Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A reglat careva amortizorul spate la freewind pe pozitia mai joasa. Amortizorul are la baza inferioara un surub de 12 care il tine si are 2 reglaje, 2 gauri . La mine este la pozitia de sus si as vrea sa il cobor la urmatorea ca l 1.70 cm stau doar cu jumate de talpa pe sol. Aveti idee cum desfac surubu ala ca pare al naibii de intepenit,ruginit nu este ...am dat cu w40 pe el dar degeaba. Care poate da o mana de ajutor,sau care a mai umblat acolo ii dau o bere sau mai bine zis un vin fiert😁 mss frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este un surub simplu, nu are nimic special. Probabil nu ai gasit cheia suficient de lunga sa faci parghie cum trebuie. Vezi ca trebuie sa intorci si bucsa de sub arc cu susu-n jos.

Dar vezi e tocmai pe dos. Daca surubul in gaura de sus, mobra e coborata. mutand surubul jos, o ridici.post-76-0-76719500-1414667405_thumb.jpg

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este un surub simplu, nu are nimic special. Probabil nu ai gasit cheia suficient de lunga sa faci parghie cum trebuie. Vezi ca trebuie sa intorci si bucsa de sub arc cu susu-n jos.

Dar vezi e tocmai pe dos. Daca surubul in gaura de sus, mobra e coborata. mutand surubul jos, o ridici.attachicon.gifamortizor.jpg

este exact cum spui tu,numai ca la mine este prins exact ca in prima imagine si eu vroiam sa il prind ca in imaginea 2., deci teoretic ar trebui sa coboare cu vreo 2 cm, nu?!

dar ce bucsa spui ca trebuie intoarsa?! nu trebuie doar scos surubul ala si prins la urmatoarea gaura ?!

intradevar , cred ca cheia este buba, trebuie ceva sa pot face parghie bine, oare trebuie cumva saltata pe cric , ca nu poseda cric central, pentru a elimina sarcina care sta pe amortior si respectiv pe acel surub de tine amortizorul la baza inferioara?!

ms frumos !

am gasit poza cu inculpatul. la mine este prins exact ca in imagine si as vrea sa il prind in cealalta gaura. si ar treb sa coboare mobra umpic, nu?

post-12320-0-78033000-1414676346_thumb.jpg

Editat de crazy_mouse_87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bucsa ce trebuie intoarsa este notata cu 4 in schita pusa de mine.

Si da, daca e ca in poza, il cobori mutand surubul.

Intr-adevar, daca mobra nu sta pe amortizor, ar trebui sa fie mai usor de desfacut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

ma tot uit in pdf-ul cu service manual-ul de freewind dar nu gasesc coduri de rulmenti swing arm linkage - adica bascula si piesa care face legatura intre amortizor si bascula - sau cushion lever - in special codurile de rulment pentru piesa asta imi trebuie

se potrivesc cica si de la DR650 SE 96-13

apropo,ati mai verificat rulmentii aia ?

s-ar putea sa aveti surprize...


» Post actualizat in 03 Nov 2014 08:41

mai exact, rulmentii incercuiti

 

post-65598-0-57588900-1415004094_thumb.jpg

Editat de raducanescovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt rulmenti cu ace, greu de gasit pe la magazinele de rulmenti. Daca nu vrei sa stai cu mobra desfacuta pana gasesti(de preferat sa mergi cu model) cel mai simplu iti comanzi kitul cu totul:

http://www.wemoto.com/bikes/suzuki/xf_650_v_w_freewind/97-99/picture/swinging_arm_pivot_bearing_kit_alternative/

http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-XF650-FREEWIND-Euro-97-01-Swing-Arm-Swingarm-Bearing-Seal-Rebuild-Kit-/380572320788?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item589be0c414

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Dupa ce am schimbat garnitura de la intinzatorul lantului de distributie , acum a inceput sa curga ulei prin alt loc.

