare doar ca parca vibreaza si mai tare oglinda aftermarket. Stie cineva daca se pot schimba tamburii de cauciuc din jugul superior care ajuta la amortizarea ghidonului si cat ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Are cineva suporti de cutii Givi Wingrack pe Transalp 650? Am un set Givi Wingrack , dar vin de pe alta motocicleta si as vrea sa vad niste poze cu prinderile , le adaptez si eu cumva . Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 M-a prins la ITP azi cu joc prea mare in ghidon si m-am intors cu niste saibe montate pe partea de sus si jos a tamburilor de cauciuc de amortizare. Acum am ITP dar nu am amortizae in ghidon... Nu simt diferenta prea mare doar ca parca vibreaza si mai tare oglinda aftermarket. Stie cineva daca se pot schimba tamburii de cauciuc din jugul superior care ajuta la amortizarea ghidonului si cat ar costa? Mai repede gasesti niste oglinzi de calitate decat bucsile alea. Plus ca sunt nasoale pe forestiere si offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Virgil, vezi aici detalii despre bucșile din jug : http://www.transalp.ro/forum/amortizoare-bucse-ghidon-t788-30.html . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 M-a prins la ITP azi cu joc prea mare in ghidon si m-am intors cu niste saibe montate pe partea de sus si jos a tamburilor de cauciuc de amortizare. Acum am ITP dar nu am amortizae in ghidon... Nu simt diferenta prea mare doar ca parca vibreaza si mai tare oglinda aftermarket. Stie cineva daca se pot schimba tamburii de cauciuc din jugul superior care ajuta la amortizarea ghidonului si cat ar costa? Eu am facut si la a mea si la un Transalp care avea un joc urat de tot din bucsile alea, inele din sarma otelita prin care sa treaca ce iese in afara din bucsa (vezi poza), in felul asta, preia vibratii, dar nu mai permite sa ti se miste ghidonul. Eu am folosit sarma otelita de 1 sau 2mm grosime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Virgil, vezi aici detalii despre bucșile din jug : http://www.transalp.ro/forum/amortizoare-bucse-ghidon-t788-30.html . Eu am facut si la a mea si la un Transalp care avea un joc urat de tot din bucsile alea, inele din sarma otelita prin care sa treaca ce iese in afara din bucsa (vezi poza), in felul asta, preia vibratii, dar nu mai permite sa ti se miste ghidonul. Eu am folosit sarma otelita de 1 sau 2mm grosime. Mersi » Post actualizat in 02 Mar 2017 17:32 Am pus mana pe o africana in mintile ei cu bucsile alea intregi pentru ca nu aveam in parcare transalp si ce sa zic sunt foarte țepene bucsile alea, este asa de fix e ghidonul ca nici nu cred ca merita toata munca sa adaptez alte tipuri de bucsi. Voi ramane cu saibe acolo pentru ca oricum simte foarte bine. Nu am mentionat daca vrea cienva sa repete operatiunea, saibele sunt cu diametrul interior de 20mm si este nevoie de patru in total sa fie doua si pentru partea piulitelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Am o trusă de scule completă, de vânzare la prețul de 150 ron. Cei interesați mă pot contacta prin sms la 0763 700 222. Trusa de scule s-a vândut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 (editat) diametrul interior de 20mm si este nevoie de patru in total sa fie doua si pentru partea piulitelor. 4 saibe de diametru interior 20 si exterior maxim 32 si grosime 3.5-4mm https://tecnica.transalp.it/fai-da-te/telaio/129-gioco-manubrio Editat Martie 3, 2017 de Dole Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurista Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Salut, Cine poate sa-mi zica cam care ar fi pretul corect pt. un Transalp model intre 2008-2010 atat in stare f buna de functionare cat si optic.Ma gandesc la un kilometraj pana in 30.000. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 (editat) Salut, Cine poate sa-mi zica cam care ar fi pretul corect pt. un Transalp model intre 2008-2010 atat in stare f buna de functionare cat si optic.Ma gandesc la un kilometraj pana in 30.000. Merci 3500-4000 eur ,depinde si ce accesorii Editat Martie 8, 2017 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 3500e+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Am de vanzare un parbriz original de pe un Transalp de 650 in stare buna. In cazul in care e cineva interesat PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Salut, Cine poate sa-mi zica cam care ar fi pretul corect pt. un Transalp model intre 2008-2010 atat in stare f buna de functionare cat si optic.Ma gandesc la un kilometraj pana in 30.000. Merci 3500-4500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurista Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenn Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Buna. Este cineva care are un Transalp 2001-2002 in zona militari/ drumul taberei? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Salutare, un far de Transalp 650 si/sau inelul din jurul lui as dori sa cumpar daca are careva de vanzare. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Fenomen ciudat ieri cand m-am hotarat sa dau o tura prin cartier sa mai scap de plictiseala, afara 11 grade trag socul la maxim apas pe buton porneste la sfert turatia se duce in vreo 2000-2500 de ture dupa vreo 5-7 secunde scade in 1000 de ture si usor usor da sa se opreasca, mai reduc din soc si gata motorul se opreste, trag iar socul in diferite pozitii dar nu vrea sa porneasca apoi incerc fara soc ajutat de acceleratie si porneste imediat, tinuta din acceleratie in diferite ture motorul merge frumos/rotund, dupa ce se incalzeste putin las acceleratia si turatia se opreste pe la 1300 dar dupa cateva secunde scade treptat pana la 700-800 de ture, am plecat la plimbare totul perfect pana la prima oprire cand relantiul scade de la 1300 usor usor pana la 700-800 de ture, am asteptat pana a inceput sa porneasca aeroterma si am reglat relantiul de la acel surubel/rotita de sub rezervor, acum relantiul este mult mai bine dar daca ma joc la acceleratie relantiul se opreste ba la 1500 ba la 1100. ceva pareri legate de situatia asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Am patit la un nx 250. Turatia uneori se oprea la 3000 ture, sau la 2500, trebuia sa dau un gaz sau doua sa scada inapoi la relanti. Asta cu motorul cald. Dupa o curatare de carburator, relantiul ramanea frumos la 1300 ture, fara fluctuatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 Sa Transalp 650 2000-2007 https://www.olx.ro/i2/oferta/sa-joasa-honda-transalp-xl650v-2000-2007-ID88Cj3.html?ref%5B0%5D%5Bpath%5D%5B0%5D=120264565&ref%5B0%5D%5Bajax%5D=1&ref%5B0%5D%5Baction%5D=myaccount&ref%5B0%5D%5Bmethod%5D=details Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Sa Transalp 650 2000-2007 https://www.olx.ro/i2/oferta/sa-joasa-honda-transalp-xl650v-2000-2007-ID88Cj3.html?ref%5B0%5D%5Bpath%5D%5B0%5D=120264565&ref%5B0%5D%5Bajax%5D=1&ref%5B0%5D%5Baction%5D=myaccount&ref%5B0%5D%5Bmethod%5D=details Recomand! Apropos, este ceva din stocul vechi sau ai reluat activitatea? As mai avea nevoie serviciile tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Salut, nu m-am lasat de sei, doar am schimbat putin activitatea, adica facem tapiterii pentru toate modelele de motociclete si le vindem aici si afara. Am mai si modificat sei ocazional, pentru vechii clienti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 (editat) Salut, nu m-am lasat de sei, doar am schimbat putin activitatea, adica facem tapiterii pentru toate modelele de motociclete si le vindem aici si afara. Am mai si modificat sei ocazional, pentru vechii clienti Super Te caut prin aprilie sa vedem cum strecuram vara asta si seaua pt cafe. Scuze de off topic Editat Martie 15, 2017 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etzmz Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Fenomen ciudat ieri cand m-am hotarat sa dau o tura prin cartier sa mai scap de plictiseala, afara 11 grade trag socul la maxim apas pe buton porneste la sfert turatia se duce in vreo 2000-2500 de ture dupa vreo 5-7 secunde scade in 1000 de ture si usor usor da sa se opreasca, mai reduc din soc si gata motorul se opreste, trag iar socul in diferite pozitii dar nu vrea sa porneasca apoi incerc fara soc ajutat de acceleratie si porneste imediat, tinuta din acceleratie in diferite ture motorul merge frumos/rotund, dupa ce se incalzeste putin las acceleratia si turatia se opreste pe la 1300 dar dupa cateva secunde scade treptat pana la 700-800 de ture, am plecat la plimbare totul perfect pana la prima oprire cand relantiul scade de la 1300 usor usor pana la 700-800 de ture, am asteptat pana a inceput sa porneasca aeroterma si am reglat relantiul de la acel surubel/rotita de sub rezervor, acum relantiul este mult mai bine dar daca ma joc la acceleratie relantiul se opreste ba la 1500 ba la 1100. ceva pareri legate de situatia asta ? Uita te la membrana daca nu e fisurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Fenomen ciudat ieri cand m-am hotarat sa dau o tura prin cartier sa mai scap de plictiseala, afara 11 grade trag socul la maxim apas pe buton porneste la sfert turatia se duce in vreo 2000-2500 de ture dupa vreo 5-7 secunde scade in 1000 de ture si usor usor da sa se opreasca, mai reduc din soc si gata motorul se opreste, trag iar socul in diferite pozitii dar nu vrea sa porneasca apoi incerc fara soc ajutat de acceleratie si porneste imediat, tinuta din acceleratie in diferite ture motorul merge frumos/rotund, dupa ce se incalzeste putin las acceleratia si turatia se opreste pe la 1300 dar dupa cateva secunde scade treptat pana la 700-800 de ture, am plecat la plimbare totul perfect pana la prima oprire cand relantiul scade de la 1300 usor usor pana la 700-800 de ture, am asteptat pana a inceput sa porneasca aeroterma si am reglat relantiul de la acel surubel/rotita de sub rezervor, acum relantiul este mult mai bine dar daca ma joc la acceleratie relantiul se opreste ba la 1500 ba la 1100. ceva pareri legate de situatia asta ? Am patit la un nx 250. Turatia uneori se oprea la 3000 ture, sau la 2500, trebuia sa dau un gaz sau doua sa scada inapoi la relanti. Asta cu motorul cald. Dupa o curatare de carburator, relantiul ramanea frumos la 1300 ture, fara fluctuatii. Apropo, foloseste cineva sau are cineva ceva impotriva aditivilor de curatat carburator? Nici nu stiu daca ajuta dar eu bag primavara asa ceva. https://www.shopu.ro/aditiv-benzina-pentru-curatat-injectoare-carburator-354-p-12185.html?utm_campaign=direct_link&utm_medium=cpc&utm_source=shopmania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.