costi91 Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 La 14.05.2019 la 21:37, etzmz a spus: Gasesti de 650 pe Facebook:Honda Transalp Romania Mulțumesc mult pentru răspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.ghita Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 Salut. Am Transalp XL 700 din 2009. Vreau să cumpăr side+top case. S-ar potrivi astea de la un 650? https://m.olx.ro/oferta/set-complet-bagaje-suporti-givi-pt-honda-transalp-650-IDclYmo.html#position=10&page=5 Alte opinii/oferte? Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Mai 17, 2019 Share Postat Mai 17, 2019 Baieti, aveti idee unde se poate gasi o roata spate sau janta spate de Transalp 600, PD06? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Mai 17, 2019 Share Postat Mai 17, 2019 Ai cautat pe olx? Era un tip din Radauti, parolist. Incearca o intrebare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Mai 20, 2019 Share Postat Mai 20, 2019 Multumesc, dar ma interesau alte surse decat OLX, a fost primul lucru sa caut acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 (editat) updated info ref. la ITR2019 ptr. cei care nu intra pe forumul TA Editat Mai 27, 2019 de A n d y Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat Iunie 7, 2019 Share Postat Iunie 7, 2019 Salut. Si-a montat cineva inaltatoare de ghidon pe XL700? E nevoie si de alte cabluri pentru inaltatoare de 25mm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iunie 8, 2019 Share Postat Iunie 8, 2019 Am eu, si nu au trebuit modificate cablurile. Dar sunt intinse si cel de acceleratie s-a frecat mai tare si s-a sfasiat camasa de plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 8, 2019 Share Postat Iunie 8, 2019 Acum 2 ore, Marius Mihasan a spus: Am eu, si nu au trebuit modificate cablurile. Dar sunt intinse si cel de acceleratie s-a frecat mai tare si s-a sfasiat camasa de plastic. Concluzia: trebuie modificate. Am si eu o intrebare: ti-a folosit la ceva inaltarea ghidonului? Cu ce te-a ajutat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat Iunie 8, 2019 Share Postat Iunie 8, 2019 Pentru mine cel putin, la 1.83, mi-e foarte greu sa am priza buna daca stau in picioare pe scarite. Iar, la mersul pe sa as castiga cateva grade de inclinatie care ar prinde tare bine zonei lombare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iunie 8, 2019 Share Postat Iunie 8, 2019 Acum 3 ore, Silver Arrow a spus: Concluzia: trebuie modificate. Am si eu o intrebare: ti-a folosit la ceva inaltarea ghidonului? Cu ce te-a ajutat? Mi-a adus ghidonul mai sus si mai aproape. Stau cu spatele mai drept si pentru mine e mai comod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Iunie 20, 2019 Share Postat Iunie 20, 2019 update la update: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Iunie 20, 2019 Share Postat Iunie 20, 2019 Am fost plecat la o plimbare destul de lunga care cuprindea segmente de offroad, dupa aproximativ 1500 kilometri din care 200 offroad a inceput sa scartaie ceva. Inspectez, testez si observ ca sunetul vine din amortizorul spate. Pana la final (2000 cu 300 offroad) ajung sa scartai la fiecare inclinare sau groapa de pe TF. Astazi, nimic. Nici o urma de zgomot in oras. Ceva pareri, va rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 27, 2019 Share Postat Iunie 27, 2019 Intrebare tehnica pentru oameni tehnici. Dupa o perioada destul de mare de stat nepornit, Transalpul meu (400cmc, 1994, similar cu cel de 600 din acelasi an) are cateva probleme. Daca semnalizez, cand e motorul pornit recent dureaza 3-4 secunde de la apasarea butonului pana cand semnalizatoarele incep sa se aprinda si sa se stinga. Dupa ce se mai incalzeste un pic, timpul asta de asteptare se diminueaza pana la o secunda. Am inteles ca trebuie doar sa curat niste papucei de la semnalizare care probabil sunt oxidati. Dar care papucei? Unde gasesc releul? Desi mi se aprinde becul galben pe bord cand pun cricul, totusi motorul nu se mai opreste cand bag in viteza cu cricul lasat. Ieri am plecat chiar cu cricul lasat. Unde ar putea fi buba? Unde sa am fire intrerupte? Frana fata se apasa foarte greu, si nu franeaza bine. Banuiesc ca sunt blocate/semiblocate pistonasele pe etrierul fata. Le-as desface, dar mi-e frica de faptul ca ar necesita schimbare de garnituri si raman cu moto nefunctionala pana vin piesele. Unde gasesc in Bucuresti piese de Honda? (recunosc, nu am mai cumparat o piesa la ea de 5-6 ani, e o motocicleta nemuritoare). Ar trebui schimbat parbrizul, e rupt, copt. Dar parca nu as da 300 lei pe un parbriz nou. Are cineva unul SH la pret decent?Varianta 88-94, aia cu far patrat. