Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Am inceput prin a adesface carburatorul. La prima vedere mi s-a parut ca nivelul este mare. O alta chestie este ca nu mai stiu daca cuiul pontou are sau nu o mica garnitura:

post-86711-0-17525000-1411811374_thumb.jpg

Editat de Emilare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt doua modele de cuie, unul conic fara garnitura si altul cu garnitura cu varful profilat pentru retinerea acesteia.

Din cate am mai auzit, unii au folosit cu succes oringul supapei de umplere de la brichete.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu semnalizarea am lamurito este releul belit am incercat conectarea lui direct la baterie si am montat un bec cu legatura la masa si la cel de-al treileafir cel ce vine in comutator. becul nu se aprinde la fel am incercat si cu aparatul de masurs nu aam nici un fel de curent pe el deci acut sa cumpar un rleu de semnalizare pt jupiter 3 pe 6V


» Post actualizat in 27 Sep 2014 19:00

 

Ok, hai sa incepem cu contactul, apoi mergem mai departe. Tot ce nu intelegi intrebi!

1. К клемме "Б" цепляешь + от аккумулятора.
2. К клемме "Н" (контакт зеленой лампы) - провод от нейтрали коробки.
3. К клемме "Я" (контакт лампы зажигания) - силовой провод от генератора.
4. К клемме "П" - провод на габариты (передний и задний).
5. К клемме "СС" - провод к рулевому переключателю ближнего и дальнего света (плюс задний габарит).
6. К оставшимся контактам справа и слева от выключателя зажигания цепляешь реле поворота, провод на стоп-сигнал (лягушку, но можно и от плюса катушки зажигания), провод на бибикалку.

 

Traducerea google:

1 la terminalul "B" cling + baterie.

2 la terminalul "H" (pin lampă verde) - firul neutru din cutie.
3 la terminalul "I" (lampă aprindere pini) - cablu de alimentare de la generatorul.
4 la terminalul "P" - fire la dimensiuni (față și spate).
5 la terminalul "SS" - un fir de direcție comuta fascicul de mica si mare (plus marcaj spate).
6 pentru terminalele rămase pe dreapta și din stânga a comutatorului de aprindere se agață releu firului de rotație la un semafor (broasca, dar puteți de plus bobina de aprindere), firul de pe bibikalku.
Verifica conformitatea legaturilor facute de tine. Daca totul este ok si tot nu functioneaza, atunci trebuie sa verifici integritatea contactului si faci urmatorii pasi:
1. iei un apara de masura pus pe ohmi(continuitate), daca nu ai, iei un bec si o baterie
2. in cazul in care folosesti becul si bateria, alimentezi borna 1 si verifici pe care borne apare tensiune(fara cheie in contact)
3. repeti verificarea cu cheia impinsa in contact
4. repeti verificarea pe celelalte pozitii ale contactului
Te astept cu rezultatele... am nevoie de toate rezultalele posibile.

acum am luat tot la masurat continuitatea in afara de releul de semnalizare ce cred k nu functioneaza am continuitate pe toate contactele si legaturile inclusiv in contact. apropoo conractul din foto vine montat cu acea mica tesitura catre far ?


» Post actualizat in 27 Sep 2014 20:46

mai am o intrebare explicati-mi si mie cum functioneaza contactul de ij deoarece cred ca acele insemne de pe el nu prea corespund cu realitatea

1. bag cheia in contact pana la capat: trebuie sa am curent pe bobine, stop pe frana si claxon (mai e ceva?)

2. roresc cheia spre dreapta ce trebuie sa se intample ???

3. roresc cheia spre stanga ce trebuie sa se intample???

la punctele 2 si 3 nu mai am curent la cele enumerate la punctul 1 pentru ca se intrerupe contactul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

2. roresc cheia spre dreapta ce trebuie sa se intample ???

3. roresc cheia spre stanga ce trebuie sa se intample???

...

Asta pot sa-ti spun dupa ce-mi raspunzi la intrebarile anterioare(evident daca ai citit ce am scris pana acum).

Una din pozitiile contactului este parcare pe timp de noapte - lumina de pozitie ramane aprisa iar cheia poate fi scoasa - ceilalti consumatori nu sunt alimentati.

Contactul se pozitioneaza cu capatul cheii spre rezervor.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt doua modele de cuie, unul conic fara garnitura si altul cu garnitura cu varful profilat pentru retinerea acesteia.

