ZIDU' Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Nu folosi rulmenti romanesti chiar daca e criza, iti recomand repet koyo sau skf sunt f buni. Eheee aici te contrazici singur . Rulmentii koyo se fac la Alexandria, in Romania, de vre-o 15 ani incoace. Rulmentii romanesti sunt extraordinar de buni. Trebuie sa alegi modelul corect, nu doar dupa dimensiuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) Eheee aici te contrazici singur . Rulmentii koyo se fac la Alexandria, in Romania, de vre-o 15 ani incoace. Rulmentii romanesti sunt extraordinar de buni. Trebuie sa alegi modelul corect, nu doar dupa dimensiuni Ma refeream la rulmentii vechi romanesti care ar fi ramas pe stoc nevinduti nu cei facuti la divizia locala din Romania a producatorului japonez de rulmenti Koyo, care ai dreptate sunt f buni.Si bineinteles alesi dupa dimensiuni, daca mergi cu rulmentii la magazin ei au cataloage cu cei echivalenti si vor sti ce sa-ti dea. Editat Aprilie 16, 2010 de paideus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Si SKF se fac la Timisoara, asa ca pune rulmenti romanesti. Si Fartec Brasov sunt buni, nush daca mai fac rulmenti sau doar semeringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 (editat) Si SKF se fac la Timisoara, asa ca pune rulmenti romanesti. Si Fartec Brasov sunt buni, nush daca mai fac rulmenti sau doar semeringuri. Skf sunt fabricati si in Romania de o firma straina, nu sunt romanesti Editat Aprilie 17, 2010 de paideus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Ma refeream la rulmentii vechi romanesti care ar fi ramas pe stoc nevinduti nu cei facuti la divizia locala din Romania a producatorului japonez de rulmenti Koyo, care ai dreptate sunt f buni.Si bineinteles alesi dupa dimensiuni, daca mergi cu rulmentii la magazin ei au cataloage cu cei echivalenti si vor sti ce sa-ti dea. rulmentii vechi romanesti sunt identici la calitate cu cei de generatie noua si sunt de zeci de ani printre cei mai buni din europa si din lume. Sunt din Alexandria ca origine si stiu sigur ca nu s-au facut prea multe retehnologizari, toate manevrele japonezilor au fost pt a reduce costuri de productie. oricum nu conteaza, ideea de baza este ca e foarte indicata utilizarea rulmentilor romanesti indiferent de brand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jac30 Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 eu la URB ma refeream, am fost multumit de ei dar depinde de mai multi factori, in special de conditiile de exploatare. cred ca erau totusi buni din moment ce existau cerinte la export si erau apreciati afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Imi aduc aminte de rulmentii romanesti pe care tatal meu ii schimba aproape anual la dacie , problema a incetat cind a folosit rulmenti nemtesti si cu care a dat-o la remat. De acei rulmenti romanesti vorbesc si pe care ii ai gaseti in piete. Mesaj completat Da ,toate piesele le am de la el.Te poti astepta la ambielaj sa tina 20-25 de mii de km, piese originale de Izmash nu mai gasesti ca rusii colaboreaza cu chinezii ij-urile noi de 250 cc 4t au motoare chinzesti, asta nu inseamna ca intreinute corespunzator nu sunt fiabile.Daca faci in jur de 5 mii km te va tine 4-5 ani, poate cu uleiurile de azi chiar mai mult. Daca Sergiu nu are rulmenti , ia rulmentii din motor si mergi la orice magazin de rulmenti si cere marca koyo sau skf.Si inca un lucru ij-urile sunt proiectate sa functioneza cu tolerante mai mari la ambielaje si pistoane pentru ca sunt motoare 2t de joasa turatie cu cuplu mare dar sa nu te astepti sa mearga ca o vitezana. Fabrica de la Izmas face si Ak-47 care functioneaz tot pe principiul jocurilor mai mari intre piese , facindu-le mai fiabile decit alte arme . Mesaj completat Am o intrebare pentru veterani : Se poate sa functionez corespunzator un motor de izh jupiter cu ambele pistoane in acelasi timp ?Adica ambele sa urce si ambele sa coboare odata cu aprinderea pe o singura platina. Daca a facut cineva un asemenea experiment il rog sa ne spuna.Daca ambele pistoane ar merge o data pe o platina cu bobinele in paralel nu ar mai apare timpi diferiti la aprindere si ar prelungi viata ambielajelor.Pe de alta parte e posibil sa apara vibratii destul de mari. Ar fi interesant de aflat. Mesaj completat functioneze Apropo de ambele pistoane care functioneaza o data, uitati-va la triumph boneville :http://www.youtube.com/watch?v=H_BAhQK-cT0 