Sari la conținut

Postări Recomandate

Pai, daca ai cont e usor, eu am, dar nu am cumparat niciodata nimic. Trebuie sa ai un card valid pentru plata on-line, sau cont pay-pal (asta nu stiu cu ce se mananca) si poti sa licitezi si sa cumperi ce ofera lumea. Pentru inceput, poti sa cauti, intri pe pagina principala si la search scrii "transalp" si-o sa-ti listeze tot ce exista de vanzare in momentul de fata. Mai intreaba prieteni care au cumparat de pe e-bay cum se face... Eventual iei legatura direct cu vreun vanzator care dezmembreaza un TA si il intrebi daca are asa ceva. (dar iar, nu stiu daca ii poti afla direct mailul sau trebuie sa te inregistrezi pentru asta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

ati montat careva xenon pe TA? pe faza scurta. Daca da, singura chestie ce ma intereseaza e daca lumina bate jos sau orbeste tot ce e in cale? ca de vazut ma gandesc ca vede mai bine decat becul normal.

 

Multumesc!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pierdut capacul de la intinzatorul de pe bratul stang al basculei spate. ala mic dreptunghiular cu gaura in el.

Cu un pic de rabdare, un ferastrau, o pila si o masina de gaurit iti poti face singur pe gratis

Nu merita sa te agiti cu e-baiu'

 

ati montat careva xenon pe TA? pe faza scurta.

Ia legatura cu Barbarossa

A vandut TA-ul, dar nu mai stiu cui, el si-a pus xenon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni transalpisti!

 

Am un mare necaz, mi-am pierdut PE DRUM in cauza gropilor piulita de la axul roata spate, de la bascula, inclusiv intinzatorul de lant care intra in bascula, si parca mai e si un capacel mic si dreptunghiular cum a ratatic coach, din aliaj de aluminiu sau fonta nu sti exact, cel cu gradatii, partea cu pinionul, de la transalpul meu iubit...

 

Sunt pe butuci, adica mai exact pe butucul de roata :blink: , am lasat motorul in Valea Jiului, iar eu luni o sa plec acasa la munca, si imi las motorul la cateva sute de km distanta... :)

 

Va rog daca aveti vreo informatie unde pot gasi urgent piesele,de la un transalp dezmembrat, africa twin, dominator, sau de la ce se mai potriveste... ca sunt disperat, nu vreau sa imi las motorul asa departe de casa, pe butuci...

 

Sa fac comanda nu e o optiune, m-am interesat si se poate aduce doar de pe original, care dureaza in jt de 7 zile lucratoare, adica 9 zil in total.. muult prea mult:(

 

Pt cine ma poate ajuta, o sa intorc favorul, garantat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog daca aveti vreo informatie unde pot gasi urgent piesele,de la un transalp dezmembrat, africa twin, dominator, sau de la ce se mai potriveste... ca sunt disperat, nu vreau sa imi las motorul asa departe de casa, pe butuci...

E important de stiut: de Africa Twin nu se potriveste

Mai bine comanzi unde ai gasit de comandat, ca nu cred ca are cineva asa ceva

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca n-am noroc NAM si gata :P .Trebuie 2 noi .Am desfacut a doua oara si am refacut ceva lipituri .DEGEABA.De ajutat vad ca nimeni nu se ofera asa ca din 4 CDI-uri 2 merg cat de cat si poate ne inghesuim pe un motor.Astept un vanzator priceput cu un pret rezonabil. :makeout: Multumesc oricum de sfaturi.

 

 

1. nu am transalp dar doresc sa fiu posesor!

2. un pic ma pricep la electronica.

3. incerc sa te ajut!

 

ce versiune de CDI ai?Dupa cum am vazut exista 2: MM9 CI529 si MS8 CI558.

Uitate bine!

 

Cum vad in ce stare este PCBul ma mir cati mai merge! ia diluant pe o perie de dinti si curatal.

