vlad58 Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 (editat) Daca roata e inclinata asa iti trage stanga. Inclinarea e foarte mare nu stiu daca nu ai ceva stramb acolo.Ok daca telescoapele sunt bune mai inatai scoti aripa fata ca sa nu bage tensiuni,slabesti axul si vezi daca poti pune roata dreapta tragand de ea, daca merge poti sa pui tablite de reglaj (poti sa pui la ce inclinatie ai tu si 0.45 galvanizata)daca nu va trebui sa mergi la un mecanic sa-ti indrepte fetele de la bascule in asa fel icat atunci cand strangi roata sa pice drept.La mine a fost vorba de 2,5mm deplasare si am rezolvat-o introducand foitele de care iti spuneam adica privind din fata stanga sus si dreapta jos (invers de cum iti trebuie tie), dupa aia pui aripa si vezi sa pice pe gauri sa nu traga de telescoape. Ps La o mobra de 125 m-am chinuit 3 ani cu ea tragand stanga desi cand faceam geometria totul era perfect, la 20k se vedea si caucicul mai ros pe o parte. Am rezolvat-o la fel cu tablite si este efectiv alta viata. Editat Septembrie 20, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 MUltumesc Vlad. Ma apuc de treaba. Imi poti explica cum se face reglarea carburatorului dupa ce am reglat avansul ? (am reglat la 3.5 mm). acum nu trage motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 MUltumesc Vlad. Ma apuc de treaba. Imi poti explica cum se face reglarea carburatorului dupa ce am reglat avansul ? (am reglat la 3.5 mm). acum nu trage motorul. nivelul in camera sa fie bun acul de dozare la santul nr 2 de sus, inchizi aerul la carb si-l deschizi o tura jumatate , apoi din surubul de deasupra reglezi relantiul , motorul tre sa fie cald , nu fierbinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 (editat) Nu am reglat niciodata. Deci, termenii imi sunt straini (ac dozare,surub aer, relanti). am vazut descrierea carb, dar nu stiu cat si cum. ma mai documentez din cartea tehnica a lui K - 65. Iti multumesc mult tare. Editat Septembrie 21, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Nu am reglat niciodata. Deci, termenii imi sunt straini (ac dozare,surub aer, relanti). am vazut descrierea carb, dar nu stiu cat si cum. ma mai documentez din cartea tehnica a lui K - 65. Iti multumesc mult tare. poti regla cuiul de dozare al plutitorului,, usor , plutitorul trebuie sa fie aliniat la 360" cu corpul carb. este nivelul optim,. cui dozare de pe sibar, tablita care inchide priza de aer al carb,, deci ai o saiba si niste crestaturi pe el , tre sa muti saiba la crestatura nr 2 de sus , reglarea aerului , ai un surub cu un arculet pe lateral , il insurubesi sprea dreapta pina se strange, apoi il; desurubezi spre stanga o tura si jumatate, deasupra carb unde intra cablul de acceleratie ai inca un surub , atasat de sibar, asa reglezi relantiul ,mersul in gol , dar motorul sa fie fie cald nu fierbinte, il rasucesti pina ce motorul merge linistit fara oscilati notabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Multumesc, ma apuc de studiat pe el direct, apoi la practica. Multumesc mult. » Post actualizat in 21 Sep 2014 15:13Ptr reglarea aerului, este surubul cu arc de langa orificiul unde pun furtunu de benzina ? La cablul de acceleratie care intra in carb nu trebe niciun reglaj ? » Post actualizat in 22 Sep 2014 14:16Am incurcat-o. Nu gasesc nicaieri sa pun ulei in telescop. Nu are ulei deloc. Cred ca de acolo si inclinatia rotii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Multumesc, ma apuc de studiat pe el direct, apoi la practica. Multumesc mult. » Post actualizat in 21 Sep 2014 15:13 Ptr reglarea aerului, este surubul cu arc de langa orificiul unde pun furtunu de benzina ? La cablul de acceleratie care intra in carb nu trebe niciun reglaj ? » Post actualizat in 22 Sep 2014 14:16 Am incurcat-o. Nu gasesc nicaieri