Mesaj completat eu la URB ma refeream, am fost multumit de ei dar depinde de mai multi factori, in special de conditiile de exploatare.cred ca erau totusi buni din moment ce existau cerinte la export si erau apreciati afara. Rulmentii romnesti una erau pt export si alta pt nivelul national.Acum trebuie sa respecte toti standarde europene. Pina la urma fa cum crezi in functie de buzunar si de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Imi aduc aminte de rulmentii romanesti pe care tatal meu ii schimba aproape anual la dacie , problema a incetat cind a folosit rulmenti nemtesti si cu care a dat-o la remat. De acei rulmenti romanesti vorbesc si pe care ii ai gaseti in piete.Mesaj completat Apropo de ambele pistoane care functioneaza o data, uitati-va la triumph boneville :http://www.youtube.com/watch?v=H_BAhQK-cT0 problema rulmentilor de dacie e clasica, provine din alegerea lor. Existau pe piata pt dacei 2 tipuri de rulmenti. - aia pentru auto - tot romanesti - altii din aceeasi familie cu aceleasi dimensiuni, dar proiectati pt alta utilizare - in masini electrice parca. Astia erau mult mai ieftini. Diferenta se vede in codul lor si la interior tine de la forma si tratamentul materialelor si canalelor pana la tipul unsorii folosite. Majoritatea romanilor ii luau pe astia ieftini care bineinteles ca nu rezistau la solicitarile de pe auto. Treaba cu pistoane sincronizate tine de felul in care a fost proiectat motorul. DAca vreti sa vedeti chestii interesante urmariti si tdm 850 - ala mai vechi care desi e paralel are functionare de motor in V, si in plus diferenta intre un 4 linie screamer si un 4 linie big bang - ultima e topologia din moto gp. raspunsul scurt pt ij - nu se poate face si sa mai si mearga bine. te deranjeaza performantele platinii - pune un senzor si nu se vor mai defaza aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 (editat) problema rulmentilor de dacie e clasica, provine din alegerea lor. Existau pe piata pt dacei 2 tipuri de rulmenti.- aia pentru auto - tot romanesti - altii din aceeasi familie cu aceleasi dimensiuni, dar proiectati pt alta utilizare - in masini electrice parca. Astia erau mult mai ieftini. Diferenta se vede in codul lor si la interior tine de la forma si tratamentul materialelor si canalelor pana la tipul unsorii folosite. Majoritatea romanilor ii luau pe astia ieftini care bineinteles ca nu rezistau la solicitarile de pe auto. Treaba cu pistoane sincronizate tine de felul in care a fost proiectat motorul. DAca vreti sa vedeti chestii interesante urmariti si tdm 850 - ala mai vechi care desi e paralel are functionare de motor in V, si in plus diferenta intre un 4 linie screamer si un 4 linie big bang - ultima e topologia din moto gp. raspunsul scurt pt ij - nu se poate face si sa mai si mearga bine. te deranjeaza performantele platinii - pune un senzor si nu se vor mai defaza aiurea Am vorbit cu cineva din Anglia despre asta si a spus ca a vazut la jawa 350 si ca acceleratia este mult mai buna insa vibreaza exact ca ij planeta atit. In rest merge ok. Editat Aprilie 17, 2010 de paideus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 ce a vazut la jawa ? a sincronizat coborarea pistoanelor ? a montat ambielajul altfel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 ce a vazut la jawa ? a sincronizat coborarea pistoanelor ? a montat ambielajul altfel ? A sincronizat coborirea pistoanelor atita tot si zice ca are putere mult mai mare ! Mesaj completat A sincronizat coborirea pistoanelor atita tot si zice ca are putere mult mai mare ! Exact ca la triumph boneville, si yamaha rd 350 lc . Daca am timp vara asta fac si eu un experiment de genul acesta. Mesaj completat A sincronizat coborirea pistoanelor atita tot si zice ca are putere mult mai mare !Mesaj completat Exact ca la triumph boneville, si yamaha rd 350 lc . Daca am timp vara asta fac si eu un experiment de genul acesta. Ambielajele se sincronizeaza din volanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 O intrebare as avea si eu la voi in special la CS 99 BIG ca am vazut ca e posesor de jupiter 4...Este vreo diferenta sesizabila intre k62 si k68? Singura mea "problema" este ca atunci cand ma apropii de casa trebuie sa opresc robinetul de benzina cam cu 500m inainte, ca sa nu imi curga benzina din carburator, problema se poate remedia cu o garnitura, dar m-am gandit si la schimbarea asta. Deci... este diferenta? -scuze de intirziere dar " frec menta prin alte parti " problema pe care o ai la carburatorul tau poate fii si nivelul prea mare sau mai des intilnit , sa nu i-ti inchida cuiul pontou . Eu nu am folosit alt carb. decit al motoretei iar pentru folosirea unui alt carb. tre facute mici modificari si nu vad rostul , daca esti curios o sa vin cu ceva detalii cind sint acasa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Ok... am inteles... Multumesc pentru feed-back. