Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Daca roata e inclinata asa iti trage stanga. Inclinarea e foarte mare nu stiu daca nu ai ceva stramb acolo.Ok daca telescoapele sunt bune mai inatai scoti aripa fata ca sa nu bage tensiuni,slabesti axul si vezi daca poti pune roata dreapta tragand de ea, daca merge poti sa pui tablite de reglaj (poti sa pui la ce inclinatie ai tu si 0.45 galvanizata)daca nu va trebui sa mergi la un mecanic sa-ti indrepte fetele de la bascule in asa fel icat atunci cand strangi roata sa pice drept.La mine a fost vorba de 2,5mm deplasare si am rezolvat-o introducand foitele de care iti spuneam adica privind din fata stanga sus si dreapta jos (invers de cum iti trebuie tie), dupa aia pui aripa si vezi sa pice pe gauri sa nu traga de telescoape.

post-81635-0-62348200-1411236341_thumb.jpgpost-81635-0-46202800-1411236364_thumb.jpg

 

 

Ps La o mobra de 125 m-am chinuit 3 ani cu ea tragand stanga desi cand faceam geometria totul era perfect, la 20k se vedea si caucicul mai ros pe o parte.

Am rezolvat-o la fel cu tablite si este efectiv alta viata.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MUltumesc Vlad. Ma apuc de treaba. Imi poti explica cum se face reglarea carburatorului dupa ce am reglat avansul ? (am reglat la 3.5 mm). acum nu trage motorul.

nivelul in camera sa fie bun :) acul de dozare la santul nr 2 de sus, inchizi aerul la carb si-l deschizi o tura jumatate , apoi din surubul de deasupra reglezi relantiul , :) motorul tre sa fie cald , nu fierbinte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am reglat niciodata. Deci, termenii imi sunt straini (ac dozare,surub aer, relanti). am vazut descrierea carb, dar nu stiu cat si cum.

ma mai documentez din cartea tehnica a lui K - 65. Iti multumesc mult tare.

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am reglat niciodata. Deci, termenii imi sunt straini (ac dozare,surub aer, relanti). am vazut descrierea carb, dar nu stiu cat si cum.

ma mai documentez din cartea tehnica a lui K - 65. Iti multumesc mult tare.

poti regla cuiul de dozare al plutitorului,, usor , plutitorul trebuie sa fie aliniat la 360" cu corpul carb. este nivelul optim,.

cui dozare de pe sibar, tablita care inchide priza de aer al carb,, deci ai o saiba si niste crestaturi pe el , tre sa muti saiba la crestatura nr 2 de sus ,

reglarea aerului , ai un surub cu un arculet pe lateral , il insurubesi sprea dreapta pina se strange, apoi il; desurubezi spre stanga o tura si jumatate,

deasupra carb unde intra cablul de acceleratie ai inca un surub , atasat de sibar, asa reglezi relantiul ,mersul in gol , dar motorul sa fie fie cald nu fierbinte, il rasucesti pina ce motorul merge linistit fara oscilati notabile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, ma apuc de studiat pe el direct, apoi la practica. Multumesc mult.


» Post actualizat in 21 Sep 2014 15:13

Ptr reglarea aerului, este surubul cu arc de langa orificiul unde pun furtunu de benzina ? La cablul de acceleratie care intra in carb nu trebe niciun reglaj ?


» Post actualizat in 22 Sep 2014 14:16

Am incurcat-o. Nu gasesc nicaieri sa pun ulei in telescop. Nu are ulei deloc. Cred ca de acolo si inclinatia rotii. :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, ma apuc de studiat pe el direct, apoi la practica. Multumesc mult.

» Post actualizat in 21 Sep 2014 15:13

Ptr reglarea aerului, este surubul cu arc de langa orificiul unde pun furtunu de benzina ? La cablul de acceleratie care intra in carb nu trebe niciun reglaj ?

» Post actualizat in 22 Sep 2014 14:16

Am incurcat-o. Nu gasesc nicaieri sa pun ulei in telescop. Nu are ulei deloc. Cred ca de acolo si inclinatia rotii. :eek:

doar camasa se intinde la cablul de acceleratie :),, sa pui ulei in telescoape mai intai demonteazale din jug, spalale cu niste diluant , scurgele bine si pui in fiecare cate 400ml de ulei hidraulic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc problema este ca nu se desfac telescoapele, atasez o poza cu modelul Se desurubeaza doar partea care tine garniturile (la jumatatea telescopului). Cu carburatia am rezolvat cu ajutorul vostru. Multumesc mult. Mai ramane treaba cu telescoapele din fata. Cu asta nu a ramas nimic demontat din Planeta 5 a mea. Excusiv motorul (nu este cazul, inca)


» Post actualizat in 22 Sep 2014 17:14

Multumesc problema este ca nu se desfac telescoapele, atasez o poza cu modelul Se desurubeaza doar partea care tine garniturile (la jumatatea telescopului). Cu carburatia am rezolvat cu ajutorul vostru. Multumesc mult. Mai ramane treaba cu telescoapele din fata. Cu asta nu a ramas nimic demontat din Planeta 5 a mea. Excusiv motorul (nu este cazul, inca)


» Post actualizat in 22 Sep 2014 17:14

Atat se poate demonta, undee este sageata. Pe acolo a curs uleiul care a mai ramas.

post-86360-0-73038100-1411405389_thumb.jpg

post-86360-0-36103700-1411406037_thumb.jpg

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

400 ml de ulei nu este cam mult?

