Dr_krl Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 A II-a schemă de mai sus nu se pune la socoteală deoarece e de IJ Planeta cu un cilindru care funcţionează la 12V cu alternator şi bloc de diode redresoare. Adică este altă mâncare de peşte. Revenind la oile noastre, menţionez că am avut deodată în dotare şi IJ 56 şi IJ Jupiter 3. La ambele întotdeauna era plusul la masă iar instalaţia electrică îmi funcţiona perfect. Mai aveam doi prieteni care aveau şi ei Jupiter 3 şi încă vreo cinci cu IJ 56 şi era la fel. Ştiu sigur că era aşa pentru că mai schimbam între ele relee, rotoare sau statoare când la vreunul dintre noi se strica ceva şi funcţionau perfect. Probabil singura diferenţă care exista între generatoare, este aceea că dinamul de IJ 56 este de 45W iar cel de Jupiter 3 este de 60W. Dar cum spuneam, şansele să existe chiar şi această diferenţă, sunt minime. O altă diferenţă este între releele regulatoare, adică cel de la Jupiter are un miez în plus, dar asta nu contează deoarece este perfect compatibil cu cel de la IJ 56 şi invers. Eu propun să verificaţi dacă e bun generatorul de curent după schema următoare. De data aceasta am schimbat în desen polaritatea şi am desenat-o corect. Conform schemei şi dacă generatorul funcţionează, voltmetrul ar trebui să arate că peria de jos este cu plus. Verificarea se face fără releu. Legaţi ca în desen, porniţi motorul şi măsuraţi. Dacă vine curent, atunci faceţi rost de un releu bun şi legaţi-l conform schemei dumneavoastră dar cu plusul la masă, sau conform schemei mele de pe pagina anterioară. Se poate cumpăra şi releu electronic pe 6V, nou. Dacă nu aş fi sigur de ceea ce zic, nu aş scrie. Poate eraţi mai convinşi cum stă treaba dacă spuneau şi Burg_man sau Shadow_deen ce părere au, deoarece şi ei mai posedă Jupiter 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 In cutia de viteze de ij planeta 2 pot baga ulei de motor????? si trebuie sa o umplu/??cand o pornesc nu sta la relanti ,ci este accelerata si atunci cand reglez jigleoarele da sa se innece .Astept un raspuns ,multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 In cutia de viteze de ij planeta 2 pot baga ulei de motor????? si trebuie sa o umplu/??cand o pornesc nu sta la relanti ,ci este accelerata si atunci cand reglez jigleoarele da sa se innece .Astept un raspuns ,multumesc. Ulei T90,vezi ca ai un surubel pe capacul din stanga,mai jos de pedala, ala e preaplinul nepoate, pui ulei pana iese pe acolo. Intradevar esti cam nou in ale motocicletelor, cel mai bun rodaj al tau e cu o comunista, era buna o nepra dar merge si un ij. Jigloarele nu se regleaza, leai insurubat si raman tepene acolo. Pe corpul carb ai doua suruburi care iti regleaza amestecul aer benzina, relanti. Acolo ar trebui sa umbli tu ,sau mai bine suna un prieten. Verifici daca ai compresie buna,apoi etanseitatea admisiei(garnituri,crapaturi,filtru,apoi incepi reglajul. vezi nivelul in carb. Nu uita sa verifici si bujia si scanteia. Si asta abia e inceputul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 uleiul de motor poarte strica ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 uleiul de motor poarte strica ceva? Daca il folosesti la motor,nu, daca-l bei e naspa. Uleiul strica daca nu-i pui de care trebuie, insa din cate stim, lubrifiaza, micsoreaza uzura angrenajelor. Daca nu pui de care trebuie ,face spuma,mareste presiunea in cutie ,si il arunca prin semeringuri iar ambreiajul e varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 uleiul de motor poarte strica ceva? Uleiul de masline ar fi mai bun, dar sa fie virgin. (VIRGÍN adj. v. curat, intact, întreg, nativ, neamestecat, neatins, neînceput, pur. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 ok!!! multumesc pentru sfaturi ..Acum ma duc sa il schimb ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Astăzi am reuşit să îl pornesc, dar nu pot regla carburatorul. Stă turat. Subarul face că toţi dracii... Un carburator nou şi scap aşa uşor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Platinile de IJ Planeta sunt proaste si se strica des. In afara de senzor sau platina de Dacia, ce altceva se mai poate adapta pentru o functionare de durata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 2013-07-13 18.53.55.jpgAstăzi am reuşit să îl pornesc, dar nu pot regla carburatorul. Stă turat. Subarul face că toţi dracii... Un carburator nou şi scap aşa uşor? Daca ai nevoie de un K 36 uite aici. Alte discutii, 0749614491 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian94 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 in urma cu putin timp am montat pe ij magnetou de minsk. merge fara probleme, la rece proneste la prima pedala, dar atunci cand se incalzeste nu porneste decat impinsa...care sa fie problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 avans sau carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian94 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Am rezolvat problema intre timp. Am montat o bobina mai mica in locul celei de dacia pe care o aveam montata si i-am pus o bujie noua. Scanteia era cam micuta la cea veche de 4 ani ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 inca niste probleme la planeta 2:D.Porneste la prime ,relanti bun ,dar cand sa accelerez se ineaca.Aceeasi kestie dupa ce obtin un raport aer benzina bun cand bag 1 moare motoru,fara sa dau drumu la ambreaj ! M-ar salva un carb nou ???Modelul meu e K28 Astept rezolvazi .Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 La mine era exact la fel cum spui tu dar era inchis aerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 si ai rezolvat intr-un fel??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 da ,am deschis aerul.Dar la tine poate este infundat filtrul sau carburatorul pe undeva.Nustiu prea multe dar in mare parte aerul cred ca este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Si cu aer destul se ineaca.intra prea multa benzina.cred ca trebue sa skimb carburatorul.acest care il am eu e modelul veki k28.orcim multumesc de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 sau daca intra prea multa benzina verifica jigleurul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1976! Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Pentru un Ij 350 monocilindru ce tip de carburator ar trebui . Mentionez ca in acest moment am un K 56 si nu sunt prea multumit de cum merge. Am desfacut carburatorul si am gasit o improvizatie la surubul de reglaj al carburantului. Din aceasta cauza sa am probleme? P.S. Cumpar pedala de pornire si axul pedalei cel cu caneluri . Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Vezi in poze daca te-ar interesa. Au fost pe IJ cu doi cilindrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 IJ. Un exercitiu de design: http://www.autoevolution.com/news/izh-fallout-concept-bike-is-enthralling-photo-gallery-50150.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1976! Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Vezi in poze daca te-ar interesa. Au fost pe IJ cu doi cilindrii. ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Ti-am raspuns si eu pe pm. Verifica si discutam acolo mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Si cu aer destul se ineaca.intra prea multa benzina.cred ca trebue sa skimb carburatorul.acest care il am eu e modelul veki k28.orcim multumesc de sfat Este posibil sa fie esapamentul infundat, trebuie verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.