Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Imi trebuie si mie un robinet de benzina sau kit de reparatie daca exista.

 

PS Nici nu stiu daca este original cel montat acum. Revin cu o poza

Daca nu e original itiindic sa cauti altul.Am avut si eu probleme la Sr2 cu robinetul (garnitura) si mam chinuit destul sa le fac.Daca nu era robinetul original nu mai stateam pe ganduri.Luam altu de la obor,ca is la kg:)).Asteptam poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca nu e original itiindic sa cauti altul.Am avut si eu probleme la Sr2 cu robinetul (garnitura) si mam chinuit destul sa le fac.Daca nu era robinetul original nu mai stateam pe ganduri.Luam altu de la obor,ca is la kg:)).Asteptam poza.

O da...robineta aia e o mizerie generala, cu gaurile alea minuscule...Eu l-am facut, cat de cat, da tot pierde, putin, cand e inchis, si deschis, picura de zici ca-i roua de pe frunze...da isi face treaba :laugh:

Nu-l recomand ca alternativa daca vi se strica robinetii la alte motoare

 

Referitor la robinetul dupa modelele 425 nu ma exprim, nu am vazut/testat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine cauta un alt ax

Numai bine

 

Acu ca s-a decis ca trebuie sa schimb axul cu came intreb posesorii de Simsoane sport si touren daca au unul in stare buna de vandut. Eu am 2 axuri cu came dar nu sunt bune nici unul din ele si la unul din axuri am si tachetii si suportul tachetilor, dar si tachetii sunt in stare foarte proasta. A, era sa uit, apropo axurile cu came de la Simson sport e identic cu cel de la Touren?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.. am opereche de segmenti pentru simson sport care iam comandat ieri si miau venit prea mici sint de 68 si mie imi trebuie de 69 ,o sa imi comand miine alti dar pastia nu mai primeste ca iam desigilat iidau cu pretul care im luat 68 ron.de complectat sint marca goetze..ma puteti contacta la tel 0746037240.

post-54357-1288368479_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.. am opereche de segmenti pentru simson sport care iam comandat ieri si miau venit prea mici sint de 68 si mie imi trebuie de 69 ,o sa imi comand miine alti dar pastia nu mai primeste ca iam desigilat iidau cu pretul care im luat 68 ron.de complectat sint marca goetze..ma puteti contacta la tel 0746037240.

 

 

sint de scoda sau simson sport?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sint de scoda sau simson sport?

sal... sigur ca sint de scoda dar vezi dimensiunile si merg si la simson 2x2 x4 se vvede pe cutie,dar eu am alezat cilindru si am de 69 dracu ca nu o sa gasesti originali de simson din 61ca nu sintem nebuni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Traducere din Poloneză în Română

rotor pentru magneto Junak Âşi Simson AWO neodim

 

Pentru a construi SJ-60 rotor, a fost folosit magneți din neodim, de putere, care, la rândul său, a condus la o creÂştere semnificativă din diferența: bobinei - Rotor (0,8 mm). Este de mare importanță, deoarece există dificultăți în reparații atunci când bobina este de a înlocui electrozi, Âşi se dovedeÂşte că celălalt nu se va potrivi. Se poate presupune că bobina, sau de aprindere au fost produse într-o / g de mai multe template-uri - design Âşi componente, deoarece acestea nu sunt interschimbabile. Bobina de la un alt magneto, rotorul poate provoca przycieranie, chiar Âşi pentru a preveni depunerea lui.

 

Utilizarea de magneți neodim puternici ne dă mari oportunități pentru: creÂşterea decalajul, în creÂştere de energie (pana la sută mai multe), axe dintr-o bucata, etc

Pentru a monta bobine, nu sunt necesare pini. Doar că bobina va determina Âşuruburile de montare. În plus, rotorul este mai puțin predispuse la blocarea de către organismele străine care intră în rotor Âşi stator între bobinele (diferența mai mare, forma peÂłnowalcowy.) SJ-60 este, de asemenea, o alternativă la cherestea, WN bobina deformate.

 

Necesitatea de a reduce producția de energie este dictată de bobina magnetoului WN parametrii de rezistență. CreÂşterea semnificativă a producției de energie al magnetoului ar fi, daune amenințare tot mai mare la defalcarea izolației bobinei, Âşi în cele din urmă permanente.

 

Energia corespunzătoare de scântei ZS magneto-3 a fost atins prin stabilirea magnet în formă de interactiunea cu o bobină magnetică Âşi piese de pol. Avantajul este posibilitatea CreÂşterea sau reducerea scântei de energie (în etapa de konstr.).

