napoleon Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Salutare! Am si eu nevoie de o parere. Vreau sa imi cumpar un ER-5 si am primit din partea cuiva o oferta. Mi-a trimis pe langa niste poze si videoclipul de mai jos. Ceva nu mi se pare in regula la sunetul motorului. Mi se pare ca "scartaie" prea mult. Am mai auzit ER-5-uri, dar nu sunau asa. Ce parere aveti, e normal, suna bine, daca e o problema, care e aceea? Sunetul ala e sigur de la toba, toate suna asa daca au toba originala. E marca lor inregistrata, ca sa zic asa, la fel face si la mine. Unora le place, altora nu. Pe mine nu ma deranjeaza. Apropo, cat cere pe ea? Vad ca e an fabricatie dupa 2001. » Post actualizat in 08 May 2015 00:03 Ati schimbat careva lantul de distributie? » Post actualizat in 10 May 2015 21:44 Am citit pe undeva ca modelele de ER5 fabricate dupa 2001 au franele mai bune, etrierul fiind schimbat la aceste modele. Stie cineva daca acesta informatie este adevarata? Adeca daca-mi pun un etrier din asta o sa am si frana mai buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CiprianB990ARS Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Si-a schimbat cineva cablul de acceleratie la ER5 pana acum ? Mie mi s-a rupt cablul, si nu prea stiu cum sa il inlocuiesc. Orice sfat e binevenit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Multumesc inca o data! Ramane de vazut inregistrarea noua, poate se schimba ceva. Spune-i sa acopere gura de la toba cu ceva pentru cateva secunde in timp ce merge motorul. Daca sunetul ala e de la toba, cu ea astupata o sa dispara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Si-a schimbat cineva cablul de acceleratie la ER5 pana acum ? Mie mi s-a rupt cablul, si nu prea stiu cum sa il inlocuiesc. Orice sfat e binevenit Eu nu mi-am schimbat cablul de acceleratie, dar mi se pare ca sunt 2 cabluri, sper sa nu zic prostii. Oricum trebuie dat rezervorul de benzina jos, capetele cablurilor vin fixate la carburator. Mai trebuie desfacut si manerul dreapta, pe acolo vine rasucit cablul ala. A, si e bine sa-l ungi pe ala nou inainte sa-l montezi. spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CiprianB990ARS Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Merci, tocmai acum 2 ore am reusit sa il fac, gratie unui baiat mai cunoscator ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Deranjant e ca pe la 3k ture incep sa intre in rezonanta ce resturi o mai avea prin ea de site sau table desprinse, asta pana la 4k. Fapt pt care in oras merg cu ea ori subturata de se aude ca chopperul, ori turata de zici ca sant cu vreun 1000 rr . Pai motorasul asta are puterea maxima pe la 7500 rpm si cuplul maxim pe la 8500. Deci nu vad de ce sa stai cu el sub 4000 rpm, sub turatia asta abia se misca. OK, nu vrei sa tragi de el tinandu-l mereu intre 6000 si 9000 rpm, dar sub 5000 rpm nu scoti nici jumate din cat poate. Nu uita ca asta e motor de sport-touring (GPZ 500). Sunt si eu curios, cum ai scos site din toba OEM? Banuiesc ca ai taiat-o si apoi ai sudat-o la loc. Intreb pentru ca toba mea OEM are acelasi zgomot specific de rasnita plina de table despre care se vorbea mai sus. Acum am alta toba pe mobra, dar ma bate gandul sa "operez" toba OEM si sa scot de pe-acolo ce e desfacut si zdrangane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Dupa cum am spus, asa am luat-o, deja taiata si sudata la loc. Scuze, mi-a scapat amanuntul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Crash bar Cam scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Azi mi-am schimbat placutele de frana. Una era tocita la maxim, cealalta mai avea vre-o 2 mm (cea acctionata de pistonase). In rest erau uzate uniform, doar ca una e mult mai uzata ca cealalta. Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aries_Seira Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Salutare tuturor. Sunt un membru incepator pe acest forum, desi il lecturez,ca si anonim de peste 2 ani. Deasemenea sunt incepator si in lumea moto ( permisul il am am din aprilie 2015, scoala am inceput-o in iulie 2014, dar din varii motive am cam lalait-o. Dar atat despre mine, acum despre EA... motocicleta. Am cumparat-o anul trecut prin august ( de la motomus-sper ca nu se considera reclama, desi site-ul lor era postat si mai sus, cu crash bar-ul, pe care eu l-am montat pe motor). Avea in jur de 9500 km, adusa din Italia, intre timp am facut cu ea in jur de 2600 km. Fata de pozele pe care le atasez, i-am mai lipit doua stickere pe rezervor la zona de contact al genunchilor (mai bine zis a genuncherelor). Cam atat. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 Arata bine dracovenia. Vad ca-i an dupa 2001, si e full-option, cu crash-bar, parbriz, si suport de top-case. Sa o calaresti sanatos! Baga si o poza cu sticherele alea pe rezervor, sa vedem ce si cum, ca parca ma bate si pe mine gandul sa-mi pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dumi Dunitru Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 salut baieti si fete! de o saptamana sunt si eu posesorul unui er5 din 2006. e prima mea motocicleta, inca nu am apucat sa merg cu ea pe drumuri publice, deoarece abea peste o saptamana am examenul pentru categoria A. Am luat-o pentru ca pretul a fost foarte bun, vroiam ca atare un Hornet. dupa ce am luat-o, in fiecare zi ma indragostesc tot mai tare de ea ce ziceti, e buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dumi Dunitru Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 bun venit, s-o stapanesti, ca sa ramai sanatos ride safe!!! merci, i will try » Post actualizat in 11 Aug 2015 11:40 prieteni, cine poate sa-mi zica vre-un magazin in Bucuresti de unde as putea cumpara un filtru KN-303. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Mi-am dus shaua la retapitat. Cam asa a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dumi Dunitru Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 prieteni, cine poate sa-mi zica vre-un magazin in Bucuresti de unde as putea cumpara un filtru KN-303. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neluty74 Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Salut! Am un ER5 1997 si fiind prima motocicleta sunt super incantat de ea!! Am cumparat-o acum 2 saptamani si deja am facut vreo 1300 km cu ea! Imi place mult cum se comporta! Pot sa spun ca este excelenta pentru mine ca incepator desi e putin cam joasa pentru inaltimea mea(183cm), picioare lungi... Ca probleme: Se umezeste putin de ulei amortizorul dreapta fata iar cand stau pe loc si incerc sa schimb treptele de viteza(sa o aduc in treapta 1 sau in N) uneori mi s-a intamplat sa dau in gol daca se poate spune asa, adica apas de mai multe ori fara sa schimbe treapta! Am observar ca trebuie sa dau drumu la ambreiaj si uneori chiar sa accelerez putin(ca si cum as pleca de pe loc) ca sa isi revina si sa schimbe treptele! Nu stiu care e cauza dar oricum avand in vedere ca e o motocicleta de 10 ani la care vechiul proprietar nu a umblat absolut deloc mi se pare normal sa aiba cateva probleme! Stiti cumva un service BUN si un magazin de unde as putea lua piese pentru ea? Eu sunt din Bucuresti. Mai are un lucru care ma deranjaza din ce in ce mai mult! Se incinge extrem de tare rezervorul la baza dinspre mine si shaua in partea din fata! Practic este exact locul in care trebuie sa stai si la drum lung devine destul de greu de suportat! La voi se intampla asa ceva??? Din de an sunt ale voastre? incearca 0726 480 411 este mec. meu si am si eu un er 5 din 98 » Post actualizat in 23 Aug 2015 10:12 va salut oameni buni. cum sunt er5urile astea? ca vreau sa imi iau un naked (tind spre cb500) dar am vazut si er5uri la pret bun. er5 cel mai fiabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Azi am constatat ca am "pierdut" un furtun. E vorba de furtunul care pleaca de sub rezervor, e o chestie de plastic fixata pe rezervorul de benzina dedesupt , chestie care are un stutz pe ea si un furtun pleaca de acolo. Celalalt capat al furtunului era liber parca, dar nu-mi mai aduc aminte unde mergea (parca in zona acumulatorului, dar nu sunt sigur). Stie cineva unde ajunge furtunul asta? Are o lungime de vre-o 30-40 cm cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CiprianB990ARS Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Daca celalalt capat era liber, posibil sa fi fost furtunul de supraplin, sper sa nu vorbesc prostii. Incearca sa incarci o poza, poate se gaseste cineva sa te lamureasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 (editat) Poza nu mai pot sa fac, ca am montat totul inapoi, am pus un furtun de 6 la stutzul ala, si l-am tras spre locul unde-i acumulatorul. Ma gandesc ca-i sau furtunul de supraplin, sau furtunul de drenaj. Oare unde trebuie sa ajunga capatul liber ? Ca parca nu ajungea in grupul furtunelor alea de jos din lateral. Acuma m-am uitat in manualul de reparatie, furtunul de supraplin ajunge in grupul furtunelor de jos, deci ma gandesc ca-i cel de drenare. Editat Septembrie 5, 2015 de napoleon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Pe un site din strainezia am citit ca un tip si-a schimbat etrierul de frana la un model din 1997, cu un etrier de la un model de dupa 2001, pt a obtine o imbunatatire a franelor, care la primele modele cam lasa de dorit. A incercat careva asa ceva? Sau ati avut posibilitatea sa comparati franele de la un model ante 2001 cu unul fabricat dupa 2001? Pt cine nu stie, etrierul a fost schimbat in 2001, cel dinainte are 2 pistonase, unul mai mare si altul mai mic, iar cel de dupa 2001 are 2 pistonase identice ca marime. Totodata difera si modelul placutelor de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D.D. Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Vand ER 5 /index.php?/topic/732780-vand-kawasaki-er-5/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Asprilia06 Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 As avea nevoie de cateva pareri despre Kawasaki er5 de 25 kw , vreau sa trec la categoria A2 si mam gandit la acest model si nu stiu prea multe despre el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Cauta: /index.php?/topic/106668-kawasaki-er5/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Salut! O sa incerc sa iti raspund eu. Mai intai, poti sa iti faci o idee citind topicul dedicat de pe acest forum. ER 5 face parte, dupa opinia mea dintr-o "tripleta" - Kawasaki ER 5 - Suzuki GS 500 - Honda CB 500 - dedicata incepatorilor. Din ce scriu colegii este o motocicleta foarte fiabila, iertatoare, economica cu un motor "cuminte" (aka liniar) de 500 cmc 50 CP (versiunea standard), cu dispunerea cilindrilor "2 in linie". Piese se gasesc relativ usor, noi sau din dezmembrari. Nu trebuie sa ii ceri ceea ce nu poate - nu are sens daca ai ambitii de pista sau off-road. Ca sa te plimbi lejer sau folosinta zilnica in oras este foarte recomandata. Foarte manevrabila in trafic, usoara (175 kg, parca). Pericolul - daca se poate spune asa - este blocarea cuielor de dozaj din carburatoare, fapt ce duce la inundarea baii de ulei. Aceasta situatie, din pacate, este sesizata de utilizator, de regula, prea tarziu. Se intampla pentru ca nu are pozitie de off la robinetul de benzina si, când sta pe loc, benzina poate ajunge garvitational in baie. Am cumparat una anul trecut cam in aceasta perioada dar nu a fost sa ma bucur de ea, asa ca experiente personale nu pot scrie prea multe. Dar stiu ca in afara de service-ul initial dupa cumparare (anvelope, baterie, bujii, placute frana, ulei, filtre, antigel, becuri de bord) am mai avut un singur defect (un fir intrerupt la claxon). In rest, a mers perfect, fara nici o problema. Limitarea trebuie trecuta in acte (nu conteza ce poate motocicleta, ci SA FIE TRECUTA IN ACTE - paradox de aplicare a legii) Succes la achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toni Catrici Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 O motocicletă perfectă pentru un începător și nu numai.A fost prima mea motocicletă, am parcurs cca 10.000 km,fără nici un fel de probleme tehnice.Merge suficient de tare,are o ciclisticla foarte bună, pe viraje se apleacă cu ușurință maximă. Sfatul meu este să ti-o iei,sunt destul de ieftine și te va satisface cel puțin o perioada.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.