Ai grija la lipituri!(multi cred ca incalzesti si ii gata dar nu realizeaza ca aceea componenta este vulnerabil la temperatura, pt ca cositorul sa se lipeasca calumea trebuie sa aiba in jur de 350grade iar un pistol de lipit cu ansa buna poate sa ajunga la 650grade!). mai mult de 1 secunda nu tine pistoul/ciocanu de lipit, de fapt nici nuti trebuie 1 secunda pt o lipitura.

Refa toate lipiturile, traseele, masoara cu multimetru fiecare ptraseu in parte, de multori nu se vede dar este intrerupt, vezi PCBul sa nu aiba fisura!

 

Cum am vazut ambele tipuri de CDI au aceeasi integrat(nu este microcontroler este un biet temporizator=timer) MB4213

Foaia de catalog nu lam gasit doar pt MB4214, ar trebui cautat dupa un echivalent la un alt producator.

 

Uite cateva detalii:

MS8 CI558

 

post-22733-1219254741_thumb.png

post-22733-1219254746_thumb.png

post-22733-1219254752_thumb.jpg

 

 

MM9 CI529

 

post-22733-1219254826_thumb.jpg

post-22733-1219254840_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stickere pe unde pot gasi?!?!?! Ma apuc de reparat carene si nu o sa mai fie urma de cele vechi

ms anticipat

Cred ca vei gasi raspunsul dorit daca vei cauta pe paginile anterioare

Asta daca nu se sesizeaza cel care a reusit sa faca rost de ele :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

stickere pe unde pot gasi?!?!?! Ma apuc de reparat carene si nu o sa mai fie urma de cele vechi

ms anticipat

Si pe mine m-ar interesa.

Iti pot da linkul urmator, dar pe mine m-au ingrozit preturile.

http://www.pieces-honda.com/pieces-promo-5...7-F__3300-.html

exemplul este pentru modelul din 97, dar daca insisti un pic poti cauta piese pentru orice model de honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

stickere pe unde pot gasi?!?!?! Ma apuc de reparat carene si nu o sa mai fie urma de cele vechi

ms anticipat

 

 

a mea iubita are firma de chestii de astea.

stickere, carti de vizita, bannere si etc.

Din ce an e Ta tau?

Al meu e din 99.

Daca e din acceasi serie (96-99) le pot copia de la mine si o sa iti spun pretul pentru toate.Cred ca e la metru patrat.Daca ai noroc si intra toate pe un metru patrat e rezolvata problema

Revin-O cu un Pm daca vrei sa trecem mai departe la treba

Acelasi lucru pt. toti interesatii de stickere.

Daca e alt model si pute-ti trimite un mail in format vectorial e perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni transalpisti!

 

Am un mare necaz, mi-am pierdut PE DRUM in cauza gropilor piulita de la axul roata spate, de la bascula, inclusiv intinzatorul de lant care intra in bascula, si parca mai e si un capacel mic si dreptunghiular cum a ratatic coach, din aliaj de aluminiu sau fonta nu sti exact, cel cu gradatii, partea cu pinionul, de la transalpul meu iubit...

 

Sunt pe butuci, adica mai exact pe butucul de roata :kali: , am lasat motorul in Valea Jiului, iar eu luni o sa plec acasa la munca, si imi las motorul la cateva sute de km distanta... :scratch:

 

Va rog daca aveti vreo informatie unde pot gasi urgent piesele,de la un transalp dezmembrat, africa twin, dominator, sau de la ce se mai potriveste... ca sunt disperat, nu vreau sa imi las motorul asa departe de casa, pe butuci...

 

Sa fac comanda nu e o optiune, m-am interesat si se poate aduce doar de pe original, care dureaza in jt de 7 zile lucratoare, adica 9 zil in total.. muult prea mult:(

 

 

Lasati mesaj pe mail :lee_eduard@yahoo.com

sau sunati-ma la 0722.23.22.24 Eduard

 

 

Pt cine ma poate ajuta, o sa intorc favorul, garantat !!!

