swe Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 O mica plimbare prin Grecia inainte de despartirea de ea! Despartirea de motocicleta nu de Grecia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swe Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Givi, e tot ce pot sa-ti spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bost Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) pun si eu 2 poze cu a mea Editat Iunie 9, 2014 de Bost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bost Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Da urmeaza sa-i schimb mansoanele, ghidon ii pun unul verde si sticker tot verde as vrea.Si manetele tot verzi am sa-i iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 pun si eu 2 poze cu a mea Vad ca-i lipseste aripa fata, e utila pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bost Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Vad ca-i lipseste aripa fata, e utila pe ploaie. Exista si aripa fata doar ca a fost montata dupa sesiunea foto. Stiu ca este utila. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bost Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 salut. as vrea sa schimb uleiul, motocicleta are 47000 km. Ce ulei ma sfatuiti sa pun. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bost Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 multumesc:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Pana la urma m-a mancat sa-mi schimb cauciucul spate 150/70/17 cu altul cu dimensiunile 150/60/17. Cam asa arata: Si asa arata inainte: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Salve, nu vreau sa bruiez topicul insa daca e cineva interesat de un ER-5 poate urmari link-ul atasat: /index.php?/topic/714306-kawasaki-er-5-2001-1100euro/ Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asistent_ul Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Salutare tuturor, aveti idee daca am lasat robinetul pe PRI era normal sa mi bage benzina in carcasa filtrului de aer? Mulțumesc si asfalt uscat! !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swe Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Poate va intereseaza /index.php?/topic/714417-set-genti-laterale-louis/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi91 Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 Saluutare. stiti voi de unde pot cumpara un bord pentru motoreta asta? p Pe la dezmembrari nu prea gasesc si pe Ebay nu exista...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 Salutare tuturor, aveti idee daca am lasat robinetul pe PRI era normal sa mi bage benzina in carcasa filtrului de aer? Mulțumesc si asfalt uscat! !! Nu-i normal, nu-ti inchide bine un cui ponto din carburator. Pune robinetul pe ON sau RES, ca pe PRI iti curge benzina chiar daca motorul e oprit. Oricum, problema e din carburator. » Post actualizat in 21 Jun 2014 22:18 Am urmatoarea problema: imi sare din viteza 1 cateodata, la plecarea de pe loc. Mai nasol e la semafor, cand apuc sa merg vre-o 2-3 metri si ma trezesc ca accelerez in gol. In celelalte viteze nu face figuri, trage normal, etc, numai in viteza 1 imi face figura, dar nu tot timpul. Am schimbat cablul de ambreiaj, deci nu e asta. Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asistent_ul Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Nu-i normal, nu-ti inchide bine un cui ponto din carburator. Pune robinetul pe ON sau RES, ca pe PRI iti curge benzina chiar daca motorul e oprit. Oricum, problema e din carburator. » Post actualizat in 21 Jun 2014 22:18 Am urmatoarea problema: imi sare din viteza 1 cateodata, la plecarea de pe loc. Mai nasol e la semafor, cand apuc sa merg vre-o 2-3 metri si ma trezesc ca accelerez in gol. In celelalte viteze nu face figuri, trage normal, etc, numai in viteza 1 imi face figura, dar nu tot timpul. Am schimbat cablul de ambreiaj, deci nu e asta. Pareri? » Post actualizat in 24 Jun 2014 10:20 Ms, am schimbat uleiul am vazut ca nu mai baga benzina in carcasa...sper sa nu mai am probleme. .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Care este nivelul optim de ulei in motor? Atasez poza cu nivelul meu, motorul fiind drept pe cricul central si cu motorul rece. Am pus langa si manualul tehnic dar din care nu am inteles prea clar. Cum e la voi si cum e corect ? » Post actualizat in 01 Jul 2014 16:16 Foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Orice se poate. Iti pui una de en500 sau ce e (desi alea parca sunt pe curea, nu lant, dar am vazut una modificata cu lant de ij) si pastrezi sistemul de franare pe tambur. Sau schimbi cu totul bascula si pui una cu suport de etrier, ca sa nu o modifici pe cea care o ai acum ca e posibil sa nu fie prea sigur dpdv al sigurantei. Orice ai face e posibil (99%) sa iti trebuiasca distantieri noi facuti la strung. Sfat: evita modificarea asta si da-i benzina si pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Orice se poate. Iti pui una de en500 sau ce e (desi alea parca sunt pe curea, nu lant, dar am vazut una modificata cu lant de ij) si pastrezi sistemul de franare pe tambur. Sau schimbi cu totul bascula si pui una cu suport de etrier Depinde ce model de EN500; daca sunt modelele A sau B, astea au transmisie pe curea. C-ul are lant, sau noul Vulcan 500. Dar spite are modelul B sau C (sau noul Vulcan 500), A-ul are jenti turnate. @Biker 33: Dar pana la urma, cel mai sigur e sa nu faci o modificare la modu' asta, cu schimbarea rotii, ca implica prea multe variabile... De ce ai vrea o roata cu spite pe Er5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 uite o idee pt modificari: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowm60 Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 (editat) Salut , imi trebuie si mie o informatie pentru un prieten, stiti cumva care este lungimea la cablul de kilometraj , sau poate cineva sa il masoare ? A schimbat pana acum 2 cabluri , unul ia venit prea mic 83 cm si unul prea mare 110 cm . Motocicleta este un ER 5 din 1998. Editat Septembrie 15, 2014 de shadowm60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Salutare, stiti de unde pot cumpara un parbriz(acela de deasupra ceasurilor de bord, care ma mai apara de curent),pt . er5 din 2006....nou sau sh...Catalin 0744304589.... Exista pt. er 5 crashbar sau crashpad..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skym Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Salut. Eu mi-am luat parbriz de pe louis.de prin kronaumoto.ro. Vezi aici ce tipuri au şi care se pot monta pe ER5: https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/kawasaki-er-5-twister/er500a-a/0833 Eu folosesc cel mai ieftin, la 19.99 eur, dar nu prea protejează de vânt decât în zona pieptului şi chiar creşte nivelul de zgomot în jurul căştii. Unul mai mare ar fi mai eficient bănuiesc dar creşte şi preţul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Daca te intereseaza parbrizul vb pe PM. crashbar: https://www.louis.eu/artikel/hepco-becker-engine-fuer-kawasaki-er-5-twister/10023300?filter_bike_id=0833&list=17856941 » Post actualizat in 23 Oct 2014 09:36 /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1045578 /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1045577 http://www.emag.ro/antigel-total-glacelf-classic-verde-1l-172768/pd/D088LBBBM/ am cumparat parbrizul de pe Luis, ai o lampa semnalizare dreapta, fata, te rog lasa un mes....multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 A schimbat cineva distributia la motorul lui? Se schimba dupa nr de kilometri sau zgomote suspecte? In alta ordine de idei, iata ce am patit eu cu radiatorul meu, poate mai foloseste cuiva:/index.php?/topic/720146-radiator-spart/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Are cineva un manual de utilizare scanat? Nu cel de service. Nu am gasit nimic pe net. Daca da, rog PM ca sa dau o afresa de mail. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.