cicloburu Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Pe viitor ca sa o poti opri in astfel de situatii: - scoti fisa bujiei sau; - obturezi gura filtrului de aer sau a carburatorului sau; - bagi in viteza (treapta 3 sau 4), apesi franele si dai drumul usor la ambreiaj! Asta nu e valabil la autoaprindere, că nu de acolo apare scînteia, ci din punctele incandescente de calamină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Pe viitor ca sa o poti opri in astfel de situatii: - scoti fisa bujiei sau; Daca e autoaprindere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 am uitat - i-am scos si fisa => deci clar e autoaprindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 in 2 secunde o opreai cu ajutorul decompresorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 se poate intampla si de la un carburator nasol. Am avut un k65 care imi facea probleme de felul asta (uzura, probabil vibra acul de dozaj). Bagata in viteza sau trasul socului erau solutiile cele mai elegante - chiar daca se tureaza nu are putere in regimul ala. Bineinteles ca nu aveam decompresorul conectat. Trasul socului ii schimba regimul de ardere si raceste punctele de calamina. Este una din cele mai sigure metode de oprire pt ca in momentul ala ii bagi defapt mult ulei in ecuatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Un surub de ralanti si o garnitura pentru K65 gasesc pe aici? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 in 2 secunde o opreai cu ajutorul decompresorului Cred ca asa o opream cel mai repede dar in momentul ala ce m-a dus capu a fost sa ii scot cheia, fisa si sa opresc benzina. In haosul ala a sarit si capacul de pe stanga al motorului )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Bine ca inca mai esti pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 se poate intampla si de la un carburator nasol. Am avut un k65 care imi facea probleme de felul asta (uzura, probabil vibra acul de dozaj). Bagata in viteza sau trasul socului erau solutiile cele mai elegante - chiar daca se tureaza nu are putere in regimul ala. Bineinteles ca nu aveam decompresorul conectat. Trasul socului ii schimba regimul de ardere si raceste punctele de calamina. Este una din cele mai sigure metode de oprire pt ca in momentul ala ii bagi defapt mult ulei in ecuatie o chestiune foarte interesanta, cea cu socul (pe cea cu bagatul in viteza si debreiere brusca o stiam, dar din fericire n-am avut nevoie de ea - cind mi s-a turat si mie la un moment dat, s-a oprit din contact) Un surub de ralanti si o garnitura pentru K65 gasesc pe aici? Multumesc. Daca rezolvi, spui si la altii cum ai facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Daca rezolvi, spui si la altii cum ai facut Momentan cu o sarma legata de cuiul ce era prins de surub ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei13 Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Stie cineva ce atas e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Raspunsul l-ai primit inca de acum vreo 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Astazi a comandat pretenu' (pentru Planeta 5) de la Gaspar doua nuci (prindere) pedala pornire, kit reparatie carburator si doua burdufuri lant! Joi pe dupa-amiaza apar piesele, debia astept sa iesim cu mobra la o tura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei13 Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Raspunsul l-ai primit inca de acum vreo 2 ani. Acum cateva luni Dar nu am reusit sa gasesc o poza cu unul asemanator. As vrea sa stiu exact de la ce este. Imi recomanda si mie cineva unde centrez roti cu spite (cu ceasu nu la ochi) si o vopsitorie (tinichigerie) relativ ieftina in Bucuresti ? Ma intereseaza ceva cu pretul pentu ij nu de masina pe casco. La schimb pentru cine are de reconditionat ambielaj dl. Adrian 0731.497.526 (in Floreasca). Recomand cu incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Axul rotii de IJ pe 18 poate fi pus si la roata pe 19 de IJ 56? Nu am posibilitatea sa verific momentan. Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Se poate. Are acelasi diametru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Multumesc Laur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Acum cateva luni Dar nu am reusit sa gasesc o poza cu unul asemanator. As vrea sa stiu exact de la ce este. Imi recomanda si mie cineva unde centrez roti cu spite (cu ceasu nu la ochi) si o vopsitorie (tinichigerie) relativ ieftina in Bucuresti ? Ma intereseaza ceva cu pretul pentu ij nu de masina pe casco. La schimb pentru cine are de reconditionat ambielaj dl. Adrian 0731.497.526 (in Floreasca). Recomand cu incredere. Pentru vopsitorie ti-l recomand pe Florin Vlad 0723946315. Pentru spitat roti cu ceasu' nu stiu pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Pentru vopsitorie ti-l recomand pe Florin Vlad 0723946315. Azi l-am cunoscut si eu pe om, mi-a lasat o impresie excelenta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Cat despre centrat la ochi, l-as fi recomandat pe Rabinu', daca o fi prin tara. Daca nu, Sirius de la Diham, dar nu te astepta la preturi studentesti aici, omul face bine, dar si cere. Cred ca mai sunt si alte persoane, dar eu mi le-am facut la Rabinu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Salut, Aseara am ridicat piesele trimise de Gaspar! Cele doua nuci ale pedalei de pornire sunt diferite. Care dintre ele se potriveste la Planeta 5 (inca nu am ajuns la mobra sa le probez)? Kit-ul de reparatie pentru carburator nu are surubul de reglaj al ralantiului, asa ca dau un cico pentru acel surub ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Pai la ij vine ala din stanga la a 3-ia poza,probabil la tine e celalalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Pai la ij vine ala din stanga la a 3-ia poza,probabil la tine e celalalt Pana la urma care se potriveste la Planeta 5? Nuca cu o decupatura sau cealalta cu doua decupaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Pana la urma care se potriveste la Planeta 5? Nuca cu o decupatura sau cealalta cu doua decupaturi? Eu zic ca aia cu 1 decupatura,dar nu sunt 100% sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Mai astept raspunsuri! Am desfacut kit-ul de reparatie carburator din ambalaj si am constatat ca, cuiul pontou nu are ureche pentru prindere pe plutitor iar arcul surubului de aer este mai mic in diametru decat surubul. Sunt dezamagit..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.