Ce model de TA ai? eu am gasit ceva pt. PD 06 ambele intinzatoare(stinga-dreapta), complet si cu placuta dreptunghiulara care vine in capul basculei, folosite cu 25 euro amindoua + transport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi colegi Transalpisti.....

tin sa va anunt ca sunt fericitul detinator al unui Honda Transalp din 1988 ...... :kali:

A fost adusa din Italia anul trecut in Iulie....ca si un fidel motociclist am zis ca fac schimbul de ulei .....mi sa recomandat Valvoline 10 w 40 API SG

am facut 8000 de km cu el

a venit iarna.....a trecut iarna si am zis ca fac iarasi schimbul sa nu mai am grija lui chiar in sezon.......zis sii facut

dupa vreo 3 sapt. ....incepe sa apara o mica bataie (la o turatie de 4000 rpm)....nu e chiar de neglijat ...e...

Intr-o buna zii desfac saua ...iau rezervorul...desfac capacele de la cilindrul din spate(asta ca sa fac reglajul la supape)...fac reglajul si in fata si in spate,tinand cont de toate detaliile pe care le-am gasit in manual.

Dupa vreo doua sapt. apare o mica problema electrica ...cele din urma m-am decis sa duc vaca la Targu Mures pt reparatii(la electricitate nu ma bag)...

Trec vreo doua zile...ma suna gagiul de la Targu Mures sa merg dupa motor....pe drum spre casa apare o bataie mai profunda la motor...ma decid sa opresc intr-o benzinarie...intre timp apa urcase aproape la maxim.... :scratch: .

/style_imag...icons/icon9.gif

....in cele din urma am sunat un prieten sa vina cu camionul meu dupa mine....

ajungem acasa.....dupa vreo saptamana....desfac vacutza mea cea draga........Tin sa mentionez ca la momentul de fatza motorul meu de dragi 600 de cmc e intins pe o masa de 3/2 m

....Asa ca...CONCLUZIA DEFECTIUNII:

1. pornind de la SUPER PENALUL ulei VALVOLINE 10w 40...ungerea motorului a fost mai scazuta...presiunea era OK

2. daca va amintiti...am mentionat de defectiunea electrica...ea era ca nu mergea scanteia la pistonul din spate

3. din motive miraculoase a ajuns benzina in ulei(o mica cantitate)

4. uleiul si-a pierdut calitatiile de ungere

5.cel mai dureros lucru a fost ca mi sau dus semicuzinetii de la biela(pistonul din spate)sunt varza :D

Asta e...la totzi ni greu...dar nu la fel:))

dragi Transalpisti...daca cumva stiti unde as putea sa gasesc piesle necesare....sau macar sa ma indrumati spre o cale...si

daca careva mai doreste ceva informatii legate de componentele motorului....sunt la disp. lui

0743 328 433 Istvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau pentru patania ta. Ala e un motor care cu greu se strica, dar daca insisti (chiar si fara cunostinta de cauza), se va strica.

 

Cauta pe viitor (si e valabil si pentru altii) uleiuri cu o certificare cel putin API SJ, iar la "tractoarele" astea de enduro nu prea au ce sa caute uleiuri cu viscozitati joase precum 10 w 40 -ul, mai ales in conditiile noastre climatice (calduri vara de te ia capu' combinate cu trafic infect).

Un ulei 15W50 semisintetic era arhisuficient.

 

In legatura cu piesele, cauta userul Africa de pe forum, poate te ajuta el.

 

Numai bine si sper sa o rezolvi cat mai repede.

 

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi colegi Transalpisti.....

tin sa va anunt ca sunt fericitul detinator al unui Honda Transalp din 1988 ...... :kali:

A fost adusa din Italia anul trecut in Iulie....ca si un fidel motociclist am zis ca fac schimbul de ulei .....mi sa recomandat Valvoline 10 w 40 API SG

am facut 8000 de km cu el

a venit iarna.....a trecut iarna si am zis ca fac iarasi schimbul sa nu mai am grija lui chiar in sezon.......zis sii facut

dupa vreo 3 sapt. ....incepe sa apara o mica bataie (la o turatie de 4000 rpm)....nu e chiar de neglijat ...e...

