Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Am atasat o poza cu un capac de jupiter 3, vezi daca se potriveste dupa masuratori si vorbim dupa aia.

sarut mana, dar are dreptate lolo-id.

 

cumpar prinderile de atas care vin pe motocicle la ij jupiter 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sarut mana, dar are dreptate lolo-id.

 

cumpar prinderile de atas care vin pe motocicle la ij jupiter 4.

Vezi daca se potrivesc cele de jupiter 3. Le am eu de la jupiter 3 ( prinderea de langa motor, prinderea de la scarita pasager si cea de la rezervor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rulmentii rotilor de IJ , indiferent de model si an de fabricatie, nu ai cum sa gasesti asa ceva decat, doar, daca sunt montate de diversi "mesteri". Ori le-ai scos din cutia de viteze , ori le ai de la alt agregat, nicidecum de la IJ.

 

INTREBARE : de ce vrei sa-ti chinui creierii si sa-ti consumi timpul cu astfel de probleme si nu dai motorul pe mana unuia care stie cu ce se "asezoneaza" reparatia unui astfel de motor ???

salut lolo incep prin a spune k ma mai desfacut inca un butuc de roata de jupiter 3 (ce e adevarat, cumparata tot cu primul motor si de la aceeasi persoana de la care sunt si cele desfacute ) si ce sa vezi, surpriza! aceleasi seibi la care eu nu le gaseam locul in motor numai ca sunt montate in exteriorul rulmentului, deci vine cam asa distantier, siguranta, rulment si saiba. nu te contrazic dar zimi ce sa cred mai ales k au aceleasi dimensiuni toate. cat tine de motor vreau sa cred k am destule cunostinte de mecanica incat sa imi bag nasul si sa il repar plus k mai este si acea mandrie a mea k l-am facut eu. iar in cazul problemelor intampinate motivez faptul k este primul motor de ij la care lucrez si deci... (posibil sa mai am greseli si scapari dar cu ajutorul vostru sper sa le rezolv de: Nimieni nu s-a nascut invatat!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ne raspunde lolo-id? :hug: nuca daca se potriveste.

 

Se potrivesc. Sunt aceleasi prinderi.

 

salut lolo incep prin a spune k ma mai desfacut inca un butuc de roata de jupiter 3 (ce e adevarat, cumparata tot cu primul motor si de la aceeasi persoana de la care sunt si cele desfacute ) si ce sa vezi, surpriza! aceleasi seibi la care eu nu le gaseam locul in motor numai ca sunt montate in exteriorul rulmentului, deci vine cam asa distantier, siguranta, rulment si saiba. nu te contrazic dar zimi ce sa cred mai ales k au aceleasi dimensiuni toate. cat tine de motor vreau sa cred k am destule cunostinte de mecanica incat sa imi bag nasul si sa il repar plus k mai este si acea mandrie a mea k l-am facut eu. iar in cazul problemelor intampinate motivez faptul k este primul motor de ij la care lucrez si deci... (posibil sa mai am greseli si scapari dar cu ajutorul vostru sper sa le rezolv de: Nimieni nu s-a nascut invatat!)

 

Rulmentii de la rotile Jupiterului nu difera ca dimensiuni. E normal ca si saibele sa aibe acelesi dimensiuni. Saibele cu pricina au fost montate pentru ca butucii au capatat uzura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

butucii au capatat uzura.

 

situatie in care cel mai bine este ca rotile sa fie schimbate cu totul, cu unele care au butucii fara aceasta uzura. sau gresesc?

 

@ cornel ilinca : la a mea, o astfel de uzura are numai butucul uneia din rotile de rezerva. in mers, uzura asta amplifica si alte uzuri cat si un mers defectuos al motocicletei ca ansamblu. rulmentii trebuie sa intre fortat in locasurile lor, fara alte saibe sau adaugiri. schimba rulmentii cu unii noi, nu sunt scumpi. in caz ca butucul e uzat si rulmentii nu se aseaza fortat in locasurile lor, schimba-l si pe acesta, eventual cu tot cu roata. atentie si la canelurile interioare, cele care angreneaza foaia, sa fie in buna stare. bafta!

 

pe ai mei i-am cumparat de la BADI, https://badi.ro/

Adresa:

Bd. Laminorului nr 97-101, 012951, Sector 1, Bucuresti

Mobil:

0727 411 411 0727 414 141

Program:

Zilnic 8:15 - 16:45

Sambata, Duminica Inchis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n

 

situatie in care cel mai bine este ca rotile sa fie schimbate cu totul, cu unele care au butucii fara aceasta uzura. sau gresesc?