sa pun ulei in telescop. Nu are ulei deloc. Cred ca de acolo si inclinatia rotii. doar camasa se intinde la cablul de acceleratie ,, sa pui ulei in telescoape mai intai demonteazale din jug, spalale cu niste diluant , scurgele bine si pui in fiecare cate 400ml de ulei hidraulic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 (editat) Multumesc problema este ca nu se desfac telescoapele, atasez o poza cu modelul Se desurubeaza doar partea care tine garniturile (la jumatatea telescopului). Cu carburatia am rezolvat cu ajutorul vostru. Multumesc mult. Mai ramane treaba cu telescoapele din fata. Cu asta nu a ramas nimic demontat din Planeta 5 a mea. Excusiv motorul (nu este cazul, inca) » Post actualizat in 22 Sep 2014 17:14Multumesc problema este ca nu se desfac telescoapele, atasez o poza cu modelul Se desurubeaza doar partea care tine garniturile (la jumatatea telescopului). Cu carburatia am rezolvat cu ajutorul vostru. Multumesc mult. Mai ramane treaba cu telescoapele din fata. Cu asta nu a ramas nimic demontat din Planeta 5 a mea. Excusiv motorul (nu este cazul, inca) » Post actualizat in 22 Sep 2014 17:14Atat se poate demonta, undee este sageata. Pe acolo a curs uleiul care a mai ramas. Editat Septembrie 22, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 400 ml de ulei nu este cam mult? par acelasi diametru cu ij 56, iar la 56 intra 150 ml in fiecare telescop. Ar trebui sa se desfaca usor, cu un dorn poti incerca sau cu o cheie de tevi. acele butoiase pt ij 56 le-am luat cu totul de la Gaspar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 (editat) Practic nu am unde sa pun o cheie sa pot desuruba, in partea de jos sunt turnate, unde vine suportul axului rotii Editat Septembrie 22, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 ma bag si eu in seama!!! in partea superioara, acolo unde se prind pe jugul superior, incearca si ai sa reusesti sa le desfaci din toate cele. si ca sa nu fie cu suparare bag si eu ceva poze cu ivanul meu reconditionat, pacat k nu am motorul montat pe cadru si telescoapele de fata. dar vor venii si ele la timpul lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Siglele de pe rezervor indica faptul ca detii o motocicleta JI nu IJ. Arata bine mobra. Spor la treaba in continuare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) Buna dimineata. Multumesc Cornel, am incercat la jugul superior, am crezut ca-i turnat si acolo, este teapan, o sa merg astazi la un atelier. Spor la treaba cu motorul. Arata bine. Intoarce sigla sa fie ИЖ nu ЖИ. (Gluma de mai sus ) Gasesc la cineva telescoape fata Planeta 5 ? Cumpar noi sau vechi, dar bune) Editat Septembrie 23, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 ma bag si eu in seama!!! in partea superioara, acolo unde se prind pe jugul superior, incearca si ai sa reusesti sa le desfaci din toate cele. si ca sa nu fie cu suparare bag si eu ceva poze cu ivanul meu reconditionat, pacat k nu am motorul montat pe cadru si telescoapele de fata. dar vor venii si ele la timpul lor Semnalizarile sunt de jupiter 3? unde ai gasit sticla de la semnalizari? » Post actualizat in 23 Sep 2014 07:20 La carburatorul K65 socul cum este actionat? cand cablul sta liber sau cand este intins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) La mine cursorul de soc este pe ghidon, cand tragi deschide. deci intins cablul. Carburator K-65. Editat Septembrie 23, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Buna dimineata. Multumesc Cornel, am incercat la jugul superior, am crezut ca-i turnat si acolo, este teapan, o sa merg astazi la un atelier. Spor la treaba cu motorul. Arata bine. Intoarce sigla sa fie ИЖ nu ЖИ. (Gluma de mai sus ) Gasesc la cineva telescoape fata Planeta 5 ? Cumpar noi sau vechi, dar bune) multumes de aprecieri legat