Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Azi am iesit putin pe camp inainte de a incepe demontarea si la un moment dat am patit un fel de autoaprindere. S-a accelerat singura la maxim si nu raspundea la accelaratie deloc. I-am luat contactul si mergea in continuare ca nebuna asa ca i-am oprit benzina si a mai mers turata pana s-a terminat benzina si s-a oprit. Am impins-o cam un kilometru si am bagat-o in garaj.

Aveti idee care poate fi cauza?

 

Pe viitor ca sa o poti opri in astfel de situatii:

 

- scoti fisa bujiei sau;

- obturezi gura filtrului de aer sau a carburatorului sau;

- bagi in viteza (treapta 3 sau 4), apesi franele si dai drumul usor la ambreiaj!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe viitor ca sa o poti opri in astfel de situatii:

 

- scoti fisa bujiei sau;

- obturezi gura filtrului de aer sau a carburatorului sau;

- bagi in viteza (treapta 3 sau 4), apesi franele si dai drumul usor la ambreiaj!

Asta nu e valabil la autoaprindere, că nu de acolo apare scînteia, ci din punctele incandescente de calamină.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate intampla si de la un carburator nasol. Am avut un k65 care imi facea probleme de felul asta (uzura, probabil vibra acul de dozaj). Bagata in viteza sau trasul socului erau solutiile cele mai elegante - chiar daca se tureaza nu are putere in regimul ala. Bineinteles ca nu aveam decompresorul conectat.

 

Trasul socului ii schimba regimul de ardere si raceste punctele de calamina. Este una din cele mai sigure metode de oprire pt ca in momentul ala ii bagi defapt mult ulei in ecuatie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate intampla si de la un carburator nasol. Am avut un k65 care imi facea probleme de felul asta (uzura, probabil vibra acul de dozaj). Bagata in viteza sau trasul socului erau solutiile cele mai elegante - chiar daca se tureaza nu are putere in regimul ala. Bineinteles ca nu aveam decompresorul conectat.

 

Trasul socului ii schimba regimul de ardere si raceste punctele de calamina. Este una din cele mai sigure metode de oprire pt ca in momentul ala ii bagi defapt mult ulei in ecuatie ;)

 

:thanks: o chestiune foarte interesanta, cea cu socul (pe cea cu bagatul in viteza si debreiere brusca o stiam, dar din fericire n-am avut nevoie de ea - cind mi s-a turat si mie la un moment dat, s-a oprit din contact)

Un surub de ralanti si o garnitura pentru K65 gasesc pe aici? Multumesc.

 

Daca rezolvi, spui si la altii cum ai facut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul l-ai primit inca de acum vreo 2 ani.

Acum cateva luni :)

Dar nu am reusit sa gasesc o poza cu unul asemanator.

As vrea sa stiu exact de la ce este.

 

Imi recomanda si mie cineva unde centrez roti cu spite (cu ceasu nu la ochi) si o vopsitorie (tinichigerie) relativ ieftina in Bucuresti ?

Ma intereseaza ceva cu pretul pentu ij nu de masina pe casco.

 

La schimb pentru cine are de reconditionat ambielaj dl. Adrian 0731.497.526 (in Floreasca). Recomand cu incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva luni :)

Dar nu am reusit sa gasesc o poza cu unul asemanator.

As vrea sa stiu exact de la ce este.

 

Imi recomanda si mie cineva unde centrez roti cu spite (cu ceasu nu la ochi) si o vopsitorie (tinichigerie) relativ ieftina in Bucuresti ?

Ma intereseaza ceva cu pretul pentu ij nu de masina pe casco.

 

La schimb pentru cine are de reconditionat ambielaj dl. Adrian 0731.497.526 (in Floreasca). Recomand cu incredere.

Pentru vopsitorie ti-l recomand pe Florin Vlad 0723946315.

Pentru spitat roti cu ceasu' nu stiu pe nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre centrat la ochi, l-as fi recomandat pe Rabinu', daca o fi prin tara. Daca nu, Sirius de la Diham, dar nu te astepta la preturi studentesti aici, omul face bine, dar si cere.

Cred ca mai sunt si alte persoane, dar eu mi le-am facut la Rabinu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Aseara am ridicat piesele trimise de Gaspar! Cele doua nuci ale pedalei de pornire sunt diferite. Care dintre ele se potriveste la Planeta 5 (inca nu am ajuns la mobra sa le probez)? Kit-ul de reparatie pentru carburator nu are surubul de reglaj al ralantiului, asa ca dau un cico pentru acel surub :D!

post-73046-0-63976600-1385022458_thumb.jpg

post-73046-0-59922500-1385022460_thumb.jpg

post-73046-0-74029800-1385022462_thumb.jpg

post-73046-0-55187400-1385022464_thumb.jpg

post-73046-0-75011400-1385022466_thumb.jpg

post-73046-0-78584100-1385022468_thumb.jpg

post-73046-0-75184300-1385022470_thumb.jpg

post-73046-0-62965100-1385022472_thumb.jpg

post-73046-0-71310900-1385022474_thumb.jpg

post-73046-0-76412900-1385022476_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...