Andrei_D Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 o dilema: numai cand motorul ajunge la temperatura de functionare (80 - 90 de grade) ambreiajul nu mai decupleaza complet. Am incercat sa intind cablul de la maneta dar dupa 100 de km incepe si face la fel. Cu motorul rece ambreiajul merge perfect. Care-i cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 o dilema: numai cand motorul ajunge la temperatura de functionare (80 - 90 de grade) ambreiajul nu mai decupleaza complet. Am incercat sa intind cablul de la maneta dar dupa 100 de km incepe si face la fel. Cu motorul rece ambreiajul merge perfect. Care-i cauza? Presupunand ca ai facut un al doilea set de gauri pe placa de presiune mobila, ele probabil nu sunt exact unde trebuie sa fie. Astfel cand t-i se incalzeste placa, dilatandu-se diferit fata de volanta, nu va culisa bine pe prezoanele din volanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 o dilema: numai cand motorul ajunge la temperatura de functionare (80 - 90 de grade) ambreiajul nu mai decupleaza complet. Am incercat sa intind cablul de la maneta dar dupa 100 de km incepe si face la fel. Cu motorul rece ambreiajul merge perfect. Care-i cauza? S-ar parea ca tija nu se invarte odata cu placa de presiune ci se invarte in placa.Nu stim daca discul mai e din cosid lipit sau din ferodou modern,prins in nituri(ceea ce eu consider ca e greseala).Nu stim cat de paralele(nestrambe)sunt placile si daca apare ulei pe disc(asta e rezolvabila).Daca ai scoate dopul de la fereastra pentru aprindere ai putea vedea daca volanta e murdara sau daca e ceva slabit.Din ce zici s-ar parea ca ceva haleste din tija(la unul sau la ambele capete).Trebuie desfacut urgent.Poate ca in partea rulmentului de pre siune e buba.Oricum,aproape sigur acolo a fost pus ceva gresit(amatoresc).Sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 O intrebare pt simsonari: Cam cat ar fii un pret corect pt un simson solo in stare buna? Mi s-a pus pata, ma bate un gand, stau si ma intreb: merita sa-mi iau unul!? Vreau sa-l tin de drumuri lungi si hoinareli, n-am sa-l chinui in trafic de oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 O intrebare pt simsonari:Cam cat ar fii un pret corect pt un simson solo in stare buna? Mi s-a pus pata, ma bate un gand, stau si ma intreb: merita sa-mi iau unul!? Vreau sa-l tin de drumuri lungi si hoinareli, n-am sa-l chinui in trafic de oras. L-am vazut ieri pe al lui Mikulaish trebuie intrebat. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 2 dezavantaje: trebuie sa aveti in vedere ca vibreaza cosiderabil mai tare decat niprul, deci la drum lung va fi mai obositor. Al doilea dezavantaj este ca la urcare veti simti intotdeauna o lipsa de forta fata de ceea ce stiati ca poate boxerul. Daca astea 2 nu ma deranjeaza asa de mult, atunci sa-l stapaniti sanatos! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 ..Al doilea dezavantaj este ca la urcare veti simti intotdeauna o lipsa de forta fata de ceea ce stiati ca poate boxerul... Am avut simson, acum mai bine de 30 de ani, cunosc foarte bine diferenta dintre simson si nipru(am specificat anterior ca nu-l dau prin oras). Nu-i plac urcusurile, drumurile grele si demarajele(stilul de oras). Insa simsonul are sarmul lui, eleganta si fiabilitate(bate multe motoare), ii plac drumurile lungi si drepte, unde "haleste" km cu mare placere. Apoi nu este pretentios, nu are nevoie de reparatii, consum relativ redus etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 2 dezavantaje: trebuie sa aveti in vedere ca vibreaza cosiderabil mai tare decat niprul, deci la drum lung va fi mai obositor. Al doilea dezavantaj este ca la urcare veti simti intotdeauna o lipsa de forta fata de ceea ce stiati ca poate boxerul. Daca astea 2 nu ma deranjeaza asa de mult, atunci sa-l stapaniti sanatos! Numai bine! Vibreaza daca mergi la turatii mici nu uita ca are 6500 de rotatii pe minut deci ralantiul pe undeva pe la 800 insa se simte bine pe l;a 2000, 3000 de ture unde nu mai vibreaza. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) Poate ca in partea rulmentului de presiune e buba.Oricum,aproape sigur acolo a fost pus ceva gresit(amatoresc) Deocamdata sunt 90% sigur ca ati nimerit la fix cauza problemei. Am desfacut, absolut totul arata normal, mai putin faptul ca tija pare a fi putin tocita la capatul dinspre rulmentul de presiune (nu mai tin minte cum arata cand am montat-o prima data). Probabil calea de rulare a rulmentului (care trebuia sa stea fixa pe tija) s-a invartit pe tija. Ceea ce ma deruteaza este ca nu sunt urme clare de uzura, nici span. Voi fi 100 % sigur dupa ce, astazi, voi face pe strung o alta tija si voi merge cu motocicleta o saptamana. Daca in timpul asta nu mai face figuri, e clar. Discul ambreiajului este din ferodou. In '90 si ceva a fost lipit cu solutie 1 + 1 sau A + B (nu mai tin minte) si pus de-o parte. Am fortat ambreiajul de cateva ori sa vad daca tine si a rezistat fara nici o problema. Ferodourile franei spate sunt, de asemenea, lipite cu aceeasi solutie. Nici vorba de ulei pe ambreiaj. pentru Mikulaish: maine ma uit atent la placa mobila de presiune. Gaurile ei au fost incarcate cu sudura si probabail agata undeva cand se dilata bolturile volantei. Editat Aprilie 21, 2009 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 -va par mult prea sumpe... 130 ron pt piesele din imagine? cei interesati.. dati si voi cu parerea ,alte oferte,troc.. de ce nu,etc. mess kpa3_trial tel 0727196351 ps. negociabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Mai taie din preturi, ca deja incepi cu calci stramb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Mai taie din preturi, ca deja incepi cu calci stramb. ok 50 ron de la fiecare ... dar de aici negociem mai putin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Caut pentru Simson Sport: furca, cilindru, piston, chiuloasa .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 (editat) Caut pentru Simson Sport: furca, cilindru, piston, chiuloasa .... ... in stare perfecta de functionare In alta ordine de idei: ofer la schimb pinioane de grup de atas impecabile pe unele de solo. Editat Aprilie 25, 2009 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 ... in stare perfecta de functionare In alta ordine de idei: ofer la schimb pinioane de grup de atas impecabile pe unele de solo. Au stanta?sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Au. Sunt originale. Voi pune si poze seara daca reusesc sa fac. Niturile nu sunt originale, dar sunt facute calumea. Am pinioane de solo, dar ar trebui sa desfac niturile si sa nituiesc coroana de solo si as prefera sa evit aceasta procedura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 piston de Simson Sport http://www.oldtimergarage.szn.pl/store/pro...roducts_id=2725 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Cine stie ce dimensiune au bilele de la ghidonul de Simson, modelul Touren, nu Sport? Nu mai am nici una dupa un transport pe bucati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Sfert de zoll. 5.35mm daca nu ma insel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Sfert de zoll. 5.35mm daca nu ma insel. 6,35 mm de fapt[1/4 tol] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 6,35 mm de fapt[1/4 tol] Corect, sarumana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Un defect mai rar intalnit... Noroc ca nu de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Eu cred ca este o modificare facuta de un inginer maestru forjator. In felul asta consumul scade brusc la zero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 (editat) Un defect mai rar intalnit... Noroc ca nu de mine. Auuuaaaa....cred ca a incins motorul pana l-a facut guma de mestecat! Numai bine! Editat Mai 16, 2009 de Mihai_J4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonenthused Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Salut, sunt nou pe forum si am cateva intrebari pentru voi. Am luat un simson s51 in toamna si vreau sa il pun pe picioare(ea merge da prost). Vreau sa va intreb urmatoarele: 1. E posibil proprietarul de dinainte sa fi umblat la cutia de viteze? se schimba foarte ciudat vitezele(1:in jos,2:de 2 ori in sus si dupa aceea in jos, 3:idem 2) chiar n-am mai auzit de algoritmul asta, m-am chinuit 2 sapt. sa gasesc vitezele si cand schimb a 2-a aproape ma opresc, e prea complicat. Plus ca suspectez ca are 4 viteze si am gasit doar 3. 2. Cum pot sa aflu diametrul pistonului(sau segmentilor) pentru ca am acces la piese dar sunt scumpe si sunt o gramada de diametre. Merge cu simpla masurare?? 3. Am fost de curand in Szeged si am vazut o gramada de simson-uri identice. Mi-am dat seama ca la meu suna bolnav, motoarele alea zumzaiau de mama focului. Credeti ca trebuie segmentat? Daca ma puteti ajuta va sunt recunoscator, inclusiv cu un mecanic bun in Timisoara care sa ma lamureasca si sa ma ajute ca eu nu am gasit pana acum. Multumesc mult in avans... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.