pedros Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 -Pentru cei interesati , Manual IJ Jupiter 3 , Boieru tot boier ramine. Mesaj completat -Pentru cei interesati , Manual IJ Jupiter 3 , Boieru tot boier ramine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 ..bravo atunci ... eu ieri am facut 80 de km ... 20 ml/1 merge perfect in sfarsit sa ars si cotul si nu mai scoate fum absolut deloc viteza cca 110 - 125 max Mesaj completat ..bravo atunci ... eu ieri am facut 80 de km ... 20 ml/1 merge perfect in sfarsit sa ars si cotul si nu mai scoate fum absolut deloc viteza cca 110 - 125 max /index.php?...t&id=587520 foarte bine postat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 ..bravo atunci ... eu ieri am facut 80 de km ... 20 ml/1 merge perfect in sfarsit sa ars si cotul si nu mai scoate fum absolut deloc viteza cca 110 - 125 max Mesaj completat /index.php?...t&id=587520 foarte bine postat Tu vrei s-o ții p-a ta, dar îți dai singur cu bîta-n baltă! Dacă citeÂşti cu atenție în poza pusă de @CS 99 BIG (mulțam coane pentru manual!) scrie că alimentarea se face cu un amestec de benzină cu ulei în raport de 20:1 în timpul rodajului Âşi 25:1 pentru motocicleta rodată! Repet, BENZINĂ cu ULEI! Fă calculele: în rodaj se pun 50ml de ulei la litrul de benzină, după rodaj, 40ml de ulei la litrul de benzină! Aviz Âşi lui @cristi_kake, țineți minte că discuția a pornit de la motorul lui @paideus, care este Jupiter 3! Eu mi-am încheiat aici "demonstrația"! Este ultima mea postare pe acest subiect! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 (editat) Tu vrei s-o ții p-a ta, dar îți dai singur cu bîta-n baltă! Dacă citeÂşti cu atenție în poza pusă de @CS 99 BIG (mulțam coane pentru manual!) scrie că alimentarea se face cu un amestec de benzină cu ulei în raport de 20:1 în timpul rodajului Âşi 25:1 pentru motocicleta rodată! Repet, BENZINĂ cu ULEI! Fă calculele: în rodaj se pun 50ml de ulei la litrul de benzină, după rodaj, 40ml de ulei la litrul de benzină!Aviz Âşi lui @cristi_kake, țineți minte că discuția a pornit de la motorul lui @paideus, care este Jupiter 3! Eu mi-am încheiat aici "demonstrația"! Este ultima mea postare pe acest subiect! Toate bune! Omule da 25: 1 - reprezinta 40 de ml la suta de grame da 50 : 1 = 20 ml la suta de grame 20:1- 50 ... daca mergi cu ulei romanesc iti recomand sa respecti ... dar daca uleiul isi face treaba ... mult mai bine fata de acum 80 de ani .... de ce sa ii pun mai mult ???! daca era ceva in neregula .... raraia mtorul ...era foarte incins ...si se cala ... aceste semne nu au aparrut nici macar in vis ...ba din contra am ramas uimit cat de rece e cilindrul si inca ceva ... bujia brisk n15yc ..sau ngk 8 (nu de adecvata) 7(pe acolo) 6 - ok http://www.brisksparkplugs.com.au/technica...ification.shtml Editat Aprilie 11, 2010 de rocket1982 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Scuze ca ma bag si io,asa ca amator.Am vazut un ulei,unde la instructiunile de folosire scria clar :1 :100,adica un litru ulei la 100l benzina.Dupa parerea mea trebuie tinut cont de mai multi factori.1. vechimea utilajului2.functie de model si vechime,recomandarile constructorului..3.in functie de vechime trebuie facuta o echivalare calitativa a uleiurilor folosite in perioada respectiva si a celor de azi care au cu totul alte calitati.Zic si io.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jac30 Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 salut! postez si aici, sper sa nu deranjez pe nimeni, am luat ieri un ij 56 de la fier vechi motorul a pornit dar trebuie desfacut compresie slaba si freaca ceva in interior, cutia merge la rece, sunt si sanse de acte. aveti poze pe motoare abandonate, o sa incerc sa mai pun de calitate mai buna. as vrea sa stiu parerile,ideile voastre, ce as putea sa fac cu el? am in plan un atv,dar nu bate bine motorul asta, as vrea ceva in 4 timpi cu pornire la cheie si pe de alta parte imi pare si rau sa il fac bucati. pentru reconditionat pot sa fac tablaria, am toate sculele necesare dar o sa fie greu cu piesele lipsa si cu cele cromate. astept parerile si comentariile voastre. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 salutare pt toti caut si eu cutia laterala,partea stanga (partea pt acumlator ) pt IJ56. ca al meu e coco de la acid.dar sa fie cu 3 dungi si sa fie in stare cat de cat.adica sa nu fie rupt,lovit,sudat,gaurit,copt.sa imi dati PM ca e mai sigur sa gasesc.multumesc lavabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 1: CS 99 BIG - ca să citez alt clasic în viață - "boierul tot boier rămîne " 2: CiteÂşti ce scrie pe prospectul (eticheta de pe sticlă) a uleiului Âşi aÂşa face amestecul. Trei-aptru pagini de discuții degeaba pentru aÂşa (cuvant urat) (scuzați) 3: Bineînțeles că se merită recondiționarea, cere piese Âşi s-or găsi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 salut!postez si aici, sper sa nu deranjez pe nimeni, am luat ieri un ij 56 de la fier vechi motorul a pornit dar trebuie desfacut compresie slaba si freaca ceva in interior, cutia merge la rece, sunt si sanse de acte. aveti poze pe motoare abandonate, o sa incerc sa mai pun de calitate mai buna. as vrea sa stiu parerile,ideile voastre, ce as putea sa fac cu el? am in plan un atv,dar nu bate bine motorul asta, as vrea ceva in 4 timpi cu pornire la cheie si pe de alta parte imi pare si rau sa il fac bucati. pentru reconditionat pot sa fac tablaria, am toate sculele necesare dar o sa fie greu cu piesele lipsa si cu cele cromate. astept parerile si comentariile voastre. multumesc! daca n-ai idei,fa-l avion! sau barca...ce zici? daca nu-l restaurezi/folosesti,mai bine da-l unui baietel flamand de asa ceva,care nu-si permite o motocicleta mai de "doamne-ajuta". Numai bine si,no offence! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jac30 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 pai pentru a fi folosit cumva lam luat si eu, mi-a parut rau sa se duca la fier vechi, am cerut si parerile voastre pt. a gasi varianta cea mai buna de folosinta. pentru inceput vreau sa fac motorul care oricum trebuie facut, indiferent de modul in care va fi folosit. am dat jos cilindrul si nu are uzura, este la r1 cred, dar segmentii au uzura pronuntata in dreptul ferestrelor de evacuare (nu imi dau seama de ce) iar pistonul pare ca nu a fost bagat de mult dar a fost strunjit de pe el (nu stiu daca este original) si boltul este nou dar are joc in piston si biela. ambielajul joaca in carter de partea cu aprinderea sper sa fie doar rulmentul. stie cineva de unde pot lua segmenti si piston si daca ati lacuit cilindrul ce lac ati folosit? rezista? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) pai pentru a fi folosit cumva lam luat si eu, mi-a parut rau sa se duca la fier vechi, am cerut si parerile voastre pt. a gasi varianta cea mai buna de folosinta. pentru inceput vreau sa fac motorul care oricum trebuie facut, indiferent de modul in care va fi folosit. am dat jos cilindrul si nu are uzura, este la r1 cred, dar segmentii au uzura pronuntata in dreptul ferestrelor de evacuare (nu imi dau seama de ce) iar pistonul pare ca nu a fost bagat de mult dar a fost strunjit de pe el (nu stiu daca este original) si boltul este nou dar are joc in piston si biela. ambielajul joaca in carter de partea cu aprinderea sper sa fie doar rulmentul. stie cineva de unde pot lua segmenti si piston si daca ati lacuit cilindrul ce lac ati folosit? rezista? multumesc Gasesti piese de izh orice tip la pret onorabil in bazar la Suceava la cineva din Basarabia sau Ucraina . Eu am izh jupiter 3 din 1974 si l-am reconditionat in totalitate . De preferat este sa pui piese noi iar pe cele vechi daca sunt originale sa le reconditionezi la un strungar bun si cu materiale de calitate. Pune pe el totul nou regleaza-l corespunzator si ai sa te saturi de el. Uite si un manual , este in rusa dar te poti orienta. Numai bine ! Mesaj completat Scuze e prea mare manualul , gasesti mai multe la http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html. Editat Aprilie 13, 