Jump to content

Recommended Posts

Salutare

 

Am patit un lucru ciudat.....

Alalta seara , cand veneam de la serviciu, intr-o depasire ( eram a 3-a la cca 5000 ture ) a murit( nu sa mai turat ) ....in mijlocul depasirii...pret de 1 secunda poate 2 ..nu-mi dau seama...apoi si-a revenit .

A mai facut o data , tot asa pt timp scurt si nu acceleram ...eram in a 4-a , mergeam constant pe la 4000 de ture....a decelerat...si apoi si-a revenit.

Ca simptomatica....parca nu mai avea scanteie...nu stiu ...dar cam asa am simtit eu.

 

A mai patit cineva ?...unde sa ma uit?cu ce sa incep?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Verifica incarcarea (releul), pipa de pe bujie sau chiar benzina proasta. Astea sunt cele usor de verificat. Succes.

Daca era releul , aveam pornirea proasta, sau variatii de lumina la accelerare...ceea ce nu se intampla.

Pipa...nu stiu...o sa verific/curat maine....

Benzina proasta ..exlclus...daca este proasta ...este proasta permanent nu 1 secunda sau 2 ....exclus..

Alte sugestii ?

Maine ma duc la serv...cca 30 km...o sa incerc sa ''inregistrez'' cat mai fidel fenomenul...asta daca se mai manifesta.

Link to post
Share on other sites

Daca e releul, mai mergi cu ce ai in baterie si nu "se vede". Pipa are o siguranta (sau cum ii spune) in ea si e posibil sa fie dusa si in sarcina sa intrerupa. Iar cu benzina, atatea simptome am vazut ca nu e sigur pana nu o schimbi ( alegere personala).

Link to post
Share on other sites

Daca e releul, mai mergi cu ce ai in baterie si nu "se vede". Pipa are o siguranta (sau cum ii spune) in ea si e posibil sa fie dusa si in sarcina sa intrerupa. Iar cu benzina, atatea simptome am vazut ca nu e sigur pana nu o schimbi ( alegere personala).

Daca releul nu incarca, si mergi doar pe baterie, se observa la absolut orice consumator.proba se poate face simplu.

Partea cu pipa ...multumesc...o sa verific maine.

Benzina...am rezervorul'' plin ochi''. Porneste bine, merge bine, relantiu curat fara tremuraturi,...cu siguranta nu este de vina.

PS : sa nu ma intelegi gresit...nu caut sa fac vreo polemica... doar asta cred ....dupa mine ar fi ceva legat de electrica / alimentare....ori contact imperfect undeva... ori altceva legat de alimentare-carburatie.

Din nefericire nu am timp sa o iau cap coada la puricat ....de aceea intreb daca sa mai lovit cineva de acest fenomen

» Post actualizat in 30 Aug 2014 20:28

Am uitat sa mentionez...undeva pe sus arunca ulei, adica am o garnitura dusa , ...este posibil uleiul sa-mi afecteze vreun furtun ceva? ...exista pe sus furtune?...

Link to post
Share on other sites

Salut dragilor. Eu fost posesor de freewind actual proprietar de vstrom 2010 freewind vreau sa ca intreb daca e cibeva doritor sa il cumpere pe acesta din urma? Ofer discount pentru freewindisti

Link to post
Share on other sites

Salut dragilor. Eu fost posesor de freewind actual proprietar de vstrom 2010 freewind vreau sa ca intreb daca e cibeva doritor sa il cumpere pe acesta din urma? Ofer discount pentru freewindisti

Pentru mine,....buget mic dar inca visez la un v-strom!

Bafta la vanzare!

Link to post
Share on other sites

Astazi am fost liber...am spalat-o, i-am uns lantzul...am verificat legaturile toate...ma refer la ce a fost la vedere....baterie si alte mufe de sub sea...totul normal...o sa vad maine cand plec la serv. daca mai face figuri...

Link to post
Share on other sites

Salut dragilor. Eu fost posesor de freewind actual proprietar de vstrom 2010 freewind vreau sa ca intreb daca e cibeva doritor sa il cumpere pe acesta din urma? Ofer discount pentru freewindisti

 

 

Nu e frumos din partea ta sa ne tradezi clubul! Dar te inteleg. Si eu "vanez" un Vstrom. Dar inca nu mi-a intrat in bataia pustii! Dar la Freewind renunt mai greu. Cu Vstromul nu urc la Babele ca apoi sa o iau la coborare prin padure! Si nici nu il mai ridic de jos cand il culc pe un sant de noroi in padure! Ehhh ce frumos!

Link to post
Share on other sites

Nu e frumos din partea ta sa ne tradezi clubul! Dar te inteleg. Si eu "vanez" un Vstrom. Dar inca nu mi-a intrat in bataia pustii! Dar la Freewind renunt mai greu. Cu Vstromul nu urc la Babele ca apoi sa o iau la coborare prin padure! Si nici nu il mai ridic de jos cand il culc pe un sant de noroi in padure! Ehhh ce frumos!

