robert bk350 Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) yo v-am zis ai patit-o si tu ? gainarie de 2 bani.ce sa zici altceva! Editat Octombrie 4, 2010 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Cumpar furca fata ij planeta 5 cea cu frana pe disc. Daca stiti pe cineva va rog anuntatima si pe mine ca sa pot da si eu drumu la FETITA (mIJ-ul). Si cit zici ca oferi pe toata fata? Adica; Roata cu pneu, toata furca, jug sup si inf, pompa frina cu maneta, ghidon cu comenzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Si cit zici ca oferi pe toata fata?Adica; Roata cu pneu, toata furca, jug sup si inf, pompa frina cu maneta, ghidon cu comenzi. Batrane, te-ai gandit sa dezmembrezi iapa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurpopovici Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Nu am nevoie de toata fata daca ma poti ajuta cu furca si cu frana pe disc (maneta cu furtunul si cu etrierul) la mine se blocase furca stanga cea cu prinderea pt etrier si am stricat-o (i-am rupt urechiusele) si frana este cam subreda maneta. si daca imi poti face un pret pt furca si frana in rest am tot la mIj-ul meu. Mai am o problema daca stiti cumva de unde as putea gasi siemingurile din motor sunt 4 simeringuri 2 pe partea dreapta 2 pe partea stanga si pe toba din stanga imi scoate mai mult fum deoarece cred eu ca imi trage ulei din motor in piston. (dimensiunile simeringurilor le-am gasit pe situl din rusia 1,2-25x52-1) Va multumesc si astept raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 salutare are cineva devanzare o toba de planeta 5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 poate cineva sa-mi explice si mie o metoda simpla de a imbina cele doua jumatati ale carterului la un Jupiter5? Nu reusesc sa aliniez cele doua semne de pe semiluna si de pe arborele cel mic pentru ca nu le vad si tot ce-am reusit a fost sa intre bine in vit 1 si la punctul mort.De asemenea ma intereseaza cum functioneaza ambreiajul ca pina la urma din ce am vazut eu nu este nici o legatura mecanica intre cablu si carcasa ambreiajului. Mai am intrebari , dar pentru inceput le adresez doar pe acestea doua. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Semiluna selector o poti lega cu ata subtire de cusut nasturi! Eu am reusit sa pun capacul la fostul meu ij56 dupa o saptamana timp in care ''s-a format'' mana. cu anbreiajul nu inteleg cum spui...lipseste ceva sau cum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 ca sa imbin jumatatile, trebuie selectata vreo treapta anume de viteza? cablul de ambreiaj actioneaza o furca de pe axul schimbator de viteze, dar nu vad legatura mecanica intre acea furca si oala ambreiajului. imi lipseste mie vreo piesa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 ca sa imbin jumatatile, trebuie selectata vreo treapta anume de viteza? cablul de ambreiaj actioneaza o furca de pe axul schimbator de viteze, dar nu vad legatura mecanica intre acea furca si oala ambreiajului. imi lipseste mie vreo piesa? - in primul rind ti-a lipsit elementul din prima poza sau nu a fost in cantitate suficienta ! - eu am montat cutia de viteze in partea dreapta a carterului inainte de imbinare avind si posibilitatea de a face o proba " la rece " - in momentul imbinarii, pinionul de la treapta 1 se aseaza in carterul sting ( cu mina ) deoarece nu permite imbinarea ( freaca in carter ) - cablul ambreaj nu actioneaza acea furca ci pedala schimbator , Jupiterul are ambreaj semiautomat actionat de pedala schimbator - apesi pedala schimbator (sus-jos) furca apasa pe bila mecanismului semiautomat iar mecanismul apasa tija care produce debreerea, asta in conditiile ca totul sa fie reglat binisor ! - cablul ambreaj face acelasi lucru in paralel dar un mai are legatura cu ansanmlu furca -bila .... sper sa fie de folos ! -P.S. inbinarea am facuto in plan orizontal , pozitionat-presat-inbinat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 - in primul rind ti-a lipsit elementul din prima poza sau nu a fost in cantitate suficienta !