Intr-o buna zii desfac saua ...iau rezervorul...desfac capacele de la cilindrul din spate(asta ca sa fac reglajul la supape)...fac reglajul si in fata si in spate,tinand cont de toate detaliile pe care le-am gasit in manual.

Dupa vreo doua sapt. apare o mica problema electrica ...cele din urma m-am decis sa duc vaca la Targu Mures pt reparatii(la electricitate nu ma bag)...

Trec vreo doua zile...ma suna gagiul de la Targu Mures sa merg dupa motor....pe drum spre casa apare o bataie mai profunda la motor...ma decid sa opresc intr-o benzinarie...intre timp apa urcase aproape la maxim.... :scratch: .

/style_imag...icons/icon9.gif

....in cele din urma am sunat un prieten sa vina cu camionul meu dupa mine....

ajungem acasa.....dupa vreo saptamana....desfac vacutza mea cea draga........Tin sa mentionez ca la momentul de fatza motorul meu de dragi 600 de cmc e intins pe o masa de 3/2 m

....Asa ca...CONCLUZIA DEFECTIUNII:

1. pornind de la SUPER PENALUL ulei VALVOLINE 10w 40...ungerea motorului a fost mai scazuta...presiunea era OK

2. daca va amintiti...am mentionat de defectiunea electrica...ea era ca nu mergea scanteia la pistonul din spate

3. din motive miraculoase a ajuns benzina in ulei(o mica cantitate)

4. uleiul si-a pierdut calitatiile de ungere

5.cel mai dureros lucru a fost ca mi sau dus semicuzinetii de la biela(pistonul din spate)sunt varza :D

Asta e...la totzi ni greu...dar nu la fel:))

dragi Transalpisti...daca cumva stiti unde as putea sa gasesc piesle necesare....sau macar sa ma indrumati spre o cale...si

daca careva mai doreste ceva informatii legate de componentele motorului....sunt la disp. lui

0743 328 433 Istvan

 

SALUT

probabil problema ta a aparut deoarece ai circulat fara aprindere pe cilindu spate si pe acolo a intrat benzina in baie.. in lipsa scanteii benzina a spalat cilindrul....... daca vrei piese originale Honda ..pot sa-ti fac oferta pret si termen...

trimite-mi o cerere la

adrian.cioltea@dafcluj.ro

 

cu datele de identificare:

marca, model, serie sasiu, an fabricatie, typ motor, cilindree, putere

si evident ..necesarul de piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are cauciucuri Mitas E08, sa-mi zica si mie niste pareri?

Trebuie sa-mi cumpar un set si am gasit la un pret bun.

 

Pe fata am/am avut E-07 si m-am impacat bine cu el pana acum, dar a chelit complet, iar spatele, Pirelli Scorpion MT90 mai are 2mm si devine slick pe mijloc. Pe asfalt am aderenta buna pe spate cu el asa, dar pe pietris-pamant-iarba e jale..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are cauciucuri Mitas E08, sa-mi zica si mie niste pareri?

Daca pretul e bun, ia-l, dar nu te astepta la cine stie ce pe off road

E bun pe asfalt, chiar si pe ud, eu am avut dar s-a epuizat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ala spate costa 1500 si ala fata 1300. In total 2800 de coroane cehesti. Si le au si pe stoc. Adica.. 405 lei sau 114 euro. E bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are cauciucuri Mitas E08, sa-mi zica si mie niste pareri?

Trebuie sa-mi cumpar un set si am gasit la un pret bun.

 

Pe fata am/am avut E-07 si m-am impacat bine cu el pana acum, dar a chelit complet, iar spatele, Pirelli Scorpion MT90 mai are 2mm si devine slick pe mijloc. Pe asfalt am aderenta buna pe spate cu el asa, dar pe pietris-pamant-iarba e jale..