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jac30 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 multumesc celor care au raspuns posturilor mele, cu rulmentii nu am vut timp sa caut inca sa vad ce gasesc. am auzit astazi o chestie interesanta. pentru cotele de rulmenti care sunt uzate in cartere se poate cositori rulmentul pe exterior dupa care se bate la loc. tipul care mi-a zis (nu este un tip care vorbeste aiurea) spune ca i-a facut cineva la mobra la ambielaj si nu a avut probleme, a rezistat. a mai facut cineva? ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Eu stiu ca in astfel de cazuri rulmetii se cromeaza pe cota exterioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 multumesc celor care au raspuns posturilor mele, cu rulmentii nu am vut timp sa caut inca sa vad ce gasesc. am auzit astazi o chestie interesanta. pentru cotele de rulmenti care sunt uzate in cartere se poate cositori rulmentul pe exterior dupa care se bate la loc. tipul care mi-a zis (nu este un tip care vorbeste aiurea) spune ca i-a facut cineva la mobra la ambielaj si nu a avut probleme, a rezistat. a mai facut cineva? ce parere aveti? NU CRED CA O COSITORIRE E SOLUTIA.... TE SFATUIESC SA INCARCI CAMASA EXTERIOARA A RULMENTULUI PRIN CROMARE ....EU ASA PROCEDAM PE VREMEA CAND COMUNISTELE ERAU LA PUTERE....SPOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 jac 30 Da am facut si nu tine cositorul este foarte moale am kirneruit locasul nici asa nu merge mai sunt sanse cu blocul incalzit pui o tabla subtire de cupru si bati rulmentul dar este tot tziganie( locasul rulmentului este ovalizat). Cred ca cel mai bine este rectificat locasul rulmentului la o masina de gaurit in coordonate si de bucsat insa tot cu aluminiu Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jac30 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 cromarea sant convins ca este ok dar nu am nici o idee unde se poate face, iar pentru bucsat trebuie scule si meseriasi buni, altfel risti sa nu mai fie centrate, aliniate cotele. de ceva soluii stie cineva, a incercat? zicea cineva pe forum de ceva de la loctite dar nimic concret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 ...zicea cineva pe forum de ceva de la loctite dar nimic concret. Cromatul este o operatie delicata, de multeori ineficienta, uzura fiind mai mare decat depunerea de crom la prinderi in aluminiu, la otel merge mai bine. Bucsatul este o treaba foarte buna, daca ai cine s-o faca. Exista loctite special pt rulmenti, eu am incercat si a tinut, jocul fiind mai mare de 0,1 mm. Trebe bine degresat inainte. Atasez imaginea cu solutia (indicata de cei de la loctite, dupa ce le-am spus ce vreau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jac30 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 ai mai scos rulmentul pe urma? cota a ramas ok sau a trebuit solutie din nou? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 ai mai scos rulmentul pe urma? cota a ramas ok sau a trebuit solutie din nou?multumesc! Evident, cand scoti rulmentul cureti solutia veche, apoi pui alta noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 caut si eu cutia laterala,partea stanga (partea pt acumlator ) pt IJ56. ca al meu e coco de la acid.dar sa fie cu 3 dungi si sa fie in stare cat de cat.adica sa nu fie rupt,lovit,sudat,gaurit,copt.sa imi dati PM ca e mai sigur sa gasesc. sau 0724 361 652 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Un atas de ij festival in stare buna intereseaza pe cineva, arata bine doar aripa este putin ruginita. Pret cam 250 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 noi suntem mai pretentiosi poze peste poze nu ai cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 de ieri sint fericitul posesor al unui jupiter 5 care ca sa zic asa...a avut si zile mai bune. poate sa imi spuna cineva care sint sursele cele mai bune pentru piese noi si sh? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.