phreak_or Postat Martie 18, 2018 Share Postat Martie 18, 2018 In procesul de a schimba lanturile de distributie am desfacut volanta (partea stanga a mobrei). Inainte de a desface surubul aveam emotii stiind ca mi-ar trebui o cheie speciala pentru a o scoate. In schimb dupa ce am desfacut surubul, volanta a iesit usor, cu mana; iar pana este la locul ei. Ce as putea face ca la asamblare sa se blocheze corect pe axul ei conic? Volanta - piesa 1 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=GENERATOR&F=HO-XL650VY-PI&L2=HO-XL650VY-PI Axul - arborele cotit - piesa 9 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=CRANKSHAFT/PISTON&F=HO-XL650VY-PY&L2=HO-XL650V1-PY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 24, 2018 Share Postat Martie 24, 2018 cauciuc pentru scaritele fata necesar la un 650 daca stiti o sursa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Martie 26, 2018 Share Postat Martie 26, 2018 Salut, Eu zic ca reperul 11 se ocupa de blocarea volantei pe ax. Bafta In procesul de a schimba lanturile de distributie am desfacut volanta (partea stanga a mobrei). Inainte de a desface surubul aveam emotii stiind ca mi-ar trebui o cheie speciala pentru a o scoate. In schimb dupa ce am desfacut surubul, volanta a iesit usor, cu mana; iar pana este la locul ei. Ce as putea face ca la asamblare sa se blocheze corect pe axul ei conic? Volanta - piesa 1 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=GENERATOR&F=HO-XL650VY-PI&L2=HO-XL650VY-PI Axul - arborele cotit - piesa 9 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=CRANKSHAFT/PISTON&F=HO-XL650VY-PY&L2=HO-XL650V1-PY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alk Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Salutare domnilor colegi! În cele din urmă, ,,emircea,, a avut dreptate. 650-ul a intrat perfect pe cadru, colegul care a făcut schimbul nu a trebuit decât să îndoaie o tăbliţă de sub şeauă, şi ceva la un furtun (dacă nu mă înşel). Detalii când lucrarea va fi gata. Dacă are cineva protecţia cea mică de pe galeria evacuare de 650 şi un capac de la pinionul de atac rog să-mi daţi de ştire. Aşadar, în curând revin cu poze şi detalii. Asfalt uscat şi/sau aderent, tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 vrem poze detaliate bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Super veste, alk! Astept sa-l vad si cum merge. P.S. Cenzura de kokos a forumului loveste din nou, precum administratorul de bloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 P.S. Cenzura de kokos a forumului loveste din nou, precum administratorul de bloc Detalii despre cenzura te rog. Daca afirmi ceva macar baga dovezi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Martie 28, 2018 Share Postat Martie 28, 2018 (editat) Uite detaliie: <Asadar, in poponeataând revin cu poze şi detalii>.Nu exista incredere in bunul simt al userilor si daca scrii, de exemplu, cuvinte gen cu.rand iese altceva- de parca kur ar fi mai jignitor decat fund- si de parca userii n-ar fi suficient de inteligenti sa ocoleasca, la o adica, auto-correct-ul/cenzura (pewla/pu.la calului - exemple fara intentie de mitocanie). Dar hai sa nu ne intindem cu off-topic-ul pentru chestiuni oarecum minore. Alk, asteptam pozele, daca si cand se poate. Editat Martie 28, 2018 de emircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 29, 2018 Share Postat Martie 29, 2018 Imi poate spune cineva daca membranele din robinetul de benzina sunt la fel la TA600 ca si la TA650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Martie 29, 2018 Share Postat Martie 29, 2018 Incearca aici. https://www.motorcyclespareparts.eu/honda-parts/motorcycles/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 cauciuc pentru scaritele fata necesar la un 650 daca stiti o sursa ! http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_344_315&products_id=5643&zenid=cp6ei2p0ban5e4hl7veq4jdvt3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 (editat) http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_344_315&products_id=5643&zenid=cp6ei2p0ban5e4hl7veq4jdvt3 Mersi! Editat Martie 30, 2018 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 