Mai exact pe langa capacul filtrului de ulei. Acum aprox o luna a fost schimbat uleiul si filtrul aferent in service.

Cele 3 suruburi sunt foarte bine stranse.

Intrebarea mea este daca se gaseste garnitura pentru acolo, deoarece am observat ca este pus un silicon negru, care nu etanseaza prea bine.

Unde pot gasi garnitura./ oring sau ce o fi acolo ca sa nu mai pierd ulei, ca inca mai merg pe anu asta cu ea ?

 

Multumesc si toate cele bune!

post-12320-0-36528600-1415108613_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt rulmenti cu ace, greu de gasit pe la magazinele de rulmenti. Daca nu vrei sa stai cu mobra desfacuta pana gasesti(de preferat sa mergi cu model) cel mai simplu iti comanzi kitul cu totul:

http://www.wemoto.com/bikes/suzuki/xf_650_v_w_freewind/97-99/picture/swinging_arm_pivot_bearing_kit_alternative/

http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-XF650-FREEWIND-Euro-97-01-Swing-Arm-Swingarm-Bearing-Seal-Rebuild-Kit-/380572320788?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item589be0c414

Este la Cluj un magazin Skf. Eu mi-am comandat la eu din astia cu ace (bucsi cu ace le zice). Si au stoc bun si nu e un pret foarte mare pentru niste piese de calitate. Ii gasesti online. Skf cluj pe strada frunzisului.

» Post actualizat in 05 Nov 2014 06:51

Sunt rulmenti cu ace, greu de gasit pe la magazinele de rulmenti. Daca nu vrei sa stai cu mobra desfacuta pana gasesti(de preferat sa mergi cu model) cel mai simplu iti comanzi kitul cu totul:

http://www.wemoto.com/bikes/suzuki/xf_650_v_w_freewind/97-99/picture/swinging_arm_pivot_bearing_kit_alternative/

http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-XF650-FREEWIND-Euro-97-01-Swing-Arm-Swingarm-Bearing-Seal-Rebuild-Kit-/380572320788?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item589be0c414

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am coborit motorul de la telescopul din spate si acu nu mai pot folosi cricul lateral.

Stie cineva cit ar trebui sa fie de lung pt. pozitia low ????

este diferenta mare ...a coborat simtitor motocicleta?

ca si eu urmeaza sa fac aceasta operatiune.

ai coborat si din furca , din juguri fata ?!

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

este diferenta mare ...a coborat simtitor motocicleta?

ca si eu urmeaza sa fac aceasta operatiune.

ai coborat si din furca , din juguri fata ?!

Multumesc!

Nu mi separe ca a coborit foarte mult dar am inceput sa pun toata talpa jos :hug:

la telescoapele din fata trebuie mutat un spacer si se scurteaza cu 3 cm.

 

Pina sa o cobor din fata statea pe cricul lateral inclinata foarte putin spre stinga. Acu sta inclinata spre dreapta :-L

Editat de Dan71
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut baieti, as vrea sa achizitionez si eu un crashbar pt freewind din 2001si suportii pt. cutiile din spate, pot fi originali sau aftermarket, ori poate stiti pe cineva care face, (in afara de Harea caruia i-am lasat mai multe mesuri si nu a binevoit macar sa dea un mes).

Va doresc la toti ,, Sarbatori Fericite,,......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La vara prin iulie , impreuna cu unul din cei mai buni prieteni ai mei , vrem sa facem o tura pana in Viena si pentru ca nu am mai iesit din tara pana acum, daca ati fost si stiti bine traseul, ne-ar ajuta ceva recomandari pt. cazare , locuri de vizitat.....astept chiar un traseu diferit pt. intoarcere....ei, asa e iarna ne facem planuri pt. la vara...

....pt crashbar am vorbit cu cei de la heavyduties, nu au decat pt. Vestrom... ms. Patrick_M....

Editat de Pegasus73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati Freewindisti :D !

 

Dupa 3 ani de plimbari, festuri si distractii alaturi de Freewind-ul meu, a venit vremea sa-mi vand mobra.