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iunie 27, 2019 Share Postat Iunie 27, 2019 (editat) Acum 1 oră, mircea.cazachevici a spus: Daca semnalizez, cand e motorul pornit recent dureaza 3-4 secunde de la apasarea butonului pana cand semnalizatoarele incep sa se aprinda si sa se stinga. Incepe sa cureti la conectorii de la semnalizatoare, daca dupa ce cureti tot asa face cauti si releul. Eu am patit la fel si era de la conectorii semnalelor. Acum 1 oră, mircea.cazachevici a spus: Frana fata se apasa foarte greu, si nu franeaza bine. Banuiesc ca sunt blocate/semiblocate pistonasele pe etrierul fata. Le-as desface, dar mi-e frica de faptul ca ar necesita schimbare de garnituri si raman cu moto nefunctionala pana vin piesele. Pana iti vin piesele poti sa demontezi etrierul de pe suport, faci "pedale" pana ies pistonasele afara suficient de mult ca sa le poti spala cu apa calda si un detergent, nu folosi solventi petrolieri!! Dupa aceea ungi pistonasele cu lichid de frana sau vaselina siliconica daca ai si le impingi inapoi in etrier. Asta e doar o solutie de moment pana iti vin piesele, ideal este sa revizionezi complet etrierul. Editat Iunie 27, 2019 de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 27, 2019 Share Postat Iunie 27, 2019 Pt semnalizare eu zic să începi de la comutator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Iunie 27, 2019 Share Postat Iunie 27, 2019 +1 La mine apa in comutator (dupa lasat in ploaie serioasa fara husa). Uscat bine si spray de contacte. Vad ca are un an si e in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 29, 2019 Share Postat Iunie 29, 2019 Ma intereseaza un Transalp 600 fara acte pentru un proiect.. PM daca stiti ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 Salut colegii! Sunt interesat de o oglinda Transalp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 Acum 4 minute, Geo Man a spus: Salut colegii! Sunt interesat de o oglinda Transalp! Gasesti la romimoto.ro (www.motomike.eu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 Merci! Nguyen Va salut! Doar partea de sus care lipsește din poza, ma interesează, dacă aveți una din dezmembrări, e foarte bună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Iulie 8, 2019 Share Postat Iulie 8, 2019 (editat) update tricouri update cazare: mai e 1 iurta jumate ptr. cine n-are chef sa-si care cortul dupa el - ptr. inscrieri postati pe forum sau va treceti in tabel (si ma anuntati printr-un mesaj) a. update stickere a. Editat Iulie 8, 2019 de A n d y Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 11, 2019 Share Postat Iulie 11, 2019 La 27.06.2019 la 14:56, trasan a spus: +1 La mine apa in comutator (dupa lasat in ploaie serioasa fara husa). Uscat bine si spray de contacte. Vad ca are un an si e in regula. Multam, am gasit mazga in interior. Acum, dupa mult WD40 dat in interior, care a si curatat ce era pe acolo, si butonul in sine merge mult mai precis, nu mai agata, iar becurile se aprind imediat La problema cu cricul lateral care, cand e lasat, nu-mi mai taie automat scanteia la bujii, vreo solutie? Unde sa ma uit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Iulie 11, 2019 Share Postat Iulie 11, 2019 Acum 1 oră, mircea.cazachevici a spus: La problema cu cricul lateral care, cand e lasat, nu-mi mai taie automat scanteia la bujii, vreo solutie? Unde sa ma uit? Există o sondă (senzor) înșurubat în zona cricului lateral. După un timp acesta se uzează în vârf și nu mai sesizează cricul lăsat. Ai două soluții simple de rezolvare, înclini motorul lateral dreapta și îl sprijini pe ceva ca să nu-ți curgă uleiul și demontezi sonda. Ori cumperi sondă nouă (nu știu cât costă) ori cureți bine capul sondei (ăla mobil) și pui acolo un bob de cositor. Varianta cu cositorul am aplicat-o acum câțiva ani la Transalpul juniorului și încă funcționează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 12, 2019 Share Postat Iulie 12, 2019 Acum 5 ore, oldgeorge59 a spus: Există o sondă (senzor) înșurubat în zona cricului lateral. După un timp acesta se uzează în vârf și nu mai sesizează cricul lăsat. Ai două soluții simple de rezolvare, înclini motorul lateral dreapta și îl sprijini pe ceva ca să nu-ți curgă uleiul și demontezi sonda. Ori cumperi sondă nouă (nu știu cât costă) ori cureți bine capul sondei (ăla mobil) și pui acolo un bob de cositor. Varianta cu cositorul am aplicat-o acum câțiva ani la Transalpul juniorului și încă funcționează. Aia e sonda de neutral si nu are legatura cu cricul lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.