SpiritofMotions Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Am atasat o poza cu un capac de jupiter 3, vezi daca se potriveste dupa masuratori si vorbim dupa aia. sarut mana, dar are dreptate lolo-id. cumpar prinderile de atas care vin pe motocicle la ij jupiter 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 sarut mana, dar are dreptate lolo-id. cumpar prinderile de atas care vin pe motocicle la ij jupiter 4. Vezi daca se potrivesc cele de jupiter 3. Le am eu de la jupiter 3 ( prinderea de langa motor, prinderea de la scarita pasager si cea de la rezervor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 (editat) poate ne raspunde lolo-id? nuca daca se potriveste. Editat Ianuarie 24, 2014 de SpiritofMotions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 La rulmentii rotilor de IJ , indiferent de model si an de fabricatie, nu ai cum sa gasesti asa ceva decat, doar, daca sunt montate de diversi "mesteri". Ori le-ai scos din cutia de viteze , ori le ai de la alt agregat, nicidecum de la IJ. INTREBARE : de ce vrei sa-ti chinui creierii si sa-ti consumi timpul cu astfel de probleme si nu dai motorul pe mana unuia care stie cu ce se "asezoneaza" reparatia unui astfel de motor ??? salut lolo incep prin a spune k ma mai desfacut inca un butuc de roata de jupiter 3 (ce e adevarat, cumparata tot cu primul motor si de la aceeasi persoana de la care sunt si cele desfacute ) si ce sa vezi, surpriza! aceleasi seibi la care eu nu le gaseam locul in motor numai ca sunt montate in exteriorul rulmentului, deci vine cam asa distantier, siguranta, rulment si saiba. nu te contrazic dar zimi ce sa cred mai ales k au aceleasi dimensiuni toate. cat tine de motor vreau sa cred k am destule cunostinte de mecanica incat sa imi bag nasul si sa il repar plus k mai este si acea mandrie a mea k l-am facut eu. iar in cazul problemelor intampinate motivez faptul k este primul motor de ij la care lucrez si deci... (posibil sa mai am greseli si scapari dar cu ajutorul vostru sper sa le rezolv de: Nimieni nu s-a nascut invatat!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 poate ne raspunde lolo-id? nuca daca se potriveste. Se potrivesc. Sunt aceleasi prinderi. salut lolo incep prin a spune k ma mai desfacut inca un butuc de roata de jupiter 3 (ce e adevarat, cumparata tot cu primul motor si de la aceeasi persoana de la care sunt si cele desfacute ) si ce sa vezi, surpriza! aceleasi seibi la care eu nu le gaseam locul in motor numai ca sunt montate in exteriorul rulmentului, deci vine cam asa distantier, siguranta, rulment si saiba. nu te contrazic dar zimi ce sa cred mai ales k au aceleasi dimensiuni toate. cat tine de motor vreau sa cred k am destule cunostinte de mecanica incat sa imi bag nasul si sa il repar plus k mai este si acea mandrie a mea k l-am facut eu. iar in cazul problemelor intampinate motivez faptul k este primul motor de ij la care lucrez si deci... (posibil sa mai am greseli si scapari dar cu ajutorul vostru sper sa le rezolv de: Nimieni nu s-a nascut invatat!) Rulmentii de la rotile Jupiterului nu difera ca dimensiuni. E normal ca si saibele sa aibe acelesi dimensiuni. Saibele cu pricina au fost montate pentru ca butucii au capatat uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 intr-o vreme se foloseau rulmenti cu gresare. bagai vaselina cu degetu si nu aveau garnituri de praf. Se protejau cu seibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 butucii au capatat uzura. situatie in care cel mai bine este ca rotile sa fie schimbate cu totul, cu unele care au butucii fara aceasta uzura. sau gresesc? @ cornel ilinca : la a mea, o astfel de uzura are numai butucul uneia din rotile de rezerva. in mers, uzura asta amplifica si alte uzuri cat si un mers defectuos al motocicletei ca ansamblu. rulmentii trebuie sa intre fortat in locasurile lor, fara alte saibe sau adaugiri. schimba rulmentii cu unii noi, nu sunt scumpi. in caz ca butucul e uzat si rulmentii nu se aseaza fortat in locasurile lor, schimba-l si pe acesta, eventual cu tot cu roata. atentie si la canelurile interioare, cele care angreneaza foaia, sa fie in buna stare. bafta! pe ai mei i-am cumparat de la BADI, https://badi.ro/ Adresa: Bd. Laminorului nr 97-101, 012951, Sector 1, Bucuresti Mobil: 0727 411 411 0727 414 141 Program: Zilnic 8:15 - 16:45 Sambata, Duminica Inchis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 n situatie in care cel mai bine este ca rotile sa fie schimbate cu totul, cu unele care au butucii fara aceasta uzura. sau gresesc? @ cornel ilinca : la a mea, o astfel de uzura are numai butucul uneia din rotile de rezerva. in mers, uzura asta amplifica si alte uzuri cat si un mers defectuos al motocicletei ca ansamblu. rulmentii trebuie sa intre fortat in locasurile lor, fara alte