 

Motorul a fost al userului Butrosica. L-am cumparat de la el foarte intretinut si eu la randul meu l-am intretinut cum am putut mai bine.

Mai jos va pun la dispozitie toate detaliile necesare:

 

Suzuki XF 650 Freewind, an 2001, aprox 33000km (adus in tara in august 2008 cu 5859 km la bord, cumparat de la Butrosica cu 25500 km).

- Ulei + filtru + bjii NGK Iridium schimbate acum 500km

- Baterie Varta schimbata in 2014 cu garantie

- Cauciucuri noi Metzler Tourance DOT 2014 (au maxim 300km)

- Placute frana SBS fata-spate

- Parbriz touring

- Crashbar GIVI 39L

- Topcase

- Cric central

- Protectii maini

- Priza 12V

- Termometru ulei

 

Singurul defect: un colt al carenei centrale fisurat (asa l-am cumparat si am mers cu ea fara sa ma deranjeze) - se poate vedea in ultima poza

 

Pret: 1890 Euro.

Telefon: 0724689748

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati Freewindisti :D !

 

Dupa 3 ani de plimbari, festuri si distractii alaturi de Freewind-ul meu, a venit vremea sa-mi vand mobra.

 

Motorul a fost al userului Butrosica. L-am cumparat de la el foarte intretinut si eu la randul meu l-am intretinut cum am putut mai bine.

Mai jos va pun la dispozitie toate detaliile necesare:

 

Suzuki XF 650 Freewind, an 2001, aprox 33000km (adus in tara in august 2008 cu 5859 km la bord, cumparat de la Butrosica cu 25500 km).

- Ulei + filtru + bjii NGK Iridium schimbate acum 500km

- Baterie Varta schimbata in 2014 cu garantie

- Cauciucuri noi Metzler Tourance DOT 2014 (au maxim 300km)

- Placute frana SBS fata-spate

- Parbriz touring

- Crashbar GIVI 39L

- Topcase

- Cric central

- Protectii maini

- Priza 12V

- Termometru ulei

 

Singurul defect: un colt al carenei centrale fisurat (asa l-am cumparat si am mers cu ea fara sa ma deranjeze) - se poate vedea in ultima poza

 

Pret: 1890 Euro.

Telefon: 0724689748

 

Arata f bine, dar este un picut cam scump pt. ce se cere pe piata... Doar sa gasesti un om sa ii placa modelul si sa nu negocieze prea mult. La banii astia deja se gasesc GS-uri de 650. Un pic hartanite, dar intotdeauna un posibil cumparator (mai slab de inger) iti va scoate ochii cu asta: "am vazut X model la acelasi pret" :) Spor iti urez eu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata f bine, dar este un picut cam scump pt. ce se cere pe piata... Doar sa gasesti un om sa ii placa modelul si sa nu negocieze prea mult. La banii astia deja se gasesc GS-uri de 650. Un pic hartanite, dar intotdeauna un posibil cumparator (mai slab de inger) iti va scoate ochii cu asta: "am vazut X model la acelasi pret" :) Spor iti urez eu!

Multumesc :) ! Motorul e foarte ingrijit si nu necesita absolut nici o investitie. In plus, pretul este negociabil :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor freewindistilor si nu numai, dar apropo de ce spunea Banzay mai sus putin ref. la GS, eu unul am mers pe acest model atat pe enduro cat si pe asfalt, dar nu as schimba Freewindul pe GS, care este mai puturos , mai greu, mai incomod la enduro(mult mai incomod). Motorul isi merita pretul pus de addy2all, care a fost chiar modest....al meu este din acelasi an, aproximativ aceiasi km,fara crashbar, l-am adus eu si inmatriculat am iesit la 1800 E....asadar pretul este prea bun pt. acest gen de motor....care cred ca doar Tenereul il doboara....Craciun fericit tuturor....

Editat de Pegasus73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...