Din cate am mai auzit, unii au folosit cu succes oringul supapei de umplere de la brichete.

treaba cu oringul supapei de umplere de la brichete nu tine,ca si dimensiune ii bun oringul dar cand intra in contact cu benzina oringul se dilata si va bloca cuiul pontou in locas si nema alimentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta pot sa-ti spun dupa ce-mi raspunzi la intrebarile anterioare(evident daca ai citit ce am scris pana acum).

Una din pozitiile contactului este parcare pe timp de noapte - lumina de pozitie ramane aprisa iar cheia poate fi scoasa - ceilalti consumatori nu sunt alimentati.

Contactul se pozitioneaza cu capatul cheii spre rezervor.

normal ca am citit insa nu prea am vazut intrebari in ce ai postat ci mai mult sfaturi tocmai din acest motiv nu am raspuns ))) , am baterie legata in circuit deci la tot ce voi raspunde ia in considereare tensiunea din circuit

1. am incercat si cu aparat de masura (stiu sa il folosesc destul de bine) dar si cu bec

2. fara cheie in contact nu am tensiune decat peborna 1 acel "b" intors

3. cu cheia impinsa in contact am tensiune pe "b" intors si pe borna "C"

4. cu cheia impinsa in contact si spre dreapta/ stanga am tensiune pe bornele de la pozitia 3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am o intrebare explicati-mi si mie cum functioneaza contactul de ij deoarece cred ca acele insemne de pe el nu prea corespund cu realitatea

1. bag cheia in contact pana la capat: trebuie sa am curent pe bobine, stop pe frana si claxon (mai e ceva?)

2. roresc cheia spre dreapta ce trebuie sa se intample ???

3. roresc cheia spre stanga ce trebuie sa se intample???

la punctele 2 si 3 nu mai am curent la cele enumerate la punctul 1 pentru ca se intrerupe contactul

 

Cu cheia impinsa in contact si rotita spre dreapta ai tensiune in comuntatorul de lumini pentru faza scurta/faza lunga ; cu cheia impinsa in contact si rotita spre stanga ai pozitiile aprinse. ( semnalizarile le alimentezi din contact cum sti/cum poti/cum ti se pare tie mai bine )

Asa lucreaza contactul original. Cand ti-am zis ca cel pe care l-ai cumparat e o mizerie mi-ai sarit repede in cap.........

Contactul ce l-ai cumparat este construit aiurea. Ii lipseste ( in comparatie cu cel original ) doua punti de legatura intre borne.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am iesit azi putin afara din Bucuresti, ca eram curios de comportament. am ajuns undeva dupa frumusani, inspre oltenita; un total dus-intors cam de vreo 60km. treaba e ca afara merge okiut. dar tot tacane. sau, na, asa, la un 80 merge ok, cu detonatii nu foarte dese. daca incerc sa depasesc viteza, nu mai vrea.

mi s-a sugerat sa verific daca nu cumva a fost luat din fata de asezare a chiulasei si asa sa se fi micsorat compresia. ramane inca sa vazut asta, pt ca nu am apucat weekend-ul asta, lucrand si sambata. cat priveste o idee ori sugestie, eu raman in continuare deschis la minte, vreau sa cred!

in oras, nefiind vant si racire, revenim la ce ziceam mai sus. problema persista, carevasazica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

3. cu cheia impinsa in contact am tensiune pe "b" intors si pe borna "C"

4. cu cheia impinsa in contact si spre dreapta/ stanga am tensiune pe bornele de la pozitia 3

Este clar ca Lolo are dreptate, dar nu mai conteaza...

Deci daca am inteles bine ai doar doua pozitii:

1. cheie infipta - teniune pe "C". Ciudat este faptul ca aici trebuia sa ai tensiune cat timp este cheia infipta(adica in orice pozitie)

2. cheie rasucita - tensiune la pozitia 3. Sa inteleg ca daca scoti cheia ramane tensiune? Aici trebuia sa ai tensiune si la "C" pana scoti cheia.

 

Daca este asa, atunci ori cumperi alt contact sau daca vrei sa-l pastrezi pe acesta trebuie modificata schema.

In cazul in care doresti sa-l pastrezi, o sa-ti fac un desen cu modificarile necesare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, oameni buni. Oare gasesc la un om de bine un telescop fata dreapta ptr Planeta mea ? Vreau sa cumpar.


» Post actualizat in 28 Sep 2014 18:24

Buna ziua, oameni buni. Oare gasesc la un om de bine un telescop fata dreapta ptr Planeta mea ? Vreau sa cumpar.