2010 de paideus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 pai pentru a fi folosit cumva lam luat si eu, mi-a parut rau sa se duca la fier vechi, am cerut si parerile voastre pt. a gasi varianta cea mai buna de folosinta. pentru inceput vreau sa fac motorul care oricum trebuie facut, indiferent de modul in care va fi folosit. am dat jos cilindrul si nu are uzura, este la r1 cred, dar segmentii au uzura pronuntata in dreptul ferestrelor de evacuare (nu imi dau seama de ce) iar pistonul pare ca nu a fost bagat de mult dar a fost strunjit de pe el (nu stiu daca este original) si boltul este nou dar are joc in piston si biela. ambielajul joaca in carter de partea cu aprinderea sper sa fie doar rulmentul. stie cineva de unde pot lua segmenti si piston si daca ati lacuit cilindrul ce lac ati folosit? rezista? multumesc Nu stiu de ce dar spontan,mi-am amintit faza cu becul ala de ...ulei? Daca vrei sa stii cu adevarat ceva despre ij,ia si citeste topicul de la inceput.Sa vezi ce probleme au avut ceilalti/cum le-au rezolvat. Hai sus cu ij-u!!! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jac30 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 multumesc paideus. am desfacut si motorul..rulmenti varza, lantul primar cred ca a fost scos dupa 20 de ani din pamant si pus pe motor, daca are cineva lant i-as fi recunoscator, joc la ambielaj (nu mare dar vreau sa-l fac) in rest pinioane ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil34ro Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) Gasesti piese de izh orice tip la pret onorabil in bazar la Suceava la cineva din Basarabia sau Ucraina . Eu am izh jupiter 3 din 1974 si l-am reconditionat in totalitate . De preferat este sa pui piese noi iar pe cele vechi daca sunt originale sa le reconditionezi la un strungar bun si cu materiale de calitate. Pune pe el totul nou regleaza-l corespunzator si ai sa te saturi de el. Uite si un manual , este in rusa dar te poti orienta. Numai bine !Mesaj completat Scuze e prea mare manualul , gasesti mai multe la http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html. ms mult de tot pentru manuale ,,,pun si eu o poza cu ij-ul meu, sper sa va placa Editat Aprilie 14, 2010 de virgil34ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 ms mult de tot pentru manuale ,,,pun si eu o poza cu ij-ul meu, sper sa va placa Sa placa ce cum va bareti joc de motoarele vechi?. Decat asa mai bine la Remat. Mai bine nu postati pozele pe forum. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 ala e un ij care face ce a fost proiectat sa faca. nu este solicitat aiurea absolut deloc omul a avut grija sa protejeze atasul cu o carpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) Superb ij-ul este unul dintre cele mai frumoase modele. Ai grija de el ca sunt tot mai rare ! Asfalt uscat.. sau ma rog.. macadam uscat ! Mesaj completat multumesc paideus. am desfacut si motorul..rulmenti varza, lantul primar cred ca a fost scos dupa 20 de ani din pamant si pus pe motor, daca are cineva lant i-as fi recunoscator, joc la ambielaj (nu mare dar vreau sa-l fac) in rest pinioane ok Sa postezi fotografii cind e gata motorul ! Editat Aprilie 15, 2010 de paideus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jac30 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 am sa va tin la curent am vorbit cu sergiu, se pare ca are toate piesele de care am nevoie dar vroiam sa te intreb daca ai luat de la el si daca sunt de calitate. in special ambielaj si rulmenti. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 O intrebare as avea si eu la voi in special la CS 99 BIG ca am vazut ca e posesor de jupiter 4... Este vreo diferenta sesizabila intre k62 si k68? Singura mea "problema" este ca atunci cand ma apropii de casa trebuie sa opresc robinetul de benzina cam cu 500m inainte, ca sa nu imi curga benzina din carburator, problema se poate remedia cu o garnitura, dar m-am gandit si la schimbarea asta. Deci... este diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 O intrebare as avea si eu la voi in special la CS 99 BIG ca am vazut ca e posesor de jupiter 4...Este vreo diferenta sesizabila intre k62 si k68? Singura mea "problema" este ca atunci cand ma apropii de casa trebuie sa opresc robinetul de benzina cam cu 500m inainte, ca sa nu imi curga benzina din carburator, problema se poate remedia cu o garnitura, dar m-am gandit si la schimbarea asta. Deci... este diferenta? Mai greu cu o garnitura nu aveti constant nivelul benzinei Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) am sa va tin la curent am vorbit cu sergiu, se pare ca are toate piesele de care am nevoie dar vroiam sa te intreb daca ai luat de la el si daca sunt de calitate. in special ambielaj si rulmenti. multumesc! Da ,toate piesele le am de la el.Te poti astepta la ambielaj sa tina 20-25 de mii de km, piese originale de Izmash nu mai gasesti ca rusii colaboreaza cu chinezii ij-urile noi de 250 cc 4t au motoare chinzesti, asta nu inseamna ca intreinute corespunzator nu sunt fiabile.Daca faci in jur de 5 mii km te va tine 4-5 ani, poate cu uleiurile de azi chiar mai mult. Daca Sergiu nu are rulmenti , ia rulmentii din motor si mergi la orice magazin de rulmenti si cere marca koyo sau skf. Si inca un lucru ij-urile sunt proiectate sa functioneza cu tolerante mai mari la ambielaje si pistoane pentru ca sunt motoare 2t de joasa turatie cu cuplu mare dar sa nu te astepti sa mearga ca o vitezana. Fabrica de la Izmas face si Ak-47 care functioneaz tot pe principiul jocurilor mai mari intre piese , facindu-le mai fiabile decit alte arme . Mesaj completat Am o intrebare pentru veterani : Se poate sa functionez corespunzator un motor de izh jupiter cu ambele pistoane in acelasi timp ?Adica ambele sa urce si ambele sa coboare odata cu aprinderea pe o singura platina. Daca a facut cineva un asemenea experiment il rog sa ne spuna.Daca ambele pistoane ar merge o data pe o platina cu bobinele in paralel nu ar mai apare timpi diferiti la aprindere si ar prelungi viata ambielajelor.Pe de alta parte e posibil sa apara vibratii destul de mari. Ar fi interesant de aflat. Mesaj completat Da ,toate piesele le am de la el.Te poti astepta la ambielaj sa tina 20-25 de mii de km, piese originale de Izmash nu mai gasesti ca rusii colaboreaza cu chinezii ij-urile noi de 250 cc 4t au motoare chinzesti, asta nu inseamna ca intreinute corespunzator nu sunt fiabile.Daca faci in jur de 5 mii km te va tine 4-5 ani, poate cu uleiurile de azi chiar mai mult. Daca Sergiu nu are rulmenti , ia rulmentii din motor si mergi la orice magazin de rulmenti si cere marca koyo sau skf.Si inca un lucru ij-urile sunt proiectate sa functioneza cu tolerante mai mari la ambielaje si pistoane pentru ca sunt motoare 2t de joasa turatie cu cuplu mare dar sa nu te astepti sa mearga ca o vitezana. Fabrica de la Izmas face si Ak-47 care functioneaz tot pe principiul jocurilor mai mari intre piese , facindu-le mai fiabile decit alte arme . Mesaj completat Am o intrebare pentru veterani : Se poate sa functionez corespunzator un motor de izh jupiter cu ambele pistoane in acelasi timp ?Adica ambele sa urce si ambele sa coboare odata cu aprinderea pe o singura platina. Daca a facut cineva un asemenea experiment il rog sa ne spuna.Daca ambele pistoane ar merge o data pe o platina cu bobinele in paralel nu ar mai apare timpi diferiti la aprindere si ar prelungi viata ambielajelor.Pe de alta parte e posibil sa apara vibratii destul de mari. Ar fi interesant de aflat. functioneze Editat Aprilie 15, 2010 de paideus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Nu ar putea sa functioneze si sunt N motive. Fa comparatie cu mersul uman. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) Sau cu deplasarea cangurilor. Editat Aprilie 16, 2010 de mihai_prd Nu mai cita cand raspunzi imediat unui interlocutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jac30 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Da ,toate piesele le am de la el.Te poti astepta la ambielaj sa tina 20-25 de mii de km, piese originale de Izmash nu mai gasesti ca rusii colaboreaza cu chinezii ij-urile noi de 250 cc 4t au motoare chinzesti, asta nu inseamna ca intreinute corespunzator nu sunt fiabile.Daca faci in jur de 5 mii km te va tine 4-5 ani, poate cu uleiurile de azi chiar mai mult. Daca Sergiu nu are rulmenti , ia rulmentii din motor si mergi la orice magazin de rulmenti si cere marca koyo sau skf.Si inca un lucru ij-urile sunt proiectate sa functioneza cu tolerante mai mari la ambielaje si pistoane pentru ca sunt motoare 2t de joasa turatie cu cuplu mare dar sa nu te astepti sa mearga ca o vitezana. Fabrica de la Izmas face si Ak-47 care functioneaz tot pe principiul jocurilor mai mari intre piese , facindu-le mai fiabile decit alte arme . functioneze pai eu mai am un ambielaj pe care l-am gasit tot la fier vechi odata cu motorul,nu stiam daca este de la el dar l-am luat. cel de pe motor este descentrat dan celalalt este ok cu exceptia faptului ca are foarte putin joc nu l-am masurat si nici nu stiu care este jocul maxim admisibil, aproape insesizabil la mana doar cand bat in capatul bielei tacane. de asta te-am intrebat pentru ca nu vreau sa dau banii pe unul nou si sa fie la fel cu asta sau chiar mai rau dupa cateva sute de km. din ce zici tu mai sus inclin sa cred ca cea mai buna solutie ar fi ambielajul meu,s-ar putea sa fie original. rulmenti are si sergiu dar cred ca tot mai buni sunt sfk sau eventual romanesti daca mai gasesc pe undeva ramasi nevanduti. 25 de mii mi se pare putin tinand cont ca au rezistat pana acum, dar asta crd ca se datoreaza calitatii pieselor din ziua de azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) pai eu mai am un ambielaj pe care l-am gasit tot la fier vechi odata cu motorul,nu stiam daca este de la el dar l-am luat.cel de pe motor este descentrat dan celalalt este ok cu exceptia faptului ca are foarte putin joc nu l-am masurat si nici nu stiu care este jocul maxim admisibil, aproape insesizabil la mana doar cand bat in capatul bielei tacane. de asta te-am intrebat pentru ca nu vreau sa dau banii pe unul nou si sa fie la fel cu asta sau chiar mai rau dupa cateva sute de km. din ce zici tu mai sus inclin sa cred ca cea mai buna solutie ar fi ambielajul meu,s-ar putea sa fie original. rulmenti are si sergiu dar cred ca tot mai buni sunt sfk sau eventual romanesti daca mai gasesc pe undeva ramasi nevanduti. 25 de mii mi se pare putin tinand cont ca au rezistat pana acum, dar asta crd ca se datoreaza calitatii pieselor din ziua de azi. Nu folosi rulmenti romanesti chiar daca e criza, iti recomand repet koyo sau skf sunt f buni.Mergi la un strungar priceput sa vada ambielajele, sa-l centreze pe cel mai bun dintre ele si sa-l refaca cu piese de calitate pe celalalt.Ambielajul poate fi verificat astfel : jocul bielei in sus si in jos, ideal ar fi de maxim 8-9 zecimi. Inclinarea bielei stinga dreapta nu este prea importanta , ai grija ca bucsa de sus a bielei sa o schimbi pt ca ea in timpul functionarii nu permite bielei sa umble in stinga sau dreapta. La motoarele de ij cu 2 pistoane de exemplu, diferenta la avans poate fi tolerata in limita de maxim 1mm., asa ca tolerantele la jocurile ambielajului pot functiona si la 1mm. dar nu recomand. Asa se explica faptul ca motoare de ij de acum 40-50 de ani merg si astazi cu piese originale. Ambielajele de acum tin 20-25 de mii cu 20-25 de ml de ulei la litru asa cum pun unii, dar pt ij ideal este sa pui 40ml la litru, pe linga ungere se mai suplinesc cu ajutorul uleiului si tolerantele mai mari dintre cilindru si piston mai ales la motoarele mai vechi, plus ca va creste si compresia. Daca zici ca jocul este insesizabil s-ar putea sa ai noroc, oricum verifica macar centrarea neaparat. Iar daca te hotarasti sa cumperi ambielaj nou ia unul cu bucsa in capatul bielei pt. ca merge reparat de mai multe ori, pe cind daca pui rola in capatul bielei o data cu uzarea rolei se uzeaza si orificiul bielei. Numai bine ! Editat Aprilie 16, 2010 de paideus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.