 

@ cornel ilinca : la a mea, o astfel de uzura are numai butucul uneia din rotile de rezerva. in mers, uzura asta amplifica si alte uzuri cat si un mers defectuos al motocicletei ca ansamblu. rulmentii trebuie sa intre fortat in locasurile lor, fara alte saibe sau adaugiri. schimba rulmentii cu unii noi, nu sunt scumpi. in caz ca butucul e uzat si rulmentii nu se aseaza fortat in locasurile lor, schimba-l si pe acesta, eventual cu tot cu roata. atentie si la canelurile interioare, cele care angreneaza foaia, sa fie in buna stare. bafta!



pe ai mei i-am cumparat de la BADI, https://badi.ro/

Adresa:

Bd. Laminorului nr 97-101, 012951, Sector 1, Bucuresti

Mobil:

0727 411 411 0727 414 141

Program:

Zilnic 8:15 - 16:45

Sambata, Duminica Inchis

nu e vorba de faptul k butucii au capatat joc. rulmentii a trebuit sa ii scot fortat din locasurile lor, cred ca toata lumea de pe aici a inteles gresit. acele seibi nu au nimic de a face cu jocul rulmentilor in butuc, nu fixeaza sub nici o forma rulmentul mai de graba ii dau dreptate lui ZIDU (ca tineu loc de garnituri) dupa cum am mai spus ij-ul pe care m-am hotarat sa il restaurez este in proportie de 95% original inclusiv pe rulmentii de la roti scrie URSSS si care apropo, nu aveau garnituri de protectie, deci .... merg pe varianta lui ZIDU si inca ceva poate par acid (sau nesimtit o sa zica unii)dar pe aici se pare ca sunt ceva persoane care vor doar sa isi dea cu parerea nicidecum nu citesc ceea ce scrie cel care cauta rezolvarea problemelor intampinate ci spun ceea ce cred fara macar sa gandeasca sau sa inteleaga ce scrie cel ce le cere ajutoru. eu am spus ca ordinea in butuc este urmatoarea: distantier, siguranta, rulment, si abai daupa toate astea acea SAIBA care nu are decat 0,2mm grosime si care (adaug acum) cumva sigileasa rulmentul . deci care e treaba cu acea saiba unde e uzura butucului, de ce trebuie schimbat ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cine nu a mai desfacut roti cu distantieri clasici - saiba interioara - perechea celei mentionate mai sus - esste plasata pe distantier. Ea are rol dublu - asigurand si centrajul distantierului in interiorul butucului - pentru a putea baga axul .

Distantierii originali - cel putin la ij 56 - au o mica degajare pe interior celp utin la unul din capete - ea permite asezarea dornului prin interiorul distantierului - pentru a scoate rulmentul de pe partea respectiva. In directia cealalta nu e nevoie pt ca distantierul iese afara o data ce unul din rulmenti e scos.

Daca rulmentii originali nu au joc -merg folositi cu incredere. Tot secretul e sa ii cureti periodic si sa pui acolo vaselina buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cine nu a mai desfacut roti cu distantieri clasici - saiba interioara - perechea celei mentionate mai sus - esste plasata pe distantier. Ea are rol dublu - asigurand si centrajul distantierului in interiorul butucului - pentru a putea baga axul .

Distantierii originali - cel putin la ij 56 - au o mica degajare pe interior celp utin la unul din capete - ea permite asezarea dornului prin interiorul distantierului - pentru a scoate rulmentul de pe partea respectiva. In directia cealalta nu e nevoie pt ca distantierul iese afara o data ce unul din rulmenti e scos.

Daca rulmentii originali nu au joc -merg folositi cu incredere. Tot secretul e sa ii cureti periodic si sa pui acolo vaselina buna

la ce pret au rulmentii 6203 mi-am permis sa nu ma mai chinui si i-am inlocuit pe toti de la toate rotile cu unii noi oricum o sa montez si acele seibi poate au dreptate< unii oameni> or fi distantiere. oricum eu tin sa imi cer scuze fata de persoanele care se simt lezate de postul meu anterior. cat tine de acel distantier la mine nu are nici o degajare dar la ambele capete ale lui are cate o saiba -daca o pot numi asa- care este fizata pe el. deci ce am prezentat eu in foto vin montate in partile exterioare ale rulmentilor la interior are distantierul pe ale lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringurile din piulitele butucilor ( piulitele acelea ce se strang cu cheia olandeza, ce tin capacele cu nervurile circulare prinse de butuc ) si saibele de plastic din partea talerelor cu sabotii de frana protejeaza rulmentii impotriva prafului - astea erau dotarile din fabrica, nicidecum nu-stiu-ce saibe de otel.

Varianta de mai sus e valabila la IJ Jupiter 3,4,5 si IJ Planeta 3,4,5.