Lucrările de construcție ale rotorului:

-Body ................................................ ..... Aliaj de aluminiu .........,

OÂŚKA-......................... bucata, presat pe wielowpust,

În formă de magnet neodim (Nd2Fe14B) ................................

B-corecție, H. ....................................... lichidare magnetic

-Polul piese ................................................ oțel moale ..........,

-ManÂşon de protecție ............................................... din oțel inoxidabil,

Inundate de ................................................ ..... .. răÂşină epoxidică.

 

Specificatii:

diametrul exterior. .......................................... 40mm

energie scântei (1500obr/min )........................ 60mJ,

max. Temperatura de operare ....................................... 140 ° C,

Alte ..................................... ca pentru rotor original.

 

Avantajele de magneți neodim sinterizate sunt:

- Extrem de mare densitate de energie de vârf (BH) max (aproximativ 400kJ/m3)

- Rezistent la locul de muncă în prezența a odmagnesowujÂących puternice câmpuri,

- Rezistent la trecerea de energie (vibrație, vibrații)

- Temperatura Curie ~ 310 ° [C].

Prin creÂşterea decalajului dintre electrozi pe electrozi de exemplu, film de 10mm se întâmplă în interiorul descărcarea de gestiune care au loc în electrozi (pentru viteză crescută), care este în detrimentul bobina si o depinde în principal de izolare a bobinei. Decalaj între electrozi 7-10mm este limita de ZS capacitate bobină de anduranta magneto-3.

 

Impact asupra vieții este temperatura. Si pentru acest motiv prototip rotor SJ-60, sunt utilizate magneți cu o serie de SH (150st). În cazul în care acest lucru se dovedeÂşte insuficientă, noi încă disponibile în comerț, UH (180), EH (200) Âşi AH (220st). Temperatură înaltă cauzele slăbirea câmpului, cu toate acestea, după răcire, magnetic el revine la valoarea anterioară, fără nici o pierdere de proprietăți magnetice, dar cu condiția de a nu depăÂşi temperatura maximă de funcționare pentru magnet.

 

Puteți demagnetiza complet magnet până când temperatura Curie (310st pentru NdFeB). Desigur, mai târziu îl puteți magnetiza înapoi excepția cazului în care el a fost distrus fizic.

 

 

Al doilea factor Âşi finale care afectează viabilitatea magneți neodim este mare susceptibilitatea la oxidare, dar acestea sunt protejate de către fabrica de nichelare, în cazul de rotor SJ-60, de asemenea, vor fi protejate sosul cu răÂşină epoxidică.

 

În iskrownikach ZS-3 este posibil să fi fost folosit magneți Alnico (wynal.1940), deoarece acestea au fost produse primele. magneți Alnico din cauza unei rozmagnesowujÂą coercivity foarte scăzut sub influența de impact, Âşoc, vibrații, etc, Ca urmare a rozmagnesowujÂą vibrații ce în ce mai mult Âşi la un moment dat punct de operare este setat la o valoare foarte scăzută. Ele sunt, de asemenea, foarte uÂşor de demagnetiza câmpul magnetic opus.

În cazul special, rotorul poate fi, de asemenea, administrarea accidentală prin intermediul unui demagnetizarea curent la bobina magnetoului (o cutie opus puternic).

Cu toate acestea, magneți neodim sunt foarte rezistente la câmp opus, Âşi astfel un câmp puternic de la bobina magnetou, ar trebui să se dovedesc a fi prea mici, demagnetizarea neodim rotorului.

Cu toate acestea, doar va fi testat într-o etapă ulterioară, ca parametri într-adevăr, multe altele.

A INCERCAT CINEVA ASA CEVA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A INCERCAT CINEVA ASA CEVA?

 

Vrei sa zici daca A INTELES CINEVA CEVA!Pe tine nu te doar capul sa citesti traducerea asta de kko?Explica-ne ce ai inteles tu!

Banuiesc ca e vorba de aplicare de magneti neodim pe rotorul magnetoului,gaurind rotorul prin electroeroziune marind astfel campul magnetic...eu cred ca e posibil.Mai ramane bobina de rezolvat!~

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

sal...am un simson sport care nu il mai folosesc de 4ani si este pacat sa stea si sa rugineasca ,precizez ca este modificat stil choper,deh erm si eu mai tinar o sa incerc sa pun niste poze,sa nu credeti ca o sa cer o avere dar las la aprecierea dm..are nr nou si ci dar itp a ecspirat eu sint propietaru. cei care sint interesati ma pot contacta pe forum seara sau la tel 0746037240..

post-54357-1289547627_thumb.jpg

post-54357-1289547650_thumb.jpg

post-54357-1289547676_thumb.jpg

post-54357-1289547699_thumb.jpg

post-54357-1289547713_thumb.jpg

post-54357-1289547731_thumb.jpg

post-54357-1289547749_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal...am un simson sport care nu il mai folosesc de 4ani si este pacat sa stea si sa rugineasca ,precizez ca este modificat stil choper,deh erm si eu mai tinar o sa incerc sa pun niste poze,sa nu credeti ca o sa cer o avere dar las la aprecierea dm..are nr nou si ci dar itp a ecspirat eu sint propietaru. cei care sint interesati ma pot contacta pe forum seara sau la tel 0746037240..