saibe sau adaugiri. schimba rulmentii cu unii noi, nu sunt scumpi. in caz ca butucul e uzat si rulmentii nu se aseaza fortat in locasurile lor, schimba-l si pe acesta, eventual cu tot cu roata. atentie si la canelurile interioare, cele care angreneaza foaia, sa fie in buna stare. bafta! pe ai mei i-am cumparat de la BADI, https://badi.ro/ Adresa: Bd. Laminorului nr 97-101, 012951, Sector 1, Bucuresti Mobil: 0727 411 411 0727 414 141 Program: Zilnic 8:15 - 16:45 Sambata, Duminica Inchis nu e vorba de faptul k butucii au capatat joc. rulmentii a trebuit sa ii scot fortat din locasurile lor, cred ca toata lumea de pe aici a inteles gresit. acele seibi nu au nimic de a face cu jocul rulmentilor in butuc, nu fixeaza sub nici o forma rulmentul mai de graba ii dau dreptate lui ZIDU (ca tineu loc de garnituri) dupa cum am mai spus ij-ul pe care m-am hotarat sa il restaurez este in proportie de 95% original inclusiv pe rulmentii de la roti scrie URSSS si care apropo, nu aveau garnituri de protectie, deci .... merg pe varianta lui ZIDU si inca ceva poate par acid (sau nesimtit o sa zica unii)dar pe aici se pare ca sunt ceva persoane care vor doar sa isi dea cu parerea nicidecum nu citesc ceea ce scrie cel care cauta rezolvarea problemelor intampinate ci spun ceea ce cred fara macar sa gandeasca sau sa inteleaga ce scrie cel ce le cere ajutoru. eu am spus ca ordinea in butuc este urmatoarea: distantier, siguranta, rulment, si abai daupa toate astea acea SAIBA care nu are decat 0,2mm grosime si care (adaug acum) cumva sigileasa rulmentul . deci care e treaba cu acea saiba unde e uzura butucului, de ce trebuie schimbat ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 pentru cine nu a mai desfacut roti cu distantieri clasici - saiba interioara - perechea celei mentionate mai sus - esste plasata pe distantier. Ea are rol dublu - asigurand si centrajul distantierului in interiorul butucului - pentru a putea baga axul . Distantierii originali - cel putin la ij 56 - au o mica degajare pe interior celp utin la unul din capete - ea permite asezarea dornului prin interiorul distantierului - pentru a scoate rulmentul de pe partea respectiva. In directia cealalta nu e nevoie pt ca distantierul iese afara o data ce unul din rulmenti e scos. Daca rulmentii originali nu au joc -merg folositi cu incredere. Tot secretul e sa ii cureti periodic si sa pui acolo vaselina buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 pentru cine nu a mai desfacut roti cu distantieri clasici - saiba interioara - perechea celei mentionate mai sus - esste plasata pe distantier. Ea are rol dublu - asigurand si centrajul distantierului in interiorul butucului - pentru a putea baga axul . Distantierii originali - cel putin la ij 56 - au o mica degajare pe interior celp utin la unul din capete - ea permite asezarea dornului prin interiorul distantierului - pentru a scoate rulmentul de pe partea respectiva. In directia cealalta nu e nevoie pt ca distantierul iese afara o data ce unul din rulmenti e scos. Daca rulmentii originali nu au joc -merg folositi cu incredere. Tot secretul e sa ii cureti periodic si sa pui acolo vaselina buna la ce pret au rulmentii 6203 mi-am permis sa nu ma mai chinui si i-am inlocuit pe toti de la toate rotile cu unii noi oricum o sa montez si acele seibi poate au dreptate< unii oameni> or fi distantiere. oricum eu tin sa imi cer scuze fata de persoanele care se simt lezate de postul meu anterior. cat tine de acel distantier la mine nu are nici o degajare dar la ambele capete ale lui are cate o saiba -daca o pot numi asa- care este fizata pe el. deci ce am prezentat eu in foto vin montate in partile exterioare ale rulmentilor la interior are distantierul pe ale lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 daca butucul a fost construit pt genul ala de montaj - fii sigur ca grosimea lor a fost luata in calcul - deci e bine sa le pui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Simeringurile din piulitele butucilor ( piulitele acelea ce se strang cu cheia olandeza, ce tin capacele cu nervurile circulare prinse de butuc ) si saibele de plastic din partea talerelor cu sabotii de frana protejeaza rulmentii impotriva prafului - astea erau dotarile din fabrica, nicidecum nu-stiu-ce saibe de otel. Varianta de mai sus e valabila la IJ Jupiter 3,4,5 si IJ Planeta 3,4,5. La IJ 56 simeringurile din piulitele butucilor si o-ring-urile de pasla protejeaza rulmentii impotriva prafului. Saibele gasite in butuci sunt simple adaosuri montate de diversi mesteri din cauza uzurii axiale din interior, uzura ce apare si din cauza exploatarii indelungate si din cauza faptului ca unii oameni chiar nu stiu cand sa se opreasca cand vine vorba de stransul rotii pe bascula sau pe furca. Acum cred ca m-am facut inteles. Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Am intrat in posesia unui motor de planeta [nu 5 ] impreuna cu o napolitana si o aprindere aferenta nu stiu daca e de minsk, as vrea sa stiu daca montez baterie [ cand merg cu atas ] mai trebuiesc facute ceva modificari pe partea electrica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Am intrat in posesia unui motor de planeta [nu 5 ] impreuna cu o napolitana si o aprindere aferenta nu stiu daca e de minsk, as vrea sa stiu daca montez baterie [ cand merg cu atas ] mai trebuiesc facute ceva modificari pe partea electrica ? Aprinderea de Minsk are rotorul iesit deasupra statorului si o bobina de excitatie la vedere,cea de Voshod nu are rotorul si bobinuta la vedere.Daca o fi aprindere de scuter e mai bine pt ca poate duce mai multi consumatori. Nu e nevoie de baterie, se face o mica modificare la IE care va deveni permanenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Simeringurile din piulitele butucilor ( piulitele acelea ce se strang cu cheia olandeza, ce tin capacele cu nervurile circulare prinse de butuc ) si saibele de plastic din partea talerelor cu sabotii de frana protejeaza rulmentii impotriva prafului - astea erau dotarile din fabrica, nicidecum nu-stiu-ce saibe de otel. Varianta de mai sus e valabila la IJ Jupiter 3,4,5 si IJ Planeta 3,4,5. La IJ 56 simeringurile din piulitele butucilor si o-ring-urile de pasla protejeaza rulmentii impotriva prafului. Saibele gasite in butuci sunt simple adaosuri montate de diversi mesteri din cauza uzurii axiale din interior, uzura ce apare si din cauza exploatarii indelungate si din cauza faptului ca unii oameni chiar nu stiu cand sa se opreasca cand vine vorba de stransul rotii pe bascula sau pe furca. Acum cred ca m-am facut inteles. Spor la treaba ! Lolo, Sper ca poti evidentia si cine tine vaselina in rulment, langa bile, in cazul asta - in special avand in vedere ca rulmentii se faceau in principiu fara capace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Aprinderea de Minsk are rotorul iesit deasupra statorului si o bobina de excitatie la vedere,cea de Voshod nu are rotorul si bobinuta la vedere.Daca o fi aprindere de scuter e mai bine pt ca poate duce mai multi consumatori. Nu e nevoie de baterie, se face o mica modificare la IE care va deveni permanenta. Multumesc pt informatii, o sa fac poze ca sa stiu ce am de facut, sigur va voi contacta pt detalii, nu prea ma pricep la electrica eu am avut montat un magnetou cu bobina incorporata cred ca de kraz, iar pe curea un alternator de dacie, culmea e ca am mers vreo 7-8 ani fara baterie ,cred ca era magnetizat rotorul, dupa ce am schimbat alternatorul a trebuit sa leg 2 baterii de lanterna la un contact cu revenire sa-i dau 3-4 secunde curent de excitatie apoi mergea brici , aveam halogen , schimbau pe scurta baietii la primul flash... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 o nota de eleganta, scaune pentru un Ij 49 din 56 ,in plina recuperare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Foarte frumoase,foarte elegante ! de unde ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 rogute treci cu vederea in linkurile din semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Frumoase seile. Te ocupi cu imbracatul lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 o nota de eleganta, scaune pentru un Ij 49 din 56 ,in plina recuperare... Pacat ca esti tocmai de la Oradea.Sunt interesat de mai multe sei de astfel,pentru DKW-ul meu din 40 si pentru Zundapp-ul meu 350 DS din 39.Te rog sa-mi dai mai multe amanunte despre modalitatile de contact,materiale,preturi,etc.Aici sau pe PM sau orice alta modalitate.Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Pacat ca esti tocmai de la Oradea.Sunt interesat de mai multe sei de astfel,pentru DKW-ul meu din 40 si pentru Zundapp-ul meu 350 DS din 39.Te rog sa-mi dai mai multe amanunte despre modalitatile de contact,materiale,preturi,etc.Aici sau pe PM sau orice alta modalitate.Merci. nu ne prea impiedica distanta, zic eu! e si mai simplu sunt date de contact in blog http://oyamasgarage.blogspot.ro/search/label/%20contact. iulian 86- seile sunt facute manual incepind cu baza, suportul moale, imbracamintea(doar din piele naturala ), cusatura manuala........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Va salut, de la ce moto este aprinderea asta si napolitana? Dar motorul, cilindrul si chiulasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 aprinderea si napolitana de minsk , motorul de ij56 , cilindru de planeta 5 , si chiuloasa de 56. Sper sa nu ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 O sa mai fac ceva poze la motor, cilindrul are 2 evacuari , eu stiam ca P 5 are doar una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.