:10:

» Post actualizat in 02 Sep 2014 18:21

Apropo de clubul asta de freewinduristi!

A mai trecut un sezon in care nu ne-am regrupat.

Multi nu mai posteaza pe aici.

Incercam ceva sezonul viitor?!

Va bagati?!

Link to post
Share on other sites

Inca mai am Suzuki-ul Freewind. L-am cumparat intr-un moment foarte greu pentru mine si la un buget auster in toamna lui 2011, ca sa nu raman fara motocicleta. N-am crezut ca o sa-l tin atata, dar sa dovedit a fi polivalent, m-am echipat pana-n dinti si am facut o tura de aproape 3000 km anul trecut in perioada asta. Cand l-am luat mi-am luat 2 zile de liber si am batut strazile si am baut cafele. Am ramas doar cu bicicleta din martie pana-n septembrie. N-a fost usor o vara intreaga fara motor. Aveam ca "echipament" remanent doar o casca ramasa de la un scuter, vandut si el si...manusile de bicicleta. In rest...blugi, camasa, adidasi. Asa am mers pe la Aeroclub (Dezmir), Baile Cojocna, pana-n Ungheni (jud. Mures). Desigur, ulterior (feb.2013) am echipat motorul cu un top-case si o pereche noua de cauciucuri, o revizie capitala si inlocuire de kit lant si toate semeringurile din telescoape plus ulei motor. Si m-am echipat cu manusi, geaca si casca. Am gasit si o pereche de pantaloni "UVEX" second. Asa am inceput anul 2013, cand am facut si doua ture mai lungi. M-am obisnuit cu el, il folosesc zi de zi, e polivalent si manevrabil. Merd si-n oras, parchez oriunde, daca vreau sa ies "off road" sa fac fotografii sau sa pictez pot linistit. E pur si simplu un motor bun la toate. Probleme...NU mi-a facut inca. Si sper sa nu-mi faca prea multe. Ulei pun "MOTOREX" sintetic 10w40 (cel albastrui).https://www.facebook.com/photo.php?fbid=873540652664053&set=a.438607229490733.106778.100000243797559&type=1&theater

Edited by vetruvius
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salutare.

 

Stie cineva pe unde este pozitionat senzorul pentru indicatorul de neutru ?

Ieri a incetat sa-mi mai indice in bord cand sunt in neutru , si nici nu mai pot sa o pornesc pe cric.Nu asta ar fi o problema dar ma deranjeaza ca dimineata in loc sa bag un tutun si sa ma scarpin in nas a trebuit sa stau cu vaca intre picioare 3-4 minute sa se incalzeasca......pp cu nu este ceva...capat de tara...

Edited by pacaliciossu
Link to post
Share on other sites

Ala este sa pornesti neaparat cu ambreiajul strans....functioneaza .. problema este ca nu mai pot sa o las mergand pe cric...trebuie neaparat sa ridic cricul...adica sa o iau intre picioare..

Mai precis...cu ea pe cric, in neutral, si cu ambreiajul strans nu mai porneste. Trebuie neaparat sa ridic cricul..

Edited by pacaliciossu
Link to post
Share on other sites

Chiar

 

Exact. Au patit asta 2 prieteni in padure. Le-am legat pe direct. Doar desfiletat iti poti da seama daca merge rahatul ala mic. La noi cablul merge direct la senzorul din cutie.

Acum ma duc sa-l verific...dar nu cred ca este de acolo problema pentru ca , dupa cum spuneam mai sus , nu-mi mai indica in bord cand este in neutru....si nu cred ca aceasta informatie se ia din maneta de ambreiaj.

Multumesc oricum pentru info


» Post actualizat in 18 Sep 2014 07:06

Verificat switch maneta ambreiaj....functioneaza.


» Post actualizat in 18 Sep 2014 08:34

Ceva ceva am gasit eu...si se pare ca se poate strapa destul de usor.....dar totusi unde este pozitionat?....inainte sa ma apuc sa fac vreo tziganie?

 

Link to post
Share on other sites

Salutare.

 

Stie cineva pe unde este pozitionat senzorul pentru indicatorul de neutru ?

Ieri a incetat sa-mi mai indice in bord cand sunt in neutru , si nici nu mai pot sa o pornesc pe cric.Nu asta ar fi o problema dar ma deranjeaza ca dimineata in loc sa bag un tutun si sa ma scarpin in nas a trebuit sa stau cu vaca intre picioare 3-4 minute sa se incalzeasca......pp cu nu este ceva...capat de tara...

 

Da, am avut eu una bucata problema neutral.

Senzorul de neutral se afla in carcasa ambreiajului (pe partea stanga)... trebuie desfacut capacul, (deci iti trebuie si garnitura.) desfaci discurile de ambreiaj si poti fixa senzorul (recomand blocator pentru filete)

Mare atentie... sonzorul are un bulb si un arc pe care va trebui sa le cauti.