La IJ 56 simeringurile din piulitele butucilor si o-ring-urile de pasla protejeaza rulmentii impotriva prafului.

 

Saibele gasite in butuci sunt simple adaosuri montate de diversi mesteri din cauza uzurii axiale din interior, uzura ce apare si din cauza exploatarii indelungate si din cauza faptului ca unii oameni chiar nu stiu cand sa se opreasca cand vine vorba de stransul rotii pe bascula sau pe furca.

 

Acum cred ca m-am facut inteles.

Spor la treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat in posesia unui motor de planeta [nu 5 ] impreuna cu o napolitana si o aprindere aferenta nu stiu daca e de minsk, as vrea sa stiu daca montez baterie [ cand merg cu atas ] mai trebuiesc facute ceva modificari pe partea electrica ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat in posesia unui motor de planeta [nu 5 ] impreuna cu o napolitana si o aprindere aferenta nu stiu daca e de minsk, as vrea sa stiu daca montez baterie [ cand merg cu atas ] mai trebuiesc facute ceva modificari pe partea electrica ?

Aprinderea de Minsk are rotorul iesit deasupra statorului si o bobina de excitatie la vedere,cea de Voshod nu are rotorul si bobinuta la vedere.Daca o fi aprindere de scuter e mai bine pt ca poate duce mai multi consumatori. Nu e nevoie de baterie, se face o mica modificare la IE care va deveni permanenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringurile din piulitele butucilor ( piulitele acelea ce se strang cu cheia olandeza, ce tin capacele cu nervurile circulare prinse de butuc ) si saibele de plastic din partea talerelor cu sabotii de frana protejeaza rulmentii impotriva prafului - astea erau dotarile din fabrica, nicidecum nu-stiu-ce saibe de otel.

Varianta de mai sus e valabila la IJ Jupiter 3,4,5 si IJ Planeta 3,4,5.

La IJ 56 simeringurile din piulitele butucilor si o-ring-urile de pasla protejeaza rulmentii impotriva prafului.

 

Saibele gasite in butuci sunt simple adaosuri montate de diversi mesteri din cauza uzurii axiale din interior, uzura ce apare si din cauza exploatarii indelungate si din cauza faptului ca unii oameni chiar nu stiu cand sa se opreasca cand vine vorba de stransul rotii pe bascula sau pe furca.

 

Acum cred ca m-am facut inteles.

Spor la treaba !

Lolo,

Sper ca poti evidentia si cine tine vaselina in rulment, langa bile, in cazul asta :) - in special avand in vedere ca rulmentii se faceau in principiu fara capace

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprinderea de Minsk are rotorul iesit deasupra statorului si o bobina de excitatie la vedere,cea de Voshod nu are rotorul si bobinuta la vedere.Daca o fi aprindere de scuter e mai bine pt ca poate duce mai multi consumatori. Nu e nevoie de baterie, se face o mica modificare la IE care va deveni permanenta.

Multumesc pt informatii, o sa fac poze ca sa stiu ce am de facut, sigur va voi contacta pt detalii, nu prea ma pricep la electrica eu am avut montat un magnetou cu bobina incorporata cred ca de kraz, iar pe curea un alternator de dacie, culmea e ca am mers vreo 7-8 ani fara baterie ,cred ca era magnetizat rotorul, dupa ce am schimbat alternatorul a trebuit sa leg 2 baterii de lanterna la un contact cu revenire sa-i dau 3-4 secunde curent de excitatie apoi mergea brici , aveam halogen , schimbau pe scurta baietii la primul flash...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o nota de eleganta, scaune pentru un Ij 49 din 56 ,in plina recuperare...

Pacat ca esti tocmai de la Oradea.Sunt interesat de mai multe sei de astfel,pentru DKW-ul meu din 40 si pentru Zundapp-ul meu 350 DS din 39.Te rog sa-mi dai mai multe amanunte despre modalitatile de contact,materiale,preturi,etc.Aici sau pe PM sau orice alta modalitate.Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca esti tocmai de la Oradea.Sunt interesat de mai multe sei de astfel,pentru DKW-ul meu din 40 si pentru Zundapp-ul meu 350 DS din 39.Te rog sa-mi dai mai multe amanunte despre modalitatile de contact,materiale,preturi,etc.Aici sau pe PM sau orice alta modalitate.Merci.

nu ne prea impiedica distanta, zic eu!

e si mai simplu sunt date de contact in blog

 

http://oyamasgarage.blogspot.ro/search/label/%20contact.

 

iulian 86- seile sunt facute manual incepind cu baza, suportul moale, imbracamintea(doar din piele naturala ), cusatura manuala........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...