topgun Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Nu e frumos din partea ta sa ne tradezi clubul! Dar te inteleg. Si eu "vanez" un Vstrom. Dar inca nu mi-a intrat in bataia pustii! Dar la Freewind renunt mai greu. Cu Vstromul nu urc la Babele ca apoi sa o iau la coborare prin padure! Si nici nu il mai ridic de jos cand il culc pe un sant de noroi in padure! Ehhh ce frumos! » Post actualizat in 02 Sep 2014 18:21 Apropo de clubul asta de freewinduristi! A mai trecut un sezon in care nu ne-am regrupat. Multi nu mai posteaza pe aici. Incercam ceva sezonul viitor?! Va bagati?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 (editat) Inca mai am Suzuki-ul Freewind. L-am cumparat intr-un moment foarte greu pentru mine si la un buget auster in toamna lui 2011, ca sa nu raman fara motocicleta. N-am crezut ca o sa-l tin atata, dar sa dovedit a fi polivalent, m-am echipat pana-n dinti si am facut o tura de aproape 3000 km anul trecut in perioada asta. Cand l-am luat mi-am luat 2 zile de liber si am batut strazile si am baut cafele. Am ramas doar cu bicicleta din martie pana-n septembrie. N-a fost usor o vara intreaga fara motor. Aveam ca "echipament" remanent doar o casca ramasa de la un scuter, vandut si el si...manusile de bicicleta. In rest...blugi, camasa, adidasi. Asa am mers pe la Aeroclub (Dezmir), Baile Cojocna, pana-n Ungheni (jud. Mures). Desigur, ulterior (feb.2013) am echipat motorul cu un top-case si o pereche noua de cauciucuri, o revizie capitala si inlocuire de kit lant si toate semeringurile din telescoape plus ulei motor. Si m-am echipat cu manusi, geaca si casca. Am gasit si o pereche de pantaloni "UVEX" second. Asa am inceput anul 2013, cand am facut si doua ture mai lungi. M-am obisnuit cu el, il folosesc zi de zi, e polivalent si manevrabil. Merd si-n oras, parchez oriunde, daca vreau sa ies "off road" sa fac fotografii sau sa pictez pot linistit. E pur si simplu un motor bun la toate. Probleme...NU mi-a facut inca. Si sper sa nu-mi faca prea multe. Ulei pun "MOTOREX" sintetic 10w40 (cel albastrui).https://www.facebook.com/photo.php?fbid=873540652664053&set=a.438607229490733.106778.100000243797559&type=1&theater Editat Septembrie 3, 2014 de vetruvius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 La bmw si aprilia avem un switch infiletat in maneta de ambreiaj. Verifica si acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Exact. Au patit asta 2 prieteni in padure. Le-am legat pe direct. Doar desfiletat iti poti da seama daca merge rahatul ala mic. La noi cablul merge direct la senzorul din cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanson Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Salutare. Stie cineva pe unde este pozitionat senzorul pentru indicatorul de neutru ? Ieri a incetat sa-mi mai indice in bord cand sunt in neutru , si nici nu mai pot sa o pornesc pe cric.Nu asta ar fi o problema dar ma deranjeaza ca dimineata in loc sa bag un tutun si sa ma scarpin in nas a trebuit sa stau cu vaca intre picioare 3-4 minute sa se incalzeasca......pp cu nu este ceva...capat de tara... Da, am avut eu una bucata problema neutral. Senzorul de neutral se afla in carcasa ambreiajului (pe partea stanga)... trebuie desfacut capacul, (deci iti trebuie si garnitura.) desfaci discurile de ambreiaj si poti fixa senzorul (recomand blocator pentru filete) Mare atentie... sonzorul are un bulb si un arc pe care va trebui sa le cauti. Problema consta in faptul ca... de la vibratii se desfileteaza suruburile cu care este fixat, deci senzorul se balangane, si nu mai are cum sa functioneze. Daca vrei poti sa ma suni 0728178579 » Post actualizat in 18 Sep 2014 10:48 Da, am avut eu una bucata problema neutral. Senzorul de neutral se afla in carcasa ambreiajului (pe partea stanga)... trebuie desfacut capacul, (deci iti trebuie si garnitura.) desfaci discurile de ambreiaj si poti fixa senzorul (recomand blocator pentru filete) Mare atentie... sonzorul are un bulb si un arc pe care va trebui sa le cauti. Problema consta in faptul ca... de la vibratii se desfileteaza suruburile cu care este fixat, deci senzorul se balangane, si nu mai are cum sa functioneze. Daca vrei poti sa ma suni 0728178579 Scuze pentru eroare... ambreiajul se afla pe partea dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanson Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 (editat) Eu am gasit senzorul atarnat in fir... am cautat arculetul si bulbul... le-am gasit... le-am pus la locul lor si este totul