alexandrur Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 La asta na gandwam si eu dar nu stiu cum funcționează Il am si eu in trusa - are 2 capacele sus si jos si e plin cu vaselina. Ii lipseste vreo piesa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Ce este "tzucumbarul" de la pozitia 19 din inaginea de mai sus? Are cineva scarite de ij 56 ca in foto dar modelul fara otel beton? "Tzucumbarul" din pozitia 19 se numeste tecalemit ( in termeni populari "gresor" ). Scarite de IJ 56 nemodificate gasesti la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Ce este "tzucumbarul" de la pozitia 19 din inaginea de mai sus? Are cineva scarite de ij 56 ca in foto dar modelul fara otel beton? Scarita cu negru este de ij 56 si cea cu albastru de jupiter 3. continuam discutia in privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Ce este "tzucumbarul" de la pozitia 19 din inaginea de mai sus? Are cineva scarite de ij 56 ca in foto dar modelul fara otel beton? cred ca am io )) sau mai am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 (editat) Trusa scule IJ Jupiter 3 / 4 : daca cineva are ceva componente din trusa de scule de mai sus ce nu le foloseste sau se impiedica de ele si vrea sa scape, la un pret decent bineinteles, sunt interesat sau daca poate cineva sa puna ceva poze cu pompa din imagine as fi tare recunoscator Editat Septembrie 9, 2014 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 daca cineva are ceva componente din trusa de scule de mai sus ce nu le foloseste sau se impiedica de ele si vrea sa scape, la un pret decent bineinteles, sunt interesat sau daca poate cineva sa puna ceva poze cu pompa din imagine as fi tare recunoscator gresorul il poti achizitiona separat , acum gasesti chiar mai reduse ca dimensiuni :)cele originale sunt topite sau defecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 daca cineva are ceva componente din trusa de scule de mai sus ce nu le foloseste sau se impiedica de ele si vrea sa scape, la un pret decent bineinteles, sunt interesat sau daca poate cineva sa puna ceva poze cu pompa din imagine as fi tare recunoscator Am eu cateva insa preturile nu sunt "decente". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 hai sa vedem ce ai si la ce preturi. poate ai si o poza cu pompa de j3 k am gasit la cineva dar nu sunt sigur daca e ce caut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Ţi-l donez doar ca să demonstrez că pistonul e de vină la motorul tău. Dacă greşesc, accept provocarea de a-l mănca, la propriu . Să-mi pregătesc tacâmurile sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 buna... dimineata! astazi am apucat de-abia sa schimb pistonul. miercuri l-am luat de la posta si pana azi n-am reusit, cu serviciul si toate astea. cred ca, da, intr-adevar, pistonul era de vina! am barait-o destul de mult azi si, ce-i drept, desi mai sunt lucruri care-ar putea fi imbunatatite, nu prea se mai aud greierasii aia si, mai mult, nu se mai inneaca daca o accelerez! sunt curios cum ar merge la drum lung pe la un 80, asa. am mers pe basarab cu 80-85 si cam tacanea avansul, insa cumva altfel, nu ca inainte, nu sa dea in nas, dar, na, ma gandesc ca acolo e si faptul ca nu am mai reglat intarzierea scanteii. ar readus cuiul carburatorului in pozitia corecta; nu prea tine cum mi-ar placea ralantiul si mai trebuie corectata usurel, periodic (la semafor, de exemplu) din maneta (baiul e si ca nu pot aduce surubul ala de reglare a aerului, cred ca e, in pozitia care mi s-a spus ca trebuie sa fie, adica maxim strans si apoi desfacut intre 2 si 2.5 ture. la mie sta la una desfacut, ca daca mai desfac, moare motorul de tot). insa, da, problema principala a disparut! sper ca dupa re-re-refacerea tuturor reglajelor sa fie ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Vinde cineva cele 3 piese din suportul de sa pentru 56 de mai jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Salut!Am cumparat acest IJ si dupa indelungi incercari am reusit sa-l pornesc,dar dupa 3-4 min de functionare am observat ca iese ulei prin acest loc(pozele 2,3 ).Ma poate ajuta cineva cu un sfat si sa imi spuna care e motivul pt. care acest lucru se intampla? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Ai apa in cutia de viteze. Desfa busonul de sub motor si lasa sa curga tot cârmâzul din cutie apoi desfa capacul de pe partea ambreiajului si spala bine acolo. Prin orificiul de comunicare dintre ambreiaj si cutia de viteze baga o spritiera si spala cat poti de bine ( cu benzina ) si cutia de viteze. Daca si dupa ce inlocuiesti uleiul din cutia de viteze tot iti scuipa ulei prin aerisitorul ala inseamna ca iti baga compresie din carterul sec in cutia de viteze, asta insemnand ca vei fi nevoit sa desfaci motorul. Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 ziceti-mi si mie, va rog, ce cod are simeringul de pe axul rotorului de alternator de la planeta 5? am inteles ca acolo, in spatele statorului, este un simering care, daca este crapat, pot avea aer fals, de unde amestec sarac, de unde detonatii, de unde revenim la simptomele pe care le descriam ceva mai sus. si am mai inteles ca este suficient sa dai jos alternatorul ca sa-l poti schimba; ca nu trebuie scos jos carterul si desfacut. asa-i? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 (editat) Buna ziua. Am IJ Planeta 5, merge fb motorul, de o vreme are tendinta, la plecare de pe loc, sa mearga inapoi. Imi puteti spune cum se poate remedia ? Multumesc. » Post actualizat in 18 Sep 2014 18:13 Sunt nevoit sa repornesc de cateva ori pana pleaca inainte Editat Septembrie 18, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Avansul la aprindere este mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 ziceti-mi si mie, va rog, ce cod are simeringul de pe axul rotorului de alternator de la planeta 5? am inteles ca acolo, in spatele statorului, este un simering care, daca este crapat, pot avea aer fals, de unde amestec sarac, de unde detonatii, de unde revenim la simptomele pe care le descriam ceva mai sus. si am mai inteles ca este suficient sa dai jos alternatorul ca sa-l poti schimba; ca nu trebuie scos jos carterul si desfacut. asa-i? acolo ai un semering dublu cu guler ia de la gaspar setul de semeringuri ca sunt bune cat de cat dai statorul jos. dai rotorul apoi ai 4 suruburi ce tin flansa in care este semeringul, desfaci cureti bine pacolo schimbi semeringul atentie la cota de presare a semeringului in flansa trebuie sa intre mai fortat, nu folosi silicon la remontare. fa o garnitura din coperta de dosar unge-o bine cu vaselina si aia e. asta in cazul in care nu o recuperezi pe cea existenta daca ai probleme la semering se vede daca e zemuit sau mai rau curs. dar de obicei probleme acolo se traduc in imposibilitatea reglarii relantiului. pornire greoaie si turatie din ce in ce mai mare odata cu incalzirea motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Planeta 5 , 93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 frumoasa da saua aia cred ca iti rupe cooru la drum lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Este temporara saua. Oricum ma chinuie motorul ca o ia inapoi cand bag in viteza (nu mereu, cand si cand doar). Nu gasesc pe nimeni care sa-mi explice care este cauza. Unii zic ca de la pedala de pornire, altii ca de la carburator, si alta cauza ar fi de la cutia de viteze. Editat Septembrie 19, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Este temporara saua. Oricum ma chinuie motorul ca o ia inapoi cand bag in viteza (nu mereu, cand si cand doar). Nu gasesc pe nimeni care sa-mi explice care este cauza. Unii zic ca de la pedala de pornire, altii ca de la carburator, si alta cauza ar fi de la cutia de viteze. Din carburator e exclus! Daca o ia cand si cand inapoi e sigur avansul.Daca o lua tot timpul inapoi era pedala sau cutia Daca am suparat pe cineva cu postul meu imi cer iertare » Post actualizat in 19 Sep 2014 13:15 LE: vezi cu un ceas comparator,subler ceva,la cati mm fata de PMS ( cand e pistonul sus ) da scanteia ( se deschide platina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Multumesc foarte mult ptr raspuns. Incerc un reglaj al avansului » Post actualizat in 19 Sep 2014 18:15Mai o singura problema la motocicleta. Roata din fata este deplasata spre stanga. Se vede cum telescopul este mai jos cu un cm. Cum sa procedez ? Multumesc anticipat. » Post actualizat in 19 Sep 2014 18:16Telescopul din stanga este mai jos ( 1 cm ) » Post actualizat in 19 Sep 2014 18:17Imi cer scuze. Roata nu este deplasata, ci inclinata spre stanga. Editat Septembrie 19, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Este temporara saua. Oricum ma chinuie motorul ca o ia inapoi cand bag in viteza (nu mereu, cand si cand doar). Nu gasesc pe nimeni care sa-mi explice care este cauza. Unii zic ca de la pedala de pornire, altii ca de la carburator, si alta cauza ar fi de la cutia de viteze. Avansul la aprindere este mare. Am dat deja răspunsul mai sus, Emi a spus și el corect. Explicația e simplă, avansul mare presupune o explozie foarte devreme, mult înainte de PMS, ceea ce duce la inversarea sensului de rotație...Ideea e că reglarea avansului necesită și reglajul ulterior al carburației. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Multumesc mult. Deja am vorbit cu cineva care are ceas comparator, maine ma va rezolva. Mii de multumiri !!!!! Reaglarea carburatiei presupune prezenta unui meserias ? Editat Septembrie 19, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Multumesc mult. Deja am vorbit cu cineva care are ceas comparator, maine ma va rezolva. Mii de multumiri !!!!! Reaglarea carburatiei presupune prezenta unui meserias ? Nu neaparat.Este destul de usor si cred ca o sa va puteti descurca singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.