La planeta am reglat avansul la 3.5 mm, am reglat carburatia, oare de ce trage greu ? Nu am pe nicaieri aer fals, sunt bune toate garniturile, am omis ceva la reglaje ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, a zis un tip care are atelier sa se poate desface sudura din partea de jos

Sj daca se desface nu putea s-o refaca ? In fine mai ai o sansa dar trebuie sa dai peste un mester priceput. Frezezi telescopul in zona prinderii dinspre roata sa scoti fata paralela cu telescopul nu inclinata cum e acum pe urma gauresit peste filet la 90 drade, incet si cu rabdare sa nu te fure gaura stramba.Gaura o dai cu spiral de dimensiunea axului, Axul il strangi pe urma cu piulita ca vad ca in stanga are rezerva.Eventual daca are o parte mai groasa in stanga si nu merge sa iasa in dreapta ca sa prinda piulita trebuie strunjit in lungime cu grosimea piulitei. Dar vezi ca si partea stanga ar trebui prelucrata ca imposibil fata dinspr roata sa nu fie si ea stramba.

Daca erai din Bucuresti iti recomandam omul care s-ar fi priceput sa ti-o faca, asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este clar ca Lolo are dreptate, dar nu mai conteaza...

Deci daca am inteles bine ai doar doua pozitii:

1. cheie infipta - teniune pe "C". Ciudat este faptul ca aici trebuia sa ai tensiune cat timp este cheia infipta(adica in orice pozitie)

2. cheie rasucita - tensiune la pozitia 3. Sa inteleg ca daca scoti cheia ramane tensiune? Aici trebuia sa ai tensiune si la "C" pana scoti cheia.

Daca este asa, atunci ori cumperi alt contact sau daca vrei sa-l pastrezi pe acesta trebuie modificata schema.

In cazul in care doresti sa-l pastrezi, o sa-ti fac un desen cu modificarile necesare.

salut si multumesc de sfaturi maine fac rost de un contact de ij vechi sa vad cum se comporta. tensiune e pe C atata timp cat cheia este in contact apasata si in orice pozitie ar fi iar daca scot cheia nu am tensiune nicaieri in afara de b.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sj daca se desface nu putea s-o refaca ? In fine mai ai o sansa dar trebuie sa dai peste un mester priceput. Frezezi telescopul in zona prinderii dinspre roata sa scoti fata paralela cu telescopul nu inclinata cum e acum pe urma gauresit peste filet la 90 drade, incet si cu rabdare sa nu te fure gaura stramba.Gaura o dai cu spiral de dimensiunea axului, Axul il strangi pe urma cu piulita ca vad ca in stanga are rezerva.Eventual daca are o parte mai groasa in stanga si nu merge sa iasa in dreapta ca sa prinda piulita trebuie strunjit in lungime cu grosimea piulitei. Dar vezi ca si partea stanga ar trebui prelucrata ca imposibil fata dinspr roata sa nu fie si ea stramba.

Daca erai din Bucuresti iti recomandam omul care s-ar fi priceput sa ti-o faca, asa...

Multumesc, caut pe cineva si ii voi explica cum mi-ai zis. Dar putine sanse dupa cum cunosc eu pe aici mesterii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa prezint si sa cer SCUZE celor pe care i-am suparat in special lui LOLO caruia i-am sarit in cap cu contactul si caliatea acistuia. astazi am intrat in posesia unui contact de ij vechi si decum am legat firele (ca si la cel de la gaspar care a luat automat directia tomberon) surpriza instalatia mea merge brici. deci oameni buni si ingelegatori va rog iertate. iertare, iertare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...in special lui LOLO caruia i-am sarit in cap...

Frumos gest sefu'....!!! Acum esti curat ca lacrima, Lolo cred ca da si o bere daca ajungeti sa va intalniti(e baiat bun, nu tine supararea, apoi se pricepe la bucatareala de campanie si are si o tuica buna)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa prezint si sa cer SCUZE celor pe care i-am suparat in special lui LOLO caruia i-am sarit in cap cu contactul si caliatea acistuia. astazi am intrat in posesia unui contact de ij vechi si decum am legat firele (ca si la cel de la gaspar care a luat automat directia tomberon) surpriza instalatia mea merge brici. deci oameni buni si ingelegatori va rog iertate. iertare, iertare.

 

Vezi boierule....ce bine ca omu sa judece inainte de a da cu paru'. Oricum te felicit ptr gest.

» Post actualizat in 30 Sep 2014 06:21

Vand IJ 56 reconditionat 100% "caroserie", motor 50% plus piese schimb. Telefon 0746702076. Pret 600 Ron.

Frumusica asa cum este. Mi-ar trebui sa iau numai farul si rezervorul. daca te hotarasti trimite-mi un privat (specifica si pretul). Multumesc.

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...