 

 

 

frumos motorul .....pacat ca nu-s bani ca l-as lua fara sa clipesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal...am un simson sport care nu il mai folosesc de 4ani si este pacat sa stea si sa rugineasca ,precizez ca este modificat stil choper,deh erm si eu mai tinar o sa incerc sa pun niste poze,sa nu credeti ca o sa cer o avere dar las la aprecierea dm..are nr nou si ci dar itp a ecspirat eu sint propietaru. cei care sint interesati ma pot contacta pe forum seara sau la tel 0746037240..

 

Drobu dixit. Mai ai ceva piese originale de la el sau au fost date la fier vechi, gunoi sau la topit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , ar iesi un Rat frumos din el ...cu care ar iesi niste filmulete faine cu topoare , restaurari si reparatii pe youtube....

 

 

sa inteleg ca sunt sters din testament, nu mai mostenesc nimic?!?! ;) .....nu stiu daca ai spus-o cu rautate sau nu da nah, unii is mai ciudati si le place rat-ul, asa rat cum e merge non stop de 2 ani de cand e la mine cu mici interventii( si nu il repar cu toporul, acolo era necesar pt scoatere gumei care sa facut "opt" si sa blocat intr-o pozitie nasoala, era necasar pt. ca nu aveam ciocan pe masura, da nah)

 

SCUZE DE OFFTOPIC!

Editat de bach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

rebobinarea bobibei magnetoului si impregnare la 150 lei( 15000 spire).Se trimite bobina veche. Cine doreste sa sune la tel. 0722875230

 

Mesaj completat

rebobinarea bobibei magnetoului si impregnare la 150 lei( 15000 spire).Se trimite bobina veche. Cine doreste sa sune la tel. 0722875230Am omis sa precizez ca in cost sint incluse cheltuielile cu transportul bobinei pina la mine si retur dupa remediere.Pot face si remagnetizare rotor.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

dopu

Si nu putea sa-ti placa o motocicleta care este in fabricatie(IJ, Minsk Chinezesti) la ora actuala, mai trebuie nenorocit un Simson care sunt foarte apreciate ( si valoroase ) in starea originala.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca sunt multi pasionati pe forum chestia este ca nu sunt piese originale si ce am gasit sunt la pret de nou am gasit 3 simsonuri in Unirea aproape de mine si cere pe unul intreg original 2000E si pe celelalte 1000E bucata pe bucati nu vrea sa vanda nici o piesa asa ca am ales sa il fac pe placul meu

tot respectul pt cine reconditioneaza motociclete vechi sau masini

mai am o jawa 250 din 1961 aia o sa o fac originala pt ca am toate piesele la ea

numai bine :angryfire:

Mesaj completat

vad ca sunt multi pasionati pe forum chestia este ca nu sunt piese originale si ce am gasit sunt la pret de nou am gasit 3 simsonuri in Unirea aproape de mine si cere pe unul intreg original 2000E si pe celelalte 1000E bucata pe bucati nu vrea sa vanda nici o piesa asa ca am ales sa il fac pe placul meu

tot respectul pt cine reconditioneaza motociclete vechi sau masini

mai am o jawa 250 din 1961 aia o sa o fac originala pt ca am toate piesele la ea

numai bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai deaia cand vrei sa faci o motocicleta ,, dupa placul tau'' este bine sa faci una ieftina, eventual mai noua sa ai piese la discretie si la preturi bune.La motocicletele vechi ( pretabile ca si moto classice), dupa ce ca nu prea se gasesc piese bune, mai sunt si destul de scumpe. Dar bauiesc ca ai avut simsonul si daca tot il aveai.....Atunci spor in ce faci tu acolo :angryfire:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa mai animam un pic topicul asta . O Simsoneta din asta nu v-ar place ??????? , uitati ce semnalizatoare are , cu astea sigur va vede toti soferii cand semnalizati :angryfire:

post-29942-1292428299_thumb.jpg

post-29942-1292428318_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...