- eu am montat cutia de viteze in partea dreapta a carterului inainte de imbinare avind si posibilitatea de a face o proba " la rece " - in momentul imbinarii, pinionul de la treapta 1 se aseaza in carterul sting ( cu mina ) deoarece nu permite imbinarea ( freaca in carter ) - cablul ambreaj nu actioneaza acea furca ci pedala schimbator , Jupiterul are ambreaj semiautomat actionat de pedala schimbator - apesi pedala schimbator (sus-jos) furca apasa pe bila mecanismului semiautomat iar mecanismul apasa tija care produce debreerea, asta in conditiile ca totul sa fie reglat binisor ! - cablul ambreaj face acelasi lucru in paralel dar un mai are legatura cu ansanmlu furca -bila .... sper sa fie de folos ! -P.S. inbinarea am facuto in plan orizontal , pozitionat-presat-inbinat . aferim. adevarat este bere nu am avut suficienta. plus de asta am deascoperit ca la ambreiaj imi trebuie ceva piese pe care nu le am deloc( o tija mai lunga si o bila "de legatura"). intreb totusi: "la rece" toate treptele trebuie sa cupleze ca si in realitate ? la mine parca au o pauza, la trecerea de la o treapta la alta pare a fii un "punct mort"........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 aferim. adevarat este bere nu am avut suficienta. plus de asta am deascoperit ca la ambreiaj imi trebuie ceva piese pe care nu le am deloc( o tija mai lunga si o bila "de legatura"). intreb totusi: "la rece" toate treptele trebuie sa cupleze ca si in realitate ? la mine parca au o pauza, la trecerea de la o treapta la alta pare a fii un "punct mort"........ -da, este normal cu motorul oprit sa schimbe mai greu cutia de viteze , rostogolirea , inertia din timpul mersului ajuta la schimbarea vitezelor -atita timp cit lucreaza de la un capat la altul este OK. -asa este, sint 2 tije si o bila de legatura acolo, una din tije are o "ciuperca" la un capat acolo unde actioneaza mecanismul ambreajului (se vede in poza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 poate cineva sa ma ajute cu al doilea ax din aceasta poza (nu cel cu ciuperca de cauciuc, celalalt). daca nu macar ceva cote sa-l putem face undeva. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) Iti recomand sa-ti faci rost de ax original deoarece daca vrei sa-l fabrici tu nu stiu daca va reusi cineva sa-l caleasca asa cum trebuie. Eu am avut facut la motocicleta mea (IJ 56) si s-a tocit ca un cui. Si nu era singurul caz. Nu cred ca la Jupiter s-ar comporta altfel. Editat Noiembrie 2, 2010 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Salut tuturor Care stie ordinea in care se scot rulementii precum si sigurantele de la roata (la ij )(eventual care stie cotele ) Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 scoti ambele sigurante exterioare folosesti un dorn cilindric nu foarte gros pe care il bagi prin gaura axulu; daca il bagi pe dreapta vei scoate rulmentul de pe stanga. distantierul original aflat intre rulmenti are o tesitura speciala pe interior care iti permite sa agati buza rulmentului cu ajutorul dornului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Banuiesc ca operatia se face la cald, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 nu e necesar dar nu strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 (editat) uite un JUPITER full option ,domnilor..... http://biketits.com/photo/007860/ Editat Noiembrie 7, 2010 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 scoti ambele sigurante exterioarefolosesti un dorn cilindric nu foarte gros pe care il bagi prin gaura axulu; daca il bagi pe dreapta vei scoate rulmentul de pe stanga. distantierul original aflat intre rulmenti are o tesitura speciala pe interior care iti permite sa agati buza rulmentului cu ajutorul dornului Multumesc de sfaturi , pana la urma am reusit (problema era ca rulmentul nu era pozitionat drept ) dar acum e ok am reusit sa il scot multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobrinel Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Cumpar acte pentru Planeta 5. Tel:0733700829. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 poate cineva sa ma ajute cu al doilea ax din aceasta poza (nu cel cu ciuperca de cauciuc, celalalt). daca nu macar ceva cote sa-l putem face undeva. multumesc. inca imi trebuie axurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snoopyk Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Hai ca vin si eu cu prima mea dragoste: Ij Planeta 5 din '90 (suntem de-o seama ) Am atins cu ea 130, insa acum i-am facut praf motorul, abia se taraie la 90, si consuma vreo 7-8l/100km La primavara vreau sa-i iau cilindru nou, ca acesta ma plictiseste deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 De unde eÂşti, măi delurosule ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 130 km cam greu de crezut dar ma rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 daca are pinion de atac de 22 si chiulasa modificata poate, dar cu pretul ambielajului, oricum i-a iesit pe nas motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.