Problema consta in faptul ca... de la vibratii se desfileteaza suruburile cu care este fixat, deci senzorul se balangane, si nu mai are cum sa functioneze.

Daca vrei poti sa ma suni 0728178579

» Post actualizat in 18 Sep 2014 10:48

Da, am avut eu una bucata problema neutral.

Senzorul de neutral se afla in carcasa ambreiajului (pe partea stanga)... trebuie desfacut capacul, (deci iti trebuie si garnitura.) desfaci discurile de ambreiaj si poti fixa senzorul (recomand blocator pentru filete)

Mare atentie... sonzorul are un bulb si un arc pe care va trebui sa le cauti.

Problema consta in faptul ca... de la vibratii se desfileteaza suruburile cu care este fixat, deci senzorul se balangane, si nu mai are cum sa functioneze.

Daca vrei poti sa ma suni 0728178579

Scuze pentru eroare... ambreiajul se afla pe partea dreapta.

Link to post
Share on other sites

Multumesc. :hug: Foarte concis, m-am dumirit.

Acu' are cineva codul pentru piesa asta? Nu tin neaparat sa o cumpar ( pana nu desfac nu cred ca are rost ) dar sa fiu pregatit....zic....presupun ca este un senzor mai generalist ...adica acelasi pentru mai multe modele.

Link to post
Share on other sites

Eu am gasit senzorul atarnat in fir... am cautat arculetul si bulbul... le-am gasit... le-am pus la locul lor si este totul functional.

Nu ai de ce sa cumperi unul nou... cauti bine in capac si baia de ulei.

Sfatul meu este, ca pana rezolvi aceasta problema, sa nu mai mergi cu mobra pentru ca sunt piese in miscare pe acolo si risti sa-l agate si sa faca mai mult rau.

Edited by stefanson
Link to post
Share on other sites

Eu am gasit senzorul atarnat in fir... am cautat arculetul si bulbul... le-am gasit... le-am pus la locul lor si este totul functional.

Nu ai dece sa cumperi unul nou... cauti bine in capac si baia de ulei.

Sfatul meu este, ca pana rezolvi aceasta problema, sa nu mai mergi cu mobra pentru ca sunt piese in miscare pe acolo si risti sa-l agate si sa faca mai mult rau.

Pai deja sunt la serv cu ea ( cca 40 km ) si la noapte nu am cu ce sa plec acasa...

Link to post
Share on other sites

Acuma cum ti-o fi norocul, mergi usor fara sa-i dai in goarna, o menajezi, te comporti cu ea ca un fir plapand de papadie in bataia vantului :crack: si te duci acasa fara probleme.

Cert este ca nu trebuie lasata asa, iar pana efectuezi reparatia mers mai rarut.

Nu cred ca se va intampla ceva dar trebuie avut grija.

Link to post
Share on other sites

Verifica mufa senzorului neutral!

Ai cumva o locatie mai exacta a mufelor?...nu de alta dar sunt la serv. si nu-mi permit sa bananai prea mult pe langa ea ca ma iau astia la bobarnace, spitzuri si alte tandreturi.

» Post actualizat in 18 Sep 2014 13:43

Am identificat cele 2 mufe....le-am curatat cu spray-contatct , si ...ghinion....nimic...asa ca sper sa am noroc sa nu se intample nimic pana acasa....ete cum ma scormonesc eu de niste bani....''tui mama masii de treba....

Apropo....pt cine vrea , mufele sunt la ''intersectia'' rezervor -shea pe partea dreapta. Sunt 2 mufe, una cu 2 pini care se duce la cdi si una cu 1 fir care se duce la indicatorul din bord .

 

Multzam pentru implicare.

» Post actualizat in 19 Sep 2014 06:51

Stie cineva vreun magazin de piese moto prin Bucuresti ?

Internetul asta ma baga in ceatza.....

Link to post
Share on other sites

a verifica nu inseamna a curata:

1.scoti mufa - verifici senzorul

2.strapezi mufa - verifici circuitul de siguranta (ai schema electrica explicita)

demontezi ambreiajul dupa ce esti sigur ca senzorul e vinovat, cumperi (comanzi) piesa dupa ce te convingi ca nu se poate repara...oricum astepti o saptamana sa vina

 

PS:daca netul "te baga in ceata" mai bine cauta un mecanic!


» Post actualizat in 19 Sep 2014 10:07

a verifica nu inseamna a curata:

1.scoti mufa - verifici senzorul

2.strapezi mufa - verifici circuitul de siguranta (ai schema electrica explicita)

demontezi ambreiajul dupa ce esti sigur ca senzorul e vinovat, cumperi (comanzi) piesa dupa ce te convingi ca nu se poate repara...oricum astepti o saptamana sa vina

 

PS:daca netul "te baga in ceata" mai bine cauta un mecanic!

Tot de pe netu cetos:

 

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xfreewind+neutral+senzor&_nkw=freewind+neutral+senzor&_sacat=0

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...