par acelasi diametru cu ij 56, iar la 56 intra 150 ml in fiecare telescop. Ar trebui sa se desfaca usor, cu un dorn poti incerca sau cu o cheie de tevi.

acele butoiase pt ij 56 le-am luat cu totul de la Gaspar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu in seama!!! in partea superioara, acolo unde se prind pe jugul superior, incearca si ai sa reusesti sa le desfaci din toate cele.

si ca sa nu fie cu suparare bag si eu ceva poze cu ivanul meu reconditionat, pacat k nu am motorul montat pe cadru si telescoapele de fata. dar vor venii si ele la timpul lor

post-79436-0-75750400-1411418651_thumb.jpg

post-79436-0-13442600-1411418695_thumb.jpg

post-79436-0-60581400-1411418738_thumb.jpg

post-79436-0-57434900-1411418785_thumb.jpg

post-79436-0-24492000-1411418831_thumb.jpg

post-79436-0-60158500-1411418876_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata. Multumesc Cornel, am incercat la jugul superior, am crezut ca-i turnat si acolo, este teapan, o sa merg astazi la un atelier.

Spor la treaba cu motorul. Arata bine. Intoarce sigla sa fie ИЖ nu ЖИ. (Gluma de mai sus )

Gasesc la cineva telescoape fata Planeta 5 ? Cumpar noi sau vechi, dar bune)

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu in seama!!! in partea superioara, acolo unde se prind pe jugul superior, incearca si ai sa reusesti sa le desfaci din toate cele.

si ca sa nu fie cu suparare bag si eu ceva poze cu ivanul meu reconditionat, pacat k nu am motorul montat pe cadru si telescoapele de fata. dar vor venii si ele la timpul lor

Semnalizarile sunt de jupiter 3? unde ai gasit sticla de la semnalizari?

» Post actualizat in 23 Sep 2014 07:20

La carburatorul K65 socul cum este actionat?

cand cablul sta liber sau cand este intins?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata. Multumesc Cornel, am incercat la jugul superior, am crezut ca-i turnat si acolo, este teapan, o sa merg astazi la un atelier.

Spor la treaba cu motorul. Arata bine. Intoarce sigla sa fie ИЖ nu ЖИ. (Gluma de mai sus )

Gasesc la cineva telescoape fata Planeta 5 ? Cumpar noi sau vechi, dar bune)

multumes de aprecieri legat de sigle sigur o sa le inversez asa e cand nu cunosti scrisul cat despre telescoape vezi ca avea useru Doctoru ,parca, incearca si cauta in postarile mai vechi sau ia legatura cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit cu mare greu sa desfac telescoapele din fata. Problema este ca ulei curge prin partea de jos unde se infige axul rotii din fata. Acolo este un cap de surub, dar este aproape rotund nu prinde nicio tubulara. Cred ca voi lua telescoape noi.

Multumesc Cornel. Cand este gata IJ-ul sa-l arati aici.

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar volumul de ulei era dublu in cutia de viteze a Ij-ului.Am golit tot continutul,am spalat cutia si am pus ulei nou.Acum totul este bine.Multumesc pt sfat!

La un moment dat ma voi apuca de repararea acestei motociclete si poate ma veti mai ajuta cu sfaturi si eventual unele piese. Tinem legatura. Salut!

post-84051-0-61121100-1411483521_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari. Iata si Ij-ul meu achizitionat recent. As avea nevoie de semnalizoatoare, oglinzi si saboti frana. Poate ma puteti ajuta sau indruma spre cineva care are piese. Multumesc :)

post-86711-0-35871000-1411500304_thumb.jpg


» Post actualizat in 24 Sep 2014 06:47

Si o intrebare. Ce grosime trebuie sa aiba ferodourile de la saboti ? Cele de pe fata la mine au 4 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul din amortizoare il ai distrus ( ori cel din stanga e blocat , ori cel din dreapta are seringa distrusa/uzata rau sau supapele seringii lipsa sau defecte iremediabil ). Trebuie sa desfaci ambele amortizoare si sa verifici ce e in ele. Cu ocazia asta vezi si ce cantitate de ulei mai ai in ele.

Nu mi-e clar daca a dat telescoapele jos de pe juguri - ar trebui verificat in primul rind daca cele doua telescoape sint montate simetric pe juguri si nu unul mai sus si unul mai jos

 

» Post actualizat in 22 Sep 2014 14:16

 

Am incurcat-o. Nu gasesc nicaieri sa pun ulei in telescop. Nu are ulei deloc. Cred ca de acolo si inclinatia rotii. :eek:

Vezi ca ulei se pune prin busonul din capatul superior al telescopului (chiar deasupra jugului superior) - aici lolo recomanda sa nu folosim ulei special de furca pentru ca ijul nu este facut sa mearga cu asa ceva - discutabil, dar furca de la jupiterul meu 3 reconditionata si umpluta cu ulei special de furca pare blocata dupa citiva ani de stat la gard...

 

La planeta am pus ulei hidraulic de zic baietii ca se pune la amortizoarele de dacie (nu sint sigur daca a fost o idee buna sau nu)

 

Practic nu am unde sa pun o cheie sa pot desuruba, in partea de jos sunt turnate, unde vine suportul axului rotii

cum spune si Zidu: dai o gaura in lingul surubului (de diametru mai mic decit filetul surubului) dupa care cu un tarod faci filet (cu insurubare oin sens invers)

dupa asta infiletezi pina la maxim surub bun in noua gaura filetata. Dupa ce surubul e infiletat complet continui sa rotesti catre stinga: ori iese surubul cel mare si blocat, ori se rupe asta mic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...