functional. Nu ai de ce sa cumperi unul nou... cauti bine in capac si baia de ulei. Sfatul meu este, ca pana rezolvi aceasta problema, sa nu mai mergi cu mobra pentru ca sunt piese in miscare pe acolo si risti sa-l agate si sa faca mai mult rau. Editat Septembrie 18, 2014 de stefanson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanson Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Acuma cum ti-o fi norocul, mergi usor fara sa-i dai in goarna, o menajezi, te comporti cu ea ca un fir plapand de papadie in bataia vantului si te duci acasa fara probleme. Cert este ca nu trebuie lasata asa, iar pana efectuezi reparatia mers mai rarut. Nu cred ca se va intampla ceva dar trebuie avut grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Verifica mufa senzorului neutral! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 a verifica nu inseamna a curata: 1.scoti mufa - verifici senzorul 2.strapezi mufa - verifici circuitul de siguranta (ai schema electrica explicita) demontezi ambreiajul dupa ce esti sigur ca senzorul e vinovat, cumperi (comanzi) piesa dupa ce te convingi ca nu se poate repara...oricum astepti o saptamana sa vina PS:daca netul "te baga in ceata" mai bine cauta un mecanic! » Post actualizat in 19 Sep 2014 10:07 a verifica nu inseamna a curata: 1.scoti mufa - verifici senzorul 2.strapezi mufa - verifici circuitul de siguranta (ai schema electrica explicita) demontezi ambreiajul dupa ce esti sigur ca senzorul e vinovat, cumperi (comanzi) piesa dupa ce te convingi ca nu se poate repara...oricum astepti o saptamana sa vina PS:daca netul "te baga in ceata" mai bine cauta un mecanic! Tot de pe netu cetos: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xfreewind+neutral+senzor&_nkw=freewind+neutral+senzor&_sacat=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan71 Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Am si eu probleme cu kilometrajul. Am dat roata jos si in carcasa de la speedometer am gasit o gramada de bucati de magnet suruburi si vaselina. Rotorul ala cu codul 34983-14G01 intra in carcasa fara nici un rulment sau semering ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Da, dar cu multa vaselina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 (editat) Salut, stie careva un meserias ce confectioneaza crashbar pt Freewind din 2001 si chiar si suportii laterali pt bagaje...0744304589...Catalin.... Editat Octombrie 8, 2014 de Pegasus73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 (editat) Salutare freewindistilor ! De curand m-am alaturat grupului posesori de freewind. O cheama Suzi este rosie si desi e batranica, nascuta prin 98 este foarte energica si nu are decat vreo 26.000 km. Vreau sa ii montez handguardurile primite la achizitionarea ei, numai ca pe viraj maxim stanga sau dreapta freaca de carena si nu permite viraj maxim al ghidonului. Intrebare , gasesc cumva inaltatoare pentru ghidon, sau vreo metoda sa il pot inalta macar cat o jumatate de lat de p..alma ?! Dau o toba sport numai buna pentru ea, este adaptata si vine tot ce ii trebuie, prinderi suruburi etc, doar, plug and play O sa ii fac cateva poze , o dau cu 300 de ron sau schimb cu un crashbar pentru freewind ca vrea sa iasa si pe munte sigur ! Aveti idee cam cat costa un cric central pentru ea? Oare ii pot adapta unul transformat dintr-un cric de la o comunista?! Am un ij de rugineste in curte si cam seamana prinderile ! Este o motocicleta foarte faina, raport foarte bun, greutate, putere, consum , pret ! » Post actualizat in 10 Oct 2014 13:57Asta este toba, sper sa se fi atasat fisierul, ca mi-am prins urechile in telefon » Post actualizat in 12 Oct 2014 17:35Asta e toba... Editat Octombrie 10, 2014 de crazy_mouse_87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_beny Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Salutare ! A inceput sa "planga" un amortizor, ce ulei imi recomandati sa pun in furca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Multumesc frumos de primire! Aveti idee unde pot face si eu un crash bar pentru ea, daca pot face undeva sau daca vinde careva ?! si ce fel de handguard-uri sa ii iau ca sa nu frece de carenaj la viraj maxim stanga/dreapta ?! aveam undele de plastic de le-am pus pe bursa la vanzare, si culmea era ca vine prinderea fix pe ghidon unde se apropie cel mai mult de carena la viraj.