de sigle sigur o sa le inversez asa e cand nu cunosti scrisul cat despre telescoape vezi ca avea useru Doctoru ,parca, incearca si cauta in postarile mai vechi sau ia legatura cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) Am reusit cu mare greu sa desfac telescoapele din fata. Problema este ca ulei curge prin partea de jos unde se infige axul rotii din fata. Acolo este un cap de surub, dar este aproape rotund nu prinde nicio tubulara. Cred ca voi lua telescoape noi. Multumesc Cornel. Cand este gata IJ-ul sa-l arati aici. Editat Septembrie 23, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 il poti scoate la bormasina pe ala de jos - daca ai putina rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Intr-adevar volumul de ulei era dublu in cutia de viteze a Ij-ului.Am golit tot continutul,am spalat cutia si am pus ulei nou.Acum totul este bine.Multumesc pt sfat! La un moment dat ma voi apuca de repararea acestei motociclete si poate ma veti mai ajuta cu sfaturi si eventual unele piese. Tinem legatura. Salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Merge ? ce vrei sa mai repari la ea ? o scoti la plimbare si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 il poti scoate la bormasina pe ala de jos - daca ai putina rabdare Incerc, sa vad ce iese. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Incerc, sa vad ce iese. Multumesc salut ma roade ointrebare de unde ai ij-ul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emilare Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Salutari. Iata si Ij-ul meu achizitionat recent. As avea nevoie de semnalizoatoare, oglinzi si saboti frana. Poate ma puteti ajuta sau indruma spre cineva care are piese. Multumesc » Post actualizat in 24 Sep 2014 06:47Si o intrebare. Ce grosime trebuie sa aiba ferodourile de la saboti ? Cele de pe fata la mine au 4 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Frumos Jupiteru', din pacate nu pot sa-ti raspund la intrebare deoarece a trecut ceva timp de cand alergam pe Jupiter 5; doar ca al meu avea aripile cromate si carburator Jikov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Unul din amortizoare il ai distrus ( ori cel din stanga e blocat , ori cel din dreapta are seringa distrusa/uzata rau sau supapele seringii lipsa sau defecte iremediabil ). Trebuie sa desfaci ambele amortizoare si sa verifici ce e in ele. Cu ocazia asta vezi si ce cantitate de ulei mai ai in ele. Nu mi-e clar daca a dat telescoapele jos de pe juguri - ar trebui verificat in primul rind daca cele doua telescoape sint montate simetric pe juguri si nu unul mai sus si unul mai jos » Post actualizat in 22 Sep 2014 14:16 Am incurcat-o. Nu gasesc nicaieri sa pun ulei in telescop. Nu are ulei deloc. Cred ca de acolo si inclinatia rotii. Vezi ca ulei se pune prin busonul din capatul superior al telescopului (chiar deasupra jugului superior) - aici lolo recomanda sa nu folosim ulei special de furca pentru ca ijul nu este facut sa mearga cu asa ceva - discutabil, dar furca de la jupiterul meu 3 reconditionata si umpluta cu ulei special de furca pare blocata dupa citiva ani de stat la gard... La planeta am pus ulei hidraulic de zic baietii ca se pune la amortizoarele de dacie (nu sint sigur daca a fost o idee buna sau nu) Practic nu am unde sa pun o cheie sa pot desuruba, in partea de jos sunt turnate, unde vine suportul axului rotii cum spune si Zidu: dai o gaura in lingul surubului (de diametru mai mic decit filetul surubului) dupa care cu un tarod faci filet (cu insurubare oin sens invers) dupa asta infiletezi pina la maxim surub bun in noua gaura filetata. Dupa ce surubul e infiletat complet continui sa rotesti catre stinga: ori iese surubul cel mare si blocat, ori se rupe asta mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.