Buna, n-am mai scris de mult pe aici. Si-a pus cineva pe Transalp 650 , cauciuc pe spate Metzeler Karoo 3, 140/80 17 sau 130/80 17? Pareri? As incerca cel de 140. https://www.google.co.uk/search?q=metzeler+karoo+3&dcr=0&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj-5rWoo6DaAhUEJFAKHR9qCJIQ_AUIESgB&biw=360&bih=559#imgrc=XxYs2xx5Zk4I-M:&isa=y Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alk Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 Aşadar, după cum am editat mai sus, camuflata este dotată cu un 650. O tăbliţă îndoită de sub şa, carburatoarele, toba finală de la 600-le vechi şi un furtun de dacie modificat, sunt cam tot ce a fost lucrat în plus în afara montajului noului motor care a intrat la fix în suporţii de pe cadru. Motorul este în toate minţile lui, trage de rupe, nu scoate gram de fum, nu are pierderi de ulei, într-un cuvânt, după aproape 1000 km = RACHETĂ ! Mulţumesc şi pe această cale colegului Emircea, care mi-a vândut motorul în condiţii mai mult decât colegiale, dar şi colegului Arpy, de la Moşniţa Nouă, care a făcut acest ,,transplant,, . Voi reveni cu poze, pînă atunci, drumuri uscate tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 CDI-ul l-ai pastrat de pe 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Aprilie 7, 2018 Share Postat Aprilie 7, 2018 va salut. ma poate ajuta cineva in urmatoarea problema? un prieten a pus ochii pe un transalp din 93 600v. care sunt principalele probleme ale motocicletei? din ce stiu eu: 1. cdi-ul (dupa 97 am inteles ca au rezolvat problema.. ce problema? faptul ca se arde usor?), releul (am inteles ca se schimba pozitia) 2. amortizorul central 3. 4.?? va multumesc! asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Aprilie 7, 2018 Share Postat Aprilie 7, 2018 CDI - de obicei contacte/mufa sub sa. Repozitionare si e ok. RR - se duce usor de la contacte imperfecte. Amortizor spate - daca mergi singur e ok. Multe chestii f bune le gasesti pe transalp.ro. De acolo incerc sa invat si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Aprilie 7, 2018 Share Postat Aprilie 7, 2018 CDI - de obicei contacte/mufa sub sa. Repozitionare si e ok. RR - se duce usor de la contacte imperfecte. Amortizor spate - daca mergi singur e ok. Multe chestii f bune le gasesti pe transalp.ro. De acolo incerc sa invat si eu ok, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Aprilie 8, 2018 Share Postat Aprilie 8, 2018 CDI-ul l-ai pastrat de pe 600? CDI-ul de 600 a fost pastrat. Doar motorul (complet, cu electromotor si carburatoare) a fost cel inlocuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alk Postat Aprilie 10, 2018 Share Postat Aprilie 10, 2018 CDI-ul de 600 a fost pastrat. Doar motorul (complet, cu electromotor si carburatoare) a fost cel inlocuit. CDI-ul şi carburatoarele de pe 600 au fost păstrate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 Va salut , am becul ce indica S la bord aprins, cu galben, ce indica, ...e vreo problema ? \E transalp PD 10 1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 (editat) Se aprinde cand pui jos cricul lateral. Side stand Editat Aprilie 16, 2018 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Salutare, oameni buni stiti careva un handguard dreapta pentru un xl 650v? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Multumesc colegului Marius cu Transalp 650 pentru ajutorul de azi, daca vezi asta pe forum. Cumpar cat mai repede posibil urmatoarele pentru Transalp 600: coturi de evacuare cu sau fara toba, radiatorul din dreapta, aripa fata, carena rezervor dreapta, melc kilometraj pentru PD06 » Post actualizat in 18 Apr 2018 19:03Am gasit coturi, radiatorul din dreapta as mai avea nevoie ca sa o pun in miscare. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Aprilie 22, 2018 Share Postat Aprilie 22, 2018 Vand carena bord originala pentru Transalp 650 cu termometru digital incorporat. Carena nu este vopsita, nu are crapaturi sau urechiuse lipsa. Pret 100 roni, se poate vedea/cumpara seara in zona metrou Crangasi sau ziua in zona ambasada Americii. tel:0723474878 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.