 

Nu am ce reprosa la Mitas E08... pe asfalt. Uscat sau ud, nu se simte diferenta. Poti toci linistit tot cauciucul, de pe-o parte pe alta, pe curbe. Are aderenta foarte buna dupa cum spuneam si te poti baza in totalitate pe ele, inclusiv la franarea pe ploaie la viteze mari. Pe drumuri forestiere uscate (de pamant sau piatra) se descurca acceptabil, nefacandu-se de ras.

 

... insa... primavara sau toamna NU AI CE CAUTA cu ele prin padure... distractia devine chin.

 

Per ansamblu, dupa ce am avut si la Pegaso si la Transalp E08, pot spune ca-si merita banii. La pretul la care le-ai gasit tu mi se pare ca oricum ai parte de o oferta buna.

 

Spor la cumparaturi!

Editat de BAlanuS-u'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ala spate costa 1500 si ala fata 1300. In total 2800 de coroane cehesti. Si le au si pe stoc. Adica.. 405 lei sau 114 euro. E bine?

 

 

eu mi-am pus pe dr mitas E08 si sunt atat de multumit ca o sa-mi pun si pe TA... (cand am sa-l repar :unsure:)... m-au costat 500 de lei cu tot cu camere si montat... adik aproximativ 145 euro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru sfaturi. Sunt mai ieftine aici pentru ca aici se fabrica, in Cehia. M-am hotarat, o sa-mi cumpar, oricum 80% merg pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

stickere pe unde pot gasi?!?!?! Ma apuc de reparat carene si nu o sa mai fie urma de cele vechi

ms anticipat

 

Salut

Si eu caut pt un prieten, poate va ajuta asta, din pacate nu exista poza, sau alte amanunte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, as avea si eu nevoie de un sfat.

 

Pentru ca pe 22 sep am programare la RAR (facuta pe 25 iulie) si pentru ca toba pe care o am montata este o African Queens neomologata, care suna bine insa peste nivelul admis, credeti ca ar fi mai bine sa imi montez galeriile originale si muffler-ul Leo Vince (omologat), pe care vad ca oricum nu il vrea nimeni? Nu de alta, insa nu as vrea sa fiu respins si sa mai astept 2 luni pentru inca o incercare. Ideea e ca daca nu se testeaza nivelul de zgomot, as vrea ca motocicleta sa fie omologata asa cum e (mai ales ca mai am si bordul modificat). De asemenea, se uita cineva la caucicuri, pentru ca pe spate am de 130 (certificatul belgian nu specifica dimensiunile rotilor)?

 

Please help...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Si eu caut pt un prieten, poate va ajuta asta, din pacate nu exista poza, sau alte amanunte...

 

Nu m-as baga la asa ceva, pt ca sunt mai multe tipuri pt diferite modele de TA. Am luat la purecat internet-ul si nu am gasit nimic sa fie exact cu ceea ce am eu acum pe a mea. Pt a fi sigur ca o sa imi iasa identic cu originalele, am cautat diferite set-uri de stickere pe eBay, numai pt model/scris, le-am dat la o colega simpatica si mi le-a facut vectorial in Corel, incl culori. Dupa aceea am masurat de pe carenele mele originale fiecare in parte si le-am facut super fidele dimensional pe cele vectoriale in Corel, iar acum urmeaza sa ma duc la o firma de publicitate care face colante (printer/cutter) cu toate fisierele mele corel, iar ei imi vor taia si printa exact culorile si dimensiunile care le vreau eu si scris si tot.

 

Am dat si azi la kit-uit carenele lipite de mine, le vor vopsi baietii, aplic stickere-le (atentie sa fie laminate) si le dau sa mai imi dea un lac peste ele pt protectie dupa lipire.

 

Oricum va tin la curent cum iese, iar cine va vrea corelu cu scrisu vectorial la toate stickerele de pe motor (incl rally touring de pe carenele spate) sa imi zica si i le trimit...

 

Toate cele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...