( cred ca moto are ghidonu schimbat , este din aluminiu gros ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 @crazy maus 87 : Face @bogdan harea . Iei legatura cu el si afli ce detalii te intereseaza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LycanC Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Salutare ! A inceput sa "planga" un amortizor, ce ulei imi recomandati sa pun in furca ? 15 W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 A reglat careva amortizorul spate la freewind pe pozitia mai joasa. Amortizorul are la baza inferioara un surub de 12 care il tine si are 2 reglaje, 2 gauri . La mine este la pozitia de sus si as vrea sa il cobor la urmatorea ca l 1.70 cm stau doar cu jumate de talpa pe sol. Aveti idee cum desfac surubu ala ca pare al naibii de intepenit,ruginit nu este ...am dat cu w40 pe el dar degeaba. Care poate da o mana de ajutor,sau care a mai umblat acolo ii dau o bere sau mai bine zis un vin fiert mss frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 (editat) este un surub simplu, nu are nimic special. Probabil nu ai gasit cheia suficient de lunga sa faci parghie cum trebuie. Vezi ca trebuie sa intorci si bucsa de sub arc cu susu-n jos. Dar vezi e tocmai pe dos. Daca surubul in gaura de sus, mobra e coborata. mutand surubul jos, o ridici. Editat Octombrie 30, 2014 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 (editat) este un surub simplu, nu are nimic special. Probabil nu ai gasit cheia suficient de lunga sa faci parghie cum trebuie. Vezi ca trebuie sa intorci si bucsa de sub arc cu susu-n jos. Dar vezi e tocmai pe dos. Daca surubul in gaura de sus, mobra e coborata. mutand surubul jos, o ridici.amortizor.jpg este exact cum spui tu,numai ca la mine este prins exact ca in prima imagine si eu vroiam sa il prind ca in imaginea 2., deci teoretic ar trebui sa coboare cu vreo 2 cm, nu?! dar ce bucsa spui ca trebuie intoarsa?! nu trebuie doar scos surubul ala si prins la urmatoarea gaura ?! intradevar , cred ca cheia este buba, trebuie ceva sa pot face parghie bine, oare trebuie cumva saltata pe cric , ca nu poseda cric central, pentru a elimina sarcina care sta pe amortior si respectiv pe acel surub de tine amortizorul la baza inferioara?! ms frumos ! am gasit poza cu inculpatul. la mine este prins exact ca in imagine si as vrea sa il prind in cealalta gaura. si ar treb sa coboare mobra umpic, nu? Editat Octombrie 30, 2014 de crazy_mouse_87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Bucsa ce trebuie intoarsa este notata cu 4 in schita pusa de mine. Si da, daca e ca in poza, il cobori mutand surubul. Intr-adevar, daca mobra nu sta pe amortizor, ar trebui sa fie mai usor de desfacut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 (editat) salutare ma tot uit in pdf-ul cu service manual-ul de freewind dar nu gasesc coduri de rulmenti swing arm linkage - adica bascula si piesa care face legatura intre amortizor si bascula - sau cushion lever - in special codurile de rulment pentru piesa asta imi trebuie se potrivesc cica si de la DR650 SE 96-13 apropo,ati mai verificat rulmentii aia ? s-ar putea sa aveti surprize... » Post actualizat in 03 Nov 2014 08:41mai exact, rulmentii incercuiti Editat Noiembrie 3, 2014 de raducanescovan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Sunt rulmenti cu ace, greu de gasit pe la magazinele de rulmenti. Daca nu vrei sa stai cu mobra desfacuta pana gasesti(de preferat sa mergi cu model) cel mai simplu iti comanzi kitul cu totul: http://www.wemoto.com/bikes/suzuki/xf_650_v_w_freewind/97-99/picture/swinging_arm_pivot_bearing_kit_alternative/ http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-XF650-FREEWIND-Euro-97-01-Swing-Arm-Swingarm-Bearing-Seal-Rebuild-Kit-/380572320788?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item589be0c414 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Salutare, Dupa ce am schimbat garnitura de la intinzatorul lantului de distributie , acum a inceput sa curga ulei prin alt loc. Mai exact pe langa capacul filtrului de ulei. Acum aprox o luna a fost schimbat uleiul si filtrul aferent in service. Cele 3 suruburi sunt foarte bine stranse. Intrebarea mea este daca se gaseste garnitura pentru acolo, deoarece am observat ca este pus un silicon negru, care nu etanseaza prea bine. Unde pot gasi garnitura./ oring sau ce o fi acolo ca sa nu mai pierd ulei, ca inca mai merg pe anu asta cu ea ? Multumesc si toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Cu kapacu in mana mergi pe la magazinele de piese auto si trebuie sa gasesti un oring potrivit . Du-te intai la Al Padrino . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.